مجله زیبایی صبا ریکو
2024/Apr/24

Content in section 1.

صفحه اصلی مجله زیبایی صبا ریکو
ویدیو آموزشی
صفحه اصلی >
لیست مقالات >
آموزش تاتو و هاشور ابرو >
اصلاح ابرو
اصلاح ابرو
2020/02/15

روش های مختلف اصلاح ابرو

زیبایی ابرو در ریبایی چشمان شما و صورت شما تاثیر زیادی دارد.اصلاح ابرو توسط آرایشگران مجرب می تواند بدون اینکه حالت طبیعی ابرو از بین برود زیبایی شما را دو چندان کند.با اصلاح صحیح ابرو مخصوصا برا خانم هایی که ابرو کم پشت و باریکی دارند میتواند ابرو های انها را زیباتر از قبل کند.

از روش هایی که برای اصلاح ابرو در سالن های زیبایی  بکار می رود میتوان به موارد زیر اشاره کرد

makup ابرو:

در این روش از محصولات استاندارد و معتبر برای پر پشت نشان دادن ابرو و ارتقاء کیفیت آن استفاده میشود.

رنگ ابرو Brow Tintig 

استفاده از رنگ ها و محصولات ارگانیک و گیاهی مانند حنا یا مویز برای ترمیم ابرو ها و مژه ها

اصلاح ابرو:

اصلاح ابرو و طراحی مدل با توجه به ساختار و شکل صورت 

تاتو ابرو:

روش های مختلف تاتو ابرو که بیشتر برای خانم های میانسال که ابرو های کم پشتی دارند .اگر چه چندین سال پیش تاتو ابرو جز مدهای روز بود و خانم های جوان نیز الارقم داشتن ابرو های مناسب ابرو های خود را تراشیده و از ابرو تاتو شده استفاده می کردند

نام نویسنده : لیلا رضایی

ابرو

اصلاح ابرو

تاتو ابرو

آرایشگر

makup ابرو

نظرات کاربران
مقالات مرتبط
ورود حرفه ای به یکی از پردرآمدترین حرفه های زیبایی  آموزش میکروبلیدینگ: شناخت پوست شناخت ترکیب رنگ ها براساس رنگ پوست چگونگی قرینه ... ( آموزش کامل میکروبلیدینگ و میکروبلیدینگ همراه با میکروپیگمنتیشن)
میکروپیگمنشن ابرو چیست؟ اخیرا اصطلاحات زیادی درباره طراحی ابرو شنیده می شود مثل میکروپیگمنشن،میکروبلیدینگ،حنای ابرو،کاشت ابرو و ... در این... ( میکروپیگمنشن ابرو چیست و چگونه کار می کند؟)
اگر شما هم مد روز هستید و مرتب اخبار مربوط به فشن و مد میکاپ و آرایش را دنبال میکنید باید بدانید که اخیرا دوباره مدل ابروهای پرپشت و پهن مد ... ( معرفی ژل ابرو و مژه بیرنگ جان اشلی)
سلام همانطور که می دانید و مشاهده کردید در این سایت برای شما دوستان در مورد زیبایی چهره و سلامت بدن  به صورت چند موردی صحبت... ( چگونه ابروهای پرپشت و ضخیم داشته باشیم؟)
محبوب ترین خدمات
>

خدمات رنگ مو در منزل

در سالن های زیبایی خدمات متنوعی ارائه میشود.ولی رفتن به سالن های زیبایی همیشه بدون دردسر و مشکل نیست.تعیین وقت قبلی انتظار برای انجام خدمات سفارش شده تلف شدن زمان در ترافیک , هوای آلوده و... از جمله مشکلاتی است که حتما با آنها روبه رو خواهید شد.به
php-1 طراحی و اجرا