مجله زیبایی صبا ریکو
2024/Apr/25

Content in section 1.

صفحه اصلی مجله زیبایی صبا ریکو
ویدیو آموزشی
صفحه اصلی >
لیست مقالات >
آموزش رنگ مو >
مارک های رنگ مو
مارک های رنگ مو
2020/03/09

بهترین مارک های رنگ مو در ایران کدام است؟

رنگ کردن مو برای بیشتر خانم های به یک امر اجتناب ناپذیر تبدیل شده و کمتر خانمی را میتوان دید که از رنگ مو استفاده نکند .زمانی که شما از رنگ مو نامناسب استفاده کنید حتی اگر یک ارایشگر حرفه ای این کار را برای شما انجام دهد نتیجه خوبی نخواهد داشت. در بعضی از موارد استفاده از رنگ مو ها با برند های نامعتبر ممکن اسیب های جدی به مو های شما وارد کند.در هنگام خرید رنگ مو باید به نکات مختلفی توجه کنید مواردی مثل نام برند ماندگاری رنگ و میزان شفافیت و درخشندگی که باعث میشود رنگ موهای شما به اصطاح بر روی موها بنشیند و طبیعی تر به نظر برسد.

بسیاری از کشور ها با برند های مختلف رنگ موهای به درجه کیفیت مختلفی تولیید میکنند حتی ایران هم رنگ مو هایی با برند بلگا ,کمند,بیول,دوبینا,آلبورا,سیلک و.. تولید کرده.

در این مقاله چندین مارک معروف رنگ مو که در بازار ایران موجود است را بررسی میکنیم .تا شما راحت تر بتوانید تفاوت برند های مختلف را تشخیص بدهید .

رنگ موی لورآل کستینگ 

بدون شک رنگ مو لورال یکی از برند ها یی است که با کیفیت ترین محصولات را در این زمنیه تولید میکند .این شرکت با داشت بیش از ۱۰۰ سال تجربه دیگر از مرحله ازمایش خطا گذشته و محصولات این برند جهانی قابل اطمینان و معتبر است و افراد مشهوری در سراسر جهان از این برند برای رنگ کردن موهای خود استفاده میکنند.اگر در رتبه اول لیست ما یک محصول وجود داشته باشد که شایسته ذکر باشد آن رنگ موی لورآل کستینگ است. این رنگ موی بدون آمونیاک یکی از بهترین و پرفروش ترین رنگ موهای بازار آرایشگری در سطح جهان است. این رنگ مو تا ۲۸ بار شستشو دوام میآورد و مدت زمان مکث برای آن بین ۲۰ تا ۲۵ دقیقه است.
رنگ های بلوند این برند بسیار زیبا و دارای طیف وسیعی میباشد.

 کلیرول (Clairol Natural Instincts Crema Keratina)

اگر قصد دارید موهایتان را خودتان در منزل رنگ کنید بهترین انتخاب برای مشکی و یا قهوه ای تیره و پوشاندن سفیدی موهای شما رنگ کلایرول است. این رنگ مو بسیار قوی و تراکم پیگمنت های موجود در آن بسیار بالاست و عاری از هر گونه آمونیاک بهترین قسمت آن اینست که در ترکیب آن یک نرم کننده آبرسان حاوی روغن نارگیل موجود است چیزی که باعث میشود موهای شما براق و ابریشمی شود. این رنگ مو نه تنها سفیدی موهای شما را کاملا می پوشاند بلکه بخاطر فرمولاسیون آن باعث تقویت رنگ رشته های موی تیره تر نیز میشود.

رنگ موی BBlunt

رنگ موی BBlunt این رنگ مو مورد علاقه سلبریتی معروف karena Kapoor است. یک رنگ موی براق کننده عالی که موهای ابریشمی را تحویل شما میدهد. این رنگ مو یکی از محبوب ترینها رنگ هاست با مدت زمان ۳۰ دقیقه مکث روی سر.
اما بعد از ۸ هفته براقیت خود را از دست میدهد و بعد از این مدت مجددا باید شارژ شود.

رنگ موی ناتورتینت 

این رنگ مو در لیست پنجم ما قرار میگیرد. این رنگ مو فقط از مواد گیاهی تشکیل شده و موهای شما را به شکلی کاملا طبیعی رنگ میکند.فاقد هر گونه مواد شیمیایی است و شما بدون اینکه به موهای خود آسیب بزنید میتوانید آنها را به رنگ دلخواه درآورید.
این محصول همچنین حاوی عصاره گیاهی ست که به منظور احیای موهای آسیب دیده فرمولاسیون شده است
بهترین چیز در مورد این رنگ مو این است که نه تنها فاقد آمونیاک است بلکه حاوی پارابن و رزور سینول نیز هست این برند دارای طیف گسترده ای از ۲۰ سایه ی رنگیست و مدت زمان مکث آن بین ۳۰ تا ۴۰ دقیقه میباشد.

رنگ مو گارنیه

این برند هم یکی از قدیمی ترین شرکت هایی است که محصولات مختلف آرایشی بهداشتی را تولید میکند .یکی از معروف ترین محصولات این برند رنگ مو است گارنیر از سال ۱۹۰۴ شروع به کار کرده .در سایت آمازون یکی از معروف ترین محصولات این شرکت که Garnier Nutrisse Ultra Color Nourishing Color Creme است به مبلغ تقریبا ۱۳ دلار به فروش میرسد.

در یک فاروم معتبر  به نام influenster گفتگو جالبی در مور این برند بین کاربران مختلف در سراسر جهان صورت گرفته و کاربران از تجربیات خود در مورد رنگ مو گارینه گفتگو کردا ند .بعضی از کاربران که چندین سال از این رنگ مو استفاده میکنند از تجربیات خود در این مورد نوشتند بطور مثل

Ashley:من عاشق این برند هستم من دوست دارم در هزینه ها صرفه جویی کنم بعد از چند بار شستشو شما می توانید رنگ مورد نظر خود را داشته باشید و من بوی ان را دوست دارم فکر میکنم از مواد شیمایی قوی در ان استفاده نشده بعد از استفاده موهای من صاف نرم است و سالم بنظر میرسد.

Susan:من از این مارک استفاده میکنم بطور معمول ۶ تا ۸ هفته این رنگ به روی موهای شما میماند و درخشندگی خود را از دست نمی دهد.

Alyssa:این رنگ امضای من است من از رنگ های مختلفی استفاده کرده ام اما قرمز رنگ مو مورد علاقه من است.من به شدت توصیه میکنم انرا امتحان کنید .تا زمانیکه از ان مراقبت میکنید دوام خواهد داشت و درخشان خواهد بود.

Marqee R: قرمز واقعا مدت زیادی به روی موهای شما نمی ماند ممکن است چند هفته یا بیشتر .شاید مجبور باشد هر چند هفته موهایتان را دوباره رنگ کنید.

 

 

نام نویسنده : صبا شعبانی

مارک های رنگ مو

نظرات کاربران
مقالات مرتبط
شاید تا چند سال پیش مو های کسی دو رنگ می شود وی  مورد تمسخر قرار می گرفت طیف رنگ مو ها یک رنگ بود و بیشتر بلوند پرکلاغی و یا شرابی را ش... ( انواع رنگ مو پاستیلی و کهکشانی خاص سال جدید عکس رنگ مو پاستیلی و عکس رنگ مو کهکشانی)
۱۰ رنگ موی بینظیر برای فصل پاییز و زمستان فصل پاییز الهام گر رنگهای بسیار متنوع گرم و زیباست  عکس های شگفت انگیز از رنگ موهای پاییزی ... ( ۱۰ رنگ مو خاص جدید در زمستان و پاییز ۲۰۲۱ کدامند؟)
آیشواریا رای Aishwarya Rai مطرح ترین چهره  زن در هند و بالیوود  تبلیغ رنگ مو  شرکت لورئال،L'Or&e... ( رنگ مو آیشواریا رای Aishwarya Rai بازیگر هندی همراه با فرمول و عکس)
در این مقاله به معرفی انواع رنگ مو , قبل و بعد از انجام رنگ مو بر روی موها  و همچنین نوع رنگ را برای شما توضیح خواهیم داد. در مقالات... ( قبل و بعد از رنگ کردن مو عکس نمونه کار قبل و بعد از رنگ کردن مو قبل و بعد از رنگ موی سر)
رنگ مو بازیگران هالیوودی یکی از بیشترین سرچ های گوگل می باشد این بازیگران , مدل ها , سلبریتی ها و خوانندگان همیشه الگویی مناسب برای افراد جا... ( رنگ مو بازیگران هالیوودی و سلبریتی ها به صورت کامل تخصصی آموزش رنگ مو همراه باعکس رنگ مو های جدید)
الکساندرا داداریو  Alexandra Daddario  بازیگر ,  مدل و یکی زیباترین بازیگران جهان در هر فیلمی حضور داشته مورد توجه ... ( رنگ مو الکساندرا داداریو Alexandra Daddario چگونه باید موهای خود را رنگ کنیم؟)
رنگ مو تمامی بازیگران ترکیه ای همراه با فرمول و آموزش رایگان  رنگ مو بازیگران ترکیه ای همچون  رنگ مو ادا اجه  , رنگ م... ( رنگ مو بازیگران ترکیه ای رنگ مو بازیگرای سریال های ترکیه ای همراه با فرمول و آموزش رایگان نحو رنگ کردن مو)
رنگ مو سرنای ساریکایا (Serenay Sarıkaya) مدل ترکیه ای چه رنگی است؟ سرنای ساریکایا (Serenay Sarıkaya) بازیگر , مدل و خواننده ترک... ( رنگ مو سرنای ساریکایا فرمول رنگ موی بازیگر ترکیه ای چگونه بدست می آید)
رنگ مو هیلی بالدوین همسر جاستین بیبر چه رنگی است؟ هیلی بالدوین قطعا نام او را شنیده اید دختری که ناگهان جاستین بیبر را عاشق خود کرد و سلن... ( رنگ مو هیلی بالدوین (بیبر) چه رنگی است و فرمول رنگ مو چگونه به دست می آید)
رنگ مو اویکو کارایل چه رنگی است فرمول رنگ مو اویکو کارایل اویکو کارایل در لیست زیباترین زنان ترکیه , محبوبترین زنان ترکیه ... ( رنگ مو اویکو کارایل و فرمول رنگ بازیگر ترکیه ای سریال ضربان قلب نقش ایلول اینستاگرام)
تیلور سویفت(تیلور سوئیفت) در لیست موفقترین زنان دنیا,زیباترین زنان دنیا , محبوبترین زنان اینستاگرام و هر آنچه که یک نفر بخواهد در این سن بدس... ( رنگ مو تیلور سویفت چه رنگی است فرمول رنگ مو تیلور سوئیفت)
امبر هرد یکی از زیباترین زن های حال حاضر در دنیا که الگوی بسیاری از طراحان مد و فشن و همچنین بانوان سرتاسر دنیا می باشد. طلاق امبر ه... ( رنگ مو امبر هرد چی رنگی است فرمول رنگ مو امبر هرد)
رنگ مو اسکارلت جوهانسن Scarlett Johansson چه رنگی است؟ اسکارلت جوهانسن Scarlett Johansson قطعا یکی از تاثیرگذارترین بازیگران حا... ( رنگ مو اسکارلت جوهانسون به صورت طبیعی و در فیلم ها)
رنگ مو آسلیهان گونر Aslıhan Güner بازیگر نقش ییلدیز در سریال ستاره های شمالی  این روز مورد توجه خانوم های طرفدار سریال ه... ( رنگ مو آسلیهان گونر بازیگر نقش ییلدیز در سریال ستاره شمالی)
رنگ مو کیتی پری چه رنگی است؟   رنگ مو خوانندگان زنی که در موزیک ویدیوها  به تماشای آن نشتیم شاید یکی از آن مواردی باشد که در... ( رنگ موهای کیتی پری چه رنگی هستند چگونه موهای خود را شبیه کیتی پری کنیم؟)
رنگ مو بازیگر فیلم و یا سریالی که به تماشای آن نشتیم شاید یکی از آن مواردی باشد که در لحظه دوست دارد مخاطب وخصوصا بانوان عزیز از دانستن آن ل... ( رنگ مو مارگو رابی چه رنگی است)
رنگ مو بازیگران هالیوودی شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که در فیلم یا سریالی که در حال تماشای آن هستید ناگهان رنگ مو بازیگر نظر شما ر... ( رنگ مو تمامی بازیگران خارجی هالیوود جدید بلوند عسلی کرم طلایی مسی خرمایی کاراملی)
در واقع پوست های با تن گرم با موهایی با تن گرم بیشتر تطابق دارند و این موضوع در مورد کسانی که پوستی با تن سرد دارند نیز صادق است اما هدف این... ( انتخاب رنگ مو متناسب با رنگ پوست شما همراه با صبا شعبانی)
تا به امروز در دنیای هنر و زیبایی آرایشگران در سر تا سر دنیا انواع تکنیک های زیبایی و رنگ مو را به دنیا معرفی کرده اند و انصافا بسیار زیبا و... ( آموزش رنگ کردن مو و آشنایی با انواع مدل های رنگ مو)
محبوب ترین خدمات
>

خدمات رنگ مو در منزل

در سالن های زیبایی خدمات متنوعی ارائه میشود.ولی رفتن به سالن های زیبایی همیشه بدون دردسر و مشکل نیست.تعیین وقت قبلی انتظار برای انجام خدمات سفارش شده تلف شدن زمان در ترافیک , هوای آلوده و... از جمله مشکلاتی است که حتما با آنها روبه رو خواهید شد.به
php-1 طراحی و اجرا