مجله زیبایی صبا ریکو
2024/Apr/19

Content in section 1.

صفحه اصلی مجله زیبایی صبا ریکو
ویدیو آموزشی
صفحه اصلی >
لیست اخبار >
بازیگران ایرانی >
شهرزاد کمال‌زاده بازیگر سریال گاندو
شهرزاد کمال‌زاده بازیگر سریال گاندو
2021/03/25

شهرزاد کمال‌زاده بازیگر سریال گاندو کیست؟بیوگرافی کامل همراه با عکس

بیوگرافی کامل شهرزاد کمال‌زاده  همراه با عکس

شهرزاد کمال‌زاده (متولد ۷ فروردین ۱۳۶۴ در شهر تهران) بازیگر سینما تئاتر و سینمای ایران با (36) سال سن می باشد.او به تازگی در سریال جذاب گاندو بازی کرده است.و در صفحه شخصی خود در اینستاگرام طرفداران خود را به دیدن این سریال دعوت کرده است.

شهرزاد کمال‌زاده  حرفه بازیگری  خود را از سال ۱۳۸۰ با بازی در مجموعه تلویزیونی هزاران چشم ساخته و تولید  کیانوش عیاری شروع کرد. شهرزاد کمال‌زاده از سال ۱۳۸۳ با بازی در نقشی کوتاه در فیلم دیشب باباتو دیدم آیدا به کارگردانی رسول صدر عاملی وارد سینما شد.(داستان این فیلم درباره دختری به نام آیدا است که متوجه ارتباطی میان پدرش با زن غریبه می شود.) و پس از ایفای نقش در آثاری همچون  راه طولانی و عقاب صحرا به شهرت و محبوبیت بین سینما دوستان رسید

شهرزاد کمال‌زاده پس از چندین سال حضور مثبت در تلویزیون و سینمای ایران، در بهار سال ۱۳۹۱ بود که  پخش سریال راه طولانی به کارگردانی رضا کریمی از شبکه یک تلویزیون ایران آغاز شد  و بازی در نقش «بهاره» به محبوبیت رسید. 

یکی از نقش های متفاوت‌ و بازی‌های تاثیر گذار او در سریال آرام می گیریم به کارگردانی آقای روح الله سهرابی بود.شهرزاد کمال‌زاد  نقش یک دختر معتاد را بازی می کرد او این نقش را به حدی خوب ایفا کرد که  مخاطبان زیادی را باخود همراه نمود.

مصاحبه شهرزاد کمال‌زاده

خودت را برای ما معرفی میکنی؟

من متولد هفتم فروردین سال 1364 در شهر تهران منطقه زرگنده متولد شدم. در هفده سالگی وارد دانشگاه شدم  به رشته کامپیوتر علاقه داشتم پس در همین ادامه تحصیل دادم.

از اولین کارت برای ما بگو؟

اولین کار حرفه ای ام سریال «هزاران چشم» بود که در سن شانزده سالگی به عنوان اولین تجربه  من جلوی دوربین با آقای کیانوش عیاری همکاری کردم. 
هر چه سواد تحصیلی بازیگر بالاتر باشد به نظر من در کارش هم موفق تر خواهد بود. حالا این سواد می تواند شامل هر چیزی باشد. در کنار بازیگری شخصا به رشته کامپیوتر علاقه زیادی داشتم و خانواده ام هم دوست داشتند که در این رشته ادامه تحصیل بدهم و موفق باشم.

در سال هایی که مشغول تحصیل در این رشته بودم سعی کردم اطلاعات شخصی خودم را در مورد بازیگری افزایش بدهم و با مطالعه و فیلم دیدن تلاش کردم که از این رشته فاصله نگیرم.

در آن سال ها همیشه سعی کردم رابطه ام را با سینما حفظ کنم پس تصمیم گرفتم در چند کار به عنوان منشی صحنه و دستیار کارگردان حضور داشته باشم تا اطلاعاتم را در مورد سینما بیشتر کنم.

چطور با رضا کریمی آشنا شدی؟

تقریبا دو سال پیش افتخار بازی در فیلم «آدمکش» به کارگردانی آقای رضا کریمی نصیبم شد و از همان جا با خصوصیات هنری ایشان آشنا شدم. اگر چه نقش کوتاهی در این فیلم برعهده من بود اما آن را دوست دارم و کار با رضا کریمی در همان نقش کوتاه هم برایم لذتبخش بود.

همین همکاری با رضا کریمی باعث شد به «راه طولانی» بپیوندی؟

البته این را هم اضافه کنم من یکی از آخرین بازیگرانی بودم که به این پروژه پیوستم اما در مجموع همکاری خوبی که با آقای کریمی در آدمکش داشتم باعث شد که ایشان من را برای بازی در این سریال تلویزیونی انتخاب کنند.

چند ماه در این پوروژه مشغول بودید؟

- فکر می کنم از فروردین ماه 89 تولید این سریال آغاز شد و در نهایت بیست آذر 90 هم تصویر برداری مجموعه به پایان رسید. در مجموع حدود 9 ماه تصویربرداری این سریال طول کشید.

با کدام بازیگران بزرگ همکاری داشتی؟

 در این سال ها با بازیگران بزرگی همبازی بوده ام. برای مثال اولین پروژه ای که در آن حضور پیدا کردم فیلمی بود که در شانزده سالگی کار کردم و با افتخار آقای مهدی هاشمی نقش پدرم را بازی می کردند. اکرم محمدی هم مادرم بودند، اما «راه طولانی» اولین مجموعه ای بود که به من فرصت همبازی شدن با بزرگانی چون رضا کیانیان و افسانه بایگان را می داد. صادقانه می گویم که روزهای اول کمی استرس داشتم اما بعد از اولین بار که مقابل این در بزرگوار بازی کردم تمام ترسم از بین رفت.

در مورد سریال گاندو چطور وارد مجموعه گاندو شده اید؟

فصل یک این سریال  یکی از سریال های محبوب صدا سیما بود.من قبل از این با جواد افشاری دوستی دورا روی داشتم.وقتی اقای افشاری برای بازی در این سریال از من دعوت کرد انرا پذیرفتم و وارد تیم گاندو شدم.

شهرزاد کمال زاده

نام نویسنده : حامد شعبانی
عکس شهرزاد کمال‌زاده شهرزاد کمال‌زاده در گاندو بازیگر سریال گاندو سریال گاندو شهرزاد کمال‌زاده Shahrzad Kamalzadeh
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
کشور افغانستان که در حال حاضر روزهای تغییر و تحول زیادی را تجربه می کند تا یک سال پیش از آزادی نصبی برخوردار بود. در این برهه از زمان خوا... ( برترین خواننده های زن افغان چه کسانی هستند همراه با اینستاگرام و بیوگرافی)
فلور نظری بازیگر و نویسنده خوب کشورمان که در آلمان ساکن است در اینستاگرام فعالیت زیادی دارد و با طرفدارانش هر لحظه در ارتباط است. او در ج... ( فلور نظری به زن ها و دختران اینستاگرامی حمله کرد حیا نمی کنید)
بازیگرهای زن ایرانی که در چند سال اخیر با ظهور شبکه های اجتماعی دیگر آن پوشش یکدست و هماهنگ را کنار گذاشتند و طرفداران شاهد استایل ها و میکا... ( آرایش میکاپ استایل و لباس بازیگرای زن ایرانی در مراسم و جشنواره ها چه کسی بازیگرهای زن ایرانی را میکاپ می کند)
حمایت تینا آخوندتبار از دروازبان تیم ملی زهره کودایی زهره کودایی دروازبان تیم ملی بانوان ایران بعد از درخشش فوق العاده خود در مسابقات بین... ( تینا آخوندتبار از زهره کودایی حمایت کرد و در اینستاگرامش پستی به اشتراک گذاشت)
نفیسه روشن بازیگر سینما و تلویزیون این بار با انتشار عکسی در اینستاگرامش همه را شوکه کرد. نفیسه روشن یکی از پر حاشیه ترین بازیگران ایرانی ا... ( نفیسه روشن مورد ضرب و شتم و خشنوت خانگی قرار گرفت.چه کسی به نفیسه روشن حمله کرده است)
رابطه رامانا سیاحی با امیر تتلو افشا شد. این دو هنرمند سال ها قبل رابطه پنهانی باهم داشته اند که تا ازدواج هم  پیش رفته ولی متا... ( رامانا سیاحی با امیر تتلو قرار ازدواج داشته است؟داستان رابطه پنهانی رامانا سیاحی و امیر تتلو چیست؟)
ریحانه پارسا بازیگر جوان ایرانی طبق گفته ها وشایعات امروز صبح در ترکیه صه صورت فجیع به قتل رسیده است.اما این داستان چقدر به واقعیت نزدیک است... ( قتل فجیع یا خودکشی ریحانه پارسا آیا ریحانه پارسا واقعا مرده است؟)
امسال سال خوبی برای درخشش بازیگرای ایرانی بود با ساخت سریال های قوی و خوبی مثل قورباغه , زخم کاری , میخواهم زنده بمانم و خاتون این... ( عروسی بازیگرای زن ایرانی لباس عروس بازیگرای زن ایرانی میکاپ عروس بازیگرای زن ایرانی)
سحر قریشی بازیگر زن ایرانی از بعضی از بازیگران همکار خود با انتشار شعری در اینستاگرام خود گله ای کرد.او نوشت :‌من‌ آدمها رو با فرا... ( سحر قریشی یا انشار شعری در اینستاگرام خود از بعضی از بازیگران گله کرد)
چهار بازیگر محبوب مرد که خوانندگی را تجربه کرده اند تعداد زیادی از بازیگران ایرانی وارد مسیر خوانندگی شده اند بازیگرانی گه در حرفه خ... ( بازیگرانی ایرانی که خوانندگی را تجربه کردند همراه با اینستاگرام)
رقابت قباد و فرهاد(دو نقش اصلی مرد در سریال شهرزاد) دربرنامه های اینترنت پس از مجید صالحی و  شهاب حسینی حالا مصطفی زم... ( رقابت مصطفی زمانی و شهاب حسینی از سریال شهرزاد به اجرای برنامه کشیده شد)
ترلان پروانه مارال سریال ناصرالدین شاه شد ترلان پروانه بازیگر خوش سیما و جوان کشورمان  به عنوان جدیدترین عضو سریال نمایش خ... ( ترلان پروانه در سریال جدید آهوی من مارال نقش اصلی این سریال را عهدار شد)
طناز طباطبایی ستاره‌ای از نسل جدید بازیگری و یکی از بی حاشیه ترین سلبریتی های ایرانی   طناز طباطبایی متولد ۲۰ اردیبهشت ... ( طناز طباطبایی چگونه بازیگر شد)
خداحافظی جواد عزتی با نقش آفرینی در فیلم‌های کمدی‌ جواد عزتی با فیلم بسیار موفق شنای پروانه اثر آقای محمد کارت ب... ( جواد عزتی با نقش های کمدی خداحافظی کرده است)
فاطمه گودرزی:  در حال حاضر اگر بازیگری خوب کار کند سعی می‌کنند رویش را کم کنند تا او بله قربانگو شود ! فاطمه گودرزی ب... ( فاطمه گودرزی از بازیگران جوان حمایت می کنم)
فلور نظری بازیگر خوب ایرانی که در آلمان زندگی میکند از طرفداران و هموطنان خود در ایران خواست برای رفع مشکلات کشور بیشتر کتاب بخوانند . ای... ( فلور نظری بازیگر از آلمان برای طرفدارن خودش ویدیو ضبط کرد)
شیوا خسرو مهر (متولد متولد ۲۴ آبان ۱۳۵۰ سبزوار) یکی از بازیگران خوب ایرانی که در بسیاری از سریال های محبوب که از از شبکه های مختلف تلوزیون پ... ( تیپ و استایل خاص شیوا خسرومهر بازیگر محبوب + عکس)
شاید برای شما این سوال پیش آمده باشد که محبوبترین بازیگر مرد ایرانی چه کسی است؟ پارسا پیروزفر,محمد رضا فروتن,حامد بهداد,پژمان بازغی,محمدر... ( محبوب ترین بازیگر مرد ایرانی چه کسی است؟)
مریم مومن متولد سال 1377 در مشگین شهر،که با بازی در سریال بانوی عمارت در تلویزیون ایران دیده شد.به پلیس فتا رفت تا از هکری که اینستاگرامش را... ( مریم مومن به دنبال هکر اینستاگرامش در دادگاه و پلیس فتا)
زیباترین بازیگر زن ایرانی کیست؟تا به حال به این فکر کردید که بهترین بازیگر زن ایران چه کسی است.یا این جواب این سوال ها را می دانید که :زیبات... ( زیباترین بازیگرای زن ایرانی همراه با اینستاگرام)
محبوب ترین خدمات
>

خدمات رنگ مو در منزل

در سالن های زیبایی خدمات متنوعی ارائه میشود.ولی رفتن به سالن های زیبایی همیشه بدون دردسر و مشکل نیست.تعیین وقت قبلی انتظار برای انجام خدمات سفارش شده تلف شدن زمان در ترافیک , هوای آلوده و... از جمله مشکلاتی است که حتما با آنها روبه رو خواهید شد.به
php-1 طراحی و اجرا