مجله زیبایی صبا ریکو
2024/Apr/18

Content in section 1.

صفحه اصلی مجله زیبایی صبا ریکو
ویدیو آموزشی
صفحه اصلی >
لیست اخبار >
سریال های ترکیه ای >
داستان سریال ترکیه ای سقف‌های شیشه‌ای
داستان سریال ترکیه ای سقف‌های شیشه‌ای
2021/10/15

داستان سریال ترکیه ای سقف‌های شیشه‌ای بازیگران سریال سقف‌های شیشه‌ای اینستاگرام بیوگرافی عکس

سریال سقف‌های شیشه‌ای Love Reserved (Cam Tavanlar)

سریال بسیار محبوب و عاشقانه  سقف‌های شیشه‌ای که از تاریخ  9 ژوئن 2021 - 4 اوت 2021 درحال پخش است با بازیگرانی همچون : بنسو سورال , کوبیلای آکا , بریل کایار  ,آیتن سایکوک  ,سیفانور گل فعلا 8 قسمت از آن ساخت شده است.با ما همراه باشید با داستان سریال ترکیه سقف شیشیه ای شخصیت های این سریال و هر آنچه باید در مورد سریال سقف شیشه ای م یخواهید بدانید.

عنوان اصلی: Cam Tavanlar
انگلیسی عنوان: عشق محفوظ است
همچنین به عنوان: سقف های شیشه ای (عنوان تحت اللفظی)
ژانر: عاشقانه ، درام
قسمت ها: 8
شبکه پخش: نمایش تلویزیون
دوره پخش: 9 ژوئن 2021 - 4 اوت 2021
شرکت تولید کننده: Ojo Pictures
کارگردان: Fehmi Ozturk
نویسنده فیلمنامه: Meric Acemi
مکانهای فیلمبرداری: استانبول ، ترکیه

داستان سریال ترکیه ای سقف‌های شیشه‌ای 

لیلا (بنسو سورال) (Bensu Soral) یک دختر جوان سخت کوش ، جذاب و زیبا است که با تلاش و استعداد درونی خود به همه چیز در زندگی دست یافته است. پس از یتیم شدن در 8 سالگی ، توسط معلم مدرسه اش بزرگ می شود. بعد از این اتفاق تلخ او همیشه سخت درس می خواند و تمام تلاش خود را می کند تا موفق شود.

لیلا تحصیلات کارشناسی خود را با موفقیت در 3 سال به پایان می رساند. در آخرین ترم تحصیلی خود در دانشگاه ، او به طور تصادفی با Cem ( کوبیلای آکا )(Kubilay Aka) آشنا می شود. در حالی که لیلا سعی می کند فعالیت های فوق برنامه خود را برای بهبود رزومه خود افزایش دهد ، با جم وارد رابطه می شود.

لیلا و جم در نگاه اول عاشق یکدیگر می شوند. آنها یک روز را با هم می گذرانند و شام را در یک رستوران شیک می خورند. با این حال ، آنها باید به دلیل راه های جدایی که برای زندگی انتخاب کردند از هم جدا شوند.

لیلا و جم ارتباط درستی برای حل این مشکل ها ندارند. لیلا معتقد است که جم دوست دختری به نام سونا (سیفانور گل) دارد و هرگز به توضیحات جم گوش نمی دهد.

وقتی لیلا از دانشگاه فارغ التحصیل می شود ، تصمیم می گیرد به جای کار برای دیگرام با حقوق ماهانه  شرکتی برای خود افتتاح کند. او تصمیم می گیرد مجموعه رستوران های را ایجاد کند و موفق می شود بودجه ای برای کار خود پیدا می کند.

8 سال بعد ، لیلا تبدیل به یک زن بسیار موفق می شود که با تلاش و کوشش خود توانسته با ایجاد یک رستوران زنجیره ای به شهرت برسد. او زنی قوی و زیبا است که مصمم است جاه طلبی خود را بر مسائل عاشقانه ترجیح دهد.

از طرف دیگر ، جم پس از فارغ التحصیلی به لندن می رود و در آنجا می ماند. او همچنین تبدیل به یک تاجر موفق شده است جم هم در ساختن یک برند معمولی به یک نام تجاری معروف بین المللی موفق شده است.

8 سال بعد ، سرنوشت لیلا و جم دوباره با هم تلاقی می یابد.

لیلا قصد دارد شعبه بین المللی رستوران آسود را افتتاح کند. او معتقد است که در نهایت می تواند شریک تجاری شرکت شود. پس از همه سخت کوشی هایش ، او انتظار دارد که به رسمیت شناخته شود و ارتقا یابد.

با این حال ، صاحبان شرکت تصمیم می گیرند یک فرد خارجی را به عنوان مدیرعامل رستوران Asude بیاورند. آنها فکر می کنند که لیلا دیگر نمی تواند به رستوران Asude کمکی کند و نمی تواند به ایجاد یک برند بین المللی دست یابد. د.

جم به  استانبول بر میگردد تا به عنوان مدیرعامل جدید رستوران Asude کار کند. پس از ورود جم ، صاحبان شرکت می خواهند لیلا را ببینند. آنها موقعیت جدیدی را به او پیشنهاد می کنند: مدیر میدان.

لیلا می فهمد که دیگر در شرکت جایی ندارد. او به جای پذیرش این موقعیت ناعادلانه ، تصمیم می گیرد نام تجاری رستوران دیگری ایجاد کند و اعتبار خود را ثابت کند. او تمام تلاش خود را می کند تا با رستوران Asude رقابت کند.

لیلا یک رستوران جدید درست در مقابل رستوران آسود افتتاح می کند. او با شرکت قبلی خود به جنگ می رود. او صاحبخانه روستوران ( خدیجه اصلان ) را متقاعد مي كند ، آشپز موفق ايلين (بريل كايار) را پيدا مي كند و بلافاصله كار خود را راه مي اندازد.

داستان سریال تلویزیونی Love Reserved (Cam Tavanlar) درباره یک زن موفق به نام لیلا است که با تلاش و کوشش خود به همه چیز در زندگی دست یافته است. آیا لیلا موفق به ایجاد یک نام تجاری رستوران دیگر و اثبات اعتبار خود می شود؟ آیا لیلا و جم موفق به پایان جنگ و شروع زندگی مسالمت آمیز با هم خواهند شد؟ آیا لیلا موفق خواهد شد سقف شیشه ای را بشکند؟

بازیگران سریال ترکیه ای سقف‌های شیشه‌ای

آلپر کوت در نقش لونت کومکو

گیزم اردم

اسماعیل کاراگوز

شهناز بولن تفتالی در نقش گلتن

ایهان ایسیک در نقش ضیا

شخصیت ها:

لیلا (بنسو سورال ): وقتی 8 ساله است ، پدرش آنها را رها می کند و مادرش فوت می کند. او از زمان یتیم شدن توسط معلم مدرسه اش آموزش دیده است. او فکر می کند که اگر سخت کوش باشد می تواند جایی برای خواب پیدا کند. بنابراین ، او بسیار سخت کار می کند و موفق می شود. او باهوش ، سخت کوش ، دقیق و منظم است. او بیشتر می خواهد با کارش شناخته شود تا زیبایی اش. او دوست ندارد شکست بخورد. پس از فارغ التحصیلی ، لیلا تمام وقت و تلاش خود را به رستوران آسود اختصاص می دهد و موفق می شود آن را به یک رستوران معروف در استانبول تبدیل کند. با این حال ، او باید سقف شیشه ای را بشکند تا به موفقیت برسد.

جم ( کوبیلای آکا ): او یک تاجر جوان ، خوش تیپ و موفق است. پس از طلاق والدینش ، او بسیار تنها می شود. او از خانواده ای ثروتمند است. پس از فارغ التحصیلی ، او برای مدت طولانی در لندن می ماند و موفق می شود یک برند معمولی را به یک مارک معروف بین المللی تبدیل کند. او اجتماعی است و مهارت های بین فردی قوی دارد.

سوريه (خدیجه اصلان): او زن ثروتمندي است كه قبلاً با پدربزرگ جم ، توفيك ، رابطه داشت. معلوم نیست چگونه او اینقدر ثروتمند شده است. او صاحب رستوران جدید لیلا است. او حامی اما پرحرف است.

اسکندر ( آتکو آتش ): او یک آشپز موفق در رستوران Asude است. او دوست صمیمی لیلا است.

Aylin (بریل کایار): او آشپز موفق رستوران Lajure است. او در کار خود بسیار خوب است ، اما به راحتی عصبانی می شود.

نام نویسنده : حامد شعبانی
سریال سقف‌های شیشه‌ای چند قسمته بریل کایار سریال ترکیه ای سقف‌های شیشه‌ای داستان سریال سقف‌های شیشه‌ای بازیگران سریال سقف‌های شیشه‌ای بازیگران سقف‌های شیشه‌ای ایسنتاگرام سریال سقف‌های شیشه‌ای عکس های سریال سقف‌های شیشه‌ای سریال سقف‌های شیشه‌ای سقف‌های شیشه‌ای
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
سریال ترکی محبوب این روزها که حسابی سرو صدا کرده انتهای شب نام دارد.این سریال به حضور نسلیهان آتاگول , سارپ لوند اوغلو , الیف ... ( داستان سریال ترکی در انتهای شب با حضور نسلیهان آتاگول قسمت ها خلاصه اینستاگرام بیوگرافی)
سریال ترکی بزار زندگی هر چی میخواد بشه با نام های مختلفی این روز ها در حال پخش است.هر چی زندگی بخواد , شانس دوباره ,زندگی همانطور که می داند... ( داستان سریال ترکی بزار زندگی هر چی میخواد بشه خلاصه قسمت ها زمان پخش بازیگران)
سریال ترکی روزهای خوب(روزهای زیبا) یا برای همیشه باهم از شبکه Show TV در 13 قسمت 150 دقیقه ای آغاز به کار کرده است.این سریال در استانبو... ( داستان سریال ترکی روزهای زیبا بیوگرافی بازیگران خلاصه قسمت ها زمان پخش اینستاگرام)
سریال ترکی آدمک یکی از جدیدترین سریال ترکی است که کار خود را از شبکه  Star TV آغار و به گفته سازندگان این سریال فعلا 10 قسمت 120 د... ( داستان سریال ترکی آدمک بیوگرافی بازیگران خلاصه قسمت ها زمان پخش اینستاگرام)
سریال ترکی محکوم یا متهم یکی از موفق ترین و محبوبترین سریال این روزهای ترکیه می باشد.سریال محکوم در 23 آذر 1400 از شبکه Fox Tv در ... ( داستان سریال ترکی محکوم بیوگرافی بازیگران خلاصه قسمت ها زمان پخش با حضور ملیکه ایپک یالووا و هایال کوسوغلو)
سریال ترکی ملکه در 23 بهمن 1394 از شبکه Star Tv در 15 قسمت آغاز به کار کرد.نقش اصلی زن سریال ترکی ملکه شب را مریم اوزرلی و نق... ( داستان سریال ترکی ملکه شب بیوگرافی بازیگران قسمت ها خلاصه اینستاگرام زمان پخش)
سریال ترکی پسرم یا پسرم من از 20 بهمن 1400 توسط شبکه Show Tv در 15 قسمت 120 دقیقه فعالیت خود را آغار کرد بازیگران مطرحی همچون : جانان ا... ( داستان سریال ترکی پسرم بیوگرافی بازیگران خلاصه قسمت ها اینستاگرام زمان پخش)
سریال ترکی پشت پرده ازدواج یا همه چیز دربره ازدواج در 30 شهریور 1400 از شبکه Fox TV در 17 قسمت 150 دقیقه ای آغاز به پخش کرد.بازیگران اص... ( داستان سریال ترکی پشت پرده ازدواج بیوگرافی بازیگران خلاصه قسمت ها اینستاگرام بازیگران)
خلیل ابراهیم جیهان سیلا ترک اوغلو سریال ترکی میراث یا امانت کی پخش میشه بازیگر مرد سریال ترکی میراث یا امانت سریال ترکی میراث یا امانت چند ق... ( داستان سریال ترکی میراث یا امانت بیوگرافی بازیگران قسمت ها خلاصه اینستاگرام)
سریال ترکی فاطما با داستانی جنایی اجتماعی وعاطفی در تاریخ 7 اردیبهشت 1401 از شبکه نتفلیکس در 6 قسمت 65 دقیقه آغاز به پخش کرد.بورجو بیری... ( داستان سریال ترکی فاطما بیوگرافی بازیگران قسمت ها خلاصه اینستاگرام با حضور بورجو بیریجیک)
سریال ترکی قصه شهر دور در 21 شهریور 1400 از شبکه FOX TV در 5 قسمت 150 دقیقه ای با حضور آسلیهان گونر Aslıhan Güner و باری... ( داستان سریال ترکی قصه شهر دور بیوگرافی بازیگران قسمت ها خلاصه اینستاگرام)
سریال ترکی تاریخی الپ ارسلان یکی از چندین سریال ترکی موفق کشور ترکیه می باشد که در سطح جهانی برای خود طرفداران زیادی را جمع کرده است این سری... ( داستان سریال ترکی آلپ ارسلان بیوگرافی بازیگران قسمت ها خلاصه اینستاگرام با حضور باریش آردوچ وفخریه اوجن)
سریال ترکی صداقت سیز این روزها به شدت مورد استقبال طرفداران سریال های ترکی قرار گرفته است.این سریال با حضور جانسو دره و جانر جیندوروک د... ( داستان سریال ترکی صداقت سیز بیوگرافی بازیگران خلاصه زمان پخش اینستاگرام با حضور جانسو دره)
خلاصه داستان سریال ترکی گلوله داستان در دهه 1970 در استانبول ترکیه می گذرد. اورهان ( انگین آلتان دوزیاتان  ) دادستان جو... ( داستان سریال ترکی گلوله قسمت ها بیوگرافی بازیگران زمان پخش اینستاگرام)
سریال ترکی بازی سرنوشت من در تاریخ 12 آذر 1400 از شبکه Star TV آغاز به پخش کرد از این سریال تاکنون 11 قسمت 120 دقیقه ای پخش شده و بازیگ... ( داستان سریال ترکی بازی سرنوشت من خلاصه داستان بیوگرافی بازیگران خلاصه قسمت ها)
سریال ترکی سه سکه یا سه قرون با نام انگلیسی بد پنی در 10 آبان 1400 از شبکه Show TV آغاز و تاکنون 11 قسمت 150 دقیقه ای سریال پخش شده است... ( داستان سریال ترکی سه سکه یا سه قرون بیوگرافی بازیگرام قسمت ها خلاصه اینستاگرام با حضور نسرین جوادزاده)
سریال ترکی انتخاب با نام ترکی بابل یا بابیل در تاریخ 27 تیر 1396 از شبکه Star Tv آغاز به پخش کرد. سریال ترکی بابیل با حضور بازیگرا... ( داستان سریال ترکی انتخاب بابل بیوگرافی بازیگران قسمت ها خلاصه زمان پخش اینستاگرام)
سریال ترکی تاریخی ظهور امپراتوری‌ها عثمانی یکی دیگر از پرژه های تاریخی کشور ترکیه که در 2 سال اخیر به شدت مشغول ساخت اینگونه پروژه... ( داستان سریال ترکی تاریخی ظهور امپراتوری‌ها عثمانی بیوگرافی بازیگران قسمت ها خلاصه اینستاگرام)
سریال ترکی عزیز با حضور مراد ییلدریم , داملا سونمز و سیمای بارلاس در 14 آبان 1400 از شبکه Show TV اغاز به پخش کرده است.&... ( داستان سریال ترکی عزیز بیوگرافی بازیگران قسمت ها خلاصه اینستاگرام با بازی مراد ییلدریم داملا سونمز و سیمای بارلاس)
سریال ترکی فی با حضور بازیگران مطرحی همچون مهمت گونسور , سرنای ساریکایا و بیراک توزوناتاچ 11 فروردین 1396 از شبکه Puhu Tv آغا... ( داستان سریال ترکی فی بیوگرافی بازیگران قسمت ها خلاصه اینستاگرام با حضور مهمت گونسور و سرنای ساریکایا)
محبوب ترین خدمات
>

خدمات رنگ مو در منزل

در سالن های زیبایی خدمات متنوعی ارائه میشود.ولی رفتن به سالن های زیبایی همیشه بدون دردسر و مشکل نیست.تعیین وقت قبلی انتظار برای انجام خدمات سفارش شده تلف شدن زمان در ترافیک , هوای آلوده و... از جمله مشکلاتی است که حتما با آنها روبه رو خواهید شد.به
php-1 طراحی و اجرا