مجله زیبایی صبا ریکو
2024/Apr/20

Content in section 1.

صفحه اصلی مجله زیبایی صبا ریکو
ویدیو آموزشی
صفحه اصلی >
لیست مقالات >
آموزش آرایش و میکاپ >
برند های میکاپ
برند های میکاپ
2020/10/17

برندهای لاکچری و با کیفیت آرایشی , میکاپ کدامند ؟

چه مارک آرایشی که بیشترین درآمد را کسب کرده اند؟
صنعت آرایشی بهداشتی صنعتی بزرگ و  عظیم است ... و البته سودآور. ما 10 شرکت ثروتمند لوازم آرایشی و بهداشتی را  که شامل مارک های لوکس و ارزان قیمت هستند در اینجا معرفی میکنیم.
چه آن را دوست داشته باشید و چه از آن متنفر باشید ، آرایش اغلب نقشی اساسی در زندگی ما دارد. همه ما رژ لب های مات مورد علاقه خود را داریم ، کرم پودرها و کانسیلرهایی که هر گونه لک و کک پوست صورت ما را پنهان می کنند و ریمل مژه و ابرو که حالت دودی و سکسی به چشم ما می بخشد.

برخی از ما در حالی که هنوز کودک بودیم ، سراع لوازم آرایش مادرمان میرفتیم ، با آنها بازی میکردیم و چیزهایی را بهم ریخته ایم. و این از علاقه ی ذاتی ما دخترها به میک آپ و لوازم آرایش نشات می گیرد .در این لیست ، ما  رتبه بندی بهترین مارک های آرایش در بازار را معرفی میکنیم

بهترین مارک های آرایش در بازار

10: برند محصولات ارایشی و میکاپ Dior

موسس و  طراح مد فرانسوی به دلیل تأسیس یکی از مهمترین خانه های مد که سالها بر صنایع لوکس ، مد و زیبایی تأثیر گذاشته ، همیشه مورد احترام خواهد بود.

این برند لوکس اغلب مترادف با ظرافت و کلاس شناخته شده ، بیشتر محصولات Dior برای زنان به بازار عرضه می شود ، اگرچه اخیرا لاینهایی نیز برای کودکان و مردان وجود ایجاد کرده است.

محصولات آنها ، چه رژ لب و چه پودرهای صورت ، همه گرانقیمت هستند  اما ارزش آن را دارند.

9: برند آرایشی لانکوم Lancome 

یکی دیگر از شرکت های لوازم آرایشی فرانسوی در کنار L'Oreal ،برند   Lancome میباشد که این برند خوش نام نیز مشتریان لوکس را هدف قرار می دهد. چه به دنبال خط لب ، پالت سایه چشم یا کرم های BB باشید ، همه آنها را با بهترین کیفیت روانه بازار کرده است ، البته با قیمت های بالا.

در اصل ، این شرکت به عنوان یک خانه عطر توسط Guillaume d'Ornano و Armand Petitjean در سال 1935 تاسیس شد. این شرکت همچنین به دلیل همکاری با آرایشگران مشهور بسیار شناخته شده است.

8: برند محصولات ارایشی و میکاپ میبلین Maybelline

افسانه ها حاکی از آن است که توماس لایل ویلیامز 19 ساله متوجه شد خواهرش وازلین ، گرد و غبار ذغال سنگ و چوب پنبه سوخته را مخلوط کرده تا جلوه ای کامل و تیره به چشمان او بدهد. وی این مخلوط را با یک ترکیب شیمی اصلاح کرد و یک محصول محلی به نام "Lash-Brow-Line" را به بازار عرضه کرد.

این مورد با ریمل و محصولات چشم پیگیری شد و Maybelline با نام تجاری لوازم آرایشی متولد شد. بیشتر محصولات این برند بعنوان یک محصول لاکچری در بازار عرضه میشود.

7: برند محصولات میکاپ شیسیدو Shiseido

شاید برای شما جالب باشد که بدانید  شیسیدو  دقیقاً بیش از 140 سال است که فعالیت میکند. این شرکت ژاپنی در سال 1872 تاسیس شد ، ابتدا به عنوان داروخانه و سپس به عنوان یک رستوران ، که به طرز جالب توجهی در آوردن بستنی به ژاپن نقش داشت.

در سال 1917 ، این شرکت نوعی  پودر صورت رنگین کمان راعرضه کرد، که هفت رنگ پودر صورت را به کاربر ارائه داد تا بتواند به جای سفید کننده سنتی استفاده کند.

در حال حاضر ، این شرکت دارای بیش از 25000 مرکز فروش در سراسر جهان است.

6: برند محصولا ت آرایشی کلارنس Clarins

کلارنس یکی دیگر از شرکت های لوکس فرانسوی توسط یک دانشجوی پزشکی تاسیس شد که محصولات لوکسی را که کاملاً از گیاهان تهیه کرده بود عرضه میکرد. محصولات کلارنس نه تنها در مراکز آرایشی بهداشتی بلکه   در داروخانه های معتبر نیز به فروش می رسند.

ژاک کورتین کلارینس بنیانگذار همچنین بنیاد آرتروز کورتین را تأسیس کرد که در پیشرفت تحقیقات در مورد آرتریت روماتوئید نقش بسزایی داشته است.

5: محصولات میکاپ استه لودر Estée Lauder

 استه لودر در ابتدا به عنوان یک شرکت چند ملیتی مستقر در منهتن ، به عنوان یک مارک مراقبت از پوست شروع به فروش دقیق چهار محصول کرد ، قبل از اینکه مخصولات  آرایشی ، عطرها و موارد مشابه را تولید کند . برخی از مدلها یا "چهره" های تبلیعاتی انها در گذشته شامل الیزابت هرلی ، گوینت پالترو و لیا کبد ، اولین سوپرمدل آمریکایی آفریقایی تبار است که برای آن تبلیغ  کرده اند .
در حقیقت ، بیشتر مارک های معروف آرایشی امروزی متعلق به این شرکت هستند ، از جمله M.A.C ، Smashbox ، Clinique ، Bobbi Brown ، Too Faced ، La Mer و Tom Ford Beauty

4: برند محصولات آرایشی نوتروژنا Neutrogena

 یک مارک آمریکایی است که در لس آنجلس مستقر است و هم اکنون متعلق به مجمع جانسون و جانسون است. در اصل در سال 1930 به عنوان یک شرکت لوازم آرایشی به نام "Natone" توسط امانوئل استولاروف تاسیس شد. علاوه بر محصولات آرایشی ، این شرکت به دلیل خطوط تولیدی مراقبت از پوست که روی درمان آکنه و سرم های ضد پیری تمرکز دارند نیز شناخته شده است.

بیشتر مدل های تبلیغاتی Neutrogena شامل مشاهیر مشهور آن روز از جمله Nicole Kidman، Kristen Bell، Diane Lane، Vanessa Hudgens، DeepikaPadukone و Emma Roberts می شوند ، که باعث می شود نام تجاری بیشتر مشهور و جذاب شود.

3:برند محصولات آرایشی و میکاپ شنل  Chanel

مانند کریستین دیور که قبلاً در این لیست ذکر شد ، Chanel نام تجاری دیگری است که بلافاصله با تجملات ، لباس کوتاه و برای پیشگام روند مد مانند LBD یا "لباس سیاه کوچک" همراه شد. خطوط تولید لوازم آرایشی آنها در سراسر جهان وجود دارد ، هم در فروشگاه های بزرگ و هم در فروشگاه های بوتیک.

یکی از معروف ترین خطوط تولید آنها در گذشته "لاک ناخن Vamp" بود - یک لاک ناخن قرمز تیره و سیاه که در سال 1994 تولید شد و در یک زمان ، پنجمین لاک ناخن پرفروش در جهان بود. 

کوکو شانل ، که به عنوان یکی از زیبا ترین زنان شناخته می شود ، یک بار گفت: "دختر باید دو چیز داشته  باشد: با کلاس و جذاب."

خوب ، این فقط خلاصه ماهیت مارک تجاری است.

2: برند محصولا میکاپ کلینیک لابراتوریز Clinique

کلینیک لابراتوریز  یکی از موفق ترین شرکتهای تابعه Estée Lauder است که به دلیل محصولات پوستی محشر خود شناخته شده است. در حقیقت ، کلینیک لابراتوریز  اولین شرکتی در جهان بود که در سال 1968 در بازار Saks Fifth Avenue در انگلستان برای اولین بار از محصولات آزمایش شده بدون  آلرژی استفاده کرد.

آنها اغلب محصولات سفارشی متناسب با رنگ پوست فرد دارند و محصولات آنها نیز 100٪ عطر و بو ندارند. آنها همچنین یک خط ویژه به نام Clinique Medical دارند که فقط در مطب های پزشکان موجود است

1:محصولات میکاپ لورئال L’Oreal

در حال حاضر L’Oreal با اختلاف بسیار زیاد بزرگترین شرکت آرایشی و بهداشتی جهان است. این شرکت در اصل توسط Eugène Paul Louis Schueller ، شیمی دان جوانی در سال 1909 تاسیس شد که فرمول رنگ مو ایجاد کرده بود و آن را به آرایشگاه های پاریس می فروخت. این شرکت صاحب هر دو شرکت تابعه لوکس و مصرف کننده مانند Yves Saint Laurent ، Lancôme ، Kiehl’s ، Garnier ، Maybelline و NYX است.

این شرکت همچنین با راه اندازی شش مرکز تحقیقاتی در سراسر جهان ، در صنعت  زیبایی و پیشگامی را ایفا می کند. L'Oreal همچنین تحقیقات گسترده ای را در جستجوی گزینه های جایگزین برای آزمایش روی حیوانات را انجام داده است. آنها همچنین در زمینه اعطای جوایز و کمک هزینه های تحصیلی به زنان موفق دانشمند با یونسکو همکاری کرده اند.

حالا شما بگوئید کدام یک از این ده برند را استفاده کرده اید و به نظر شما بهترین است.
 

نام نویسنده : صبا شعبانی

برندهای لاکچری آرایشی

میکاپ

برند محصولات میکاپ

نظرات کاربران
مقالات مرتبط
خواه دختر 18 ساله باشد یا زن 40 ساله ، همه از "رژ لب" استفاده می کنند. این به اندازه خوردن یک فنجان چای یا قهوه رایج است!&nbs... ( 14 مارک برتر رژ لب جهان در سال 2021)
نحوه ی انتخاب رژلب برای میکاپ رژ لب اولین چیزی است که وقتی به آرایش فکر می کنیم به ذهنمان خطور می کند. افزودن رنگ به لب ها می تواند تفاوت چ... ( برای میکاپ بهترین انتخاب رژلب کدام است؟)
با توجه به شیوع ویروس کرونا اغلب مراسم عروسی کنسل شده اند به همین دلیل عروس و دامادها عزیز به آتلیه رفته و فقط عکاسی می کنند.عکس های که تا آ... ( میکاپ عروس جدیدترین با عکس قبل و بعد اینستاگرام بهترین میکاپ عروس بهترین سالن عروس در تهران)
آرایش رژ لب از قرن ها قبل وجود داشته است - از تمدن های باستان ، از استفاده از  سنگ های قیمتی گرفته تا استخراج رنگ از گل ها و سبزیجات ، ... ( انواع رژلب , برند و کاربرد آنها در آرایش)
۱۷ تا از بهترین و محبوب ترین عطرهای طراحی شده در دنیا اگر  محبوب ترین عطرها را از بهترین و معروف ترین طراحان عطر در دنیا هستید به سا... ( معرفی ۱۷ برند عطر ادکلن محبوب و مطرح جهانی !!)
۱۰ قدم برای انجام میک آپ و آرایش صورت در منزل  با استفاده از این 10 مرحله آرایش ساده که برای هر صورتی مناسب است ، در  چند دقیقه... ( ۱۰ قدم برای انجام میک آپ و آرایش صورت در منزل همراه با صبا شعبانی)
آیا فشردن جوش کار درستی هست؟ واقعیت اینه که فشردن جوش خود عواقب بالقوه بدی را به همراه دارد ، بنابراین بهتر است فقط در موارد اضطراری این کا... ( آیا فشردن جوش کار درستی هست؟)
چطور خودم را میک اپ کنم؟ در این مقاله من به شما آموزش میدهم که به چه ترتیب و چگونه صورت خود را آرایش کنید.برای انجام هر کاری در زندگی یک نظم... ( چگونه خودم را میک آپ کنم؟)
۸ قدم حرفه ای برای انجام میکاپ عروس استخدام یک هنرمند گریم ممکن است اولین برنامه ای شما برای تدارک مراسم عروسیتان نباشد  اما به ما ا... ( چگونه میکاپ کار حرفه ای برای عروس بشویم.؟)
ضد آفتاب چیست و دقیقا چه کاری انجام می دهد؟کرم های ضد آفتاب حاوی عناصر متفاوتی است که پوست را از دریافت پرتوهای فرا بنفش خورشید(UV)محافظت می... ( آیا میدانید ضد آفتاب چیست و دقیقا چه کاری انجام می دهد؟)
یک اتو موی خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟در این مقاله می خواهیم  طرز استفاده صحیح از اتو مودر جهت سلامت مو و همچنین ویژگی های یک ات... ( یک اتو موی خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟)
پودر های آرایشی:یکی از ملزومات یک میکاپ تمیز و ماندگار استفاده از پودر تثبیت کننده آرایشی صورت است.که بعد از انجام تمام مراحل آرایشی  ن... ( انواع پودر های آرایشی را بهتر بشناسیم)
۱۰ اشتباه در میک اپ و آرایش که باعث میشود سن شما بیشتر از آنچه که هست دیده شود  من عاشق هنر میک اپ و ارایش صورت هستم. به نظر من این... ( ۱۰ اشتباه در میک آپ و آرایش که باعث می شود سن شما بیشتر از آنچه که هست دیده شود)
چگونه از خشک شدن و آسیب دیدن موهایمان جلوگیری کنیم. خشکی مو یک مشکل رایج است که به دلایل زیادی می تواند رخ دهد پس راه های درمان متفاوت... ( چگونه از خشک شدن و آسیب دیدن موهایمان جلوگیری کنیم؟)
سرم پوست( Skin serum)چیست؟سرم پوست یک محصول مراقبت از پوست می باشد که بعد از شستشو و تمیز شدن پوستتان  و قبل از استفاده از مرطوب کننده ... ( سرم پوست( Skin serum)چیست؟ کاربرد و انواع آنها)
بهترین روغن برای رشد و ضخامت مو کدام است؟ راستش را بخواهید هیچ چیزی به عنوان بهترین روغن برای رشد و ضخامت مو وجود ندارد. رشد مو در افراد &n... ( بهترین روغن برای رشد و ضخامت مو کدام است؟)
چند نکته در مورد میکاپ روزانه.در اینجا می خواهیم چند نکته در مورد میکاپ روزانه به شما دوستان آموزش بدهیم.این موارد به شما کمک می کند که در ط... ( چگونه در طول روز میکاپ کاملی داشته باشیم؟)
راهنمای شش مرحله ای یک متخصص آرایشگر برای زیباتر شدن عروس  از روش های زیبایی صورت و اصلاح  ابرو گرفته تا شینیون مو و آرایش و می... ( چگونه عروسی زیباتر بشویم؟ 6 روش برای بهترین عروس سال)
6 روش موثر برای تست آرایش عروسی اگر میخواهید مطمئن شوید که آرایش و میکاپ شما در روز جشن  عروسی تان عالی و بدون نقص باشد. در اینجا دقیق... ( آموزش آرایش و میکاپ عروس و نحوه تست آن)
تو شرایط فعلی که کرونا همه چیز را تحت تاثیر خود قرار داده یکی از چیزهایی که مختل شد مراسم عروسی و جشن های ازدواج است . در اینجا عروس خانمها... ( چگونه در ایام کرونا مراسم عروسی بگیریم؟)
محبوب ترین خدمات
>

خدمات رنگ مو در منزل

در سالن های زیبایی خدمات متنوعی ارائه میشود.ولی رفتن به سالن های زیبایی همیشه بدون دردسر و مشکل نیست.تعیین وقت قبلی انتظار برای انجام خدمات سفارش شده تلف شدن زمان در ترافیک , هوای آلوده و... از جمله مشکلاتی است که حتما با آنها روبه رو خواهید شد.به
php-1 طراحی و اجرا