مجله زیبایی صبا ریکو
2024/Apr/23

Content in section 1.

صفحه اصلی مجله زیبایی صبا ریکو
ویدیو آموزشی
صفحه اصلی >
لیست اخبار >
هایدی کلوم >
همسران هایدی کلوم
همسران هایدی کلوم
2020/02/17

هایدی کلوم و همسر جدیدش

هایدی کلوم مدل آلمانی و یکی از فرشتگان ویکتوریا سکرت با مجری گری مجموعه project runway (یک برنامه استعداد یابی در حوزه مدلینگ ) و یکی از داوران مجموعه استعداد یابی با نام got talent  در سراسر جهان شناخته شد .البته فعالیت های اخیر او تنها نام او را سر زبان ها انداخت, عمده فعالیت او مدلینگ است هایدی این حرفه را  از سال 1992 با شرکت در یک مسابقه مدل سازی شروع کرد.

این مسابقه که در کشور آلمان برگذار شد هایدی کلوم با 30000 دختر جوان و با انگیزه رقابت می کرد و توانست مبلغ 300,000 دلاری آن مسابقه را از آن خود کند.بعد از چند سال او به آمریکا رفت و در سال های بعد تبدیل به یک سوپر مدل معروف شد.

هایدی کلوم Making the Cut

در سال 2017 خبری در رسانه ها منتشر شد که هایدی و تیم مگان قصد دارند مجموعه تلوزیونی project runway را به دلیل مشکلات بزرگی که با تهیه  کننده آن پیدا کرده اند  ترک کنند و یک مجموعه تلویزیونی جدید به نام Making the Cut  مربوط به دنیای مد و فشن را با همکاری هم بسازند.بالاخره چند وقت پیش هایدی کلوم با  ثبت صفحه رسمی مربوط به این برنامه تلوزیونی خبر داد که قرار است اولین قسمت این مجموعه تلوزیونی  در ماه مارس 2020 در شبکه های تلویونی پخش شود.

ازدواج جدید هایدی کلوم

هایدی کلوم برای اولین بار در سال 1997 با مدل موی مشهور  Ric Pipino رک پپهین ازدواج کرد.ولی این ازدواج زیاد دوام نیاورد و آنها در سال 2001 از هم جدا شده اند.

سه سال بعد هایدی با خواننده مشهور Seal ازدواج کرد.در سال 2017 کلوم 46 ساله رابطه عاشقانه ای با گیتاریست  29 ساله گروه توکیو هتل شروع کرد و یک سال بعد رسما نامزدی خود را در صفحه اینستاگرام خود اعلام کرد.

در سال 2019 در یک مراسم با شکوه در کاپری ایتالیا با Tom Kaulitz ازدواج کرد.

جدایی هایدی کلوم و سیل

هایدی و سیل در سال 2004 در لابی هتلی در شهر نیویورک یک دیگر را ملاقات کردند و بعد از چند ماه رابطه عاشقانه ازدواج کردند ولی این ازدواج تا سال 2014 بیشتر ادامه پیدا نکرد. بعدها هایدی  در مصاحبه ای عنوان کرد دلیل جدایی او از سیل عدم کنترل خشم سیل بوده که تاثیر منفی در تربیت فرزندان آنها داشته است.

سیل مانند یک پدر معمولی نبود که صبح با کیف خود به سرکار برود و در زمان مشخص وقت شام به خانه بازگردد او سفر های زیادی داشت و من همزمان یک مادر و پدر بودم به همین دلیل ادامه این رابطه برای من امکان پذیر نبود.حاصل این ازدواج چهار فرزند به نام های  Helen, henry , Johan Lou بود.

در سال 2017 اتفاق جالبی افتاد سیل بعنوان مهمان در برنامه گات تلنت شرکت کرد که در آن سال هایدی کلوم یکی از داوران مسابقه گات تلنت بود .که به همین علت  این برنامه در آن سال حاشیه های زیادی داشت .

فرشتگان ویکتوریا سکرت چیست؟

الساندرا آمبروزیو مدل لورال شد

مطالب خواندنی زندگی الساندرا آمبروزیو سوپر مدل برزیلی ( عکس )

بیوگرافی و مطالب خواندنی ژیزلی بینچنی (عکس) Gisele Bündchen

بیو گرافی مدل ویکترویا سکرت لی لی آدریج (Lily Aldridge)

heidi klum seal

عکس هایدی کلوم

هایدی کلوم بدون آرایش

نام نویسنده : حامد شعبانی
عکس قدیمی هایدی کلوم هایدی کلوم کیست فرشته ویکتوریا سکرت هایدی کلوم عکس هایدی کلوم ثروت هایدی کلوم هایدی کلوم Heidi Klum ازدواج هایدی کلوم و seal همسران هایدی کلوم سیل
گالری عکس
(روی تصویر کلیک کنید)
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
هایدی کلوم نه تنها یک سلبریتی مشهور و شخصیت تلویزیونی است، بلکه یک کارآفرین باهوش است که امپراتوری خود را از محصولات مد و زیبایی ساخته است. ... ( چگونه هایدی کلوم Heidi Klum به یک مدل و کارآفرین موفق تبدیل شد؟)
خبری دیروز منتشر شد مبنی بر مبتلا شدن هایدی کلوم به بیماری کرونا که خیلی سریع در حال وایرال شدن است. اما هایدی گفته است که جواب ازما... ( هایدی کلوم به ویروس کرونا مبتلا شد)
همکاران سابق هایدی کلوم ۴۵ ساله  و  ژیزلی بینچنی  ۳۸ ساله دوباره با هم در یک برنامه تلوزیونی به نام Germany’s Next Top ... ( هایدی کلوم و ژیزلی بینچنی در برنامه Germany’s Next Top Model)
بعد از ازدواج جنجالی هایدی کلوم 46 ساله با  تام کاولیتز جوان حاشیه های این سوپر مدل آلمانی بیشتر از قبل شد .البته هایدی کلوم علاوه بر ح... ( ثروت هایدی کلوم 90 میلیون دلار است)
محبوب ترین خدمات
>

خدمات رنگ مو در منزل

در سالن های زیبایی خدمات متنوعی ارائه میشود.ولی رفتن به سالن های زیبایی همیشه بدون دردسر و مشکل نیست.تعیین وقت قبلی انتظار برای انجام خدمات سفارش شده تلف شدن زمان در ترافیک , هوای آلوده و... از جمله مشکلاتی است که حتما با آنها روبه رو خواهید شد.به
php-1 طراحی و اجرا