مجله زیبایی صبا ریکو
2024/Apr/20

Content in section 1.

صفحه اصلی مجله زیبایی صبا ریکو
ویدیو آموزشی
صفحه اصلی >
لیست مقالات >
آموزش تاتو و هاشور ابرو >
ژل ابرو و مژه بیرنگ جان اشلی
ژل ابرو و مژه بیرنگ جان اشلی
2021/03/10

معرفی ژل ابرو و مژه بیرنگ جان اشلی

اگر شما هم مد روز هستید و مرتب اخبار مربوط به فشن و مد میکاپ و آرایش را دنبال میکنید باید بدانید که اخیرا دوباره مدل ابروهای پرپشت و پهن مد شدهبرای اینکه ابروها به سمت بالا و حالت دار و مرتب دیده شوند چند روش وجود دارد لیفت ابرو و استفاده از صابون یا ژل ابرو جان اشلی یک مارک معتبر و خوش قیمت است که ظاهر ابروها را مرتب حجیم و و طبیعی می کند و باعث ریزش آنها نمی شود 
این ژل خاصیت ضد ریزش و تقویت کنندگی دارد با کیفیت و بادوام است مانند سایر محصولات مشابه در بازار حالت چسبندگی به ابروها نمی دهد ضد جوش لک و حساسیت است و فاقد هرگونه پارابن عطر و آلرژن است.
برای سفارش این محصول با شماره ۰۹۱۲۷۹۰۳۵۳۷ فروشگاه انصاری تماس بگیرید.(تعداد محدود)

نام نویسنده : صبا شعبانی

رنگ مو بلوند

ژل ابرو و مژه بیرنگ جان اشلی

انتخاب رنگ مو

رنگ مو

رنگ های تیره

رنگ های قرمز

رنگ های خرمایی

رنگ های بلوند

بلوند

رنگ مو بلوند

رنگ مو روشن

رنگ مو تیره

انتخاب رنگ مو

رنگ مو

خدمات آرایشگری

اصلاح رنگ مو

موهام نارنجی شدن

رنگ مو نارنجی

رنگ مو

نظرات کاربران
مقالات مرتبط
ورود حرفه ای به یکی از پردرآمدترین حرفه های زیبایی  آموزش میکروبلیدینگ: شناخت پوست شناخت ترکیب رنگ ها براساس رنگ پوست چگونگی قرینه ... ( آموزش کامل میکروبلیدینگ و میکروبلیدینگ همراه با میکروپیگمنتیشن)
میکروپیگمنشن ابرو چیست؟ اخیرا اصطلاحات زیادی درباره طراحی ابرو شنیده می شود مثل میکروپیگمنشن،میکروبلیدینگ،حنای ابرو،کاشت ابرو و ... در این... ( میکروپیگمنشن ابرو چیست و چگونه کار می کند؟)
سلام همانطور که می دانید و مشاهده کردید در این سایت برای شما دوستان در مورد زیبایی چهره و سلامت بدن  به صورت چند موردی صحبت... ( چگونه ابروهای پرپشت و ضخیم داشته باشیم؟)
زیبایی ابرو در ریبایی چشمان شما و صورت شما تاثیر زیادی دارد.اصلاح ابرو توسط آرایشگران مجرب می تواند بدون اینکه حالت طبیعی ابرو از بین برود ز... ( روش های مختلف اصلاح ابرو)
محبوب ترین خدمات
>

خدمات رنگ مو در منزل

در سالن های زیبایی خدمات متنوعی ارائه میشود.ولی رفتن به سالن های زیبایی همیشه بدون دردسر و مشکل نیست.تعیین وقت قبلی انتظار برای انجام خدمات سفارش شده تلف شدن زمان در ترافیک , هوای آلوده و... از جمله مشکلاتی است که حتما با آنها روبه رو خواهید شد.به
php-1 طراحی و اجرا