مجله زیبایی صبا ریکو
2024/Apr/16

Content in section 1.

صفحه اصلی مجله زیبایی صبا ریکو
ویدیو آموزشی
صفحه اصلی >
لیست مقالات >
آموزش رنگ مو >
تن رنگ مو
تن رنگ مو
2020/12/12

تن رنگ موی خود را تغییر دهید تا ظاهری جدید پیدا کنید

چگونه تن رنگ موی خود را تغییر بدهیم

تن رنگ موی خود را تغییر دهید و البته ظاهر خود را تغییر میدهید.
آخرین باری که کسی به شما پیشنهاد داده است "که تن موی خود را تغییر دهید" چه زمانی بوده است؟ این عبارت فقط در آرایشگاه  شما می تواند احساس جدید و تحول ایجاد کند. بله ، انتخاب یک قطره رنگ موی زرق و برق دار یک چیز است ، اما انتخاب بهترین تن ممکن است دشوار باشد. در حالی که رنگ مو در سطوحی از 1 تیره سیاه تا 10 بور روشن روشن اندازه گیری می شود ، اما رنگ به میزان گرم یا خنک بودن مو اشاره دارد. با تغییر تن ، ( نه سطح واقعی رنگ )، باعث می شوید که موها چند سایه روشن تر یا تیره تر به نظر برسند. تن های گرم سبک تر هستند مثل قرمز ، مسی یا طلایی و رنگ های سردتر آبی ، سبز و بنفش هستند.

چهار رنگ اصلی مو وجود دارد: بلوند ، خرمایی ، مشکی و قرمز و تن این رنگ ها می تواند تغییر کند تا ظاهری منحصر به فرد ایجاد کند. رنگ پوست و رنگ چشم از ویژگی های مهمی است که به تعیین تن ایده آل برای مو کمک می کند. در اینجا برخی از رنگهای مات در هر رنگ مو وجود دارد که شما را به فکر می اندازد که آیا زمان تغییر رنگ است.

رنگ موهای بلوند


برای بورهایی که خواهان تغییر هستند ، گزینه های زیادی وجود دارد. برای گرم کردن موهای بلوند خود ، اضافه کردن برخی از رنگهای طلایی ، بژ یا کاراملی را در نظر بگیرید. اگر چهره شما گرم است ، این گزینه ها باعث می شود ظاهر شما بدرخشد. برای سردتر کردن رنگ موی  خود ،  بلوند مرواریدی یا بلوند یخی را انتخاب کنید.

رنگ موهای خرمایی


 هنگام تغییر تن به اندازه مو بلوندها گزینه ی انتخاب دارند. هنگامی که سبزه ها رنگ مو را با رنگ پوست مطابقت می دهند ، نتایج آن حیرت آور است. قهوه ای های کاراملی ، بلوطی و مایل به قرمز در چهره های گرمتر زیباتر به نظر می رسند. در حالی که رنگ ماهاگونی پر رنگ  و شرابی ظاهری بروز و مد است که به نظر می رسد برای کسانی که  رنگ پوستشان سرد و سفید است  بهتر باشد.

رنگ موهای تیره


موهای سیاه لزوماً کسل کننده نیستند و با رنگ های  گرم مناسب کاملاً جذاب می شوند. سایه های گرم سیاه و سفید از اسپرسو گرفته تا خاکستری تا آبی / مشکی اگر پوست صورت شما گرم باشد ، کاملاً خوب است. رنگ های خنک تر مانند رنگ های مات  مشکی و خنثی تأثیر شگرفی بر رنگ پوست کم رنگ و سفید تر دارند.

رنگ موهای قرمز


موهای قرمز به طور طبیعی بدون توجه به رنگ پوست فرد خیره کننده  و زیبا به نظر می رسند. اما اگر  شما می خواهید "تن رنگ موی خود را بسنجید" در اینجا چند پیشنهاد جالب برایتان وجود دارد. اگر رنگ پوست شما گرم است ، زیباتر  جلوه دادن ظاهر خود با برخی از رنگ های مسی متوسط ​​یا طلای مسی ، قطعاً تأثیر زیادی خواهد داشت. برای سرد کردن تن رنگ مو ، با رنگ قرمز تیره تر یا رنگ آلبالویی  تیره برای جلوه ای متفاوت همراه شوید.

برای اینکه رنگ موی نهایی شما طبیعی و متعادل به نظر برسد ، رنگ مو باید با تن و رنگ پوست شما کاملاً هماهنگ باشد. برای ارزیابی و تست ، شکل ظاهری فعلی خود را چند سایه روشن یا تیره تر تجسم کنید. البته برای یک نتیجه ی کامل تر و بهتر در این مورد بهتر است همیشه با یک متخصص رنگ و مش  مشورت کنید. بنابراین دفعه بعدی که کلمات "تغییر تن و رنگ مو" را می شنوید ، ممکن است از یک ظاهر جدید زیبا که جلوی شما قرار گرفته است ، هیجان زده شوید.

نام نویسنده : صبا شعبانی

رنگ مو بلوند

رنگ مو روشن

رنگ مو تیره

انتخاب رنگ مو

رنگ مو

رنگ های تیره

رنگ های قرمز

رنگ های خرمایی

رنگ های بلوند

بلوند

نظرات کاربران
مقالات مرتبط
شاید تا چند سال پیش مو های کسی دو رنگ می شود وی  مورد تمسخر قرار می گرفت طیف رنگ مو ها یک رنگ بود و بیشتر بلوند پرکلاغی و یا شرابی را ش... ( انواع رنگ مو پاستیلی و کهکشانی خاص سال جدید عکس رنگ مو پاستیلی و عکس رنگ مو کهکشانی)
۱۰ رنگ موی بینظیر برای فصل پاییز و زمستان فصل پاییز الهام گر رنگهای بسیار متنوع گرم و زیباست  عکس های شگفت انگیز از رنگ موهای پاییزی ... ( ۱۰ رنگ مو خاص جدید در زمستان و پاییز ۲۰۲۱ کدامند؟)
آیشواریا رای Aishwarya Rai مطرح ترین چهره  زن در هند و بالیوود  تبلیغ رنگ مو  شرکت لورئال،L'Or&e... ( رنگ مو آیشواریا رای Aishwarya Rai بازیگر هندی همراه با فرمول و عکس)
در این مقاله به معرفی انواع رنگ مو , قبل و بعد از انجام رنگ مو بر روی موها  و همچنین نوع رنگ را برای شما توضیح خواهیم داد. در مقالات... ( قبل و بعد از رنگ کردن مو عکس نمونه کار قبل و بعد از رنگ کردن مو قبل و بعد از رنگ موی سر)
رنگ مو بازیگران هالیوودی یکی از بیشترین سرچ های گوگل می باشد این بازیگران , مدل ها , سلبریتی ها و خوانندگان همیشه الگویی مناسب برای افراد جا... ( رنگ مو بازیگران هالیوودی و سلبریتی ها به صورت کامل تخصصی آموزش رنگ مو همراه باعکس رنگ مو های جدید)
الکساندرا داداریو  Alexandra Daddario  بازیگر ,  مدل و یکی زیباترین بازیگران جهان در هر فیلمی حضور داشته مورد توجه ... ( رنگ مو الکساندرا داداریو Alexandra Daddario چگونه باید موهای خود را رنگ کنیم؟)
رنگ مو تمامی بازیگران ترکیه ای همراه با فرمول و آموزش رایگان  رنگ مو بازیگران ترکیه ای همچون  رنگ مو ادا اجه  , رنگ م... ( رنگ مو بازیگران ترکیه ای رنگ مو بازیگرای سریال های ترکیه ای همراه با فرمول و آموزش رایگان نحو رنگ کردن مو)
رنگ مو سرنای ساریکایا (Serenay Sarıkaya) مدل ترکیه ای چه رنگی است؟ سرنای ساریکایا (Serenay Sarıkaya) بازیگر , مدل و خواننده ترک... ( رنگ مو سرنای ساریکایا فرمول رنگ موی بازیگر ترکیه ای چگونه بدست می آید)
رنگ مو هیلی بالدوین همسر جاستین بیبر چه رنگی است؟ هیلی بالدوین قطعا نام او را شنیده اید دختری که ناگهان جاستین بیبر را عاشق خود کرد و سلن... ( رنگ مو هیلی بالدوین (بیبر) چه رنگی است و فرمول رنگ مو چگونه به دست می آید)
رنگ مو اویکو کارایل چه رنگی است فرمول رنگ مو اویکو کارایل اویکو کارایل در لیست زیباترین زنان ترکیه , محبوبترین زنان ترکیه ... ( رنگ مو اویکو کارایل و فرمول رنگ بازیگر ترکیه ای سریال ضربان قلب نقش ایلول اینستاگرام)
تیلور سویفت(تیلور سوئیفت) در لیست موفقترین زنان دنیا,زیباترین زنان دنیا , محبوبترین زنان اینستاگرام و هر آنچه که یک نفر بخواهد در این سن بدس... ( رنگ مو تیلور سویفت چه رنگی است فرمول رنگ مو تیلور سوئیفت)
امبر هرد یکی از زیباترین زن های حال حاضر در دنیا که الگوی بسیاری از طراحان مد و فشن و همچنین بانوان سرتاسر دنیا می باشد. طلاق امبر ه... ( رنگ مو امبر هرد چی رنگی است فرمول رنگ مو امبر هرد)
رنگ مو اسکارلت جوهانسن Scarlett Johansson چه رنگی است؟ اسکارلت جوهانسن Scarlett Johansson قطعا یکی از تاثیرگذارترین بازیگران حا... ( رنگ مو اسکارلت جوهانسون به صورت طبیعی و در فیلم ها)
رنگ مو آسلیهان گونر Aslıhan Güner بازیگر نقش ییلدیز در سریال ستاره های شمالی  این روز مورد توجه خانوم های طرفدار سریال ه... ( رنگ مو آسلیهان گونر بازیگر نقش ییلدیز در سریال ستاره شمالی)
رنگ مو کیتی پری چه رنگی است؟   رنگ مو خوانندگان زنی که در موزیک ویدیوها  به تماشای آن نشتیم شاید یکی از آن مواردی باشد که در... ( رنگ موهای کیتی پری چه رنگی هستند چگونه موهای خود را شبیه کیتی پری کنیم؟)
رنگ مو بازیگر فیلم و یا سریالی که به تماشای آن نشتیم شاید یکی از آن مواردی باشد که در لحظه دوست دارد مخاطب وخصوصا بانوان عزیز از دانستن آن ل... ( رنگ مو مارگو رابی چه رنگی است)
رنگ مو بازیگران هالیوودی شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که در فیلم یا سریالی که در حال تماشای آن هستید ناگهان رنگ مو بازیگر نظر شما ر... ( رنگ مو تمامی بازیگران خارجی هالیوود جدید بلوند عسلی کرم طلایی مسی خرمایی کاراملی)
در واقع پوست های با تن گرم با موهایی با تن گرم بیشتر تطابق دارند و این موضوع در مورد کسانی که پوستی با تن سرد دارند نیز صادق است اما هدف این... ( انتخاب رنگ مو متناسب با رنگ پوست شما همراه با صبا شعبانی)
تا به امروز در دنیای هنر و زیبایی آرایشگران در سر تا سر دنیا انواع تکنیک های زیبایی و رنگ مو را به دنیا معرفی کرده اند و انصافا بسیار زیبا و... ( آموزش رنگ کردن مو و آشنایی با انواع مدل های رنگ مو)
محبوب ترین خدمات
>

خدمات رنگ مو در منزل

در سالن های زیبایی خدمات متنوعی ارائه میشود.ولی رفتن به سالن های زیبایی همیشه بدون دردسر و مشکل نیست.تعیین وقت قبلی انتظار برای انجام خدمات سفارش شده تلف شدن زمان در ترافیک , هوای آلوده و... از جمله مشکلاتی است که حتما با آنها روبه رو خواهید شد.به
php-1 طراحی و اجرا