مجله زیبایی صبا ریکو
2024/Apr/20

Content in section 1.

صفحه اصلی مجله زیبایی صبا ریکو
ویدیو آموزشی
صفحه اصلی >
لیست اخبار >
سریال های ترکیه ای >
سریال روزی روزگاری چوکوروا+عکس
سریال روزی روزگاری چوکوروا+عکس
2020/09/29

معرفی سریال ترکی روزی روزگاری در چوکوروا بیوگرافی کامل بازیگران همراه با عکس

جزئیات سریال روزی روزگاری در چوکوروا به صورت کامل در خدمت شما هستیم.


عنوان اصلی: Bir Zamanlar Cukurova
عنوان انگلیسی: Bitter Lands
همچنین به این اسمها نیز شناخته شده است: Tierra amarga ، روزی روزگاری در Cukurova
ژانر: درام ، عاشقانه
قسمت ها: 63+
شبکه پخش: ATV
دوره پخش: 13 سپتامبر 2018 -
شرکت تولیدی: Tims & B Production
کارگردان: مورات ساراچوغلو ، فاروک تبر
نویسندگان: سو ارسوز ، درم سیرای ، یلدیز تونک
مکان های فیلمبرداری: آدانا ، ترکیه

خلاصه داستان روزی روزگاری در چوکوروا

داستان از دهه 1970 در استانبول آغاز می شود و در زمین های حاصلخیز Cukurova ، آدانا (شهری در جنوب ترکیه) ادامه دارد.

زلیحا یا زلیخا (هلال آلتینبیلک) در سریال روزی روزگاری در چوکوروا

زلیخا (هلال آلتینبیلک) دختر جوان و زیبایی است که به همراه برادر ناتنی خود( ولی) (مصطفی آسیلان) و خواهر شوهرش در استانبول زندگی می کنند. او به عنوان خیاط در منطقه ای شناخته شده در استانبول کار می کند و آرزو دارد که با عشقش ییلماز (اوگور گونس) ازدواج کند.

ییلماز (اوگور گونس) در سریال روزی روزگاری در چوکوروا

ییلماز پسر سخت کوشی است او بعنوان یک  مکانیک کار اتومبیل کار می کند. پس از اینکه خانواده اش مدتها پیش از دنیا رفتند ، وی توسط استادش تربیت و بزرگ شده است. ییلماز زندگی مرفهی ندارد اما می تواند برای خوشبخت کردن معشوق خود زلیها و یا زلیخا دست به هر کاری بزند.

داستان سریال ترکی روزی روزگاری در چوکوروا

زولیخا و ییلماز می خواهند هر چه زودتر ازدواج کنند و زندگی مشترک جدید خود را آغاز کنند. با این حال ، اتفاقی غیر منتظره رخ می دهد و آنها قربانی سرنوشت می شوند.

برادر ناتنی زولیخا، ولی ، خواهرش را به رئیس قمار بازها  می فروشد تا بدهی قمار خود را پس دهد. زولیها که از این واقعیت غافل بود ، به دلیل بی رحمی خانواده خودش در دام می افتد. از طرف دیگر ییلماز مرتکب قتل می شود و رئیس قمار بازها را می کشد تا زنی را که عاشقانه دوست دارد نجات دهد.

پس از این فاجعه ، ییلماز هیچ کاری جز فرار از استانبول برای زنده ماندن ندارد. او می خواهد زلیها را به حضانت استادش بسپارد اما زلیها مصمم است مرد مورد علاقه خود را رها نكند. از این رو ، ییلماز و زولیلا امیدها و آرزوهای خود را رها می کنند و یک سفر فرار طاقت فرسا را ​​آغاز می کنند.

سرنوشت ییلماز و زولیها را به آدانا (شهری در جنوب ترکیه) می آورد. آنها سعی می کنند شغل پیدا کنند و درآمد کسب کنند در حالی که سعی دارند هویت خود را مخفی نگه دارند. ییلماز خیلی اتفاقی با یکی از دوستانش از دوران خدمت سربازی روبرو می شود و در نهایت به زمین های پربار مزرعه یامان می رسد. سرانجام ، عاشقان فراری شروع به کار در مزرعه یامان می کنند و خود را به عنوان خواهر و برادر معرفی می کنند تا از یکدیگر جدا نشوند.

زمین دمیر (مورات اونالمیس) در سریال روزی روزگاری در چوکوروا

مزرعه یامان مزرعه ای شناخته شده در آدانا است که دارای زمین های وسیع و پرباری است. صاحب زمین دمیر (مورات اونالمیس) مردی جوان و خوش چهره است که در برلین آلمان تحصیل کرده است. دمیر یک انسان مدرن و پرشور است که قصد دارد مکانیزه سازی در کشاورزی شود و از این طریق آرزوی پدرش را برای تبدیل شدن به قدرتمندترین مرد آدانا تحقق بخشد.

هونکار (وحیده پرچین) در سریال روزی روزگاری در چوکوروا

دمیر با مادرش هونکار (وحیده پرچین) زندگی می کند. او پس از طلاق ، کتاب ازدواج و عشق را می بندد. دمیر تمام وقت خود را به کار خود اختصاص می دهد و تلاش می کند تا زمین های خود را پربارتر کند. با این حال ، زندگی او پس از دیدار با زولیخا به طرز چشمگیری تغییر می کند.

دمیر در نگاه اول عاشق زولیخا می شود. دمیر بدون اینکه بداند زلیخا عاشق مرد دیگری است ، احساساتی نسبت به او پیدا می کند. نه تنها زندگی عاشقان فراری بلکه زندگی مزرعه یامان نیز ناگهان وارونه می شود. از یک طرف ، هونکار وجود دارد که می تواند برای محافظت از سلطه پسرش بر سرزمینهای حاصلخیز که خانواده اش قرنها در اختیار داشته است ، هر کاری انجام دهد. از طرف دیگر ییلماز وجود دارد که حتی می تواند به خاطر عشق خود کسی را بکشد.
در داستان سریال تلویزیونی سرزمین های تلخ (Bir Zamanlar Cukurova) ، عشق افسانه ای زولیخا و ییلماز را تماشا خواهید کرد. آیا عشق افسانه ای ییلماز و زولیخا بر همه موانع غلبه خواهد کرد؟ آیا دمیر سرانجام موفق خواهد شد قلب زلیخا را بدست آورد؟ آیا یلماز موفق خواهد شد هویت خود را مخفی نگه دارد و از زنی که دوست دارد محافظت کند؟ چه کسی در این نبرد پیروز خواهد شد: قدرتمندانی که می توانند برای رسیدن به خواسته های خود دست به هر کاری بزنند یا کسانی که به قدرت عشق اعتقاد دارند؟

بازیگران سرزمین های تلخ (Bir Zamanlar Cukurova)

همراهان گرامی در ادامه شما می توانید بیگرافی و عکس های تمامی بازیگران سریال روزی روزگاری در چوکوروا را مشاهده کنید و با کیلیک روی نام بازیگران بیوگرافی کامل آنها به صورت کامل در اختیار شما قرار خواهد گرفت

هلال آلتینبیلک در نقش زلیها آلتون

عکس های هلال آلتینبیلک

بیوگرافی کامل هلال آلتینبیلک

عکس های هلال آلتینبیلک

عکس های هلال آلتینبیلک


اوگور گونس در نقش ییلماز آکایا

بیوگرافی اوگور گونس در نقش ییلماز آکایا در سریال روزی روزگاری در چوکوروا

عکس های اوگور گونس در نقش ییلماز آکایا

عکس های اوگور گونس در نقش ییلماز آکایا

عکس های اوگور گونس در نقش ییلماز آکایا

عکس های اوگور گونس در نقش ییلماز آکایا

عکس های اوگور گونس در نقش ییلماز آکایا

مورات اونالمیس در نقش دمیر یامان

بیوگرافی مورات اونالمیس در نقش دمیر یامان در سریال روزی روزگاری در چوکوروا

عکس های مورات اونالمیس در نقش دمیر یامان

عکس های مورات اونالمیس در نقش دمیر یامان

عکس های مورات اونالمیس در نقش دمیر یامان


وحیده پرچین / گوردوم در نقش هونکار یامان


بولنت پولات در نقش گافور


تورگای آیدین در نقش صباحاتین


سلین ینینچی در نقش Saniye


سیبل تاشیچی اوغلو در نقش سرمین


سلین گنس در نقش گلتن


پولن امر در نقش فادیک


مصطفی آسیلان در نقش ولی


سرپیل تامور در نقش هامین


كادیم یاسر در نقش Cengaver


یلیز دوگراماسیلار در نقش فوسون


کرم آلیسیک در نقش فاکلی

شما می توانی با کلیک روی مطالب زیر از بیوگرافی دیگر بازیگران ترکیه ای لذت ببرید.

بیوگرافی کامل زرین تکیندور (Zerrin tekindor) بازیگر نفش مادمازل عشق ممنوعه

بیوگرافی هازال فیلیز کوچو کوسه بازیگر نقش براک سریال زمهریر

بیوگرافی آیچا آیشین توران (فیروزه سریال Zemheri)

بیوگرافی کامل سلین ینینچی (selin Yeninci) نقش ثانیه در سریال ترکیه ای روزی روزگاری در چوکوروا

بیوگرافی نسرین جوادزاده(شاهیکا سیب ممنوعه) و همسرش بوراک دنیز

بیوگرافی ابرو شاهین(Ebru Şahin) ریحان سریال تردید

بیوگرافی بیرجه آکالای زندگی شخصی معرفی سریال ها (عکس)

بیوگرافی سلین گنج سلین جنک بازیگر نقش گلتن کیست؟

بیوگرافی بیوگرافی هلال آلتینبیلک بازیگر نقش زلیخا در روزی روزگاری در چوکوروا

بیوگرافی سرنای ساریکایا بهمراه مصاحبه و عکس

بیوگرافی شوال سام بازیگر ترکیه همراه با عکس های وی

بیوگرافی الچین سانگو با مصاحبه جذاب و خواندنی (عکس)

بیوگرافی هانده ارچل و سریال ها و فیلم های که بازی کرده

بیوگرافی فخریه اوجن فیلمها و سریال ها و زندگی شخصی (عکس)

بیوگرافی بورجو بیریجیک مصاحبه جنجالی , سریال ها ( عکس )

بیوگرافی نسلیهان آتاگول مصاحبه خواندنی و معرفی سریال ها و فیلم ها + ( عکس )

بازیگران زیبای تریکه ای در بین لیست زیباترین زنان جهان

نام نویسنده : حامد شعبانی
صباحاتین گافور هونکار یامان دمیر یامان ییلماز آکایا زلیها آلتون کرم آلیسیک یلیز دوگراماسیلار كادیم یاسر سرپیل تامور مصطفی آسیلان پولن امر سلین گنس سیبل تاشیچی اوغلو سلین ینینچی تورگای آیدین بولنت پولات وحیده پرچین مورات اونالمیس اوگور گونس هلال آلتینبیلک
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
سریال ترکی محبوب این روزها که حسابی سرو صدا کرده انتهای شب نام دارد.این سریال به حضور نسلیهان آتاگول , سارپ لوند اوغلو , الیف ... ( داستان سریال ترکی در انتهای شب با حضور نسلیهان آتاگول قسمت ها خلاصه اینستاگرام بیوگرافی)
سریال ترکی بزار زندگی هر چی میخواد بشه با نام های مختلفی این روز ها در حال پخش است.هر چی زندگی بخواد , شانس دوباره ,زندگی همانطور که می داند... ( داستان سریال ترکی بزار زندگی هر چی میخواد بشه خلاصه قسمت ها زمان پخش بازیگران)
سریال ترکی روزهای خوب(روزهای زیبا) یا برای همیشه باهم از شبکه Show TV در 13 قسمت 150 دقیقه ای آغاز به کار کرده است.این سریال در استانبو... ( داستان سریال ترکی روزهای زیبا بیوگرافی بازیگران خلاصه قسمت ها زمان پخش اینستاگرام)
سریال ترکی آدمک یکی از جدیدترین سریال ترکی است که کار خود را از شبکه  Star TV آغار و به گفته سازندگان این سریال فعلا 10 قسمت 120 د... ( داستان سریال ترکی آدمک بیوگرافی بازیگران خلاصه قسمت ها زمان پخش اینستاگرام)
سریال ترکی محکوم یا متهم یکی از موفق ترین و محبوبترین سریال این روزهای ترکیه می باشد.سریال محکوم در 23 آذر 1400 از شبکه Fox Tv در ... ( داستان سریال ترکی محکوم بیوگرافی بازیگران خلاصه قسمت ها زمان پخش با حضور ملیکه ایپک یالووا و هایال کوسوغلو)
سریال ترکی ملکه در 23 بهمن 1394 از شبکه Star Tv در 15 قسمت آغاز به کار کرد.نقش اصلی زن سریال ترکی ملکه شب را مریم اوزرلی و نق... ( داستان سریال ترکی ملکه شب بیوگرافی بازیگران قسمت ها خلاصه اینستاگرام زمان پخش)
سریال ترکی پسرم یا پسرم من از 20 بهمن 1400 توسط شبکه Show Tv در 15 قسمت 120 دقیقه فعالیت خود را آغار کرد بازیگران مطرحی همچون : جانان ا... ( داستان سریال ترکی پسرم بیوگرافی بازیگران خلاصه قسمت ها اینستاگرام زمان پخش)
سریال ترکی پشت پرده ازدواج یا همه چیز دربره ازدواج در 30 شهریور 1400 از شبکه Fox TV در 17 قسمت 150 دقیقه ای آغاز به پخش کرد.بازیگران اص... ( داستان سریال ترکی پشت پرده ازدواج بیوگرافی بازیگران خلاصه قسمت ها اینستاگرام بازیگران)
خلیل ابراهیم جیهان سیلا ترک اوغلو سریال ترکی میراث یا امانت کی پخش میشه بازیگر مرد سریال ترکی میراث یا امانت سریال ترکی میراث یا امانت چند ق... ( داستان سریال ترکی میراث یا امانت بیوگرافی بازیگران قسمت ها خلاصه اینستاگرام)
سریال ترکی فاطما با داستانی جنایی اجتماعی وعاطفی در تاریخ 7 اردیبهشت 1401 از شبکه نتفلیکس در 6 قسمت 65 دقیقه آغاز به پخش کرد.بورجو بیری... ( داستان سریال ترکی فاطما بیوگرافی بازیگران قسمت ها خلاصه اینستاگرام با حضور بورجو بیریجیک)
سریال ترکی قصه شهر دور در 21 شهریور 1400 از شبکه FOX TV در 5 قسمت 150 دقیقه ای با حضور آسلیهان گونر Aslıhan Güner و باری... ( داستان سریال ترکی قصه شهر دور بیوگرافی بازیگران قسمت ها خلاصه اینستاگرام)
سریال ترکی تاریخی الپ ارسلان یکی از چندین سریال ترکی موفق کشور ترکیه می باشد که در سطح جهانی برای خود طرفداران زیادی را جمع کرده است این سری... ( داستان سریال ترکی آلپ ارسلان بیوگرافی بازیگران قسمت ها خلاصه اینستاگرام با حضور باریش آردوچ وفخریه اوجن)
سریال ترکی صداقت سیز این روزها به شدت مورد استقبال طرفداران سریال های ترکی قرار گرفته است.این سریال با حضور جانسو دره و جانر جیندوروک د... ( داستان سریال ترکی صداقت سیز بیوگرافی بازیگران خلاصه زمان پخش اینستاگرام با حضور جانسو دره)
خلاصه داستان سریال ترکی گلوله داستان در دهه 1970 در استانبول ترکیه می گذرد. اورهان ( انگین آلتان دوزیاتان  ) دادستان جو... ( داستان سریال ترکی گلوله قسمت ها بیوگرافی بازیگران زمان پخش اینستاگرام)
سریال ترکی بازی سرنوشت من در تاریخ 12 آذر 1400 از شبکه Star TV آغاز به پخش کرد از این سریال تاکنون 11 قسمت 120 دقیقه ای پخش شده و بازیگ... ( داستان سریال ترکی بازی سرنوشت من خلاصه داستان بیوگرافی بازیگران خلاصه قسمت ها)
سریال ترکی سه سکه یا سه قرون با نام انگلیسی بد پنی در 10 آبان 1400 از شبکه Show TV آغاز و تاکنون 11 قسمت 150 دقیقه ای سریال پخش شده است... ( داستان سریال ترکی سه سکه یا سه قرون بیوگرافی بازیگرام قسمت ها خلاصه اینستاگرام با حضور نسرین جوادزاده)
سریال ترکی انتخاب با نام ترکی بابل یا بابیل در تاریخ 27 تیر 1396 از شبکه Star Tv آغاز به پخش کرد. سریال ترکی بابیل با حضور بازیگرا... ( داستان سریال ترکی انتخاب بابل بیوگرافی بازیگران قسمت ها خلاصه زمان پخش اینستاگرام)
سریال ترکی تاریخی ظهور امپراتوری‌ها عثمانی یکی دیگر از پرژه های تاریخی کشور ترکیه که در 2 سال اخیر به شدت مشغول ساخت اینگونه پروژه... ( داستان سریال ترکی تاریخی ظهور امپراتوری‌ها عثمانی بیوگرافی بازیگران قسمت ها خلاصه اینستاگرام)
سریال ترکی عزیز با حضور مراد ییلدریم , داملا سونمز و سیمای بارلاس در 14 آبان 1400 از شبکه Show TV اغاز به پخش کرده است.&... ( داستان سریال ترکی عزیز بیوگرافی بازیگران قسمت ها خلاصه اینستاگرام با بازی مراد ییلدریم داملا سونمز و سیمای بارلاس)
سریال ترکی فی با حضور بازیگران مطرحی همچون مهمت گونسور , سرنای ساریکایا و بیراک توزوناتاچ 11 فروردین 1396 از شبکه Puhu Tv آغا... ( داستان سریال ترکی فی بیوگرافی بازیگران قسمت ها خلاصه اینستاگرام با حضور مهمت گونسور و سرنای ساریکایا)
محبوب ترین خدمات
>

خدمات رنگ مو در منزل

در سالن های زیبایی خدمات متنوعی ارائه میشود.ولی رفتن به سالن های زیبایی همیشه بدون دردسر و مشکل نیست.تعیین وقت قبلی انتظار برای انجام خدمات سفارش شده تلف شدن زمان در ترافیک , هوای آلوده و... از جمله مشکلاتی است که حتما با آنها روبه رو خواهید شد.به
php-1 طراحی و اجرا