مجله زیبایی صبا ریکو
2024/Apr/25

Content in section 1.

صفحه اصلی مجله زیبایی صبا ریکو
ویدیو آموزشی
صفحه اصلی >
لیست اخبار >
سریال های ترکیه ای >
سریال ترکی آقای اشتباه
سریال ترکی آقای اشتباه
2022/01/01

داستان سریال ترکی آقای اشتباه بیوگرافی بازیگران قسمت ها خلاصه داستان اینستاگرام

سریال ترکی آقای اشتباه با بازی  اوزگه گورل  و جان یامان  از 6 تیر 1399 در 12 قسمت , شبکه  Fox Tv آغاز به پخش کرده است.

 شما به راحتی می توانید با عضویت در کانال های ارتباطی ما  telegram تلگرام و youtube یوتوب از آموزش های رایگانی که در اختیارتان قرار می گیرد لذت ببرید

خلاصه داستان  آقای اشتباه

ازگی ( اوزگه گورل ) دختر زیبایی که به عنوان متخصص روابط عمومی کار می کند. او از روابط کوتاه خسته شده  و نمی داند کجای کار را اشتباه می کند. با وجود اینکه او زندگی خود را وقف دوست پسرش می کند، در نهایت همیشه ناامید می شود.

آخرین رابطه او نیز ناامید کننده بوده است. ازگی یک جشن تولد غافلگیرکننده برای دوست پسرش سونر (تایگون سونگر) که 3 سال است با او رابطه دارد و در انتظار ازدواج است ترتیب می دهد. با این حال، او متوجه می شود که دوست پسرش رابطه ای عاشقانه با شخصی دیگر دارد.

ازگی و سونر را از هم جدا می شوند اما او همچنان از زندگی خود شکایت می کند. او متوجه می شود همیشه افراد اشتباهی را پیدا می کند. 3 ماه پس از پایان رابطه اش  تصمیم می گیرد روی زندگی کاری خود تمرکز کند و هدفش تبدیل شدن به یک زن حرفه ای موفق است.

با این حال، ازگی متوجه می شود که  در محل کار ارتقا پیدا نکرده به این دلیل که اخیراً روی کار خود تمرکز نکرده است مجازات می شود. با وجود اینکه ازگی نزدیک به 7 سال است که کار می کند، به یکباره بیکار می شود.

ازگی برای اینکه از بهترین دوستانش مشاوره بگیرد و همه چیزهای بد زندگی اش را فراموش کند، یک شام در یک رستوران مجلل ترتیب می دهد. با این حال، دوستان او به دلیل شرایط اضطراری پیش بینی نشده، در آخرین لحظه برنامه خود را لغو می کنند.

ازگی در رستوران تنها می شود و مست می کند. او پس از آن را به یاد نمی آورد و روز بعد متوجه می شود که شب خود را در خانه بارمنی که در رستوران با او ملاقات کرده بود گذرانده است.

اوزگور ( جان یامان )، که به ازگی در رستوران کمک می کند، یک رستوران دار بسیار ثروتمند است و زندگی درهم و برهم اما خوش شانسی دارد. او نیز مانند نامش آزاده است (Ozgur در ترکی به معنای آزاده است).

اوزگور از کار به عنوان بارمن لذت می برد و به عشق اعتقادی ندارد. وقتی ازگی مست می شود و نمی تواند آدرس خانه اش را بگوید، اوزگور کاری جز آوردن او به خانه اش ندارد.

صبح ازگی و اوزگور فکر می کنند که دیگر همدیگر را نخواهند دید. با این حال، هیچ چیز آن طور که انتظار می رود اتفاق نمی افتد و سرنوشت آنها از روی تصادفی کاملاً متقابل است.

ازگی از خانه اش نقل مکان می کند زیرا قرارداد خانه اش از طرف دوست پسر سابقش امضا شده است. از این رو، او به خانه پسر عمویش نقل مکان می کند تا جایی که برای خود مکان جدیدی پیدا می کند. زندگی او زمانی که متوجه می شود که اوزگور در آپارتمان کناری اقامت دارد و خانه هایشان در یک تراس مشترک است، به طرز چشمگیری تغییر می کند.

وقتی ازگی می گوید که اوزگور مردی است که هنگام مستی به او کمک کرده است، دوستانش به او هشدار می دهند که او آقای اشتباه است. ازگی برای اینکه در منطقه امن باشد، باید از آقای اشتباه دور بماند و توصیه های دوستانش را در نظر بگیرد.

اوزگور مردی خوش تیپ و ثروتمند است که می داند زنان چه احساسی دارند و بر این اساس رفتار می کنند. با این حال او هیچ قصدی برای رابطه جدی یا ازدواج ندارد.

اگر ازگی در اطراف او بماند، به راحتی می تواند او را جذب کند و در نهایت او را ناامید کند. بنابراین، ازگی باید از آقای اشتباه دور بماند و تمام تلاش خود را برای یافتن یک شاهزاده جذاب بکند. با این حال، ازگی و اوزگور دور هم جمع می شوند و تصمیم می گیرند از یکدیگر سود ببرند.

طبق قرارداد آنها، اوزگور مربی روابط ازگی خواهد بود و به او یاد می دهد که چگونه مردان را جذب کند. ازگی در این میان طوری رفتار می کند که انگار دوست دختر اوزگور است تا مادر اوزگور هیچ فشاری برای ازدواج نداشته باشد.

داستان سریال آقای اشتباه (بای یانلیس) درباره دو جوان با شخصیت های کاملاً متفاوت است، ازگی که از روابط اشتباه خسته شده و اوزگور که از زن ها دوری می کند است.

 آیا ازگی با نصیحت اوزگور بالاخره آقای پرفکت را پیدا خواهد کرد؟

 آیا اوزگور یک عشق واقعی پیدا می کند و از شر زندگی خوش شانس خود خلاص می شود؟

 آیا اوزگور واقعاً آقای اشتباهی است که زنان باید از او دوری کنند؟

بازیگران سریال اقای اشتباه

جان یامان در نقش اوزگور سریال ترکی اقای اشتباه

اوزگه گورل در نقش ازگی سریال ترکی اقای اشتباه

کیمیا گوکچه آیتاچ در نقش ایرم سریال ترکی اقای اشتباه

جمره گوملی در نقش دنیز سریال ترکی اقای اشتباه

فاطما توپتاش در نقش جانسو سریال ترکی اقای اشتباه

لالی بسار در نقش سویم  سریال ترکی اقای اشتباه

نام نویسنده : حامد شعبانی
جان یامان در سریال اقای اشتباه اوزگه گورل در سریال اقای اشتباه سریال ترکی آقای اشتباه چند قسمته سریال ترکی آقای اشتباه کی پخش میشه آخر سریال ترکی آقای اشتباه خلاصه داستان سریال ترکی آقای اشتباه قسمت های سریال ترکی آقای اشتباه بیوگرافی سریال ترکی آقای اشتباه بازیگرای سریال ترکی آقای اشتباه داستان سریال ترکی آقای اشتباه سریال ترکی آقای اشتباه
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
سریال ترکی محبوب این روزها که حسابی سرو صدا کرده انتهای شب نام دارد.این سریال به حضور نسلیهان آتاگول , سارپ لوند اوغلو , الیف ... ( داستان سریال ترکی در انتهای شب با حضور نسلیهان آتاگول قسمت ها خلاصه اینستاگرام بیوگرافی)
سریال ترکی بزار زندگی هر چی میخواد بشه با نام های مختلفی این روز ها در حال پخش است.هر چی زندگی بخواد , شانس دوباره ,زندگی همانطور که می داند... ( داستان سریال ترکی بزار زندگی هر چی میخواد بشه خلاصه قسمت ها زمان پخش بازیگران)
سریال ترکی روزهای خوب(روزهای زیبا) یا برای همیشه باهم از شبکه Show TV در 13 قسمت 150 دقیقه ای آغاز به کار کرده است.این سریال در استانبو... ( داستان سریال ترکی روزهای زیبا بیوگرافی بازیگران خلاصه قسمت ها زمان پخش اینستاگرام)
سریال ترکی آدمک یکی از جدیدترین سریال ترکی است که کار خود را از شبکه  Star TV آغار و به گفته سازندگان این سریال فعلا 10 قسمت 120 د... ( داستان سریال ترکی آدمک بیوگرافی بازیگران خلاصه قسمت ها زمان پخش اینستاگرام)
سریال ترکی محکوم یا متهم یکی از موفق ترین و محبوبترین سریال این روزهای ترکیه می باشد.سریال محکوم در 23 آذر 1400 از شبکه Fox Tv در ... ( داستان سریال ترکی محکوم بیوگرافی بازیگران خلاصه قسمت ها زمان پخش با حضور ملیکه ایپک یالووا و هایال کوسوغلو)
سریال ترکی ملکه در 23 بهمن 1394 از شبکه Star Tv در 15 قسمت آغاز به کار کرد.نقش اصلی زن سریال ترکی ملکه شب را مریم اوزرلی و نق... ( داستان سریال ترکی ملکه شب بیوگرافی بازیگران قسمت ها خلاصه اینستاگرام زمان پخش)
سریال ترکی پسرم یا پسرم من از 20 بهمن 1400 توسط شبکه Show Tv در 15 قسمت 120 دقیقه فعالیت خود را آغار کرد بازیگران مطرحی همچون : جانان ا... ( داستان سریال ترکی پسرم بیوگرافی بازیگران خلاصه قسمت ها اینستاگرام زمان پخش)
سریال ترکی پشت پرده ازدواج یا همه چیز دربره ازدواج در 30 شهریور 1400 از شبکه Fox TV در 17 قسمت 150 دقیقه ای آغاز به پخش کرد.بازیگران اص... ( داستان سریال ترکی پشت پرده ازدواج بیوگرافی بازیگران خلاصه قسمت ها اینستاگرام بازیگران)
خلیل ابراهیم جیهان سیلا ترک اوغلو سریال ترکی میراث یا امانت کی پخش میشه بازیگر مرد سریال ترکی میراث یا امانت سریال ترکی میراث یا امانت چند ق... ( داستان سریال ترکی میراث یا امانت بیوگرافی بازیگران قسمت ها خلاصه اینستاگرام)
سریال ترکی فاطما با داستانی جنایی اجتماعی وعاطفی در تاریخ 7 اردیبهشت 1401 از شبکه نتفلیکس در 6 قسمت 65 دقیقه آغاز به پخش کرد.بورجو بیری... ( داستان سریال ترکی فاطما بیوگرافی بازیگران قسمت ها خلاصه اینستاگرام با حضور بورجو بیریجیک)
سریال ترکی قصه شهر دور در 21 شهریور 1400 از شبکه FOX TV در 5 قسمت 150 دقیقه ای با حضور آسلیهان گونر Aslıhan Güner و باری... ( داستان سریال ترکی قصه شهر دور بیوگرافی بازیگران قسمت ها خلاصه اینستاگرام)
سریال ترکی تاریخی الپ ارسلان یکی از چندین سریال ترکی موفق کشور ترکیه می باشد که در سطح جهانی برای خود طرفداران زیادی را جمع کرده است این سری... ( داستان سریال ترکی آلپ ارسلان بیوگرافی بازیگران قسمت ها خلاصه اینستاگرام با حضور باریش آردوچ وفخریه اوجن)
سریال ترکی صداقت سیز این روزها به شدت مورد استقبال طرفداران سریال های ترکی قرار گرفته است.این سریال با حضور جانسو دره و جانر جیندوروک د... ( داستان سریال ترکی صداقت سیز بیوگرافی بازیگران خلاصه زمان پخش اینستاگرام با حضور جانسو دره)
خلاصه داستان سریال ترکی گلوله داستان در دهه 1970 در استانبول ترکیه می گذرد. اورهان ( انگین آلتان دوزیاتان  ) دادستان جو... ( داستان سریال ترکی گلوله قسمت ها بیوگرافی بازیگران زمان پخش اینستاگرام)
سریال ترکی بازی سرنوشت من در تاریخ 12 آذر 1400 از شبکه Star TV آغاز به پخش کرد از این سریال تاکنون 11 قسمت 120 دقیقه ای پخش شده و بازیگ... ( داستان سریال ترکی بازی سرنوشت من خلاصه داستان بیوگرافی بازیگران خلاصه قسمت ها)
سریال ترکی سه سکه یا سه قرون با نام انگلیسی بد پنی در 10 آبان 1400 از شبکه Show TV آغاز و تاکنون 11 قسمت 150 دقیقه ای سریال پخش شده است... ( داستان سریال ترکی سه سکه یا سه قرون بیوگرافی بازیگرام قسمت ها خلاصه اینستاگرام با حضور نسرین جوادزاده)
سریال ترکی انتخاب با نام ترکی بابل یا بابیل در تاریخ 27 تیر 1396 از شبکه Star Tv آغاز به پخش کرد. سریال ترکی بابیل با حضور بازیگرا... ( داستان سریال ترکی انتخاب بابل بیوگرافی بازیگران قسمت ها خلاصه زمان پخش اینستاگرام)
سریال ترکی تاریخی ظهور امپراتوری‌ها عثمانی یکی دیگر از پرژه های تاریخی کشور ترکیه که در 2 سال اخیر به شدت مشغول ساخت اینگونه پروژه... ( داستان سریال ترکی تاریخی ظهور امپراتوری‌ها عثمانی بیوگرافی بازیگران قسمت ها خلاصه اینستاگرام)
سریال ترکی عزیز با حضور مراد ییلدریم , داملا سونمز و سیمای بارلاس در 14 آبان 1400 از شبکه Show TV اغاز به پخش کرده است.&... ( داستان سریال ترکی عزیز بیوگرافی بازیگران قسمت ها خلاصه اینستاگرام با بازی مراد ییلدریم داملا سونمز و سیمای بارلاس)
سریال ترکی فی با حضور بازیگران مطرحی همچون مهمت گونسور , سرنای ساریکایا و بیراک توزوناتاچ 11 فروردین 1396 از شبکه Puhu Tv آغا... ( داستان سریال ترکی فی بیوگرافی بازیگران قسمت ها خلاصه اینستاگرام با حضور مهمت گونسور و سرنای ساریکایا)
محبوب ترین خدمات
>

خدمات رنگ مو در منزل

در سالن های زیبایی خدمات متنوعی ارائه میشود.ولی رفتن به سالن های زیبایی همیشه بدون دردسر و مشکل نیست.تعیین وقت قبلی انتظار برای انجام خدمات سفارش شده تلف شدن زمان در ترافیک , هوای آلوده و... از جمله مشکلاتی است که حتما با آنها روبه رو خواهید شد.به
php-1 طراحی و اجرا