مجله زیبایی صبا ریکو
2024/Apr/23

Content in section 1.

صفحه اصلی مجله زیبایی صبا ریکو
ویدیو آموزشی
صفحه اصلی >
لیست اخبار >
اخبار و حواشی بالیوود >
داستان عاشقانه شاهرخ خان و همسرش
داستان عاشقانه شاهرخ خان و همسرش
2021/10/12

داستان عاشقانه شاهرخ خان و همسرش گائوری خان آنها چگونه باهم ازدواج کردند

داستان عاشقانه شاهرخ خان و گائوری خان: چگونه آنها بین مذاهب مختلف خود درازدواج تعادل ایجاد کردند.

داستان عاشقانه شاهرخ خان و گائوری چهیبر از آزمون های زیادی گذر کردند ، از جمله در مرحله ای که والدینش با این ازدواج بین ادیان مخالف بودند و این زوج برای تحقق آن با شانس مبارزه می کردند.

شاهرخ خان - کسی که " پیام دوستی ها " را به ما آموخت . کسی که " Main Hoon Na " را به یک فیلم  ایده آل تبدیل کرد. کسی که به ما یاد داد زندگی کامل را به خاطر " کال هو ناآ هو " انجام دهیم. کسی که ما را وادار به تعجب کرد که آیا در مورد عشق محدودیت هایی وجود دارد یا خیر. کسی که میهن پرستی را در ما دوباره زنده کرد. چند دهه پیش ، شاهرخ از دهلی به شهر رویاها ، بمبئی آمد ، با آرزوی روزی که بر آن حکومت کند و پادشاه آن شد. شاهرخ بدون داشتن "پارتی" برای حمایت از او ، در حرفه سه دهه ای خود ثابت کرد که شاه حقیقی صنعت فیلم هندوستان است.

نه تنها با شخصیت هایش در فیلم هایی که در آن با اون حضور داشته  شاهرخ خان به ما آموخته بود هرگز شخصی را که دوست داریم رها نکنیم ، بلکه با داستان عاشقانه واقعی او با گائوری خان (همسرش) .

داستان عاشقانه شاهرخ و گائوری از آزمون های زیادی در زمان گذشته است و آنها را به یکی از الهام بخش ترین و پایدارترین زوج های بالیوود تبدیل کرده است. داستان عاشقانه واقعی این فوق ستاره بالیوود ، که به عنوان آخرین عاشق سینما شناخته می شود ، به خودی خود چیزی کمتر از فیلم نیست. در عصری ، که ازدواج ها به زودی جذابیت خود را از دست می دهند و زوجین برای زنده ماندن با هم تلاش زیادی می کنند ، داستان عاشقانه جادویی شاهرخ خان و گائوری خان قطعاً ارزش گفتن دارد. بنابراین ، با ما همراه باشید تا شما را به سفر داستان عاشقانه و زندگی زناشویی شاهرخ خان و گائوری خان برسانیم.

شاهرخ خان و گائوری چهیبر چگونه ملاقات کردند؟

شاهرخ خان برای اولین بار در مهمانی یکی از دوستان معمولی خود در سال 1984 ، هنگامی که تنها 18 سال داشت ، گائوری چایبر توجه اش را جلب کرد. شاهرخ گائوری را دید که با پسری دیگر در حال رقصیدن بود و به دلیل خجالتی بودن او نمی توانست از او در خواست رقص کند. وقتی سرانجام جسارتش را پیدا کرد تا از او بپرسد ، گائوری با بی میلی او را رد کرد و گفت که منتظر دوست پسر خود است. رویاهای شاهرخ در همان لحظه متلاشی شد. اما در حقیقت ، "دوست پسری" وجود نداشت و این برادرش بود ، که او با او در جشن شرکت می کرد. شاهرخ در مصاحبه ای گفته بود که بعداً وقتی از این موضوع مطلع شد ، با او تماس گرفت و گفت:

Mujhe bhi apna bhai samjho (مرا برادر خود بدان)

و این آغاز رابطه زیبا آنها بود!

گائوری چایبر خیلی زود  به هوش ، اعتماد به نفس و جذابیت شاهرخ جذب شد و این دو شروع به دیدن یکدیگر کردند. اما اوضاع برای این دو مرغ عشق جوان چندان بد نبود. شاهرخ ، طبیعتاً نسبت به گائوری بسیار حساس بود. او دوست نداشت موهایش را باز نگه دارد ، چه برسد به اینکه با پسران دیگر صحبت کند. در آن زمان بود که گائوری فهمید که به جدایی از این رابطه نیاز دارد. یک روز پس از اینکه تولد خود را در خانه شاهرخ جشن گرفت ، بدون اطلاع به دوستانش به بمبئی رفت.

در این لحظه بود که شاهرخ خان به عشق گائوری خان پی برد. شاهرخ که بسیار به مادرش نزدیک بود ، به او گفت که چه اتفاقی افتاده است. او نه تنها به او گفت که به دنبال عشقش برود ، بلکه ده هزار روپیه نیز به او داد تا کمکش کند. شاهرخ به یاد می آورد که او و دوستانش کل شهر را جستجو کردند ، اما در یافتن گائوری شانس نداشتند. تنها پس از یک جستجوی شدید ، او را در ساحل پیدا کرد. چشمان شاهرخ و گائوری به هم برخورد کردند و در حالی که در آغوش یکدیگر بودند گریه کردند. در آن لحظه شاهرخ و گائوری فهمیدند که هر دوی آنها نمی توانند بدون یکدیگر زندگی کنند و تصمیم به ازدواج گرفتند.

پیشنهاد شاهرخ خان و پیشنهاد گائوری چیبر

برای پیشنهاد ازدواج  گائوری خان ، شاهرخ خان تصمیم گرفت وقتی او را در خانه با اتومبیل خود پیاده  کرد ، این سال را از او بپرسد. به محض اینکه گائوری از ماشین پیاده شد ، شاهرخ از او پرسید که آیا با او ازدواج می کند؟ اما شاهرخ آنقدر عصبی بود که بدون شنیدن پاسخ گائوری رانندگی کرد. خوشبختانه این یک بله بود!

اگر فکر می کردید که درام داستان عاشقانه شاهرخ خان و گائوری خان به پایان رسیده است ، در اشتباه هستید! همانطور که شاهرخ و گائوری با عشق و خلق و خوی متفاوت یکدیگر صلح می کردند ، نگرانی چندانی برای بزرگترین عامل روابط خود ، یعنی پیشینه مذهبی متفاوت خود نشان ندادند.

 گائوری متعلق به خانواده ای از برهمن هندو بود. پدرش گیاه خوار خالص بود و حتی یک معبد در داخل خانه داشت. و شاهرخ مسلمان بود. واضح بود که والدین او رابطه آنها را تایید نمی کنند. از این گذشته ، دین نقش مهمی در ازدواج در کشورهند دارد. مذهب را کنار بگذارید ، آنها همچنین شاهرخ را ناآرام می دانستند و دختر خودشان را جوانی  نابالغ  برای چنین تصمیم بزرگی می دانستند.

خانواده شاهرخ خان

میر تاج محمد خان که در خانواده ای مسلمان در دهلی متولد شده بود ، پدر شاهرخ خان بود ، مستقل از هند از پیشاور (پاکستان کنونی) و مادرش ، لطیف فاطمه اهل حیدرآباد بود. والدین شاهرخ در سال 1959 ازدواج کردند و او در سال 1965 متولد شد. شاهرخ در دهلی با خواهرش شهناز لالاراخ خان یک تربیت ساده داشته است.

 

والدین گائوری چایبر ، ساویتا چایبر و سرهنگ رامش چاندرا چیببر

 

گائوری چایبر در سال 1970 در خانواده هندوی پنجابی در خانواده ساویتا چیببر و سرهنگ رامش چاندرا چهیببر متولد شد. گائوری برادری به نام ویکرانت چایبر دارد.

اختلاف سنی شاهرخ خان و گائوری خان پنج سال است زیرا شاهرخ در 1965  و گائوری در 1970 متولد شده اند.

ازدواج شاهرخ خان و گائوری خان

گائوری خان در مصاحبه ای ، واکنش والدین خود را در مورد تصمیم خود برای ازدواج با شاهرخ خان ، که از مذهب دیگری بود ، نشان داد:

"بله ، والدین من بدیهی است که این کار را نمی کردند زیرا ما خیلی جوان بودیم و سپس تصمیم گرفتن با فردی ازدواج کنم که قصد داشت به فیلم ها بپیوندد و از مذهب دیگری باشد."

شاهرخ و گائوری برای اینکه با هم باشند سختی های زیادی را پشت سر گذاشتند ، این امر برای پنج سال مخفی نگه داشتن رابطه آنها یا حتی تغییر نام او به عنوان یک پسر هندو برای تحت تأثیر قرار دادن والدین گائوری بود. شاهرخ و گائوری تمام تلاش خود را کردند تا والدینش را در مورد عشقشان و اینکه چقدر برای یکدیگر جدی هستند متقاعد کنند.

 شاهرخ و گائوری هرگز به فرار فکر نکردند زیرا شاهرخ می خواست قلب همه اعضای خانواده گائوری را به دست آورد. شاهرخ یکبار اعتراف کرده بود که توسط برادر گائوری کتک خورده است. سرانجام شاهرخ با برکت پدر و مادرش توانست دست گائوری را برای ازدواج بگیرد. و شاهرخ و گائوری در 25 اکتبر 1991 در مراسم ازدواج هندوها ازدواج کردند. شاهرخ  یکبار گفته بود:

"من نمی دانم که من یک دیوانه هستم یا نه اما در مورد عشقم به گائوری بسیار شدید هستم. او بخشی از من است."

گائوری خان با افشای اینکه شاهرخ خان تنها مرد زندگی اش بوده است ، افزود:

"او اولین فردی بود که با او ملاقات کردم و بیرون رفتم. و او تنها مرد بوده است."

در مراسم اهدای جایزه ، شاهرخ خان نشان داد که چگونه همسرش گائوری خان را فریب داده و او را به جای پاریس در ماه عسل به دارجیلینگ برد. شاهرخ با یادآوری خاطرات گفت:

"این عکس مورد علاقه من است ... وقتی ازدواج کردم ، من بسیار فقیر بودم در حالی که گائوری از طبقه متوسط ​​بود و از لحاظ اقتصادی بسیار خوب بود. بنابراین مانند همیشه ، من به او قول داده بودم که بعد از ازدواج ،" من شما را به پاریس می برم و برج ایفل را به شما نشان می دهم. اما بدیهی است که همه اینها دروغ بود زیرا نه من پول داشتم و نه بلیط هواپیما داشتم اما به نوعی او را متقاعد کردم. سرانجام ما برای فیلمبرداری به دارجیلینگ می رفتیم. آهنگ  Raju Ban Gaya Gentleman. و من احساس کردم که با توجه به اینکه حتی گائوری به خارج از کشور سفر نکرده است ، متوجه نخواهد شد اینجا فرانسه نیست.

"به یاد دارم ، وقتی تمام خانواده آنها ، افراد بزرگتر ،که به همه آنها احترام می گذارم و به اعتقادات آنها احترام می گذارم ،  در آن زمان ، در آن مهمانی قدیمی ، همه آنها آنجا نشسته بودند که من ساعت 1:15 وارد شدم و ذکر الله می کردم." هوم .. او یک پسر مسلمان است. هوم .. آیا او نام دختر را تغییر می دهد؟ آیا او (گائوری) مسلمان می شود؟ " وی افزود: "همه آنها  پنجابی صحبت می کردند. بنابراین ، من به آن ساعت نگاه کردم و گفتم: "باشه گائوری ،" برقع "خود را بپوش و بیایید اکنون نماز بخوانیم."

شاهرخ خان با افشای اینکه باید به دین احترام گذاشت اما نباید مانع عشق شود ، ادامه داد:

"تمام خانواده به ما خیره شده بودند که آیا من قبلاً دین او را تغییر داده بودم. بنابراین ، من به آنها گفتم ،" از این به بعد او مدام برقع می پوشد ، هرگز از خانه بیرون نمی رود و نامش به عایشه و او این گونه خواهند بود. من بسیار لذت بردم ، اما درس همه این ها این بود که افراد باید به دین احترام بگذارند اما نباید در راه عشق قرار گیرند.

نام نویسنده : حامد شعبانی
شاهرخ خان شاهرخ خان ایران به دنیا آمده شاهرخ خان کجایی است شاهرخ خان کیست شاهرخ خان شیعه است؟ شاهرخ خان مسلمانه؟ عشق شاهرخ خان زن شاهرخ خان شاهرخ خان و همسرش گائوری خان داستان عاشقانه شاهرخ خان و همسرش
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
بی شک کارینا کاپور یکی از آخرین ستاره های بالیوود است. در عصرشبکه های اجتماعی و دسترسی راحت به اخبار مربوط به بازیگران، او توانسته است زندگی... ( مصاحبه جذاب وخواندنی با کارینا کاپور خان تک ستاره سینما بالییود.)
نورا فاتحی یکی از پرطرفدارترین رقصندگان و بازیگران زن بالیوود است. او با حرکات رقص خیره کننده و سبک همه کاره خود مخاطب را مسحور کرده است. ام... ( نورا فاتحی چگونه میلیون ها دلار درآمد را به دست می آورد و خرج می کند)
پریتی زینتا  Preity Zinta یکی از محبوب ترین و همه کاره ترین بازیگران زن بالیوود است. او در بسیاری از فیلم‌های موفق مانند Dil ... ( شلوارهای جین پریتی زینتا بازیگر محبوب بالیوودی)
آیا شاهرخ خان و پریانکا چوپرا عاشقان مخفی بالیوود هستند؟ شاهرخ خان shahrukh khan  و پریانکا چوپرا  Priyanka Chopra دو تن از محب... ( آیا شاهرخ خان و پریانکا چوپرا عاشقان مخفی بالیوود هستند؟)
تمنا باتیا هنرپیشه محبوب هندی  که در فیلم‌هایی مانند Baahubali، Entertainment و Himmatwala بازی کرده است، سرانجام رابطه خود را با&... ( تمنا باتیا (Tamannaah Bhatia) در مورد رابطه خود با Vijay Varma صحبت می کند)
کاجول Kajol بازیگر بالیوودی در مصاحبه ای با بی بی سی  گفت که پدرش با شنیدن خبر ازدواج او عصبانی شده است، زیرا معتقد بود که او هنوز خیلی... ( مصاحبه جدید کاجول و آجی دیوگان.پدر کاجول یا ازدواج او موافق نبود.)
آمیشا پاتل (Ameesha Patel )در مورد اینکه قرار ملاقات با ویکرام بات (Vikram Bhatt ) چه تاثیری بر زندگی حرفه ای او داشته است: "در  ب... ( ویکرام بات حرفه بازیگری آمیشا پاتل را نابود کرد)
دیپیکا پادوکونه در اولین نمایش اروپایی فیلم  Return of Xander Cage در Cineworld 02 در لندن، با لباس قرمز درخشید.... ( دیپیکا پادوکونه در اولین نمایش اروپایی فیلم Return of Xander Cage با لباس قرمز درخشید.)
سوکش چاندراسخار (Sukesh Chandrashekhar)که در یک پرونده  پولشویی پشت میله های زندان در هند است، نامه ای عاشقانه برای ژاکلین فرناندز بازی... ( گانگستر هندی نامه ای عاشقانه برای ژاکلین فرناندز نوشت)
پریانکا چوپرا بازیگر محبوب هندی  بعد از ازدواج جنجالی اش با نیک جوناس خواننده جوان آمریکایی با توجه به اختلاف سنی 10 سال ... ( پریانکا چوپرا بازیگر هندی از نیک جوناس بچه دار شده است؟ آیا پریانکا چوپرا حامله شده است؟)
پریانکا چوپرا شایعه جدایی از همسرش نیک جوناس رو رد کرد. پریانکا چوپرا و نیک جوناس که در چند روز اخیر شایعه جدایشان تمام اخبار را به خود اخت... ( پریانکا چوپرا تمامی شایعات جداییش را رد کرد و زیر پست نیک جوناس پیام عاشقانه نوشت)
سیدهارث مالهوترا، دیشا پاتانی و راشی خانا در اولین فیلم اکشن خود را بازی خواهند کرد. کاران جوهر، فیلمساز و مجری تلویزیونی، در پیج اینستاگ... ( سیدهارث مالهوترا و دیشا پاتانی همراه راشی خانا در فیلم مبارز حضور دارند.اینستاگرام سیدهارث مالهوترا دیشا پاتانی راشی خانا)
 سیف علی خان با رانی موکرجی رابطه داشته است؟ سیف علی خان و رانی موکرجی در فیلم جدیدشان Bunty Aur Babli 2  دوباره در ک... ( رانی موکرجی و سیف علی خان زمانی باهم رابطه داشته اند بوسیدن رانی موکرجی توسط سیف علی خانی)
سوناکشی سینها به صورت قانونی از هما قریشی شکایت می کند. چه اتفاقی افتاده است؟ سوناکشی سینها پای هما قریشی را روی عکسی که در این... ( سوناکشی سینها و هما قریشی در اینستاگرام از هم شکایت کردند هر دو آنها یک عکس را به اشتراک گذاشتند)
کاجول در اینستاگرامش در مورد اینکه چرا تولد شاهرخ خان را تبریک نگفته است، در مورد بازگشت آریان خان به خانه پاسخ می دهد. کاجول از آرز... ( کاجول تولد شاهرخ خان را تبریک نگفت رسمی که سال ها بود اجرا می شد اما امسال جنجال آفرید.)
سونام کاپور در روز تولدش با هارشورردهان کاپورعکس های دوران کودکی یاش را به اشتراک می گذارد، آرجون کاپور می گوید "ما خیلی خوش شانس بودیم... ( سونام کاپور تولد برادرش هارشواردان کاپور را اینستاگرام بصورت کاملا خاص تبریک گفت وی را غافلگیر کرد)
پلیس هند آریان خان پسر بزرگ شاهرخ خان یکی از بزرگترین بازیگران جهان  را که در یک کشتی تفریحی با دوستانش و تعدادی روسپی در حالتی غی... ( آریان خان پسر شاهرخ به جرم حمل مواد مخدر زندانی و مجازات سنگین خواهد شد.)
داستان عاشقانه کاترینا کایف و ویکی کاوشال چیست؟ شایعات بالیوود پسیار زیاد است که این دو  ستاره مخفیانه نامزد کرده اند و امسال ب... ( ازدواج کاترینا کایف و ویکی کائوشال داستان عاشقانه کاترینا کایف با ویکی چیست؟)
کاجول محبوب ترین بازیگر زن بالیوود برای شب جوایز فیلم فیر به دبی می رود. این نوید یک شب به یاد ماندنی را می دهد زیرا کاجول  قرا... ( کاجول همراه نورا فاتحی و سانی لئونه در مراسم فیلم فیر دبی حضور خواهند داشت.)
مادوری دیکسیت «22 سال با هم بودن» را با همسرش شریرام ننه جشن گرفت: «خانه هر کجا که باشی است»   مادوری دیک... ( مادوری دیکسیت یکی از وفادارترین بازیگران جهان جشن 22 سالگی ازدواج خود را برگذار کرد)
محبوب ترین خدمات
>

خدمات رنگ مو در منزل

در سالن های زیبایی خدمات متنوعی ارائه میشود.ولی رفتن به سالن های زیبایی همیشه بدون دردسر و مشکل نیست.تعیین وقت قبلی انتظار برای انجام خدمات سفارش شده تلف شدن زمان در ترافیک , هوای آلوده و... از جمله مشکلاتی است که حتما با آنها روبه رو خواهید شد.به
php-1 طراحی و اجرا