مجله زیبایی صبا ریکو
2024/Apr/20

Content in section 1.

صفحه اصلی مجله زیبایی صبا ریکو
ویدیو آموزشی
صفحه اصلی >
لیست اخبار >
بازیگران هالیوود >
زیباترین های هالیوود
زیباترین های هالیوود
2020/05/01

لیست ۱۹ زیباترین بازیگران زن هالیوود در سال 202۲

در این مطلب لیستی از top 19 زیباترین بازیگران زن هالیوود در سال 2022 را معرفی می کنیم. در این لیست بازیگرانی مثل کلویی مورتس, هیلی استاینفلد و بازیگران مطرح دیگری قرار دارند که شاید از دیدن نام آنها تعجب کنید .

1_کاترین بل Catherine Bell

در ابتدای لیست ما کاترین لیزا بل که اصلاتی ایرانی دارد قرار می گیرد.این بازیگر جذاب در سال ۲۳/۵/۱۳۴۷ در لندن بدنیا آمده است.

پدر او اصالتی اسکاتلندی  و مادرش ایرانی است.بعد از آنکه پدر کاترین بل آنها را ترک می کند او به همراه مادرش به آمریکا مهاجرت می کنند.

کاترین چند سال بعد از مهاجرت به خاطر چهره زیبایی که دارد  وارد حرفه مدلینگ شده  و در چند تیزر تبلیغاتی بازی می کند.

کاترین بیشتر به بازی در سریال های تلویزونی در آمریکا و جهان شناخته می شود .او در سریال های محبوب زیادی از جمله خانه عشق و کینه حومه شهر بازی کرده است .

2_اما واتسون Emma  Watson

اما واتسون متولد (۱۳۶۹/۱/۲۶) بازیگر و مدل زیبا و جذاب انگلیسی که بعنوان یکی از زیباترین دختران هالیوودی شناخته می شود. اما واتسون در پاریس متولد و در آکسفوردشایر بزرگ شده است. او در مدرسه اژدها تحصیل کرده و به عنوان بازیگر درتئاتر هنر Stagecoach شعبه آکسفورد آموزش دیده است. وی در دوران کودکی با اولین نقش حرفه ای خود در نقش هرماینی گرنجر در مجموعه فیلم های هری پاتر به شهرت و محبوبیت رسید.

اما واتسون عمداً رابطه های عاشقانه خود را از اذهان عمومی دور نگه داشته ، اما اوایل این هفته ، دیلی میل گزارش داد که واتسون رابطه ای عاشقانه ای را  با شخصی به نام Leo Robinton لئو رابینتون ، شروع کرده است.

3- کیت بلانشت Cate Blanchett

کیت بلانشت  یا کاترین الیز بلانشت  (متولد ۱۳۴۸/۲۴/۲ ، ملبورن ، استرالیا) ، بازیگر استرالیایی که به دلیل شخصیت های چند بعدی و حضور در  طیف گسترده ای از نقش ها شناخته می شود.کیت با بازی در کمدی عاشقانه Thank God He Met Lizzie در سال ۱۹۹۷ رسما وارد دنیای هنر شد. بعد از آن با درخشش در فیلم Oscar and Lucinda  سال ۱۹۹۸ نامزد جایزه اسکار شد.کیت تاکنون چندین بار نامزد جایزه اسکار ( ۲ بار برنده جایزه اسکار  و سه بار برنده جایزه گلدن گلوب) شده است.

این زیبایی استرالیایی با ثروت ناخالص ۹۵ میلیون دلار یکی از ۱۰ زن ثروتمند هالیوود شناخته شده است.جالب است بدانید کیت در سازمان های انسان دوستانه بسیار فعال است به همین دلیل از سال 2016 ، کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل اعلام کرد که آنها بلانشت را به عنوان سفیر حسن نیت جهانی منصوب کرده اند.

4_ آماندا سایفرد Amanda Seyfried

آماندا سیفرید آمریکایی ( متولد ۱۳۶۴/۹/۱۲)با نژاد آلمانی بدون شک یکی از زیباترین بازیگران هالیوودی است.شاید در مورد ناتالی پورتمن یا اما واتسون و.. اتفاق نظر در مورد زیبایی وجود نداشته باشد اما در مورد آمندا همه دوستداران سینمای هالیوود هم نظر اند که او بی تردید زیبایی بدون نقصی دارد .

فراموش نکنیم که در فیلم نخستین اصلاح‌ شده (First Reformed) زمانیکه او با ایثن هاک (Ethan Hawke) همبازی شد,ایثن هاک در مورد او گفت من از زیبایی بی حد او میترسم و در زمان تولید نگران بودن که به این زیبایی آسیب بزنم.

5_ جنیفر لارنس Jennifer Lawrence

جنیفر لارنس (متولد ۱۳۶۹/۵/۲۴) یکی از بازیگران زن زیبای هالیوودی می باشد.او پردرآمدترین بازیگر زن هالیوود در سال‌های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ شناخته شده است.لارنس فقط برای تبلیغ برای برند Dior نزدیک به ۲ میلیون دلار در طول دو سال دریافت کرد که این رقم هم رکوردی برای او به حساب می آید.

نام لارنس در میان ۱۰۰ فرد تأثیرگذار در جهان مجلهٔ تایم در ۲۰۱۳ و ۱۰۰ ستاره ثروتمند فوربز در ۲۰۱۴ و ۲۰۱۶ قرار گرفته است.جالب است بدانید در نوجوانی بازیگری آخرین چیزی بود که جنیفر به آن فکر می کرده است.او دراین سن به پزشکی علاقه داشته است.

او با نیکلاس هولت همبازی خود در مردان ایکس رابطه عاشقانه داشته و بعد از آن با کریس مارتین و بعد دارن آرونوفسکی کارگردان مشهور رابطه داشت که در آخرین مورد چون دارن آرونوفسکی در آن دوره متاهل بود رسوایی اخلاقی برای هر دو آنها در پی داشت به همین دلیل بعد از آشکار شدن رابطه خیلی زود از هم جدا شدند.

جنیفر لارنس در نهایت در سال ۲۰۱۹ بصورت رسمی با کوک مارونی مدیر یک گالری هنری ازدواج کرد.

6_ کیت بکینسیل Kate Beckinsale

نفر ششم این لیست خانم کیت بکینسیل  که با بازی در فیلم دنیای مردگان در نقش خون آشام به شهرت رسید.او در سال ۱۳۵۲/۵/۴ در شهر لندن متولد شده است.پدر او ریچارد بکینسیل یکی از بازیگران تلوزیون انگلستان بود.همچنین او یک خواهر ناتنی به نام سامانتا دارد , او هم در عرصه بازیگری فعالیت دارد اما مثل کیت مشهور نیست.

روابط عاطفی کیت بکینسیل

کیت بکینسیل رابطه های عاشقانه پر فراز نشیبی داشته او در ابتدا با مایکل شین یکی از کارگردان های مطرح هالیوودی ازدواج کرد که باعث شد مایکل شین نقش اصلی یکی از فیلم های خود به نام جهان زیرین را به کیت بدهد.

کیت بکینسل بعد از جدایی از مایکل با لن وایزمن ازدواج کرد که اون هم یکی از کارگردانان و تهیه کنندگان به نام هالییودی است اما این ازدواج هم دوام زیادی نیاورد بعد از چند سال آنها از هم جدا شدند.

بکینسل بعد از آخرین ازدواجش رابطه های عجیبی داشت که طرفداران خود را شگفت زده, تمام رابطه های کیت با مردان جوانی  که ۲۰ سال از خود او کوچکتر بودند.

7_مارگو رابی Margot Robbie

مارگو رابی در 2 ژوئیه سال 1990 ۱۲ / ۳ / ۱۳۶۹ در دالبی ، کوئینزلند ، استرالیا از والدین اسکاتلندی به دنیا آمده است. مادر مارگو  ساری کسلر و پدرش داگ رابی , او در خانواده ای چهار نفره به دنیا آمده و دارای دو برادر و یک خواهر می باشد .

وی فارغ التحصیل کالج سامرست در مادگربا ، کوئینزلند ، استرالیا است.

رابی در حومه جزایر ساحل گلد استرالیا ، جایی که خواهر و برادرهایش توسط مادرشان بزرگ شده اند و بخش اعظم وقت خود را در مزرعه ای که متعلق به مادربزرگش بود ، گذرانده است .

در اواخر نوجوانی بود که او محل زندگی خود را برای کسب تجربه در رشته بازیگری ترک و به ملبورن استرالیا رفت تا حرفه بازیگری را دنبال کند.

رابی در کنارلئوناردو دی کاپریو به شهرت رسید و نقش نائومی لاپاگلیا را  در فیلم  گرگان وال استریت به خوبی ایفا کرد این فیلمی  نامزدی اسکار  برای مارتین اسکورسیزی را به ارمغان داشت.
در سال 2016 ، او با تام آکرلی در بایرون استرالیا ازدواج کرد.

وی در جدیدترین کار سال خود در سال (2017) نقش اسکیت باز و رقصنده Tonya Harding را در فیلم بیوگرافی Tonya به تصویر کشید ،این نقش دریافت جایزه تحسین منتقدان و نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر نقش مکمل زن را برای او به ارمغان آورد.

او طرفدار تیم هاکی نیویورک رنجرز است. اولین جایی که وی هنگام انتقال به آمریکا زندگی کرد نیویورک بود.در لیست 100 زن جذاب سال 2014 مجله ماکسیم در رتبه 22 قرار گرفت.

۸_شارلیز ترون Charlize Theron

شارلیز ترون (Charlize Theron) یکی از زیبارویان هالیوود او متولد 1354/5/16 میباشد.شارلیز هنرپیشه ای اهل آفریقای جنوبی است و با ۵۴ سال سن هنوز میتواند در بین زیباترین زنان هالیوود قرار بگیرد.

او قبل از ورود به دنیای بازیگری در صنعت مد در افریقای جنوبی فعالیت داشته و جالب است بدانید قبل از ان یعنی در دوران نوجوانی او مزرعه دار بوده و در یکی از روستاهای اطراف ژوهانسبورگ زندگی میکرده است.زندگی او پر از فراز نشیب های مختلف بوده در ابتدا به دلیل قد بلندی که داشت او سعی کرد در صنعت مد فعالیت کند که بعد از مدتی انرا رها کرد.بعد از ان رقص باله را شروع کرد که بدلیل اسیب دیدگی از ناحیه پا مجبور شد این علاقه خود را کنار بگزارد.

بعد از باله در یکی از بانک های لس آنجلس با یکی از استعداد یاب های نامی هالیوود اشنا میشود و وارد دنیای بازیگری میشود.اولین فیلم او بچه های مزرعه ۳ نام داشت.

او نامزد شان پن یکی از بزرگان هالییود بوده است .

۹_کریستن استوارت Kristen Stewart

کریستن استوارت بازیگر آمریکایی  با بازی در سری فیلم های گرگ و میش به دنیای سینما وارد شد.او در ۱۳۶۹/۱/۲۰ در شهر لس انجلس ایالت کالیفرنیا بدنیا آمده است. بعد از معروف شدن مانند اغلب بازیگران هالییودی شایعات زیادی همراه او بو . یکی از این شایعات عجیب و داغ رابطه های استوارت بود , گفته می شود استورات با مدل معروف Stella Maxwell در رابطه بوده است .

یکی دیگر از رابطه های عجیب کریستن رابطه او با Rupert Sanders بوده است.او زمانی با روپرت سندرز رابطه داشت که او متاهل بوده  و بعد از اتفاق مشکلات زیادی را برای زندگی شخصی او ایجاد کرد و از طرف دیگه خود استورات  همزمان با رابرت پتینسون همبازیش در سریال  گرگ و میش رابطه داشت . که با وجود عذر خواهی استورات , رابرت از او جدا شد.

10: نیکول کیدمن Nicole Kidman

نواقعا نمیشه لیستی از زیباترین بازیگران زن هالیوود تهیه کرد نام نیکول کیدمن استرالیایی در این لیست نباشد . او همواره در میان پردرآمدترین بازیگران زن جهان قرار گرفته و جوایز متعددی از جمله یک جایزه اسکار، یک جایزه فیلم آکادمی بریتانیا، دو جایزه Primetime Emmy و شش جایزه گلدن گلوب ¹ را دریافت کرده است.

کیدمن از سال 1994 به عنوان سفیر حسن نیت برای یونیسف و از سال 2006 برای یونیفم خدمت کرده است. در سال 2006، او به عنوان همراه درجه استرالیا ¹ منصوب شد.

11: شیلین دایان وودلی Shailene Woodley

شیلین دایان وودلی (Shailene Woodley) در تاریخ 1370/8/24 در کالیفرنیا به دنیا آمد. این زیبایی هالیوودی از دوران کودک فعالیت خود را در سینما شروع کرد. او با نقش امی یورگنز در سریال درام خانوادگی ABC The Secret Life of the American Teenager به شهرت رسید.

شیلین دایان وودلی با ثروت تقریبی 15 میلیون دلار یکی از زنان جذاب ثروتمند هالیوود به حساب می اید.

جالب است بدانید او از فیلم The Amazing Spider-Man 2 فقط به این خاطر کنار گزاشته شد که کارگردان این فیلم احساس کرد اگر او در کنار اما استون قرار بگیرد توجه کمتری به اما استون میشود.

12 _ مگان فاکس Megan Fox

مگان فاکس (متولد ۱۳۶۵/۲/۲۶) یکی از جذاب ترین بازیگر های زن هالیوودی که او را با بازی در سری فیلم های لاک پشت های نینجا و Transformers می شناسیم.اولین فیلم مگان Holiday in the Sun نام دارد که در سال ۲۰۰۱ ساخته شد.

اگرچه مگان فاکس هیچ گاه اعتراف نکرده  که عمل زیبایی روی صورت یا بدن خود انجام داده ولی با مقایسه عکس های قبلی او می توان عمل های زیبایی مختلفی که او انجام داده را متوجه شد به همین دلیل است که خیلی از طرفداران سینما هالیوود مگان فاکس را یک زن جذاب می دانند تا یک زن زیبا!

زندگی مگان فاکس پر از حاشیه های مختلف است زیرا اون بیشتر بخاطر جذابیتش در فیلم های مختلف بازی می کرده نه بخاطر هنر بازیگری شاید به همین دلیل است که در چند سال اخیر تقریبا هیچ فیلمی به او پیشنهاد نشده است.

جدایی پر حاشیه مگان فاکس از برایان آستین گرین با وجود سه فرزند ,  محبوبیت او را هر چه بیشتر کاهش داد.مخصوصا اینکه او در زمانی که مادر خانواده بود با مشین گان کلی یک رپر آمریکایی رابطه پنهای داشت.

و بالاخره بعد از اینکه این رابطه های پنهانی آشکار شد مگان از همسر قبلی خود جدا شد و با مشین گان کلی ازدواج کرد.

14_ الکساندرا داداریو Alexandra  Daddario

نفر بعدی این لیست الکساندرا داداریوAlexandra Daddario متولد 16 مارس 1986 یا به عبارتی 25 اسفند 1364 بازیگر و مدل آمریکایی است.الساندار در شهر نیویورک سیتی به دنیا آمده و بزرگترین فرزند خانواده می باشد

او یک برادر دیگر به نام متیو داداریو دارد (او بازیگر است) و یک خواهر به نام کاترین که شغل معلمی را انتخاب کرده است.مادر او کریستینا  وکیل و پدرش ریچارد داداریو دادستان و مدیر سابق دپارتمان مبارزه با تروریسم پلیس نیویورک در دوران شهرداریی مایکل بلومبرگ بوده است.

اما این خانواده همگی از قدیم در سیاست حضوری فعال داشته اند تا آنجا که پدر بزرگ او Emilio Q. Daddario عضو ارشد حزب دموکرات در مجلس نمایندگان آمریکا برای کانکتیکات از سال 1959 تا 1971 بوده این سمت  عضوی با نفوذ به شمار می آمده است.

 خانواده داداریو  اصالتی ایرلندی انگیسی و چکسلواکی دارند.الکساندر در مصاحبه ای گفته که از سن یازده سالگی وارد دنیای بازیگری شده و در نمایش های مدرسه بازی می کرده است.

او در سال 2016 رتبه 1 را در بین 100 زن زیبای جهان در لیست جهانی bwc بدست آورد.
از فیلم های مطرح او می توان به :
1: San Andreas
2:When We First Met
3:Can You Keep a Secret

4:Lost Transmissions
5:We Summon the Darkness
6:Die in a Gunfight
اشاره کرد.

15_ کلویی گریس مورتز Chloe Grace Moretz

نفر یازدهم در این لیست Chloe Moretzکلویی مورتس متولد 10 فوریه 1997 - ۲۲ / ۱۱ / ۱۳۷۵ هنرپیشه و مدل آمریکایی می باشد.

مورتز درشهر آتلانتا ایالت جرجیا متولد شده ,  پدرش جراح پلاستیک و زیبایی و مادرش سرپرستار در بیمارستان مرکزی آتلانتا می باشد. او دارای چهار برادر بزرگتر از خود است به نام های : برندون، تروور، کالین و ایتانوی.

وی کار سینما و بازیگری را در هالیوود از سال 2003 آغاز کرد هنگامی که خانواده اش به لس آنجلس نقل مکان کردند. اولین نقشی که وی در آن بازی کرد نقش وایولت در دو قسمت مجموعه تلویزیونی گاردین به عنوان قلب ناظر است.

همان فیلم کافی بود تا قبل از اینکه نقش دیگری را به عهده بگیرد , نامزد دریافت جایزه هنرمند جوان برای اجرای بهترین نقش کودک شود.

بعد ازایفای نقش در فیلم آمیتی ویل، بازی او تحت تأثیر کارهای بزرگتری قرار گرفت و به طوری پیشرفت کرد که در چندین برنامه های تلویزیونی به عنوان مهمان از او دعوت شد. همچنین نقشی را در فیلم خانه مامان بزرگ ۲ عهدار شد.

او در سریال های همچون من ارل هستم" نقش کندی ستوکر  و شری مالتبی در سریال کدبانو ها و در انیمیشن نسخه آمریکایی دوست من تیگر و پو صداپیشه کارکتر داربی را صدا گذاری کرده است.

در سال 2010 در فیلم کیک اس به نویسندگی بردپیت نقش هیت گرل را عهده دار بود این فیلم قسمت دو هم دارد که با انتقاد های مثبت همراه بوده همچنین در فیلم اکولایزر در سال 2014 نقش یک فاحشه را بازی کرده است

او خود را فمینیسم می داند و فیلم های که در آن از زن ها ابزار جنسی می شود بازی نمی کند اما در مورد اکولایزر گفته است که : شخصیت وی خیلی واقعی بود ، نه یک وسیله جنسی و به همین دلیل این نقش را پذیرفته است.

در اکتبر 2014 ، مورتز توسط مجله تایم به عنوان یکی از 25 نوجوان تأثیرگذار سال شناخته شد.

16_ هیلی استاینفلد Hailee Steinfeld

در رتبه بعدی هیلی استاینفلد Hailee Steinfeld بازیگر و خواننده آمریکایی متولد ۲۱ / ۶ / ۱۳۷۵ ۱۱ دسامبر ۱۹۹۶ در محله تارزانا در شهر لس انجلس می باشد.

مادر او شری طراح داخلی و پدرش پیتر مربی شخصی زیبایی اندام است. وی یک برادر بزرگ تر از خود به نام گریفین دارد. او در مدرسه راهنمایی کولینا درس خوانده اما از سال ۲۰۰۸ مدرسه را ترک و در خانه مشغول به آموزش می شود.

هیلی بازیگری را از کودکی شروع کرده , او از سن ۸ سالگی و با بازی در فیلم های کوتاه شروع کرد تا تجربه کافی را بدست آورد. در این زمان بود که وی با بازی در فیلم کوتاه او یک روباه است در نقش تالیا به موفقیت و شهرت  دست پیدا کرد زیرا این فیلم جایزه ها زیادی را در جشنواره های مختلف توانست کسب کند. حضور هیلی استاینفلد  در چند  آگهی و برنامهٔ تلویزیونی به عنوان میهمان برنامه باعث محبوبیت و شناخت بیشترش شد.

در سال ۲۰۱۰  زمانی که تنها ۱۴ سال داشت در فیلم شجاعت واقعی حضور پیدا کرد.جالب است بدانید که برای حضور در این فیلم، هلی از بین ۱۵٫۰۰۰ دختری که  نامزد دریافت این نقش در محل آزمون حضور پیدا کرده بودند انتخاب شد در این فیلم که اثری از برادران کوئن بود وی با بازیگرانی مطرحی همچون مت دیمون هم بازی بود و بخاطر بازی زیبا و کاملی که در این فیلم انجام داد نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن شد.

همچنین وی با حضور در فیلم های بازی اندر (۲۰۱۳)، رومئو و ژولیت، دوباره شروع کن (۲۰۱۳)  ۳ روز برای کشتن (۲۰۱۴) , بامبلبی ( 2018 ) بیشتر از قبل دیده شد و طرفدارن خاص خود را پیدا کرد .

او در فیلم آوازخوان حرفه ای ۲ و آوازخوان حرفه ای ۳ (۲۰۱۵، ۲۰۱۷) هم ایفای نقش داشته (این فیلم کمدی است) در ۲۰۱۶ وی در فیلم آستانه هفده سالگی نیز حضور یافت قابل به ذکر است این فیلم نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب نیز شده است.

17_رز رابرتز Emma Roberts

نفر بعدی از خانواده ای کاملا هنری و سینمایی می باشد. رز رابرتز در 10 فوریه 1991 ۲۱ / ۱۱ / ۱۳۶۹ در Rhinebeck ، نیویورک ، ایالات متحده ، متولد شد.

بلافاصله پس از تولد ، والدینش با اتهاماتی مربوط به خشونت خانگی از هم جدا شدند.مادرش پس از طلاق با یک موسیقی دان ازدواج کرد , رابرتز یک خواهر نیمه مادری به نام گریس دارد. .

خانواده پدری او مدت هاست که درعرصه سینما فعالیت می کنند. مادربزرگش بتی لو بردموس به عنوان مربی بازیگری خدمت می کند و عمه های او جولیا رابرتز و لیزا رابرتز گیلان بازیگر هستند.

در ابتدا مادرش مخالف حضور او در سینما و رشته بازیگری بود اما با این حال ، صرف وقت زیادی در مجموعه های فیلم ، در کنار عمه خود جولیا ، او را به بازیگری علاقه مند می کند.

او در مدرسه دختران آرچر" در لس آنجلس ، کالیفرنیا تحصیل کرد. وی سپس در سپتامبر 2011 در کالج سارا لارنس پذیرفته می شود, اما وی بعد از چند ماه کالج را ترک کرده تا به روی پروژه های فیلم خود توجه بیشتری داشته باشد.

در سال 2001 رابرتز فعالیت بازیگری خود را با فیلم Blow آغاز می کند. او نقش کریستینا یونگ ، دختر قاچاقچی کوکائین ظاهر می شود که توسط جانی دپ ایفای نقش شده است .
چند سال بعد ، او در یک فیلم کوتاه نقش آفرینی می کند و همچنین در یکی از فیلم های جولیا که یک فیلم فوق العاده و موفق بود ظاهر شد و در دو فیلم خانوادگی نیز حضور داشت. فیلم های به نام Grand Champion و Spymate . اگرچه فیلم Spymate در سال 2003 فیلمبرداری شد ، اما تا سال 2006 اکران آن به طول انجامید .

بازی در نقش شخصیت اصلی سریال نیکلودئونغیرقابل باور در سال 2004 ، شکست بزرگ برای وی محسوب می شود. عملکرد او در این سریال تعدادی نامزدی جوایز جشنواره های مختلف سینمایی از جمله کن را برای او به ارمغان آورد.

در سال 2005 , Nickelodeon فعالیت موسیقی خود را با آلبوم Unfabulous and More آغاز کرد. رابرتز به اشعار چند ترانه کمک کرده و در موزیک ویدیوهای آهنگ های وی ظاهر می شود . این آلبوم در نمودار Heatseekers برتر بیلبورد به رتبه 46 دست پیدا کرده است.

در سال 2006 ، او در فیلم Aquamarine در کنار سارا Paxton و جوجو حضور پیدا می کند . در این فیلم ، او نسخه جلد تک آهنگ Weezers Island in the Sun را می خواند.
در سال 2007 رابرتز در فیلم سینمایی نانسی  نقش شخصیتی اصلی را بازی کرد. در حالی که این فیلم مورد تحسین زیادی از منتقدین قرار نگرفت ، اما در گیشه خوب عمل کرد.

در سال 2008 ، او نقش اصلی فیلم را در فیلم کودک وحشی به دست آورد و همچنین در فیلم مستقل Lymelife ظاهر شد. در همان سال ، او شخصیت فیلم ویلما را در فیلم انیمیشن پرواز قبل از کریسمس ایفا کرد.

چند سال بعد در سال 2010 ، او در فیلم درام اکشن دوازده نوجوان ظاهر شد و در کمدی عاشقانه روز ولنتاین در کنار جولیا رابرتز بازی کرد. در همین زمان ، او در فیلم ویرجینیا که دو سال و نیم بعد اکران شد ، یکی از نقش های اصلی را ایفا می کند .

در سال 2010 اولین فیلم ترسناک خود جیغ 4 را بازی کرد و بعدها ، او در سریال های تلویزیونی ترسناکی ، مانند American Horror Story و Scream Queens حضور پیدا کرد.

رابرتز در آوریل 2011 دوستی خود را با آکورد اورسترایت را آغاز اما در طی چهار ماه دو بار از هم جدا شدند تا در نهایت هم دیگر را ترک کردند.

او دوستی با ایوان پیترز را در سال 2012 شروع کرد و چند ماه بعد از هم جدا شداند آنها بر روی مشکلات خود کار کردند و در مارس 2014  باهم ارتباط برقرار کردند اما دوباره در ماه مه 2016  از هم جدا شدند اما طولی نکشید تا در ژانویه 2017 رابطه خود را از نو شروع کردند. وی طبق گزارش ها  در اواسط سال 2016 با کریستوفر هینز دیده شده , روابط آنها به محض بازگشت او با پیترز به پایان می رسید .

در سال 2019 گزارش شد که پیترز و رابرتز از هم جدا شده اند. در همان سال ، او رابطه ای را با بازیگر گرت هدلند آغاز کرده است.

18_اسکارلت جوهانسون Scarlett Johansson‎

در رتبه 14 این فهرست بازیگر محبوب و همیشگی فیلم های ابر قهرمانی شرکت مارول است.
اسکارلت جوهانسوندر شهر نیویورک متولد شده  مادرش  ملانیا سولان  از خانواده ای یهودی اهل برنز و پدرش  کارستن یوهانسون  یک معمار دانمارکی اهل کپنهاگ است. وی یک خواهربه نام ونسا جوهانسون دارد که او نیز بازیگر می باشد نام یکی از برادرانش ادرین و دیگر برادر او به نام ، هانتر یوهانسون که سه دقیقه پس از او به دنیا آمد همچنین یک برادر ناتنی از طرف پدرش نیز دارد.

یوهانسون پس از اینکه مادرش در دوران کودکی شروع به بردن او به آموزشگاه هنرپیشگی کرد ، علاقه مند به بازیگری در وجودش شروع شد.او اولین نقش حرفه ای خود را در سن هشت سالگی درفیلمی از برادوی به نام Sophistry در کنار بازیگر مرد اتان هاوک  در نیویورک انجام داد.  .
او اولین فیلم خود را در 9 سالگی به عنوان دختر شخصیت جان ریتر در کمدی فانتزی North در سال 1994 بازی کرد . به دنبال نقش های جزئی در Just Cause سال 1995 و به عنوان دختر شان کانری و شخصیت کیت کپشو و  لوسی فل در سال (1996) ، نقش آماندا را در مانی و لو در سال (1996) ایفای نقش کرد.

اسکارلت  و بازیگر کانادایی رایان رینولدز در ماه مه 2008 وارد رابطه شدند و در سپتامبر همان سال ازدواج کردند.
در سال 2010 ، این زوج از جدایی خود خبر دادند و بعد از یک سال طلاق گرفتند.
در سال 2013 ، وی با رومان داوریاک روزنامه نگار فرانسوی وارد رابطه احساسی شد ، این زوج یک سال بعد ازدواج کردند. در ژانویه سال 2017 ، این زوج از جدایی خود خبر دادند و متعاقباً در مارس همان سال طلاق گرفتند.
آنها یک دختر به نام رز دوروتی دارند (متولد 2014).

او در فهرست 100 زن جذاب جهان در سال 2005 رتبه 9 را کسب کرد.

او اغلب در لیست 100 زن داغ مجله ماکسیم قرار دارد. وی در سال
2002 در رتبه 13
2003  در رتبه 24
2004  در رتبه    6
2005    در رتبه 3
2006   در رتبه 2
2007   در رتبه 34
2008   در رتبه 14
2009   در رتبه 17
2010     در رتبه 15
2011   در رتبه  2
قرار داشته است.

19_ ریچل مک‌آدامز Anne McAdams

ریچل مک‌آدامز ۱۳۵۷/۸/۲۶ در کانادا متولد شد.پدر او یک کارگر روز مزد و مادرش پرستار بود.او از سن ۱۲ سالگی با بازی در تئاتر مدرسه کار خود را شروع کرد.ریچل با بازی در فیلم Married Life در کنار بازیگران مطرحی Chris Cooper و Pierce Brosnan شناخته شد .

ریچل با ۱٫۶۳ متر قد در بین بازیگران هالییودی در رده میانی قرار میگیرد.او با Ryan Gosling وTaylor Kitsch و Kit Harington رابطه عاشقانه داشته است.

20_ اما استون Emma Stone

اما استون بازیگر آمریکایی است که عمدتا در فیلم های هالیوود بازی میکند. او در 6 نوامبر 1988 در آریزونا، ایالات متحده آمریکا به دنیا آمد.

او اولین حضور خود را به عنوان بازیگر در سال 2007 در فیلم هالیوود Superbad انجام داد. اگرچه او قبلاً در چند برنامه تلویزیونی تیز ظاهر شد.

او در سال 2017 به پردرآمدترین بازیگر زن جهان تبدیل شد. اما استون در چندین فیلم بزرگ هالیوود مانند The Amazing Spider-Man، help و LALA LAND 2016 بازی کرد است.

21_ فرانسیا رائیسا Francia Raisa

بازیگر و رقصنده آمریکایی دررتبه 7 این لیست قرار دارد.فرانسیس در کالیفرنیای جنوبی به دنیا آمده و مادرش ویرجینیا آلدمارز از مکزیک و پدرش ماکسیمو رنن آلمنداریز کوئلواز هندوراس (یکی از شناخته شده ترین شخصیت های رادیویی و نفر اول در دی جی لاتین در لس آنجلس) است. در سن پنج سالگی ، فرانسیس شروع به آموختن دروس رقص در تمام سبک ها از  آکروباتیک تا هیپ هاپ و پولینزیایی کرد . او همچنین در کاراته و اسکیت روی یخ آموزش دیده است. فرانسیا به دنبال گسترش استعدادهای خود در دوران دبیرستان ، تصمیم گرفت هر دو رشته بازیگری و مدلینگ را  انتخاب کند , فرانسیسا اولین نقش اصلی خود را بازی کرد که نقش مقابل او Hayden Panettiere در فیلم Bring It On: All or Nothing در سال 2006 بوده است.

پیج اینستاگرام کاترین بل Catherine Bell

پیج اینستاگرام اما واتسون Emma Watson

پیج اینستاگرام آماندا سایفرد Amanda Seyfried

پیج اینستاگرام جنیفر لارنس Jennifer Lawrence

پیج اینستاگرام کیت بکینسیل Kate Beckinsale

پیج اینستاگرام مارگو رابی Margot Robbie

پیج اینستاگرام کریستن استوارت Kristen Stewart

پیج اینستاگرام مگان فاکس Megan Fox

پیج اینستاگرام الکساندرا داداریو Alexandra Daddario

پیج اینستاگرام کلویی گریس مورتز Chloe Grace Moretz

پیج اینستاگرام هیلی استاینفلد Hailee Steinfeld

پیج اینستاگرام رز رابرتز Emma Roberts

پیج اینستاگرام Francia Raisa

نام نویسنده : حامد شعبانی
زیباترین بازیگران زن هالیوود مارگو رابی Kate Beckinsale کیت بکینسیل Jennifer Lawrence جنیفر لارنس Amanda Seyfried آماندا سایفرد Cate Blanchett کیت بلانشت Emma  Watson اما واتسون Catherine Bell کاترین بل
گالری عکس
(روی تصویر کلیک کنید)
نظرات کاربران
ali
همه به کنار نیکول کیدمن کجاست پس ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟        
saba
نیکول کیدمن حتما اضافه میکنم 
Jakemuller
سلام الیزابت اولسن چرا تو لیست نیست
حامد شعبانی
سلام پیشنهاد جذابی بود حتما اضافه میشه
Unique
روبی رز و کارا دلوینم جاشون خالیه البته خیلیای دیگه هم هستن ک از لیست جاموندن... ولی کریستین استوارت خیلی عالی بود
admin
کارا دلوینم زیاد تو سینما مطرح نیست بیشتر مدل تا بازیگر
Erfan
اما واتسون ❤❤❤❤❤❤
حامد شعبانی
قطعا یکی از بهترین های تاریخ هستند
Zahra
اما‌واتسون‌و‌تمام
admin
البته بعد از کیت بلانشت
Morteza
الان گال گدوت و مگان فاکس کجاست؟؟؟؟؟؟
صبا
بله موافقم!اضافه میشه حتما
ali
هیچ کدومشون حتی ناخن پای اماواتسون هم نیستن .
admin
سلام .اتفاقا جای اما واتسون تو این لیست خالی بود .ممنونم بابت یاد آوری.حتما اضافه میشه.
اخبار مرتبط
آماندا سایفرد  (Amanda Seyfried) و توماس سادوسکی (Thomas Sadoski ) به عنوان بازیگر با هم آشنا شدند و اکنون یک خانواده چهار نفره هستند. ... ( آماندا سایفرد با کی و به چه کسی ازدواج کرد؟ آیا او فرزند دارد؟ (Amanda Seyfried))
هنری کویل (Henry Cavill) بازیگر نقش های سوپر من و سریال ویچر با انتشار تصاویری نوشته روز تولد ۳۹ سالگیش  بهمراه دوست دخترش نا... ( هنری کویل بازیگر نقش سوپرمن و ویچر عاشق جوجه کباب است)
فتوشوت های جدید جانی دپ برای برند Dior و معرفی عطر Sauvage Elixir این برند توسط او باعث شده که فروش این محصول به بالاترین سطح خود برسد و این... ( جانی دپ همچنان محبوب است عکس های جانی دپ برای محصولات دیور فروش بالای دارد)
پل بوکاداکیس کیست؟ شایعه شده است که آنا د آرماس با با رئیس برنامه محبوب TINDER VP رابطه دارد. بن افلک ممکن است همه چیز را با مع... ( آنا د آرماس بعد از بن افلک وارد رابطه ای جدی شده است.دوست پسر آنا د آرماس کیست؟)
دوئین جانسون The Rock در فهرست پردرآمدترین بازیگران Forbes قرار دارد سال گذشته دوئین جانسون دوم و جورج کلونی اول بود. دوئین جانسو... ( دوئین جانسون ثروتمندترین بازیگر جهان شد نفرات بعدی چه کسانی هستند)
قد مارگو رابی (166.4 سانتی متر) است ولی چرا او کوتاه به نظر می رسد. بازیگر استرالیایی ستاره این روز های هالیوود بیشتر به خاطر بازی در فیل... ( قد مارگو رابی چقدر است؟ چرا او دنبال کفش های پاشنه بلند است)
مصاحبه جذاب و خواندنی از مارگوت رابی سفیر تبلیغاتی جدید برند شنل که از سال ۲۰۱۹ از ساعت j12 رو نمایی کرد.در این مصاحبه مارگوت رابی از گذشته ... ( مارگو رابی آخرین سفیر برند ساعت شنل در مورد زمان مصاحبه کرده است)
جنیفر لارنس Jennifer Lawrence  حامله است. بر اساس گزارش نشریه People جنیفر لارنس ستاره ۳۱ ساله سینما هالیوود که در فیلم های همچون... ( جنیفر لارنس از نامزد خود باردار است و بچه جنیفر لارنس به زودی به دنیا خواهد آمد)
آنا د آرماس بازیگر زنی است که به باند (اشاره به فیلم جیمز باند)  اکنون به آن نیاز داریم. این بازیگر با موهای کوتاهی که&nbs... ( همه چیز درمصاحبه با آنا دارماس روابط عاشقانه زندگی شخصی اینستاگرام قد وزت همراه با عکس)
مگان فاکس در واقع در چهار فیلم در سال 2019 و فیلم دیگری در سال 2020 حضور داشته و بازی کرده است. در مورد اینکه چرا بینندگان او ر... ( چرا دیگر مگان فاکس فیلم بازی نمی کند؟ مگان فاکس از هالیوود کنار گذاشته شده است)
ایوان ریچل وود درسریال وست ورلد کیست؟ ایوان ریچل وود ( Evan Rachel Wood) (متولد ۷ سپتامبر ۱۹۸۷) (16 شهریور 1366) بازیگر، مدل و خواننده آم... ( ایوان ریچل وود در سریال وست ورلد مدل بازیگر و خواننده آمریکایی بیوگرافی تحصیلات قد وزن اینستاگرام همراه باعکس)
قد بازیگرای زن هالیوودی شاید برای شما هم جالب یاشد که قد بلندترین بازیگر زن هالیوود یا بازیگر خارجی چه کسی است؟ در جای درستی قرار دارید ما د... ( قد بلندترین بازیگر زن هالیوودی چه کسی است بیوگرافی اینستاگرم قد بازیگر زن هالیوودی)
ایتسیار ایتانیو مارتینس کیست؟ ایتسیار ایتانیو مارتینس Itziar Ituño Martínez‎ متولد ( ۱۸ ژوئن ۱۹۷۴) (28 خرداد 1353) در ش... ( ایتسیار ایتانیو بازیگر سریال خانه کاغذی یا سرقت پول اینستاگرام روابط قد وزن همراه باعکس)
اسکارلت جوهانسون scarlett johansson جذابترین بازیگر حال حاضر دنیا که با کالین جاست  Colin Jost‎ به صورت رسمی از... ( اسکارلت جوهانسون از همسر خود حامله است)
مارگو رابی(MAR goh ROB ee) ستاره استرالیای هالیوود  با اینستاگرام و تمامی اپلیکیشن های  فضای مجازی و اجتماعی خداح... ( مارگو رابی از اینستاگرام و دنیای مجازی خداحافظی کرد)
اسکارلت جوهانسون ( Scarlett Johansson‎) به مخالفان مراسم گلدن گلوب(Golden Globe) پیوست  اسکارلت جوهانسون (Scarlett J... ( اسکارلت جوهانسون گلدن گلوب را تحریم کرد و دیگر در آن شرکت نمی کند)
بازیگرانی که قبل از ورود به عرصه بازیگری ورزشکار حرفه ای بوده‌اند هدف اکثر سلبریتی‌ها، بازیگران، نوازندگان و هنرمند... ( بازیگرانی که قبلا ورزشکار حرفه ای بودند)
لاشانا لینچ بازیگر زن سیاه‌پوست، تایید کرد که جیمز باند بعدی خواهد بود لاشانا لینچ (Lashana Lynch) در پستی اینستاگرامی تأیید کر... ( لاشانا لینچ زن سیاه پوستی که جیمزباند بعدی خواهد بود با انتقادات زیادی مواجه شده است)
یک فیلم جنگی  فوق العاده و پر بازیگر در حال ساخت است یک فیلم جنگی با بازی تام هاردی (Thomas Hardy)، تای شرایدن(Tye  Sheridan)، ... ( تام هاردی در یک فیلم جنگی پر بازیگر نقش اصلی را عهده دار است)
مصاحبه اسکارلت جوهانسن در مورد فیلم بیوه سیاه فیلم ابر قهرمانی جدید  بیوه سیاه (Black Widow) غزل خداحافظی اسکارلت جوهانسن ... ( اسکارلت جوهانسون با فیلم‌های ابرقهرمانی خداحافظی خواهد کرد)
محبوب ترین خدمات
>

خدمات رنگ مو در منزل

در سالن های زیبایی خدمات متنوعی ارائه میشود.ولی رفتن به سالن های زیبایی همیشه بدون دردسر و مشکل نیست.تعیین وقت قبلی انتظار برای انجام خدمات سفارش شده تلف شدن زمان در ترافیک , هوای آلوده و... از جمله مشکلاتی است که حتما با آنها روبه رو خواهید شد.به
php-1 طراحی و اجرا