مجله زیبایی صبا ریکو
2024/Apr/18

Content in section 1.

صفحه اصلی مجله زیبایی صبا ریکو
ویدیو آموزشی
صفحه اصلی >
لیست مقالات >
آموزش آرایش و میکاپ >
آموزش کشیدن خط لب
آموزش کشیدن خط لب
2020/02/15

آموزش کشیدن خط لب و رژ لب و نحوی کشیدن رژ لب در بهترین حالت بهترین مارک رژ لب

نحوه آرایش لب ها هنگام میک آپ برای خانم ها از اهمیت بسیاری برخودار است .زیرا لب های زیبا مطمئنا زیبایی خانم ها را چندین برابر نمایش می دهد و شما با لب های زیبای در هر مجلسی می درخشید.بیشتر خانم ها تمایل دارند لب هایشان برجسته تر نمایش داده شود.برای اینکه لب ها از قبل برجسته تر نشان داده شود بهتر است  در ابتدا از خط لب استفاده کرد.

شما می توانید سوالات خود را در مورد شینیون عروس و عکس های مختلف  و همچنین  تمامی لاین های آرایشی و بهداشتی در کانال تلگرامی ما با مدیریت خانم صبا شعبانی متخصص و مدرس بین المللی دارای مدرک و آموزش دیده در کشور آمریکا بازگو کنید.لطفا نظر خود را در آخر برای ما بنویسید.

حتما توجه داشته باشید که خط لب باید کمی بیشتر از مرز لب های شما کشیده شود. بعد از کشیدن خط لب از رژ لب استفاده کنید. شاید بسیار تعجب کنید که چگونه با یک ترفند ساده و بدون هزینه های معمول پروتز لب , لب های شما به زیبایی لب های آنجلینا جولی شده است. اما در پایان یک ترفند ریز را می خواهیم به شما عزیزان بگوییم که اطمینان داریم این ترفند را نمی دانستید.بعد از زدن رژ با یک مداد سفید یک خط کامل و تنها زیر لب و پایین خط لب تان بکشید.

نام نویسنده : صبا شعبانی

آموزش کشیدن خط لب

کشیدن خط لب

کشیدن خط لب با فرم های مختلف

آموزش رژ لب

رژ لب خارجی

بهترین مارک رژ لب

چگونه رژ لب بزنیم

رژ لب زدن

نظرات کاربران
مقالات مرتبط
خواه دختر 18 ساله باشد یا زن 40 ساله ، همه از "رژ لب" استفاده می کنند. این به اندازه خوردن یک فنجان چای یا قهوه رایج است!&nbs... ( 14 مارک برتر رژ لب جهان در سال 2021)
نحوه ی انتخاب رژلب برای میکاپ رژ لب اولین چیزی است که وقتی به آرایش فکر می کنیم به ذهنمان خطور می کند. افزودن رنگ به لب ها می تواند تفاوت چ... ( برای میکاپ بهترین انتخاب رژلب کدام است؟)
با توجه به شیوع ویروس کرونا اغلب مراسم عروسی کنسل شده اند به همین دلیل عروس و دامادها عزیز به آتلیه رفته و فقط عکاسی می کنند.عکس های که تا آ... ( میکاپ عروس جدیدترین با عکس قبل و بعد اینستاگرام بهترین میکاپ عروس بهترین سالن عروس در تهران)
آرایش رژ لب از قرن ها قبل وجود داشته است - از تمدن های باستان ، از استفاده از  سنگ های قیمتی گرفته تا استخراج رنگ از گل ها و سبزیجات ، ... ( انواع رژلب , برند و کاربرد آنها در آرایش)
۱۷ تا از بهترین و محبوب ترین عطرهای طراحی شده در دنیا اگر  محبوب ترین عطرها را از بهترین و معروف ترین طراحان عطر در دنیا هستید به سا... ( معرفی ۱۷ برند عطر ادکلن محبوب و مطرح جهانی !!)
۱۰ قدم برای انجام میک آپ و آرایش صورت در منزل  با استفاده از این 10 مرحله آرایش ساده که برای هر صورتی مناسب است ، در  چند دقیقه... ( ۱۰ قدم برای انجام میک آپ و آرایش صورت در منزل همراه با صبا شعبانی)
آیا فشردن جوش کار درستی هست؟ واقعیت اینه که فشردن جوش خود عواقب بالقوه بدی را به همراه دارد ، بنابراین بهتر است فقط در موارد اضطراری این کا... ( آیا فشردن جوش کار درستی هست؟)
چطور خودم را میک اپ کنم؟ در این مقاله من به شما آموزش میدهم که به چه ترتیب و چگونه صورت خود را آرایش کنید.برای انجام هر کاری در زندگی یک نظم... ( چگونه خودم را میک آپ کنم؟)
۸ قدم حرفه ای برای انجام میکاپ عروس استخدام یک هنرمند گریم ممکن است اولین برنامه ای شما برای تدارک مراسم عروسیتان نباشد  اما به ما ا... ( چگونه میکاپ کار حرفه ای برای عروس بشویم.؟)
ضد آفتاب چیست و دقیقا چه کاری انجام می دهد؟کرم های ضد آفتاب حاوی عناصر متفاوتی است که پوست را از دریافت پرتوهای فرا بنفش خورشید(UV)محافظت می... ( آیا میدانید ضد آفتاب چیست و دقیقا چه کاری انجام می دهد؟)
یک اتو موی خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟در این مقاله می خواهیم  طرز استفاده صحیح از اتو مودر جهت سلامت مو و همچنین ویژگی های یک ات... ( یک اتو موی خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟)
پودر های آرایشی:یکی از ملزومات یک میکاپ تمیز و ماندگار استفاده از پودر تثبیت کننده آرایشی صورت است.که بعد از انجام تمام مراحل آرایشی  ن... ( انواع پودر های آرایشی را بهتر بشناسیم)
۱۰ اشتباه در میک اپ و آرایش که باعث میشود سن شما بیشتر از آنچه که هست دیده شود  من عاشق هنر میک اپ و ارایش صورت هستم. به نظر من این... ( ۱۰ اشتباه در میک آپ و آرایش که باعث می شود سن شما بیشتر از آنچه که هست دیده شود)
چگونه از خشک شدن و آسیب دیدن موهایمان جلوگیری کنیم. خشکی مو یک مشکل رایج است که به دلایل زیادی می تواند رخ دهد پس راه های درمان متفاوت... ( چگونه از خشک شدن و آسیب دیدن موهایمان جلوگیری کنیم؟)
سرم پوست( Skin serum)چیست؟سرم پوست یک محصول مراقبت از پوست می باشد که بعد از شستشو و تمیز شدن پوستتان  و قبل از استفاده از مرطوب کننده ... ( سرم پوست( Skin serum)چیست؟ کاربرد و انواع آنها)
بهترین روغن برای رشد و ضخامت مو کدام است؟ راستش را بخواهید هیچ چیزی به عنوان بهترین روغن برای رشد و ضخامت مو وجود ندارد. رشد مو در افراد &n... ( بهترین روغن برای رشد و ضخامت مو کدام است؟)
چند نکته در مورد میکاپ روزانه.در اینجا می خواهیم چند نکته در مورد میکاپ روزانه به شما دوستان آموزش بدهیم.این موارد به شما کمک می کند که در ط... ( چگونه در طول روز میکاپ کاملی داشته باشیم؟)
راهنمای شش مرحله ای یک متخصص آرایشگر برای زیباتر شدن عروس  از روش های زیبایی صورت و اصلاح  ابرو گرفته تا شینیون مو و آرایش و می... ( چگونه عروسی زیباتر بشویم؟ 6 روش برای بهترین عروس سال)
6 روش موثر برای تست آرایش عروسی اگر میخواهید مطمئن شوید که آرایش و میکاپ شما در روز جشن  عروسی تان عالی و بدون نقص باشد. در اینجا دقیق... ( آموزش آرایش و میکاپ عروس و نحوه تست آن)
تو شرایط فعلی که کرونا همه چیز را تحت تاثیر خود قرار داده یکی از چیزهایی که مختل شد مراسم عروسی و جشن های ازدواج است . در اینجا عروس خانمها... ( چگونه در ایام کرونا مراسم عروسی بگیریم؟)
محبوب ترین خدمات
>

خدمات رنگ مو در منزل

در سالن های زیبایی خدمات متنوعی ارائه میشود.ولی رفتن به سالن های زیبایی همیشه بدون دردسر و مشکل نیست.تعیین وقت قبلی انتظار برای انجام خدمات سفارش شده تلف شدن زمان در ترافیک , هوای آلوده و... از جمله مشکلاتی است که حتما با آنها روبه رو خواهید شد.به
php-1 طراحی و اجرا