مجله زیبایی صبا ریکو
2024/Apr/26

Content in section 1.

صفحه اصلی مجله زیبایی صبا ریکو
ویدیو آموزشی
صفحه اصلی >
لیست اخبار >
هایدی کلوم >
همکاری هایدی کلوم و ژیزلی بینچنی
همکاری هایدی کلوم و ژیزلی بینچنی
2020/03/10

هایدی کلوم و ژیزلی بینچنی در برنامه Germany’s Next Top Model

همکاران سابق , هایدی کلوم (Heidi Klum) ۴۵ ساله  و ژیزلی بینچنی ( Gisele Bündchen) ۳۸ ساله دوباره با هم در یک برنامه تلوزیونی به نام Germany’s Next Top Mode همکاری می کنند.آنها در طول فیلمبرداری برنامه  انتخاب بهترین مدل آلمانی یک ویدیو کوتاه ضبط کرده اند.

در این ویدیو هایدی می گوید : من نمیدانم دقیقا چند سال است که ژیزلی را میشناسم در پاسخ  ژیزلی

می گوید تقریبا ۱۹ یا ۲۰  سال که ما در کنار همدیگر هستیم. ما خانم های شلوغی هستیم , ما صاحب فرزند هستیم همیشه خوشحالم که هایدی کلوم را میبینم.هایدی افزود: ما قبلا دختران جوانی بودیم حالا زنانی قوی هستیم اما  هنوز می توانیم برنامه های سرگرم کننده تولید کنیم. 

ژیزلی کامنتی در پست اینستاگرام هایدی منتشر کرده : شما همیشه در بهترین حالت ممکنه هستید. این دو سوپر مدل و کارآفرین موفق اولین همکاری خود را با برند ویکتوریا سکرت شروع کردند.هایدی کلوم از سال ۱۹۹۹ تا ۲۰۱۰ با ویکتوریا سکرت کار کرده و ژیزلی(gisele bündchen)  از سال ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۷ عضو بهترین سوپر مدل های دنیا بوده است. هایدی کلوم و ژیزلی سال های زیادی است که تشکیل خانواده داده اند و صاحب فرزند هستند.هایدی از ازدواج قبلی خود با سل سه فرزند دارد و ژیزلی با تام بردی بازیکن اسبق فوتبال ازدواج کرده که حاصل ازدواج آنها دو فرزند است .

بیوگرافی و مطالب خواندنی ژیزلی بینچنی (عکس) Gisele Bündchen مدل ویکتوریا سکرت

نام نویسنده : حامد شعبانی
هایدی کلوم عکس هایدی کلوم عکس ژیزلی بینچنی ژیزلی بینچنی ثروت هایدی کلوم سوپر مدل های ویکتوریا سکرت مدل های ویکتوریا سکرت ویکتوریا سکرت ژیزلی بینچنی مدل gisele bündchen Heidi Klum
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
هایدی کلوم نه تنها یک سلبریتی مشهور و شخصیت تلویزیونی است، بلکه یک کارآفرین باهوش است که امپراتوری خود را از محصولات مد و زیبایی ساخته است. ... ( چگونه هایدی کلوم Heidi Klum به یک مدل و کارآفرین موفق تبدیل شد؟)
خبری دیروز منتشر شد مبنی بر مبتلا شدن هایدی کلوم به بیماری کرونا که خیلی سریع در حال وایرال شدن است. اما هایدی گفته است که جواب ازما... ( هایدی کلوم به ویروس کرونا مبتلا شد)
بعد از ازدواج جنجالی هایدی کلوم 46 ساله با  تام کاولیتز جوان حاشیه های این سوپر مدل آلمانی بیشتر از قبل شد .البته هایدی کلوم علاوه بر ح... ( ثروت هایدی کلوم 90 میلیون دلار است)
هایدی کلوم مدل آلمانی با مجری گری مجموعه project runway (یک برنامه استعداد یابی در حوزه مدلینگ )و یکی از داوران مجموعه استعداد یابی که به نا... ( هایدی کلوم و همسر جدیدش)
محبوب ترین خدمات
>

خدمات رنگ مو در منزل

در سالن های زیبایی خدمات متنوعی ارائه میشود.ولی رفتن به سالن های زیبایی همیشه بدون دردسر و مشکل نیست.تعیین وقت قبلی انتظار برای انجام خدمات سفارش شده تلف شدن زمان در ترافیک , هوای آلوده و... از جمله مشکلاتی است که حتما با آنها روبه رو خواهید شد.به
php-1 طراحی و اجرا