مجله زیبایی صبا ریکو
2024/Apr/25

Content in section 1.

صفحه اصلی مجله زیبایی صبا ریکو
ویدیو آموزشی
صفحه اصلی >
لیست اخبار >
بهداشت سلامت >
اثر گرما بر ویروس کرونا
اثر گرما بر ویروس کرونا
2020/03/14

آیا ویروس کرونا در تابستان از بین میرود؟

به گزارش هواشناسی بریتانیا امسال تابستانی گرم تر از همیشه در پیش داریم  و باید منتظر دمای بالای ۴۰ درجه در روز های تابستان باشیم .

الکساندر ککوله، ویروس‌شناس انستیتوی مطالعات میکروبی دانشگاه هاله در آلمان، اعتقاد دارد: «تابستان گرم می‌تواند ناجی ما باشد، زیرا در گرمای شدید معمولا ویروس کرونا ضعیف می‌شود و کمتر آسیب می‌رساند».

به نظر این کارشناس نباید انتظار داشت که زودتر از حدود یک سال و نیم دیگر واکسنی کارا و مؤثر برای کرونا تولید و در سطح جهانی عرضه شود.

تضعیف ویروس در تابستان

گئورگ هاز، کارشناس هواشناسی نیز عقیده دارد که تغییرات دما و حرارت از عواملی است که بر رشد و سرایت ویروس مؤثر است. به گفته او خطر واگیری ویروس‌ها همیشه در زمستان بیشتر است؛ باید به این واقعیت نیز توجه داشت که در زمستان مردم بیشتر در فضاهای بسته و در ارتباط نزدیک با هم هستند.

ویروس در هوای خشک بهتر مقاومت می‌کند. افزون بر این دمای سرد سیستم ایمنی بدن را تضعیف و آن را برای حمله ویروس‌ها آماده می‌کند.

به گفته آقای هاز خانواده ویروس ها  در گرمای بالا ضعیف می‌ شوند. اشعه خورشید به ساختمان ژنتیک ویروس آسیب میزند. این کارشناس تردید ندارد که اگر تابستان آینده گرم و مرطوب و به همراه آفتاب شدید باشد، رشد و سرایت ویروس کرونا را ضعیف می‌ کند.

اما نباید زیادی خوش‌بین بود: ویروس کرونا هنوز به اندازه کافی شناخته نشده و از سوی دانشمندان مورد کندوکاو قرار نگرفته است. آنها می‌ گویند که هر روز نکته تازه‌ای درباره این ویروس یافته می‌شود، بنابرین نمی‌توان با قطعیت درباره چند و چون آن نظر داد.

کارشناسان با احتیاط کامل می‌ گویند که معمولا گرما رشد و فعالیت ویروس ها را کند و تضعیف می‌کند؛ باید امیدوار بود که تأثیر گرما بر ویروس کرونا نیز چنین باشد و آن را در گستردش و اپیدمی تضعیف کند. 

نام نویسنده : حامد شعبانی
ویروس کورنا covid-19  تابستان کورنا ویروس کرونا ویروس کرونا انگلیسی ویروس کرونا دلتا ویروس کرونا هندی ویروس کرونا آفریقایی
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
پس از تجربه مشکلات زیادی در اصلاح موهای بدن (موهای رشد کرده ، قرمزی ، تحریک و رشد سریع سریع) ، ما در حال بررسی روش های جایگزی... ( برترین دستگاه های حذف موهای زائد بدن در خانه)
این محصول حاوی ویتامین سی بلک‌بری، یک محصول بسیار قدرتمند جهت ترمیم چروک پوستی و کمک به جوانسازی پوست می‌باشد. ترکیبات استفاده شده... ( سرم بلک بری حاوی ویتامین سی 40 میل)
در این مقاله میخواهیم در مورد بهترین بلاگرها و تولیدکنندگان برندهای لوازم آرایشی دنیا بنویسیم در بین بمباران تولید و تبلیع لوازم آرایشی در د... ( هدی قطان موسس برند هدی بیوتی و بهترین بلاگر لوازم آرایشی دنیا را بیشتر بشناسیم)
۵ روغن طبیعی معجزه آسا برای رشد و تقویت مژه و ابرو در رسانه ها بحث هایی پیرامون تأثیرات منفی سرم مژه با مواد شیمیایی مصنوعی وجود دارد. آی... ( 5 روغن طبیعی معجزه آسا برای رشد و تقویت مژه و ابرو بهتر بشناسیم)
آیا تاکنون با هیچ کدام از بازیگران زیبا و خوشگل بالیوود آشنا شدید؟ من به شما اطمینان می دهم که آنها در زندگی واقعی حتی بهتر به نظر می رسند. ... ( 12 راز زیبایی در بالیوود که باید بدانید و دنبال کنید)
چگونه به طور طبیعی مو را روشن کنیم: 7 نکته برای داشتن موهای روشنتر بسیاری از ما از لیمو برای درست کردن لیموناد استفاده میکنیم  بعضی از... ( چگونه به طور طبیعی مو را روشن کنیم ؟)
9 داروی خانگی برتر برای  پوستی لطیف و جلوگیری از  منافذ باز    منافذ بزرگ یا باز روی پوست می تواند باعث نگرانی شود... ( معرفی 9 داروی خانگی برتر برای  پوستی لطیف و جلوگیری از  منافذ باز)
بر اساس مطالعه ای که در حال بررسی است، افراد دارای گروه خونی "آ" بیشترین احتمال ابتلا به کرونا را داشته اند و افراد دارای گروه خون... ( کدام گروه خونی به کرونا مقاوم تر است؟ کدام آسیب پذیرتر؟)
سیر بخاطر داشتن بوی تند تیزی که دارد و شاید بعد از استفاده موجب  اذیت اطرافیان شود خیلی ها از مصرف آن اجتناب می کنند.این بوی تند و شاید... ( خواص سیر خام برای سلامت بدن)
دین کوتز نام نویسنده ای است که در یکی از کتاب های خود به نام چشمان تاریکی انتشار ویروس کورنا را در سال 2020 پیش بینی کرده بود. قسمتی از ک... ( 40 سال پیش ویروس کورنا پیش بینی شده بود؟)
پوست بدن  و موی سر و صورت  موجودات عالم  بالاخص انسان ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است محصوصا زمانی که مسئله ای بنام سلامتی و... ( بهداشت ونگهداری پوست و موی سر)
قرص ها و مکمل های ویتامین که در ایران بسیار پرطرفدار و پرمصرف هستند و گاها با قیمت های گزاف به فروش میرسد آیا واقعا تاثیر مثبتی که اداعای ان... ( آیا قرص ها و مکمل های ویتامین مفید است ؟)
حتما اکثر خانم ها در طول زندگی خود حداقل یکبار موهای خود را رنگ میکنند.ایا شما میدانید واقعا چه چیزی برا تغییر رنگ مو های خود استفاده میکنید... ( استفاده از رنگ مو طبیعی)
داشتن موهای سالم همیشه مربوط به شامپو نیست.و همیشه نباید برای مراقبت از مو  های خود از  محول های خاص پرهزینه استفاده کنی... ( غذا برای موهای سالم: چه چیزی باید بخورد و از چه چیزی اجتناب کنید)
محبوب ترین خدمات
>

خدمات رنگ مو در منزل

در سالن های زیبایی خدمات متنوعی ارائه میشود.ولی رفتن به سالن های زیبایی همیشه بدون دردسر و مشکل نیست.تعیین وقت قبلی انتظار برای انجام خدمات سفارش شده تلف شدن زمان در ترافیک , هوای آلوده و... از جمله مشکلاتی است که حتما با آنها روبه رو خواهید شد.به
php-1 طراحی و اجرا