مجله زیبایی صبا ریکو
2024/Apr/25

Content in section 1.

صفحه اصلی مجله زیبایی صبا ریکو
ویدیو آموزشی
صفحه اصلی >
لیست اخبار >
سریال های ترکیه ای >
داستان سریال ترکی بازی بخت
داستان سریال ترکی بازی بخت
2022/01/05

داستان سریال ترکی بازی بخت بیوگرافی بازیگران خلاصه قسمت ها اینستاگرام با حضور جمره بایسل و آسلی سومن

سریال ترکی بازی بخت با حضور بازیگرانی همچون : جمره بایسل , آسلی سومن , آیتاچ شاشماز و ادریس نبی تاشکان از شبکه Kanal D به یکی از سریال محبوب ترکیه ای تبدیل شده است.

 شما به راحتی می توانید با عضویت در کانال های ارتباطی ما  telegram تلگرام و youtube یوتوب از آموزش های رایگانی که در اختیارتان قرار می گیرد لذت ببرید

خلاصه داستان سریال ترکی بازی بخت

آدا ( جمره بایسل ) دختر جوان زیبایی که در میان زنانی بزرگ شده  که معتقدند اگر نتوانند با اولین عشق خود ازدواج کنند، خوشبخت نخواهند بود. مادربزرگ و مادرش پس از اینکه توسط عشق اول خود رها شدند، مجبور شدند با ناراحتی زندگی کنند. به خاطر همین خرافاتی هستند، آدا می خواهد دست به هر کاری بزند تا با عشق اولش ازدواج کند.

آدا جدا از خانواده اش به دانشگاه استانبول می رود. او در نگاه اول عاشق یکی از هم دانشگاهی های خود به نام  روزگار ( ادریس نبی تاشکان  ) می شود. روزگار اهل آلبانی است و در ترکیه تحصیل می کند. وقتی قرار است از کشور اخراج شود، با آدا روبرو می شود. آدا روز به روز فداکاری می کند تا با عشق اولش خوشبختی را پیدا کند. او قبول می کند که روی کاغذ با روزگار ازدواج کند تا او بتواند در ترکیه بماند. در حالی که روزگار ادامه تحصیل می دهد، آدا ترک تحصیل می کند و شروع به کار می کند. او تمام بار مالی این رابطه را به دوش می کشد. آدا در حالی که تمام این فداکاری ها را انجام می دهد، همه این چیزها را از خانواده اش مخفی نگه می دارد.

پس از 3 سال ازدواج، روزگار واجد شرایط اخذ شهروندی ترکیه می شود. بالاخره شناسنامه ترکی می گیرد. در حالی که آدا در آرزوی داشتن یک ازدواج واقعی است، ناگهان توسط روزگار رها می شود.

در همین حین، آدا با بورا روبرو می شود. بورا ( آیتاچ شاشماز ) یک پسر جوان و خوش تیپ است که از خانواده ای ثروتمند می آید. با وجود اینکه به درخواست پدرش از رشته مهندسی صنایع فارغ التحصیل می شود، تصمیم می گیرد در کسب و کار خانوادگی خود کار نکند. او در نهایت تبدیل به یک سردبیر موفق در شرکت خود می شود.

بورا به رستورانی می آید که آدا به عنوان پیشخدمت کار می کند. او برای جمع آوری اطلاعات برای سری مقالات جدید خود به عنوان یک مرد بداخلاق و بی ادب عمل می کند. او سعی می کند بفهمد که زنان چگونه به رفتارهای غیرمنطقی مردان واکنش نشان می دهند. با این حال، تحقیقات میدانی او توسط آدا اشتباه گرفته می شود.

آن روز آدا دچار یک سری مشکلات و بدبیاری ها می شود. او با بورا در رستوران به دلیل رفتار بی ادبانه او بحث می کند و کار خود را از دست می دهد. پس از آن، او می بیند که روزگار عشق اولش در خارج از محل کار خود، زن دیگری را می بوسد. آدا با پی بردن به خیانت روزگار تصادف می کند و در بیمارستان بستری می شود.

در نتیجه آدا و روزگار از هم جدا می شوند. از آنجایی که آدا معتقد است اگر عشق اولش را از دست بدهد ناراضی خواهد بود، تصمیم می گیرد به این راحتی تسلیم نشود. او تصمیم می گیرد در شرکتی که روزگار در آن کار می کند شروع به کار کند. او می خواهد روزگار را در مسیر خوشبختی پس بگیرد.

آدا در نهایت به عنوان دستیار بورا شروع به کار می کند. او فاش نمی کند که هنوز با روزگار ازدواج کرده است. او حتی می گوید با وجود اینکه ترک تحصیل کرده است، مدرک لیسانس دارد. او در درخواست خود می نویسد که دارای مدرک کارشناسی ادبیات ترکی از دانشگاه استانبول است.

آدا سفری چالش برانگیز و عاشقانه را آغاز می کند و در عشق و ایمانش گیر می کند. در حالی که به عنوان دستیار بورا کار می کند، او سعی می کند تمام تلاش خود را به کار گیرد تا عشق اول خود را روزگار بدست بیاورد.

داستان مجموعه تلویزیونی بازی بخت (Baht Oyunu) در مورد آدا است که در عشق و ایمان خود گیر کرده است.

 آیا آدا به عنوان دستیار بورا با موفقیت کار خواهد کرد؟

 آیا آدا و بورا به خوبی با هم کنار خواهند آمد؟

 آیا آدا می تواند قلب روزگار را به دست آورد؟

 آیا توگچه موفق خواهد شد قلب بورا را به دست آورد؟

بورا ( آیتاچ شاشماز ): او سردبیر موفقی است. بورا از خانواده ای ثروتمند می آید، اما می خواهد به لطف تلاش های خود به جای حمایت خانواده موفق شود. او با پدرش رابطه خوبی ندارد. با وجود اینکه به درخواست پدرش از رشته مهندسی صنایع فارغ التحصیل می شود، تصمیم می گیرد هر کاری که می خواهد انجام دهد و شرکت خود را راه اندازی می کند. او کاریزماتیک، خوش تیپ و سخت کوش است.

آدا ( جمره بایسل  ): او یک دختر جوان زیبا است. او پیگیر و فداکار است. آدا در میان زنانی بزرگ شده است که معتقدند اگر نتوانند با اولین عشق خود ازدواج کنند، همیشه ناراضی خواهند بود. به همین دلیل، آدا تمام تلاشش را می کند تا با عشق اولش ازدواج کند. آدا معتقد است که اگر نتواند با عشق اولش روزگار همراه شود، ناراضی خواهد بود. او دستیار بورا می شود تا در شرکتی که روزگار در آن کار می کند کار کند. آدا و بورا کاملاً با یکدیگر متفاوت هستند. آدا به عشق ناب اعتقاد دارد و با عشق اولش به دنبال سعادت ابدی است. از طرف دیگر، بورا به عشق اعتقادی ندارد.

توگچه (آسلی سومن): او از خانواده ای ثروتمند است و یکی از سردبیران شرکت است. او مدت زیادی است که عاشق بورا بوده و سعی می کند تمام تلاش خود را برای به دست آوردن قلب او انجام دهد. او 3 سال است که برای به دست آوردن قلب بورا تلاش می کند. توگچه به فال گیری اعتقاد دارد و با همکارش اورن به خوبی کنار می آید.

روزگار ( ادریس نبی تاشکان ): او از آلبانی می آید و از آدا برای ماندن در ترکیه استفاده می کند. او برای دریافت شناسنامه ترکی با آدا ازدواج می کند. او خودخواه و بی احساس است.

یاسمین (توگبا کام مکار): او عمه کوچکتر آدا است. از آنجایی که او نتوانست با عشق اولش ازدواج کند، نتوانست خوشبختی را در زندگی خود بیابد. او سه بار اقدام به ازدواج می کند، اما تمام تلاش هایش ناموفق می شود.

نرگس ( هانده سوباشی  ): او خاله بزرگ آدا است که با اصلان ازدواج کرده است. او برای اینکه در زندگی خود ناراضی نباشد تصمیم می گیرد با مردی ازدواج کند که او را بسیار دوست دارد.

فوندا ایلهان در نقش بلما دوگروسوزسریال ترکی بازی بخت

نام نویسنده : حامد شعبانی
آسلی سومن در سریال ترکی بازی بخت جمره بایسل در سریال ترکی بازی بخت بازیگر زن سریال ترکی بازی بخت آخر سریال ترکی بازی بخت چی میشه سریال ترکی بازی بخت کی پخش میشه سریال ترکی بازی بخت چند قسمته بیوگرافی بازیگرای سریال ترکی بازی بخت داستان سریال ترکی بازی بخت سریال ترکی بازی بخت بازی بخت
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
سریال ترکی محبوب این روزها که حسابی سرو صدا کرده انتهای شب نام دارد.این سریال به حضور نسلیهان آتاگول , سارپ لوند اوغلو , الیف ... ( داستان سریال ترکی در انتهای شب با حضور نسلیهان آتاگول قسمت ها خلاصه اینستاگرام بیوگرافی)
سریال ترکی بزار زندگی هر چی میخواد بشه با نام های مختلفی این روز ها در حال پخش است.هر چی زندگی بخواد , شانس دوباره ,زندگی همانطور که می داند... ( داستان سریال ترکی بزار زندگی هر چی میخواد بشه خلاصه قسمت ها زمان پخش بازیگران)
سریال ترکی روزهای خوب(روزهای زیبا) یا برای همیشه باهم از شبکه Show TV در 13 قسمت 150 دقیقه ای آغاز به کار کرده است.این سریال در استانبو... ( داستان سریال ترکی روزهای زیبا بیوگرافی بازیگران خلاصه قسمت ها زمان پخش اینستاگرام)
سریال ترکی آدمک یکی از جدیدترین سریال ترکی است که کار خود را از شبکه  Star TV آغار و به گفته سازندگان این سریال فعلا 10 قسمت 120 د... ( داستان سریال ترکی آدمک بیوگرافی بازیگران خلاصه قسمت ها زمان پخش اینستاگرام)
سریال ترکی محکوم یا متهم یکی از موفق ترین و محبوبترین سریال این روزهای ترکیه می باشد.سریال محکوم در 23 آذر 1400 از شبکه Fox Tv در ... ( داستان سریال ترکی محکوم بیوگرافی بازیگران خلاصه قسمت ها زمان پخش با حضور ملیکه ایپک یالووا و هایال کوسوغلو)
سریال ترکی ملکه در 23 بهمن 1394 از شبکه Star Tv در 15 قسمت آغاز به کار کرد.نقش اصلی زن سریال ترکی ملکه شب را مریم اوزرلی و نق... ( داستان سریال ترکی ملکه شب بیوگرافی بازیگران قسمت ها خلاصه اینستاگرام زمان پخش)
سریال ترکی پسرم یا پسرم من از 20 بهمن 1400 توسط شبکه Show Tv در 15 قسمت 120 دقیقه فعالیت خود را آغار کرد بازیگران مطرحی همچون : جانان ا... ( داستان سریال ترکی پسرم بیوگرافی بازیگران خلاصه قسمت ها اینستاگرام زمان پخش)
سریال ترکی پشت پرده ازدواج یا همه چیز دربره ازدواج در 30 شهریور 1400 از شبکه Fox TV در 17 قسمت 150 دقیقه ای آغاز به پخش کرد.بازیگران اص... ( داستان سریال ترکی پشت پرده ازدواج بیوگرافی بازیگران خلاصه قسمت ها اینستاگرام بازیگران)
خلیل ابراهیم جیهان سیلا ترک اوغلو سریال ترکی میراث یا امانت کی پخش میشه بازیگر مرد سریال ترکی میراث یا امانت سریال ترکی میراث یا امانت چند ق... ( داستان سریال ترکی میراث یا امانت بیوگرافی بازیگران قسمت ها خلاصه اینستاگرام)
سریال ترکی فاطما با داستانی جنایی اجتماعی وعاطفی در تاریخ 7 اردیبهشت 1401 از شبکه نتفلیکس در 6 قسمت 65 دقیقه آغاز به پخش کرد.بورجو بیری... ( داستان سریال ترکی فاطما بیوگرافی بازیگران قسمت ها خلاصه اینستاگرام با حضور بورجو بیریجیک)
سریال ترکی قصه شهر دور در 21 شهریور 1400 از شبکه FOX TV در 5 قسمت 150 دقیقه ای با حضور آسلیهان گونر Aslıhan Güner و باری... ( داستان سریال ترکی قصه شهر دور بیوگرافی بازیگران قسمت ها خلاصه اینستاگرام)
سریال ترکی تاریخی الپ ارسلان یکی از چندین سریال ترکی موفق کشور ترکیه می باشد که در سطح جهانی برای خود طرفداران زیادی را جمع کرده است این سری... ( داستان سریال ترکی آلپ ارسلان بیوگرافی بازیگران قسمت ها خلاصه اینستاگرام با حضور باریش آردوچ وفخریه اوجن)
سریال ترکی صداقت سیز این روزها به شدت مورد استقبال طرفداران سریال های ترکی قرار گرفته است.این سریال با حضور جانسو دره و جانر جیندوروک د... ( داستان سریال ترکی صداقت سیز بیوگرافی بازیگران خلاصه زمان پخش اینستاگرام با حضور جانسو دره)
خلاصه داستان سریال ترکی گلوله داستان در دهه 1970 در استانبول ترکیه می گذرد. اورهان ( انگین آلتان دوزیاتان  ) دادستان جو... ( داستان سریال ترکی گلوله قسمت ها بیوگرافی بازیگران زمان پخش اینستاگرام)
سریال ترکی بازی سرنوشت من در تاریخ 12 آذر 1400 از شبکه Star TV آغاز به پخش کرد از این سریال تاکنون 11 قسمت 120 دقیقه ای پخش شده و بازیگ... ( داستان سریال ترکی بازی سرنوشت من خلاصه داستان بیوگرافی بازیگران خلاصه قسمت ها)
سریال ترکی سه سکه یا سه قرون با نام انگلیسی بد پنی در 10 آبان 1400 از شبکه Show TV آغاز و تاکنون 11 قسمت 150 دقیقه ای سریال پخش شده است... ( داستان سریال ترکی سه سکه یا سه قرون بیوگرافی بازیگرام قسمت ها خلاصه اینستاگرام با حضور نسرین جوادزاده)
سریال ترکی انتخاب با نام ترکی بابل یا بابیل در تاریخ 27 تیر 1396 از شبکه Star Tv آغاز به پخش کرد. سریال ترکی بابیل با حضور بازیگرا... ( داستان سریال ترکی انتخاب بابل بیوگرافی بازیگران قسمت ها خلاصه زمان پخش اینستاگرام)
سریال ترکی تاریخی ظهور امپراتوری‌ها عثمانی یکی دیگر از پرژه های تاریخی کشور ترکیه که در 2 سال اخیر به شدت مشغول ساخت اینگونه پروژه... ( داستان سریال ترکی تاریخی ظهور امپراتوری‌ها عثمانی بیوگرافی بازیگران قسمت ها خلاصه اینستاگرام)
سریال ترکی عزیز با حضور مراد ییلدریم , داملا سونمز و سیمای بارلاس در 14 آبان 1400 از شبکه Show TV اغاز به پخش کرده است.&... ( داستان سریال ترکی عزیز بیوگرافی بازیگران قسمت ها خلاصه اینستاگرام با بازی مراد ییلدریم داملا سونمز و سیمای بارلاس)
سریال ترکی فی با حضور بازیگران مطرحی همچون مهمت گونسور , سرنای ساریکایا و بیراک توزوناتاچ 11 فروردین 1396 از شبکه Puhu Tv آغا... ( داستان سریال ترکی فی بیوگرافی بازیگران قسمت ها خلاصه اینستاگرام با حضور مهمت گونسور و سرنای ساریکایا)
محبوب ترین خدمات
>

خدمات رنگ مو در منزل

در سالن های زیبایی خدمات متنوعی ارائه میشود.ولی رفتن به سالن های زیبایی همیشه بدون دردسر و مشکل نیست.تعیین وقت قبلی انتظار برای انجام خدمات سفارش شده تلف شدن زمان در ترافیک , هوای آلوده و... از جمله مشکلاتی است که حتما با آنها روبه رو خواهید شد.به
php-1 طراحی و اجرا