مجله زیبایی صبا ریکو
2024/Apr/25

Content in section 1.

صفحه اصلی مجله زیبایی صبا ریکو
ویدیو آموزشی
صفحه اصلی >
لیست مقالات >
آموزش آرایش و میکاپ >
درآمد میکاپ آرتیست
درآمد میکاپ آرتیست
2020/02/16

درآمد میکاپ آرتیست در ایران و معرفی برترین میک آرتیست های جهان

به طور کلی، زیبایی و آراستگی با وجود انسان پیوند خورده است. بر همین اساس، هر شخصی توقع دارد در مراسم ها و جشن هایی که حضور پیدا می کند، به بهترین نحو ممکن به نظر برسد. به همین جهت، بسیاری از افراد چاره کار را در استفاده از زیور آلات و لوازم آرایشی می بینند. امروزه تحت تاثیر رشد چشمگیر صنعت آرایشگری، کمک گرفتن از میکاپ آرتیست بهترین گزینه به شمار می آید. به طور کلی، در عصر حاضر یکی از هنرهای پرسود و در عین حال پردرآمد به هنر میکاپ تعلق پیدا می کند. خانم ها همواره علاقه وافری به این هنر نشان می دهند. 

دآرمد میکاپ آرتیست در ایران

هر شخصی که بخواهد وارد این بیزینس پرسود شود درابتدا باید  در یکی از آکادمی های  مطرح و قابل اعتماد که مدارک بین الملی گریم و مدرک فنی حرفه ارائه میدهند ثبت نام کند و دوره های مربوط به میکاپ آرتیست را بگذراند.مدرک فنی حرفه ارائه شده  توسط این مراکز شامل موارد زیر میباشد:

1-ارائه مدرک عروس کار

2-مدرک گریم

3-مدرک میکاپ

موسسه های آموزشی  مختلفی در سطح شهر تهران این دوره های  آموزشی را برگزار میکنند که از جمله این مطرح ترین این موسسه ها می توان به  لوتوس یا شبنم نظیف,چهزه پردازان و.. اشاره کرد  که این موسسه دارای مجوز رسمی برای برگزاری دوره های اموزشی هستند. و  مدارکی که پس از پایان دوره های  آموزشی ارائه میدهند دارای کد ریجیستری میباشند.

در این نوع موسسات آموزشی به دلیل نظارتی که بر عملکرد و نحوه برگزاری دوره آموزشی بر آنها میشود باید یک سری از استاندارد های لازم را رعایت کنند بطور مثال در اکثر این مراکز از مدرسین مطرح  میکاپ ایرانی و خارجی استفاده میشود تا کیفیت آموزش در بالاترین سطح ممکنه قرار بگیرد .که از مطرح ترین این مدرسین می توان به نام های همچون بهاره شعبانی,لی لی رفتاری و عسل خباز , مریم یکتا,طنازبخشی اشاره کرد. هزینه این دوره ها باتوجه به  کیفیت و تجربه مربی بین 3 تا 25 میلیون تومان متغییر است.

و این نکته  را در نظر داشته باشید که یک میکاپ ارتیست علاوه بر هزینه های که برای آموزش باید پرداخت کند مبالغی را هم برای تهیه مواد و محصولاتی میکاپ پرداخت کند که تهیه این مواد تا 40 میلیون تومان میتواند هزینه در برداشته باشد .از معتبرترین برندهای مطرح تولید کننده این محصولات میتوان به Huda Kattan,MAC,NYX,Revolution بابی براون و.. اشاره کرد.

بعد از پایان این دوره های آموزشی باید به مدت حداقل 3 ماه یا بیشتر بصورت دستیار با یک میکاپ آرتیست حرفه ای بصورت تمام وقت همکاری کند.و بعد از آن درصورتی که برند سازی هم در حین آموزش انجام دهد میتواند برای شروع درآمدی بین 5 تا 10 میلیون تومان داشته باشد و با تجربه کاری بیشتر و برندسازی در طول زمان این  درآمد افزایش پیدا میکند و  بین 20 تا 50 میلیون خواهد رسید .

ویژگی های یک ميكاپ آرتيست

در یک نگاه کلی باید ابراز نمود که آرایش عادی صورت به منظور افزایش زیبایی و برطرف ساختن معایب احتمالی آن، در معنای میکاپ استفاده می شود. بر همین اساس، آرایشگری که آرایش و گریم بانوان را انجام می دهد، به عنوان میکاپ آرتیست شناخته می شود. یک میکاپ آرتیست ماهر، ضمن کار با مواد آرایشی و با شناخت از صورت افراد، آرایش منحصر به فرد و خاص هر چهره را در دستور کار قرار می دهد. ناگفته نماند که یک میکاپ آرتیست، بر سازگاری و اثر گذاری هارمونی رنگ بر روی پوست افراد اشراف کامل دارد. بر همین اساس، بسیاری از نو عروسان برای زیباتر نشان دادن چهره طبیعی خود، به دنبال بهترین میکاپ آرتیست می باشند. آشنایی با هارمونی رنگ ها، قرینه سازی، آشنایی با رمز و رازهای شادابی و جوانی پوست، اطلاع از نحوه مراقبت صحیح از پوست بدن و صورت و سایر مهارت ها از ویژگی های مهم یک میکاپ آرتیست محسوب می شود.

بهترین میکاپ آرتیست جهان

جالب است بدانید  که بابی براون در زمره بهترین میکاپ آرتیست جهان به شمار می آید. براون مدیرعامل شرکت آرایشی و بهداشتی بابی بروان و طراح مد و لباس می باشد. لورا مرسیر، ریچارد تیلر و پت مک گرث نیز در ردیف بهترین میکاپ آرتیست جهان قرار دارند.

HUDA BEUTY محصولات

 خانم هایی که در شبکه های مجازی بخصوص اینستاگرام فعالیت دارند، حتما نام  Huda Kattan را  شنیده اند. وی یکی از مطرح ترین میکاپ آرتیست های جهان است که کیم کارداشیان یکی از علاقمندان به سبک میکاپ وی به شمار می آید.همانطور که در یکی از پست های پیج اصلی هودا بیوتی  میبینید او  نحوه استفاده از محصولات تولید شده شرکت خود را آموزش داده است .


درآمد میکاپ آرتیست

درآمد یک میکاپ آرتیست  نسبت به دوره های تخصصی که طی کرده و مهارت هایی که بر اساس تجربه کسب کرده متفاوت است. بر اساس آمار و ارقام موجود، در حدود سال های 2010 الی 2020 این صنعت رشدی 14 درصدی را تجربه خواهد کرد. میزان رضایت مشتری، تجربه، به روز بودن، توانمندی و مهارت، در میزان درآمد میکاپ آرتیست تاثیرگذار می باشند. بر این اساس، در کشورهایی مانند آمریکا، استرالیا و انگلستان، درآمد یک میکاپ آرتیست حرفه ای به ترتیب در حدود 150/23، 200/31 و 500/30 دلار می باشد. در کشور آلمان این مقدار برابر با 720/27 الی 310/ 30 یورو است.

تفاوت  میکاپ آرتیست با آرایشگری

گفتنی است که میکاپ آرتیست در مقایسه با مقوله آرایش و آرایشگری بسیار متفاوت می باشد. بر این اساس، استفاده از مواد آرایشی به گونه ای که در ظاهر خانم ها تغییر چشمگیری ایجاد نماید، در مفهوم آرایش تداعی می شود. به عبارت دیگر، پروسه ای که در جهت آراستگی و زیبایی ظاهر انجام می پذیرد، در مفهوم آرایش تعبیر می گردد. غالباً خدماتی که در آرایش ارائه می شود، خدمات ناخن، بافت مو، شینیون، رنگ و مش و گریم صورت را در بر می گیرد. در سوی مقابل و در میکاپ از مواد آرایشی برای زیباتر کردن و جلوه دادن زیبایی های اجزاء چهره استفاده می شود. در حالی که در اجزاء اصلی صورت تغییر چندانی رخ نمی دهد. یک میکاپ آرتیست موفق با خلق کردن یک سبک خاص می تواند افتخار و شهرت بزرگی را برای خود به دست آورد.

نام نویسنده : زهره شعبانی

میک آپ ارتیست

درآمد میکاپ آرتیست

makeup artist

گالری عکس
( روی تصویر کلیک کنید)
نظرات کاربران
مقالات مرتبط
خواه دختر 18 ساله باشد یا زن 40 ساله ، همه از "رژ لب" استفاده می کنند. این به اندازه خوردن یک فنجان چای یا قهوه رایج است!&nbs... ( 14 مارک برتر رژ لب جهان در سال 2021)
نحوه ی انتخاب رژلب برای میکاپ رژ لب اولین چیزی است که وقتی به آرایش فکر می کنیم به ذهنمان خطور می کند. افزودن رنگ به لب ها می تواند تفاوت چ... ( برای میکاپ بهترین انتخاب رژلب کدام است؟)
با توجه به شیوع ویروس کرونا اغلب مراسم عروسی کنسل شده اند به همین دلیل عروس و دامادها عزیز به آتلیه رفته و فقط عکاسی می کنند.عکس های که تا آ... ( میکاپ عروس جدیدترین با عکس قبل و بعد اینستاگرام بهترین میکاپ عروس بهترین سالن عروس در تهران)
آرایش رژ لب از قرن ها قبل وجود داشته است - از تمدن های باستان ، از استفاده از  سنگ های قیمتی گرفته تا استخراج رنگ از گل ها و سبزیجات ، ... ( انواع رژلب , برند و کاربرد آنها در آرایش)
۱۷ تا از بهترین و محبوب ترین عطرهای طراحی شده در دنیا اگر  محبوب ترین عطرها را از بهترین و معروف ترین طراحان عطر در دنیا هستید به سا... ( معرفی ۱۷ برند عطر ادکلن محبوب و مطرح جهانی !!)
۱۰ قدم برای انجام میک آپ و آرایش صورت در منزل  با استفاده از این 10 مرحله آرایش ساده که برای هر صورتی مناسب است ، در  چند دقیقه... ( ۱۰ قدم برای انجام میک آپ و آرایش صورت در منزل همراه با صبا شعبانی)
آیا فشردن جوش کار درستی هست؟ واقعیت اینه که فشردن جوش خود عواقب بالقوه بدی را به همراه دارد ، بنابراین بهتر است فقط در موارد اضطراری این کا... ( آیا فشردن جوش کار درستی هست؟)
چطور خودم را میک اپ کنم؟ در این مقاله من به شما آموزش میدهم که به چه ترتیب و چگونه صورت خود را آرایش کنید.برای انجام هر کاری در زندگی یک نظم... ( چگونه خودم را میک آپ کنم؟)
۸ قدم حرفه ای برای انجام میکاپ عروس استخدام یک هنرمند گریم ممکن است اولین برنامه ای شما برای تدارک مراسم عروسیتان نباشد  اما به ما ا... ( چگونه میکاپ کار حرفه ای برای عروس بشویم.؟)
ضد آفتاب چیست و دقیقا چه کاری انجام می دهد؟کرم های ضد آفتاب حاوی عناصر متفاوتی است که پوست را از دریافت پرتوهای فرا بنفش خورشید(UV)محافظت می... ( آیا میدانید ضد آفتاب چیست و دقیقا چه کاری انجام می دهد؟)
یک اتو موی خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟در این مقاله می خواهیم  طرز استفاده صحیح از اتو مودر جهت سلامت مو و همچنین ویژگی های یک ات... ( یک اتو موی خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟)
پودر های آرایشی:یکی از ملزومات یک میکاپ تمیز و ماندگار استفاده از پودر تثبیت کننده آرایشی صورت است.که بعد از انجام تمام مراحل آرایشی  ن... ( انواع پودر های آرایشی را بهتر بشناسیم)
۱۰ اشتباه در میک اپ و آرایش که باعث میشود سن شما بیشتر از آنچه که هست دیده شود  من عاشق هنر میک اپ و ارایش صورت هستم. به نظر من این... ( ۱۰ اشتباه در میک آپ و آرایش که باعث می شود سن شما بیشتر از آنچه که هست دیده شود)
چگونه از خشک شدن و آسیب دیدن موهایمان جلوگیری کنیم. خشکی مو یک مشکل رایج است که به دلایل زیادی می تواند رخ دهد پس راه های درمان متفاوت... ( چگونه از خشک شدن و آسیب دیدن موهایمان جلوگیری کنیم؟)
سرم پوست( Skin serum)چیست؟سرم پوست یک محصول مراقبت از پوست می باشد که بعد از شستشو و تمیز شدن پوستتان  و قبل از استفاده از مرطوب کننده ... ( سرم پوست( Skin serum)چیست؟ کاربرد و انواع آنها)
بهترین روغن برای رشد و ضخامت مو کدام است؟ راستش را بخواهید هیچ چیزی به عنوان بهترین روغن برای رشد و ضخامت مو وجود ندارد. رشد مو در افراد &n... ( بهترین روغن برای رشد و ضخامت مو کدام است؟)
چند نکته در مورد میکاپ روزانه.در اینجا می خواهیم چند نکته در مورد میکاپ روزانه به شما دوستان آموزش بدهیم.این موارد به شما کمک می کند که در ط... ( چگونه در طول روز میکاپ کاملی داشته باشیم؟)
راهنمای شش مرحله ای یک متخصص آرایشگر برای زیباتر شدن عروس  از روش های زیبایی صورت و اصلاح  ابرو گرفته تا شینیون مو و آرایش و می... ( چگونه عروسی زیباتر بشویم؟ 6 روش برای بهترین عروس سال)
6 روش موثر برای تست آرایش عروسی اگر میخواهید مطمئن شوید که آرایش و میکاپ شما در روز جشن  عروسی تان عالی و بدون نقص باشد. در اینجا دقیق... ( آموزش آرایش و میکاپ عروس و نحوه تست آن)
تو شرایط فعلی که کرونا همه چیز را تحت تاثیر خود قرار داده یکی از چیزهایی که مختل شد مراسم عروسی و جشن های ازدواج است . در اینجا عروس خانمها... ( چگونه در ایام کرونا مراسم عروسی بگیریم؟)
محبوب ترین خدمات
>

خدمات رنگ مو در منزل

در سالن های زیبایی خدمات متنوعی ارائه میشود.ولی رفتن به سالن های زیبایی همیشه بدون دردسر و مشکل نیست.تعیین وقت قبلی انتظار برای انجام خدمات سفارش شده تلف شدن زمان در ترافیک , هوای آلوده و... از جمله مشکلاتی است که حتما با آنها روبه رو خواهید شد.به
php-1 طراحی و اجرا