مجله زیبایی صبا ریکو
2024/Apr/25

Content in section 1.

صفحه اصلی مجله زیبایی صبا ریکو
ویدیو آموزشی
صفحه اصلی >
لیست مقالات >
آموزش آرایش و میکاپ >
نحوی انتخاب رژ لب برای میکاپ
نحوی انتخاب رژ لب برای میکاپ
2021/05/09

برای میکاپ بهترین انتخاب رژلب کدام است؟

نحوه ی انتخاب رژلب برای میکاپ

رژ لب اولین چیزی است که وقتی به آرایش فکر می کنیم به ذهنمان خطور می کند. افزودن رنگ به لب ها می تواند تفاوت چشمگیری در ویژگی های صورت شما ایجاد کند. رنگ رژ لبی که به درستی انتخاب نشده است می تواند به راحتی کل ظاهر میکاپ شما را خراب کند  به همین دلیل انتخاب رنگی که مناسب شما باشد مهم است.

ما در  سایت صبا ریکو خوشحال هستیم که این 7 نکته را برای کمک به شما در انتخاب سایه و رنگ مناسب رژ لب به شما ارائه می دهیم.

1. تن رنگ پوست برای انتخاب رژلب در میکاپ

اولین قدم در انتخاب رنگ مناسب رژ لب این ایت که بدانید  چه رنگ پوستی دارید. بطور کلی ۵ نوع رنگ  پوست داریم : 
سفید یا صورتی کم رنگ، سفید کم رنگ یاصورتی بژ ،بژ یا قهوه ای متوسط،قهوه ای تیره ، و سیاه.

سایه و رنگ های رژ لب که معمولاً با پوست روشن بسیار زیبا به نظر می رسند ، رنگ های صورتی روشن ، مرجانی ، هلویی و قرمز غبارآلود است.

رنگ های رژ لب   قرمز گیلاسی و مات برای دخترانی با رنگ پوست متوسط بسیار زیبا به نظر می رسند.

خانم های با رنگ پوست برنزه می توانند رنگ های مرجانی ، صورتی پر رنگ ، قرمز روشن و اکثر رنگها را به جز رنگ های قهوه ای و بنفش استفاده کنند.

سایه و رنگهای رژ لب که بیشتر به رنگ پوست قهوهای خیلی تیره یا سیاه میآیند  ، رنگهای قهوه ای و بنفش  آلویی ، کاراملی ، شرابی و قرمز است.

تشخیص تن رنگی پوست  برای انتخاب رژلب در میکاپ

آگاهی از تن رنگ پوست قطعاً به شما در انتخاب رنگ مناسب میک آپ و رژ لبتان کمک می کند.
 اصولاً 3 نوع تن رنگ وجود دارد: سرد ، گرم و خنثی.

تن رنگهای سرد: پوستهای خیلی روشن  - رنگ موکا ؛ پوست متوسط - سایه های صورتی  ؛ برنزه یا پوست سیاه - سایه های یاقوتی یا شرابی.
تن رنگ گرم: پوست روشن  - صورتی کم رنگ یا هلویی. پوست متوسط و برنزه یا تیره - سایه های مسی یا برنز.
تن های رنگی خنثی: طیف گسترده ای از رنگ ها ، هر دو رنگ سرد و گرم.

مدل و حالت لب ها  برای انتخاب رژلب در میکاپ

لب بالایی درشت: رژ لب روشن در پایین لب و سایه ای کمی تیره از همان رنگ در لب بالایی.
لب پایینی درشت: هر رنگی که متناسب با ته رنگ شما باشد + کمی رنگ  روشن درست در مرکز لب بالایی.
لب های نامتقارن: از مداد لب در سایه ای مشابه رنگ رژ لب برای خطوط لب استفاده کنید.

سایز و اندازه لب ها  برای انتخاب رژلب در میکاپ

لب های نازک: از رنگ های رژ لب تیره و پر زرق و برق پرهیز کنید ، فقط باعث باریک تر نشان دادن لب های شما می شود. رژ لب کرمی و جامد استفاده کنید.
لب های گوشتی: از سایه های رژ لب که بیش از حد روشن و براق و بطور کلی دارای بافت های براق هستند ، خودداری کنید

 تشخیص رنگ مو برای انتخاب رژلب در میکاپ

_موهای تیره ، پوستی روشن : رنگهای صورتی روشن ، قرمز  ، گیلاسی .
_موهای بور ، پوست روشن : رنگهای صورتی مات ، صورتی خالص ، صورتی روشن و قرمز
_موهای تیره ، برنزه و پوست سیاه: 
بژ طلایی ، اوچر ، مایل به قرمز و رنگ های برنز.
_موهای بور ، برنزه و پوست تیره: 
کاراملی ، اوچر ، صورتی های گرم و صورتی "ماهی قزل آلا".
_موهای قهوه ای ، پوست متوسط: 
بژ ، صورتی "ماهی قزل آلا" ، مرجانی ها و صورتی های مات عمیق.
_موهای قرمز ، پوست روشن: رنگ صورتی "ماهی قزل آلا" ، مرجانی  مایل به قرمز

تشخیص رنگ چشم برای انتخاب رژلب در میکاپ

_چشم های قهوه ای: رژلبهای قرمز روشن ، قهوه ای و صورتی های روشن.
_چشم های آبی: رژ لبهای  مختلف رنگ گیلاسی یا قرمز
_چشم های سبز: رژ لبهای مایل به قرمز ، صورتی
_چشمهای خاکستری:رژ لبهای آلویی  و رنگهای نوود (به جدول رنگهای نوود مراجعه کنید)

رنگ دندان ها  برای انتخاب رژلب در میکاپ

_دندانهای سفید: تبریک می گویم! می توانید هر رنگی را که دوست دارید انتخاب کنید.
_دندانهای زرد:رنگ رز ، کمی نارنجی ، قرمز روشن. از رنگ های بنفش ، قهوه ای و قرمز  و  پرهیز کنید.

و در آخر اگر در تعیین ته رنگ و تن رنگ پوست خود مشکل دارید ، فقط کافی است این مراحل ساده را دنبال کنید:

به رگهایتان نگاه کنید رگهای آبی و بنفش نشان دهنده پوست سرد است رگهای سبز - پوست با تن گرم. اگر نمی توانید به طور قطع بگویید رگ تان آبی یا سبز است  ، ته رنگ پوست خنثی دارید.
برخی از جواهرات نقره و طلا را امتحان کنید. طلا معمولاً برای افراد با ته رنگ گرم مناسب است ، در حالی که نقره در افراد با زیر رنگ سرد بهتر به نظر می رسد.
اکنون که می دانید چطور سایه رژ لب مناسب خود را انتخاب کنید ، رنگ های مورد علاقه خود را با ما به اشتراک بگذارید. آیا هیچ یک از این نکات را مفید دانستید؟

در قسمت نظرات پایین ما را آگاه کنید. و از متخصصین ما مشاوره دریافت کنید.

نام نویسنده : حامد شعبانی

رژ لب هلویی

رژ لب کالباسی

رژ لب مایع

رژ لب حرارتی

رژ لب طعم دارد

انواع رژ لب

بهترین رژ لب در ایران

رژ لب چگونه بزنیم

رژلب میکاپ ژرنالی

رژلب میکاپ عروس

رژ لب میکاپ

رژ لب

نظرات کاربران
مقالات مرتبط
خواه دختر 18 ساله باشد یا زن 40 ساله ، همه از "رژ لب" استفاده می کنند. این به اندازه خوردن یک فنجان چای یا قهوه رایج است!&nbs... ( 14 مارک برتر رژ لب جهان در سال 2021)
با توجه به شیوع ویروس کرونا اغلب مراسم عروسی کنسل شده اند به همین دلیل عروس و دامادها عزیز به آتلیه رفته و فقط عکاسی می کنند.عکس های که تا آ... ( میکاپ عروس جدیدترین با عکس قبل و بعد اینستاگرام بهترین میکاپ عروس بهترین سالن عروس در تهران)
آرایش رژ لب از قرن ها قبل وجود داشته است - از تمدن های باستان ، از استفاده از  سنگ های قیمتی گرفته تا استخراج رنگ از گل ها و سبزیجات ، ... ( انواع رژلب , برند و کاربرد آنها در آرایش)
۱۷ تا از بهترین و محبوب ترین عطرهای طراحی شده در دنیا اگر  محبوب ترین عطرها را از بهترین و معروف ترین طراحان عطر در دنیا هستید به سا... ( معرفی ۱۷ برند عطر ادکلن محبوب و مطرح جهانی !!)
۱۰ قدم برای انجام میک آپ و آرایش صورت در منزل  با استفاده از این 10 مرحله آرایش ساده که برای هر صورتی مناسب است ، در  چند دقیقه... ( ۱۰ قدم برای انجام میک آپ و آرایش صورت در منزل همراه با صبا شعبانی)
آیا فشردن جوش کار درستی هست؟ واقعیت اینه که فشردن جوش خود عواقب بالقوه بدی را به همراه دارد ، بنابراین بهتر است فقط در موارد اضطراری این کا... ( آیا فشردن جوش کار درستی هست؟)
چطور خودم را میک اپ کنم؟ در این مقاله من به شما آموزش میدهم که به چه ترتیب و چگونه صورت خود را آرایش کنید.برای انجام هر کاری در زندگی یک نظم... ( چگونه خودم را میک آپ کنم؟)
۸ قدم حرفه ای برای انجام میکاپ عروس استخدام یک هنرمند گریم ممکن است اولین برنامه ای شما برای تدارک مراسم عروسیتان نباشد  اما به ما ا... ( چگونه میکاپ کار حرفه ای برای عروس بشویم.؟)
ضد آفتاب چیست و دقیقا چه کاری انجام می دهد؟کرم های ضد آفتاب حاوی عناصر متفاوتی است که پوست را از دریافت پرتوهای فرا بنفش خورشید(UV)محافظت می... ( آیا میدانید ضد آفتاب چیست و دقیقا چه کاری انجام می دهد؟)
یک اتو موی خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟در این مقاله می خواهیم  طرز استفاده صحیح از اتو مودر جهت سلامت مو و همچنین ویژگی های یک ات... ( یک اتو موی خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟)
پودر های آرایشی:یکی از ملزومات یک میکاپ تمیز و ماندگار استفاده از پودر تثبیت کننده آرایشی صورت است.که بعد از انجام تمام مراحل آرایشی  ن... ( انواع پودر های آرایشی را بهتر بشناسیم)
۱۰ اشتباه در میک اپ و آرایش که باعث میشود سن شما بیشتر از آنچه که هست دیده شود  من عاشق هنر میک اپ و ارایش صورت هستم. به نظر من این... ( ۱۰ اشتباه در میک آپ و آرایش که باعث می شود سن شما بیشتر از آنچه که هست دیده شود)
چگونه از خشک شدن و آسیب دیدن موهایمان جلوگیری کنیم. خشکی مو یک مشکل رایج است که به دلایل زیادی می تواند رخ دهد پس راه های درمان متفاوت... ( چگونه از خشک شدن و آسیب دیدن موهایمان جلوگیری کنیم؟)
سرم پوست( Skin serum)چیست؟سرم پوست یک محصول مراقبت از پوست می باشد که بعد از شستشو و تمیز شدن پوستتان  و قبل از استفاده از مرطوب کننده ... ( سرم پوست( Skin serum)چیست؟ کاربرد و انواع آنها)
بهترین روغن برای رشد و ضخامت مو کدام است؟ راستش را بخواهید هیچ چیزی به عنوان بهترین روغن برای رشد و ضخامت مو وجود ندارد. رشد مو در افراد &n... ( بهترین روغن برای رشد و ضخامت مو کدام است؟)
چند نکته در مورد میکاپ روزانه.در اینجا می خواهیم چند نکته در مورد میکاپ روزانه به شما دوستان آموزش بدهیم.این موارد به شما کمک می کند که در ط... ( چگونه در طول روز میکاپ کاملی داشته باشیم؟)
راهنمای شش مرحله ای یک متخصص آرایشگر برای زیباتر شدن عروس  از روش های زیبایی صورت و اصلاح  ابرو گرفته تا شینیون مو و آرایش و می... ( چگونه عروسی زیباتر بشویم؟ 6 روش برای بهترین عروس سال)
6 روش موثر برای تست آرایش عروسی اگر میخواهید مطمئن شوید که آرایش و میکاپ شما در روز جشن  عروسی تان عالی و بدون نقص باشد. در اینجا دقیق... ( آموزش آرایش و میکاپ عروس و نحوه تست آن)
تو شرایط فعلی که کرونا همه چیز را تحت تاثیر خود قرار داده یکی از چیزهایی که مختل شد مراسم عروسی و جشن های ازدواج است . در اینجا عروس خانمها... ( چگونه در ایام کرونا مراسم عروسی بگیریم؟)
چه مارک آرایشی که بیشترین درآمد را کسب کرده اند؟ صنعت آرایشی بهداشتی صنعتی بزرگ و  عظیم است ... و البته سودآور. ما 10 شرکت ثروتمن... ( برندهای لاکچری و با کیفیت آرایشی , میکاپ کدامند ؟)
محبوب ترین خدمات
>

خدمات رنگ مو در منزل

در سالن های زیبایی خدمات متنوعی ارائه میشود.ولی رفتن به سالن های زیبایی همیشه بدون دردسر و مشکل نیست.تعیین وقت قبلی انتظار برای انجام خدمات سفارش شده تلف شدن زمان در ترافیک , هوای آلوده و... از جمله مشکلاتی است که حتما با آنها روبه رو خواهید شد.به
php-1 طراحی و اجرا