مجله زیبایی صبا ریکو
2024/Apr/16

Content in section 1.

صفحه اصلی مجله زیبایی صبا ریکو
ویدیو آموزشی
صفحه اصلی >
لیست مقالات >
آموزش کاشت مژه و اکستنشن مژه >
اکستنشن مژه کلاسیک و هیبریدی
اکستنشن مژه کلاسیک و هیبریدی
2020/02/15

آموزش کاشت یا اکستنشن مژه کلاسیک و هیبریدی

کاشت مژه کلاسیک یا اکستنشن مژه کلاسیک نوعی اکستنشن مژه است که  برای پر پشت نشان دادن مژه توسط مژه کار در سالن های زیبایی انجام می شود.

چشم های شما در زیباتر نشان دادن صورت شما نقش مهمی دارد.زمانیکه شما زیباتر باشید احساس بهتری خواهید داشت و اعتماد بنفس بیشتری دارید.با کاشت مژه شما سطح تازه ای از اعتماد بنفس را تجربه خواهید کرد که هرگز قبلا تجربه نکرده اید.دوستان تان از زیبایی شما تعریف میکنند و اگر کمی منصف باشند به شم تبریک خواهند گفت.

اکستنشن مژه انواع مختلفی دارد و به روش های مختلفی انجام میشود.یکی از این روش ها اکستنشن مژه کلاسیک است .

اکستنشن مژه کلاسیک

اگر شما علاقه داشته باشید که زیبا ساده و طبیعی داشته باشید بهتر است از اکستنشن مژه کلاسیک استفاده کنید .در این روش در میان هر مژه طبیعی یک تار اکستنشن قرار میگیرد.به همین دلیل است که اکستنشن مژه کلاسیک طبیعی تر بنظر میرسد.و در نگاه اول تشخیص آن برای دیگران سخت است .

اگر برای اولین بار است که میخواهید از اکستشن مژه استفاده کنید به شما توصیه میکنم با اکستشن موژه کلاسیک شروع کنید.تا ببنید چقدر آنها را دوست دارید.بیش از دو تا سه هفته میتوانید از مژه های جدید خود لذت ببرید .و به شما توصیه میکنم که برای نگه داردی مژه خود بهتر است از شامپو بچه استفاده کنید.و در ادامه نکاتی را در این مقاله میخوانید تا بتوانید بهتر از اکستنشن مژه های خود مراقبت کنید.

کاشت یا اکستنشن مژه هیبریدی

اکستشن مژه هیبریدی  همانطور که از اسمش پیداست در این روش شما  میتوانید از ترکیب مژه های والیوم و مگا والیوم با مژه های کلاسیک روی چشم  استفاده کنید که البته میتوانید خلاق تر باشید و بجای استفاده از مژه ی کلاسیک مابین والیوم و مگا از فن بسته ی والیوم هم استفاده کنید
استفاده از روش هیبریدی بسیار جالب و زیبا خواهد بود و حالت طبیعی تری به کار شما میدهد و یکجور نامنظمی اندازه ها و حجم را به نمایش میگذارد یکی از نمونه های روش هیبرید میتوان به مدل پرطرفدار کیم کارداشیان اشاره کرد‎.

راه های مراقبت از اکستنشن مژه

۱-قبل از اکستشن مژه از سرویس بهداشتی استفاده کنید .شاید این نکته زیاد با اهمیت به نظر نرسد ولی توجه کنید حداقل ۳ ساعت باید مژه کار برای اکشتنشن به روی مژه های شما کار کند .و وقتی چشمان شما با لنت چسب پوشیده شده استفاده از سرویس بهداشتی واقعا سخت میشود.

۲-بعد از اکستنشن مطمین باشید که پاک کننده های آرایشی مناسبی در منزل دارید .پاک کننده های که حاوی روغن هستند مناسب برای اکستنشن مژه شما میباشند و آسیبی به آنها وارد نمیکنند.برعکس پاک کننده هایی که حوای PEG (Polyethylene Glycol,پلی اتیلن گلیکول) باشند که اغلب در پاک کننده های بدون روغن یافت میشود.میتوانند چسب مژه را از بین ببرند .

۳-طوری برنامه ریزی کنید که بعد از اکستنشن مژه قرار استخر یا هر نوع تفریحی که باعث میشود صورت شما خیس شود نداشته باشید .زیرا تا ۲۴ ساعت نباید اکستنشن مژه خیس شود.

۴-بعد از اکستشن مژه از ماساژ صورت خود داری کنید در نظر داشته باشید که کشید . مالش پوست صورت یا کشید پیش از حد می تواند عمر اکستنشن مژه شما را کوتاه کند .کار از محکم کاری عیب نمیکنه

5- از دست زدن یا مالش بیش از حد چشم خود داری کنید.

6- در دوران بارداری اکستنشن مژه نکنید.

7- دود سیگار و یا مواد مخدر میتواند تاثیر منفی در ماندگاری اکستشن مژه های شما داشته باشد.

8- سه روز قبل از پروید اگر اکستشن مژه انجام بدهید تاثیر منفی بر ماندگاری ان دارد بنابراین مطمین باشید بعد از این دوره اکستشن مژه انجام دهید .

9- در هنگام خوابییدن سعی کنید چشم های شما تماس کمتری با سطح داشته باشد.

اینها از جمله مواردی هستند که در ماندگاری مژه تاثیر به سزایی دارند.در بعضی موارد که ممکن است اکشتشن مژه های شما زمان کمتری دوام داشته باشد شاید فکر کنید که ایراد از کار اکستنشن کار است  اما اگر این اتفاق بعد از رعایت نکات بالا دوباره افتاد یعنی ریزش سریع داشتید آنگاه اکستنشن کار خود را عوض کنید. و البته به یاد داشته باشید کیفیت محصولاتی که استفاده میشود نیز در دوام زیبایی و سلامت چشم های شما بسیار موثر است.
تمامی موارد ذکر شده شامل کار لیفت و لمینیت مژه و ابرو هم میشود.
ضمنا با توجه به اینکه چشمها از اعضای بسیار حساس بدن هستند و وارد شدن کوچکترین آلودگی به آنها خطرات جدی را در پی دارد حتما از اکستنشن کار خود بخواهید قبل از شروع کار پنس برس و کلیه وسایل مصرفی را در حضور خودتان با الکل ضد عفونی کند و قبل از شروع کار دستها را نیز ضد عفونی کنند

 

تفاوت اکستنشن مژه کلاسیک , اکستنشن مژه والیوم ,اکستنشن مژه مگا والیوم

اکستنشن مژه کلاسیک 

اکستنشن مژه کلاسیک

نام نویسنده : صبا شعبانی

اکستنشن مژه کلاسیک

کاشت مژه کلاسیک

مژه

موژه

مژه مصنوعی

اکستنشن مژه هیبریدی

نظرات کاربران
niloo
سلام من بعد از کاشت مژه ریزش اشک و سوزش چشم گرفتم ..و ریمو ک کردم مژهای خودم خیلی ریخته بودن ..میترسم نکنه در نیان ..اخه ب ی چن تار نبود خیلی بیشتر بودن
saba
  چنتا عامل باعث سوزش و قرمزی چشم میشه اول باز کردن و پلک زدن حین انجام کاردوم حساسیت به چسب اگر اکستنشن اصولی انجام بشه ریزش وجود نخواهد داشت مگر اینکه خودتون دست به مژه ها بزنید
sara
این درسته که بعد از اکستشن مژه مژه آسیب میبینه و اکستشن باعث ریزش مژه های میشه؟
saba
مژه ها نیز مانند موی سر انسان یک روند چرخشی رشد دارند بنابراین ریزش چند مژه نمی تواند نگران کننده باشد بطور کلی ۳ مرحله در رشد مژه ها وجود دارد ۱_مرحله آناژن ریشه مژه به فولیکول متصل است قسمتی که مژه از آن تغذیه میکند همان مژه های ریز و کوتاهی هستند که پشت پلک براحتی دیده نمی شوند ۲_کاتاژن در این مرحله فولیکول ها در حال از بین رفتن هستند و دیگر مواد مغذی دریافت نمیکنند از لحاظ قد و طول مژه متوسط هستند ۳_تلوژن که تقریبا ۳۰ تا ۹۰ روز طول میکشد تا مژه ها به این مرحله برسند و بسیار بلند میشوند و آماده ریزش هستند تا جای خود را به مژه های جدید بدهند حال باید بدانید که برای مژه کاران گذاشتن اکستنشن روی تلوژنها بسیار راحت تر است یعنی تارهایی که آماده ریزش هستند پس ریزش آنها ربطی به اکستنشن مژه هایتان ندارد. و البته کار تمیز و اصولی مژه کار بسیار مهم و حائز اهمیت است‎
zahra
چرا بعد از چند روز از انجام اکستنشن مژه ها بحالت سوزن داخل پلک میروند و پلک را اذیت میکنند
saba
قطر مژه ای که استفاده میشود و نحوه سوار کردن آن روی مژه طبیعی باعث این حس میشود اگر مژه بدرستی روی مژه طبیعی قرار نگیرد بعد از چند روز که مژه رشد میکند به شکل سوزن داخل پلک میرود‎
مقالات مرتبط
سلام به همه ی متخصصین اکستنشن و افرادی که علاقمند به این هنر ظریف ، زیبا و البته پول ساز و پردرآمد هستند.من صبا هستم با سابقه ی چندین ساله د... ( انواع مدل های جدید اکستنشن مژه در سال 2023)
در دنیایی امروز داشتن مژه‌هایی بلند و پرپشت قطعا یکی از فاکتورهای مهم زیبایی و جذابیت محسوب می شود.بیشترین قسمتی از بدن انسان که در ارت... ( آموزش اکستنشن مژه و جنس قیمت کاشت ترمیم و هر آنچه که باید در مورد اکستنشن مژه بدانید)
سلام دوستان صبا شعبانی هستم  و امروز قصد دارم نکاتی رو در مورد کاشت مژه به شما آموزش بدم.قبل از شروع اگر تمایل دارید می توانید به کانال... ( انواع مژه مصنوعی و نحوه کاشت مژه اکستنشن مژه همراه با صبا شعبانی)
آیا استفاده هر روزه و مرتب از مژه مصنوعی خوب است؟ آیا استفاده از مژه مصنوعی هر روز اشکالی ندارد؟ بسیاری از زنان با این معضل روبرو هستند که ... ( آیا استفاده هر روزه و مرتب از مژه مصنوعی ضرر دارد؟)
راز پشت پرده ی مژه های بلند  هر سلبریتی چیست؟ از ریحانا ، هایدن پانتییر گرفته تا جنیفر لوپز.   سلبریتی ها از نشان دادن م... ( راز پشت پرده ی مژه های بلند سلبریتی ها چیست؟ از ریحانا ، هایدن پانتییر گرفته تا جنیفر لوپز)
راز زیبایی چشم ها و مژه های کیم کارداشیان مژه های زیبا اعتماد به نفس را افزایش می دهند و اغلب میزان احتیاج به آرایش و میکاپ را  در س... ( مژه های کیم کارداشیان اکستنشن است؟ راز مژه های کیم کارداشیان چیست؟ اکستنشن مژهای کیم کارداشیان)
تاریخچه اکستنشن مژه اکستنشن مژه مدتی بیشتر از آنچه اکثر مردم تصور می کنند ، مد بوده است. میل به داشتن مژه های سالم از ابتدای شروع آنها در... ( تاریخچه اکستنشن مژه این شیوه از کجا آغاز شد اکستنشن مژه چیست)
اکستنشن مژه چشم گربه ای یا کت آی این یک حقیقت غیرقابل انکار است که اکستنشن کاران مژه ی روسی  همیشه پیشتاز در ارائه ی جدیدترین مدهای ... ( اکستنشن مژه چشم گربه ای یا کت آی آموزش نحو اجرای اکستنشن مژه چشم گربه ای یا کت آی همراه با صبا شعبانی)
اکستنشن مژه کلاسیک  همه چیز درباره ی اکستنشن مژه کلاسیک ، مراقبت های بعدی ، نگهداری ، هزینه و همچنین تفاوت بین مدلهای کلاسیک و سایر مد... ( اکستنشن مژه کلاسیک آموزش صفر تا صد اکستنشن مژه کلاسیک همراه با صبا شعبانی)
پیش بینی مد اکستتشن مژه 2021 اگر یک چیز در سال وحشتناک 2020 برای جشن گرفته وجود داشته باشد ، این است که همه ما زمان بیشتری برای فکر ... ( آخرین مدل اکستنشن مژه در سال ۲۰۲۱)
۵ روش آسان برای اینکه اکستنشن مژه را سریعتر و با کیفیت تر انجام دهیم اکستنشن مژه یک هنر است و نمی توان آنرا با عجله انجام داد . اما واقعی... ( روش آسان برای اینکه اکستنشن مژه را سریعتر و با کیفیت تر انجام دهیم)
عزیزان پکیج آموزشی اکستنش مژه  موارد آموزشی شامل ۱_آشنایی با مواد ابزار و برندهای موجود ۲_بهداشت و ایمنی مشتری ۳_آموزش دو سبک روس... ( پکیج آموزشی اکستنش مژه صباریکو)
همانطور که میدانید اکستنشن مژه اخیرا در کل دنیا بسیار مد شده است . در  روش اکستمشن کلاسیک مژه که روی هر تار مژه طبیعی یک تار مژه مصنوع... ( اکستنشن کلاسیک مژه چگونه است؟)
هفت روش برای اینکه طول عمر اکستنشن مژه خود را طولانی تر کنید. اکستنشن مژه   بهترین اختراع زیبایی از زمان ریمل مژه و ابرو است. گزینه ا... ( هفت روش برای اینکه طول عمر اکستنشن مژه خود را طولانی تر کنید.)
این روزها ، به نظر می رسد که اکستنشن  مژه به یکی از  خدمات زیبایی پرطرفدار  تبدیل شده است. دیگر  استفاده از مژه مصنوعی &... ( چگونه اکستنشن مژه را در خانه ریموو کنیم؟)
پیدا کردن مدل اکستنشن مژه  مناسب شکل چشم هر فرد کار ساده ای نیست - هر صورت و جفت چشم به اندازه یک  DNA منحصر به فرد است و همچنین ن... ( مپ ها و پلانهای درست اکستنشن مژه برای مدل های مختلف چشم)
انواع مپ و پلانهای اکستنشن مژه و نحوه انتخاب صحیح آنها و آشنایی با انواع گریم چشم مهم است که بدانید از چه پلان و یا مپی برای مدل های چشم ... ( انواع مپ و پلانهای اکستنشن مژه و نحوه انتخاب صحیح آنها و آشنایی با انواع گریم چشم)
نحوه انجام پلن یا نقشه برای اکستنشن مژه قبل از هر چیز باید بدانید که اکستنشن مژه به زمان و تمرین زیادی نیاز دارد.  استفاده از یک اند... ( چگونه پلن یا نقشه برای اکستنشن مژه ترسیم کنیم؟)
مژه مناسب چشم تان را انتخاب کنید. عکس طول  و حجم مژه مصنوعی انتخابی را با توجه به قدرت و بنیه ی مژه های طبیعی خود انتخاب کنید. اگرچه ... ( چگونه مژه مصنوعی مدت زمان بیشتری روی چشمانمان باقی بماند؟)
چگونه با خط چشم حالت تیره و مشکی به پلکها بدهیم. این مدل خط چشم در واقع  "خط چشم نامرئی" است یعنی خط چشمی که حالت چشم شما ... ( چگونه با خط چشم حالت تیره و مشکی به پلک ها بدهیم)
محبوب ترین خدمات
>

خدمات رنگ مو در منزل

در سالن های زیبایی خدمات متنوعی ارائه میشود.ولی رفتن به سالن های زیبایی همیشه بدون دردسر و مشکل نیست.تعیین وقت قبلی انتظار برای انجام خدمات سفارش شده تلف شدن زمان در ترافیک , هوای آلوده و... از جمله مشکلاتی است که حتما با آنها روبه رو خواهید شد.به
php-1 طراحی و اجرا