مجله زیبایی صبا ریکو
2024/Apr/25

Content in section 1.

صفحه اصلی مجله زیبایی صبا ریکو
ویدیو آموزشی
صفحه اصلی >
لیست اخبار >
سلبریتی های عرب زبان >
هدی قطانو پیشنهاد 185000 دلاری
هدی قطانو پیشنهاد 185000 دلاری
2021/10/13

هدی قطان پیشنهاد 185000 دلاری برای یک شب را با نگاه به وجدانم سریعا رد کردم

هدی قطان 185000 دلاری برای پست حمایتی در اینستاگرام که فقط یک شب قرار بگیرد رد کرد.

هدی قطان، وبلاگ نویس و کارآفرین لوازم بهداشتی و زیبایی با اصالتی آمریکایی-عراقی به تازگی  فاش کرده است  که یک بار در زمان شروع کارش  پیشنهاد ثروت اندکی را برای یک پست حمایتی در اینستاگرام آن هم برای یک شب رد کرد.

هدی قطان در مصاحبه ای با "کارآفرینان خاورمیانه" که هفته گذشته منتشر شد ، مدعی شد که برای یک پست اینستاگرامی 185000 دلار به او پیشنهاد شده است - او حالا 49.5  میلیون دنبال کننده در شبکه اجتماعی اینستاگرام  دارد - این پیشنهاد را رد کرد زیرا نمی خواهد "تبلیغات باشد(با کنایه صحبت کرده).

او می گوید: "من می دانم که شما باید این پست ها  را به عنوان یک تبلیغ تشخیص دهید ، اما من فقط با این موضوع احساس راحتی نمی کردم."

هدی قطان همچنین یک راهنمای اخلاقی  برای تصمیم خود فاش کرد: اپرا وینفری.(مجری مشهور و سیاه پوست آمریکایی)

او می گوید: "من به اپرا فکر کردم." "من می گفتم:" آیا اپرا این کار را می کند؟ " نه ، او نمی خواست. ”

این کارآ،رین  34 ساله اعتراف کرد که این یک تصمیم "سخت بود" بود- من رویایی خرید یک ماشین جدید را داشتم و این پول می توانست به کمک کند -اما  این واقعیت که شوهرم می تواند از نظر مالی از خانواده ما  حمایت کند ، انتخاب من را آسان تر کرد.

اصالت برای هدی خیلی مهم است. روز چهارشنبه ، او در اینستاگرامش  نگرانی های خود را درباره برنامه محبوب ویرایش عکس Facetune مطرح کرد.

او در کنار یک عکس قبل و بعد از Facetune و ویدئویی که تفاوت های این دو را نشان می دهد ، نوشت: "این موضوع برای من بسیار خجالت آور است که در مورد آن صحبت کنم. "من احساس کردم که مردم خیلی  به Facetune (از جمله خودم) علاقه داشتند ، اما ما آنقدرها که فکر می کنیم به آن احتیاج نداریم و احساس می کنم گاهی اوقات بیش از حد پیش می رویم."

کاتن گفت که قصد ندارد استفاده از این برنامه بسیار محبوب را به طور کامل متوقف کند ، اما از صنعت آرایش خواسته است که به طور خاص و زیاد از آن استفاده نکند.

نام نویسنده : حامد شعبانی
تلگرام هدی قطان آموزش هدی قطان هدی قطان در تهران هدی قطان در ایران شماره تلفن هدی قطان هدی قطان کجایی ایسنتاگرام هدی قطان ارزش هدی قطان هدی قطان کیست هدی قطان برای هر پست چقدر می گیرد هدی قطان و پیشنهاد 185000 دلاری
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
خواننده مشهور لبنانی هیفا وهبی بار دیگر در اینستاگرام در صدر فهرست تاثیرگذارترین ستاره های عرب  قرار گرفت. وهبی از نظر تعداد فالوورها د... ( هیفا وهبی در صدر فهرست تاثیرگذارترین ستاره های عرب)
احلام الشمسی خواننده زن عرب که نامش در جامعه عرب مثال زدنی است را بیشتر بشناسیم احلام  که بیشتر با نام خانوادگی احلام بنت علی ب... ( احلام الشمسی محبوب ترین خواننده عرب بیوگرافی اینستاگرام قد وزن ثروت روابط همراه با عکس)
نوال الزغبی، ستاره موسیقی پاپ لبنان و جامعه عرب زبان، پس از درخواست دولت لبنان برای جلوگیری, انتقاد از سیاستمداران، سندیکای هنرمند... ( نوال الزغبی خواننده زیبا عرب علیه دولت لبنان شده و به وضع موجود شدید اعتراض کرد)
مدیر سابق هیفا وهبی به دلیل سرقت 4 میلیون دلار از این خواننده لبنانی دستگیر شد محمد وزیری مدیر سابق هیفا وهبی خواننده لبنانی اوایل ه... ( هیفا وهبی ازدواج کرده است؟سرقت از هیفا وهبی و ادعای ازدواج با وی توسط وکیلش)
هیفا وهبی در میان زیباترین زنان جهان در سنین مختلف   هیفا وهبی ، خواننده , مدل و ستاره لبنانی ، همچنان در سطح جامعه عرب... ( هیفا وهبی در بین 30 زن زیبایی جهان در سنین مختلط قرار گرفت.چه کسانی با هیفا وهبی مبارزه می کردند)
شوهر نانسی عجرم متهم به "قتل عمدی" است که به عنوان یک اقدام مشروع دفاع از خود شناخته می شود پیش از این سرویس پخش عربی ShahidVIP... ( نانسی عجرم و شوهرش فادی الهاشم از اتهام قتل عمد تبرئه شدند آیا واقعا بی گناه بودند؟)
10 نکته ای که در مورد میریام فارس نمی دانستید. اگر هنوز با میریام فارس  آشنا نشده اید  ، به خودتان لطف کنید. او ... ( 10 نکته در مورد میریام فارس خواننده عرب بیوگرافی اینستاگرام قد وزن و روابط)
مایا دیاب  خواننده ، مجری تلویزیونی ، مدل و بازیگر لبنانی ، که از بدو ورود قلب مردم سراسر جهان را تسخیر کرده است. درباره مایا... ( مایا دیاب خواننده مجری و مدل لبنانی بیوگرافی ایسنتاگرام تحصیلات و روابط همراه با عکس)
کارمن فراگوسو Carmen Fragoso کیست؟ به احتمال زیاد کیلیپ رقص این هنرمند را با آهنگ خانم ویزیری تتلو دیده اید. اما رقصنده آهنگ خانم... ( کارمن فراگوسو رقصنده کلیپ خانم وزیری امیر تتلو کیست؟بیوگرافی اینستاگرام کیلیپ)
هیفا وهبی کیست؟ هیفا وهبی در 10 مارس 1976 (20 اسفند 1354) در شهر ماهرونا در جنوب  کشور لبنان متولد شد. پدرش ، محمد وهبه ، ملیت ... ( هیفا وهبی خواننده و بازیگر لبنانی بیوگرافی اینستاگرام قد وزن همراه با عکس)
10 تا از زیباترین خوانندگان زن عرب  که  در جامعه اعراب از جایگاه ویژه ای برخوردار هستند. در سال های  گذشته برخی از زنان عرب پ... ( 10 خواننده زیبای عرب بیوگرافی اینستاگرام قد وزن تحصیلات همراه با عکس)
سریال عروس بیروت که ساخت کشور لبنان می باشد با سرمایگذاری 6 میلیون دلاری وزارت گردشگری لبنان و شبکه ام بی سی ساخته شده است.این سریال بازسازی... ( بیوگرافی كارمن بصيبص در سریال عروس بیروت ( عکس ))
محبوب ترین خدمات
>

خدمات رنگ مو در منزل

در سالن های زیبایی خدمات متنوعی ارائه میشود.ولی رفتن به سالن های زیبایی همیشه بدون دردسر و مشکل نیست.تعیین وقت قبلی انتظار برای انجام خدمات سفارش شده تلف شدن زمان در ترافیک , هوای آلوده و... از جمله مشکلاتی است که حتما با آنها روبه رو خواهید شد.به
php-1 طراحی و اجرا