مجله زیبایی صبا ریکو
2024/Apr/25

Content in section 1.

صفحه اصلی مجله زیبایی صبا ریکو
ویدیو آموزشی
صفحه اصلی >
لیست اخبار >
سریال های ترکیه ای >
روزی روزگاری در چوکوورا
روزی روزگاری در چوکوورا
2020/09/09

سریال روزی روزگاری در چوکوورا و بیوگرافی کامل بازیگران این سریال

بازیگران سریال Bir Zamanlar çukurova (روزی روزگاری در چوکوورا) چه کسانی هستند؟

در این مقاله به معرفی بازیگران  سریال پر ببیننده ترکیه ای  Bir Zamanlar çukurova (روزی روزگاری در چوکوورا)  می پردازیم:

در این سریال پر بیننده که با انتخاب بازیگران و متن داستانش توجه خیلی از طرفداران سریال های درام و عاشقانه ترکی را جلب کرده است و کنجکاوی خیلی از بیننده ها را برانگیخته است که بازیگران این سریال چه کسانی هستند و داستان کلی این سریال چیست؟

ما در این مطلب در مورد نقش بازیگران سریال و بیو گرافی آنها توضیح مختصری می دهیم.

داستان سریال روزی روزگاری در چوکوورا 

در دهه ۱۹۷۰ دو جوان به نام های زولیخا و ایلماز در  استانبول عاشق هم می شوند و در زمانی که قصد ازدواج و رسیدن به عشق هم را دارند .ناگهان سرنوشت انها به کلی تغییر میکند و داستان عاشقانه زلیخا و ایلماز شروع میشود.

برادر زولیخا در بازی قمار بر سر ازدواج خواهر خود یعنی زولیخا شرط میبند و شرط را میبازد .ایلماز بخاطر زولیخا دست به قتل می زند و آن دو مجبور می شوند  که باهم به شهری کوچک به نام  آدانا فرار کنند و در آنجا خود را خواهرو برادر معرفی کنند تا کسی به آنها شک نکند اما درست در زمانی  که آن ها  در مزرعه خانواده یامان مشغول بکار شدند

 شخصی به نام دمیر خان آدانا عاشق زولیخا می شود و زولیخا با  تهدید های هونکار مادر دمیر و بخاطر نجات جان عشقش ایلماز  برخلاف میلش تن به ازدواج اجباری با دمیر می دهد و بظاهر عشق خود را نادیده می گیرد

بازیگران سریال روزی روزگاری در چوکوورا:

مادر دمیر یامان(هونکار)که صاحب بیشتر زمین های آدانا می باشد و برای هونکار هیچ چیز با ارزش تر از شهرت دمیر و زندگی او نیست و تنها آرزوی هونکار این است که به اصل و نسب خود ادامه دهد و  خانواده یامان وارث داشته باشد و چون آبروی دمیر پسرش در خطر است  دست به بازی خطر ناکی می زند.

اوگور گونس(ایلماز آکایا)   ایلماز شخصیتی مهربان و متواضع دارد  و پسری سخت کوش و مسمم  است و هیچ گونه چشم داشتی به پول ندارد و تنها آرزو و دلخوشی او این است که با عشق خود زولیها ازدواج کند و زندگی مشترک خوبی را باهم داشته باشند ولی بخاطر اینکه زولیها را از خطر نجات دهد دست به قتل می زند و همین موضوع باعث می شود  سرنوشت آن دوتغییر کند و در مسیر جدیدی قرار بگیرد

مورات اونا لیش(دمیر یامان) دمیر شخصیتی بلند پرواز و قدرت طلب دارد و صاحب بیشتر زمین های چوکوواراست. دمیر به  محض دیدن زولیها عاشقش می شود و برای رسیدن به این عشق دست به هر دسیسه ای میزند  حتی به قیمت  از بین بردن ایلماز

هلال آلتنبلیک(زولیخا) زولیخا شخصیتی آرام ،متواضع،مصمم، سر سخت و باهوش و از نظر ظاهر چهره بسیار زیبایی دارد. بزرگترین آرزوی زولیها  ازدواج به ایلماز می باشد.

داستان از این قرا است که برادر زولیخا در بازی قمار سر زندگی خواهرش شرط می بندد و خواهر خود را به شخصی می فروشد و ایلماز برای نجات زولیها دست به قتل میزند و هر دوی آنها برای نجات جان خود به آدانا فرار  میکنند و بعد از اتفاقات ناخوشایندی که برای آنها می افتد  برای نجات عشق خود مجبور می شوند تصمیماتی دشوار تر از مرگ بگیرند

شما می توانی با کلیک روی مطالب زیر از بیوگرافی دیگر بازیگران ترکیه ای لذت ببرید.

بیوگرافی کامل زرین تکیندور (Zerrin tekindor) بازیگر نفش مادمازل عشق ممنوعه

بیوگرافی هازال فیلیز کوچو کوسه بازیگر نقش براک سریال زمهریر

بیوگرافی آیچا آیشین توران (فیروزه سریال Zemheri)

بیوگرافی کامل سلین ینینچی (selin Yeninci) نقش ثانیه در سریال ترکیه ای روزی روزگاری در چوکوروا

بیوگرافی نسرین جوادزاده(شاهیکا سیب ممنوعه) و همسرش بوراک دنیز

بیوگرافی ابرو شاهین(Ebru Şahin) ریحان سریال تردید

بیوگرافی بیرجه آکالای زندگی شخصی معرفی سریال ها (عکس)

بیوگرافی سلین گنج سلین جنک بازیگر نقش گلتن کیست؟

بیوگرافی بیوگرافی هلال آلتینبیلک بازیگر نقش زلیخا در روزی روزگاری در چوکوروا

بیوگرافی سرنای ساریکایا بهمراه مصاحبه و عکس

بیوگرافی شوال سام بازیگر ترکیه همراه با عکس های وی

بیوگرافی الچین سانگو با مصاحبه جذاب و خواندنی (عکس)

بیوگرافی هانده ارچل و سریال ها و فیلم های که بازی کرده

بیوگرافی فخریه اوجن فیلمها و سریال ها و زندگی شخصی (عکس)

بیوگرافی بورجو بیریجیک مصاحبه جنجالی , سریال ها ( عکس )

بیوگرافی نسلیهان آتاگول مصاحبه خواندنی و معرفی سریال ها و فیلم ها + ( عکس )

بازیگران زیبای تریکه ای در بین لیست زیباترین زنان جهان

نام نویسنده : حامد شعبانی
سریال روزی روزگاری در چوکوورا سریال Bir Zamanlar çukurova سلبریتی ترک سریال ترکی هلال آلتینبیلک اوغور گونش مرات اونالمیش Bir Zamanlar çukurova روزی روزگاری در چوکوورا
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
سریال ترکی محبوب این روزها که حسابی سرو صدا کرده انتهای شب نام دارد.این سریال به حضور نسلیهان آتاگول , سارپ لوند اوغلو , الیف ... ( داستان سریال ترکی در انتهای شب با حضور نسلیهان آتاگول قسمت ها خلاصه اینستاگرام بیوگرافی)
سریال ترکی بزار زندگی هر چی میخواد بشه با نام های مختلفی این روز ها در حال پخش است.هر چی زندگی بخواد , شانس دوباره ,زندگی همانطور که می داند... ( داستان سریال ترکی بزار زندگی هر چی میخواد بشه خلاصه قسمت ها زمان پخش بازیگران)
سریال ترکی روزهای خوب(روزهای زیبا) یا برای همیشه باهم از شبکه Show TV در 13 قسمت 150 دقیقه ای آغاز به کار کرده است.این سریال در استانبو... ( داستان سریال ترکی روزهای زیبا بیوگرافی بازیگران خلاصه قسمت ها زمان پخش اینستاگرام)
سریال ترکی آدمک یکی از جدیدترین سریال ترکی است که کار خود را از شبکه  Star TV آغار و به گفته سازندگان این سریال فعلا 10 قسمت 120 د... ( داستان سریال ترکی آدمک بیوگرافی بازیگران خلاصه قسمت ها زمان پخش اینستاگرام)
سریال ترکی محکوم یا متهم یکی از موفق ترین و محبوبترین سریال این روزهای ترکیه می باشد.سریال محکوم در 23 آذر 1400 از شبکه Fox Tv در ... ( داستان سریال ترکی محکوم بیوگرافی بازیگران خلاصه قسمت ها زمان پخش با حضور ملیکه ایپک یالووا و هایال کوسوغلو)
سریال ترکی ملکه در 23 بهمن 1394 از شبکه Star Tv در 15 قسمت آغاز به کار کرد.نقش اصلی زن سریال ترکی ملکه شب را مریم اوزرلی و نق... ( داستان سریال ترکی ملکه شب بیوگرافی بازیگران قسمت ها خلاصه اینستاگرام زمان پخش)
سریال ترکی پسرم یا پسرم من از 20 بهمن 1400 توسط شبکه Show Tv در 15 قسمت 120 دقیقه فعالیت خود را آغار کرد بازیگران مطرحی همچون : جانان ا... ( داستان سریال ترکی پسرم بیوگرافی بازیگران خلاصه قسمت ها اینستاگرام زمان پخش)
سریال ترکی پشت پرده ازدواج یا همه چیز دربره ازدواج در 30 شهریور 1400 از شبکه Fox TV در 17 قسمت 150 دقیقه ای آغاز به پخش کرد.بازیگران اص... ( داستان سریال ترکی پشت پرده ازدواج بیوگرافی بازیگران خلاصه قسمت ها اینستاگرام بازیگران)
خلیل ابراهیم جیهان سیلا ترک اوغلو سریال ترکی میراث یا امانت کی پخش میشه بازیگر مرد سریال ترکی میراث یا امانت سریال ترکی میراث یا امانت چند ق... ( داستان سریال ترکی میراث یا امانت بیوگرافی بازیگران قسمت ها خلاصه اینستاگرام)
سریال ترکی فاطما با داستانی جنایی اجتماعی وعاطفی در تاریخ 7 اردیبهشت 1401 از شبکه نتفلیکس در 6 قسمت 65 دقیقه آغاز به پخش کرد.بورجو بیری... ( داستان سریال ترکی فاطما بیوگرافی بازیگران قسمت ها خلاصه اینستاگرام با حضور بورجو بیریجیک)
سریال ترکی قصه شهر دور در 21 شهریور 1400 از شبکه FOX TV در 5 قسمت 150 دقیقه ای با حضور آسلیهان گونر Aslıhan Güner و باری... ( داستان سریال ترکی قصه شهر دور بیوگرافی بازیگران قسمت ها خلاصه اینستاگرام)
سریال ترکی تاریخی الپ ارسلان یکی از چندین سریال ترکی موفق کشور ترکیه می باشد که در سطح جهانی برای خود طرفداران زیادی را جمع کرده است این سری... ( داستان سریال ترکی آلپ ارسلان بیوگرافی بازیگران قسمت ها خلاصه اینستاگرام با حضور باریش آردوچ وفخریه اوجن)
سریال ترکی صداقت سیز این روزها به شدت مورد استقبال طرفداران سریال های ترکی قرار گرفته است.این سریال با حضور جانسو دره و جانر جیندوروک د... ( داستان سریال ترکی صداقت سیز بیوگرافی بازیگران خلاصه زمان پخش اینستاگرام با حضور جانسو دره)
خلاصه داستان سریال ترکی گلوله داستان در دهه 1970 در استانبول ترکیه می گذرد. اورهان ( انگین آلتان دوزیاتان  ) دادستان جو... ( داستان سریال ترکی گلوله قسمت ها بیوگرافی بازیگران زمان پخش اینستاگرام)
سریال ترکی بازی سرنوشت من در تاریخ 12 آذر 1400 از شبکه Star TV آغاز به پخش کرد از این سریال تاکنون 11 قسمت 120 دقیقه ای پخش شده و بازیگ... ( داستان سریال ترکی بازی سرنوشت من خلاصه داستان بیوگرافی بازیگران خلاصه قسمت ها)
سریال ترکی سه سکه یا سه قرون با نام انگلیسی بد پنی در 10 آبان 1400 از شبکه Show TV آغاز و تاکنون 11 قسمت 150 دقیقه ای سریال پخش شده است... ( داستان سریال ترکی سه سکه یا سه قرون بیوگرافی بازیگرام قسمت ها خلاصه اینستاگرام با حضور نسرین جوادزاده)
سریال ترکی انتخاب با نام ترکی بابل یا بابیل در تاریخ 27 تیر 1396 از شبکه Star Tv آغاز به پخش کرد. سریال ترکی بابیل با حضور بازیگرا... ( داستان سریال ترکی انتخاب بابل بیوگرافی بازیگران قسمت ها خلاصه زمان پخش اینستاگرام)
سریال ترکی تاریخی ظهور امپراتوری‌ها عثمانی یکی دیگر از پرژه های تاریخی کشور ترکیه که در 2 سال اخیر به شدت مشغول ساخت اینگونه پروژه... ( داستان سریال ترکی تاریخی ظهور امپراتوری‌ها عثمانی بیوگرافی بازیگران قسمت ها خلاصه اینستاگرام)
سریال ترکی عزیز با حضور مراد ییلدریم , داملا سونمز و سیمای بارلاس در 14 آبان 1400 از شبکه Show TV اغاز به پخش کرده است.&... ( داستان سریال ترکی عزیز بیوگرافی بازیگران قسمت ها خلاصه اینستاگرام با بازی مراد ییلدریم داملا سونمز و سیمای بارلاس)
سریال ترکی فی با حضور بازیگران مطرحی همچون مهمت گونسور , سرنای ساریکایا و بیراک توزوناتاچ 11 فروردین 1396 از شبکه Puhu Tv آغا... ( داستان سریال ترکی فی بیوگرافی بازیگران قسمت ها خلاصه اینستاگرام با حضور مهمت گونسور و سرنای ساریکایا)
محبوب ترین خدمات
>

خدمات رنگ مو در منزل

در سالن های زیبایی خدمات متنوعی ارائه میشود.ولی رفتن به سالن های زیبایی همیشه بدون دردسر و مشکل نیست.تعیین وقت قبلی انتظار برای انجام خدمات سفارش شده تلف شدن زمان در ترافیک , هوای آلوده و... از جمله مشکلاتی است که حتما با آنها روبه رو خواهید شد.به
php-1 طراحی و اجرا