مجله زیبایی صبا ریکو
2024/Apr/19

Content in section 1.

صفحه اصلی مجله زیبایی صبا ریکو
ویدیو آموزشی
صفحه اصلی >
لیست اخبار >
آمبر هرد Amber Heard >
امبر هرد و جانی دپ
امبر هرد و جانی دپ
2020/12/06

امبر هرد در دادگاه جانی دپ را بلاخره شکست داد

جانی دپ در پرونده شکایت از نشریه سان و همسر سابقش امبر هرد شکست خورد!


ساعاتی پیش نتیجه دادگاه لندن که چهار ماه پیش در مورد بررسی به شکایت جانی دپ از نشریه سان به خاطر بیان کردن اینکه او همسرش را کتک میزده اعلام شد
جانی دپ در این دادگاه باخت و رأی دادگاه به نفع این نشریه صادر شده است ، گفته شده با توجه به اطلاعات حقیقی که دادگاه کسب کرده است جانی در طول ۶ سال رابطه اش با امبر هرد حداقل ۱۲ بار او را کتک زده است و چیزی که این نشریه در مورد او نوشته بوده صحت داشته و این نشريه کاملا حقیقت را بیان کرده است!


امبر قبلا در دادگاه اتفاقاتی در مورد ۱۴ بار کتک خوردنش از جانی دپ را بیان کرده و شهادت داده بود ؛
جانی همچنین از امبر هرد به خاطر لطمه زدن به حرفه کاری و شهرتش شکایت کرده بود و درخواست غرامت ۵۰ میلیون دلاری از او را کرده بود که نتیجه این شکایت و درخواست او هنوز مشخص نیست و در ماه می توسط دادگاه اعلام خواهد شد

عکس های جدید امبر هرد با چهره ای خوشحال در حال جشن گرفتن پیروزی در دادگاه پرونده شکایت همسر سابقش جانی دپ بر علیه او و نشریه سان نتیجه این دادگاه دیروز اعلام شد و قاضی رأی نهایی را به نفع نشریه سان و امبر هرد اعلام کرد و گفت بر اساس مدارک در دست دادگاه جانی در طی ۶ سال رابطه اش با امبر حداقل ۱۲ بار او را کتک زده است و قاضی این پرونده به جانی دپ لقب یک “هیولا” را داده است!
گفته شده امبر هرد از نتیجه این دادگاه بسیار خوشحال است و این پیروزی را همراه خانواده و دوستانش جشن گرفته است و گفته اصلا از این نتیجه غافلگیر نشده است

اخبار مربوط به درگیری جانی دپ و امبر هرد را در زیر می توانید دنبال کنید

جانی دپ منزوی می شود؟

امبر هرد و فیلم آکوامن

جانی دپ اخراج شد!!!

امبر هرد و جانی دپ

امبر هرد در فیلم اکوامن 2 

دادگاه علیه جانی دپ رای می دهد ؟

امبر هرد و جانی دپ داستانی عجیب

کروز در دادگاه جانی دپ به نفع او شهادت داده است

امیلیا کلارک بجای امبر هرد در فیلم اکوامن 2

ثروت امبر هرد چقدر است؟

نام نویسنده : حامد شعبانی
خدمات ارایشگری در منزل خیانت امبر هرد طلاق امبر هرد دادگاه جانی دپ امبر هرد جانی دپ
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
پس از پایان یافتن دادگاه جانی دپ و امبر هرد نشریه آمریکایی نشنال اینکوایر (National Enquirer) در تیتری جنجالی امبر هرد (amber heard) را... ( امبر هرد منفورترین زن دنیا انتخاب شد)
دادگاه جانی دپ و امبر هرد جانی دپ بازیگر سرشناس ۵۸ ساله هم‌اکنون در حال شهادت دادن در ششمین جلسه دادگاه ویرجینا می باشد / جانی دپ خواس... ( دادگاه جانی دپ و امبر هرد لحظه به لحظه با صباریکو تمام داستان و اتفاقات بین جانی دپ و امبر هرد)
امبر هرد باید زندانی شود. براساس گزارشی از دیلی میل پرونده قاچاق سگ توسط بازیگر جنجالی این روز ها  امبر هرد به استرالیا در سال ۲۰۱۵ با... ( امبر هرد توسط جانی دپ به ده سال زندان محکوم شد او باید به زندان برود و میلیون ها دلار ضرر کرد)
بر اساس گزارش خبر گذاری  دیلی میل جانی دپ و وکلایش بلاخره  توانسته‌اند برنده پرونده‌ای شوند با موضوع  آیا امبر... ( جانی دپ در دادگاهی علیه امبر هرد پیروز شد و توانست علیه امبر هرد حکم ایالتی بگیرد)
امبر هرد  Amber Heard با نام کامل Amber Laura Heard وی در شهر استین تگزاس  Austin, Texas در تاریخ ۲ / ۲ / ۱۳۶۵ (34 سال س... ( بیوگرافی کامل امبر هرد (Amber Heard) همراه با مصاحبه و عکس)
امبر هرد(Amber Heard) راهت بنویسید جانی دپ یک هسر آزار است امبر هرد برنده قطعی دادگاه علیه جانی دپ شد. و  در واکنش به رد درخواس... ( امبر هرد خطاب به روزنامه ها(جانی دپ یک همسر آزار است))
جانی دپ و امبر هرد Johnny Depp - Amber Heard جانی دپ بازیگر نقش کاپیتان جک اسپارو رسما به عنوان همسر آزار از سوی دادگاه لندن معرفی شد!... ( امبر هرد برنده نتیجه دادگاه خود علیه جانی دپ شد)
Amber Heard براساس برخی خبر های منتشر شده گفته میشود امبر هرد بازیگر نقش مرا در فیلم آکوامن از ایفای نقش در سری دوم این فیلم اخراج شده و ک... ( امبر هرد Amber Heard به طور رسمی از مجموعه فیلم های اکوامن اخراج شد.)
در جلسه جدید دادگاه رسیدگی به شکایت جانی دپ از امبر هرد و نشریه سان ، مکالماتی خصوصی از امبر هرد با ایلان ماسک و جیمز فرانکو علنی شد ! در ا... ( رسوای اخلاقی امبر هرد با ایلان ماسک و جیمز فرانکو)
امبر هرد در پی انتقادهای شدید از ظاهرش در مساجد استانبول این بار عکسی با ظاهری پوشیده تر در مسجد ایاصوفیه منتشر کرد! امبر هرد که به ترکیه... ( امبر هرد با حجاب اسلامی در مسجد ایاصوفیه)
جانی دپ و امبر هرد همراه دوست دخترش بیانکا بوتی در حال رفتن به سومین روز از دادگاه بررسی پرونده طلاق آنها و شکایت جانی دپ از امبر هرد و نشر... ( امبر هرد جانی دپ را مورد شکنجه قرار داده است.)
یک وکیل عالی رتبه هالیوود بعد از اخراج جانی دپ از فیلم Fantastic Beasts گفت “دوران کار جانی دپ در هالیوود به سر رسیده است!” هفت... ( جانی دپ یک هیولا است او دیگر نباید فیلم بازی کند!!!!)
جمع آوری بیش از یک میلیون امضا برای اخراج امبر هرد! بعد از اخراج جانی دپ از فیلم های دزدان دریایی کارائیب و Fantastic beasts توسط کمپانی ه... ( امبر هرد را از فیلم آکوامن بیرون کنید!!!)
جانی دپ مجبور شد از نقشش به عنوان گریندنوالد استعفا دهد! جانی دپ نامه ی جدیدی منتشر کرد که در ان از تمام طرفدارانش که همیشه هوایش را داشتند... ( جانی دپ بعد از شکست از امبر هرد اخراج شد!!!!)
امبر هرد باز هم خبر ساز و بعد از تمام شدن پرونده جنجالی خود با جانی دپ دوباره از وی شکایت کرد. امبر هرد بازیگر هالییودی و همسر جانی دپ که... ( شکایت دوباره امبر هرد از جانی دپ)
ارزش خالص امبر هرد چند میلیون دلار است و او چگونه از  چه راهی این پول ها را  بدست می اورد؟  یبیشتر شناخته می شود  Pinea... ( ثروت امبر هرد چند میلیون دلار است؟ چگونه این پول ها را بدست آورده؟)
ایا امبر هرد از فیلم اکوامن 2 کنار گذاشته میشود؟ شواهدی در دست است که نشان می دهد تهیه کنندگان فیلم اکوامن در تردید هستند برای انتخاب امبر ه... ( ایا امبر هرد از فیلم اکوامن 2 کنار گذاشته میشود؟)
امبر هرد در پشت درهای بسته علیه جانی دپ شهادت داده است.وکلا و دادگاه اعلام کردند او مجبور نیست جلوی رسانه ها شهادت بدهد و می تواند پشت در ها... ( امبر هرد در پشت درهای بسته دادگاه علیه جانی دپ شهادت میدهد)
پس از جنجال جدایی جانی دپ و امبر هرد که تمام اخبار رسانه های سلبریتی ها را به خود اختصاص داده بود در نگاه اول تمام نگاه ها  از خشونت جا... ( امیلیا کلارک جایگزین امبر هرد در سری فیلم اکوامن شد.)
اگر اخبار مربوط  سلبریتی ها را پیگیری کرده باشید قطعا در مورد اختلاف جانی دپ هنرپیشه هالیوودی و امبر هرد نامزد سابقه او اخباری را ... ( امبر هرد زمانی که همسر قانونی جانی دپ بود به او خیانت میکرده است (عکس))
محبوب ترین خدمات
>

خدمات رنگ مو در منزل

در سالن های زیبایی خدمات متنوعی ارائه میشود.ولی رفتن به سالن های زیبایی همیشه بدون دردسر و مشکل نیست.تعیین وقت قبلی انتظار برای انجام خدمات سفارش شده تلف شدن زمان در ترافیک , هوای آلوده و... از جمله مشکلاتی است که حتما با آنها روبه رو خواهید شد.به
php-1 طراحی و اجرا