مجله زیبایی صبا ریکو
2024/Apr/26

Content in section 1.

صفحه اصلی مجله زیبایی صبا ریکو
ویدیو آموزشی
صفحه اصلی >
لیست اخبار >
بهداشت سلامت >
چگونه پوستی لطیف و شاداب داشته باشیم؟
چگونه پوستی لطیف و شاداب داشته باشیم؟
2020/05/17

معرفی 9 داروی خانگی برتر برای  پوستی لطیف و جلوگیری از  منافذ باز

9 داروی خانگی برتر برای  پوستی لطیف و جلوگیری از  منافذ باز 

 

منافذ بزرگ یا باز روی پوست می تواند باعث نگرانی شود و می تواند منجر به بسیاری از مشکلات پوستی مانند جوش های سرسیاه و آکنه بخصوص در افرادی که پوست چربی دارند ، شود. سبوم بیش از حد ، همراه با باکتری و خاک ، منافذ را مسدود می کند ، و جوش های سرسیاه باعث می شوند منافذ بزرگتر و قابل مشاهده تر شوند. البته در اینجا  بسیاری از محصولات آرایشی در بازار وجود دارد که می تواند به شما در رفع این مشکل کمک کند ، اما قبل از اینکه آنها را در نظر بگیرید ، عاقلانه خواهد بود که در ابتدا 9 درمان خانگی زیر را برای منافذ باز را امتحان کنید. این روش ها هزینه ای برای شما نخواهند داشت ولی با این وجود نتایج عالی کسب خواهید کرد.

داروهای خانگی برای منافع باز:

9. مکعب های یخ

یخ کاملاً  می تواندمؤثر  باشد زیرا  به دلیل خاصیت سفت شدن پوست به کوچک شدن منافذ بزرگ باز کمک کند. بسیاری از افراد برای به حداقل رساندن منافذ باز خود قبل از استفاده از آرایش ، از آن استفاده می کنند. همچنین گردش خون را بهبود می بخشد وپوست شما را سالم تر نشان می دهد..

کافی است چند حبه یخ بریزید ، آنها را در یک پلاستیک بریزید  و حدود 15 تا 30 ثانیه آن را به آرامی روی پوست خود فشار دهید. این کار را هر روز حداقل چند بار تکرار کنید. با شروع بهبود قابل  توجه ، می توانید تعداد تکرارها را کاهش دهید.

8. سفیده تخم مرغ

سفیده تخم مرغ  هم  می تواند به کاهش منافذ بزرگ شده کمک کند همچنین می توانید از ماسک سفیده تخم مرغ نیز استفاده کنید تا چربی  اضافی پوست خود را  خارج کنید .

یک سفیده تخم مرغ گرفته و آن را خوب هم  بزنید. حالا این مایع  را به صورت یکنواخت روی صورت خود بمالید و بگذارید تا کاملا خشک شود و بعد با آب  بشور ید. برای به دست آوردن نتایج بهتر ، بعد از اینکه سفیده تخم مرغ را رو پوست قرار دادید  ، مقداری  دستمال کاغذی را روی آن قرار دهید و به محض خشک شدن ماسک ، آنها را پوست بگیرید. این کار را 1-2 بار در هفته تکرار کنید.

7. سرکه سیب سیب

سرکه سیب  به عنوان قابض طبیعی پوست عمل می کند. بنابراین ، می تواند به سفت شدن پوست شما ، ترمیم تعادل pH پوست و همچنین کاهش منافذ بزرگ کمک کند. همچنین دارای خواص ضد التهابی و ضد میکروبی است که می تواند به درمان جوش های آکنه کمک کند.

برای پیروی از این درمان باید مقادیر مساوی آب و سرکه سیب را در یک کاسه بریزید. یک توپ پنبه ای بگیرید ، آن را در این محلول آغشته کرده و آن را در قسمت هایی که متوجه منافذ بزرگ یا صورت کامل خود شده اید ، بمالید. بگذارید 10-15 الی 10 دقیقه بماند و بعد با آب بشورید. بهتر است از این روش درمانی در شب ، روی صورت تمیز استفاده کنید. به یاد داشته باشید بعد از شستشوی صورت خود با این  محلول از، مرطوب کننده استفاده کنید.

6. جوش شیرین

جوش شیرین یک لایه بردار نرم است  و به از بین بردن کثیفی ، زباله و چربی اضافی پوست شما کمک می کند. این ماده pH سطح پوست را متعادل نگه می دارد و به دلیل خاصیت ضد التهابی و ضد باکتریایی ، مشکلاتی مانند جوش و آکنه را کاهش می دهد.

شما فقط باید 2 قاشق غذاخوری آب ولرم و جوش شیرین را در یک کاسه بریزید ، آن را خوب مخلوط کرده و این مخلوط را روی پوست خود بمالید. حالا پوست خود را برای چند ثانیه در حرکات دایره ای ماساژ دهید و سپس با آب تازه بشورید. شما باید این روش را حداقل 5-7 روز و بعد از آن سه بار در هفته حداقل برای چند هفته تکرار کنید.

5. اسکراب شکر

برای کاهش منافذ بزرگ می توانید اسکراب مخصوص خود را با شکر درست کنید و همچنین از ناخالصی ها و چربی  اضافی خلاص شوید.

برای این درمان باید 2 قاشق غذاخوری شکر را در یک کاسه بریزید ، 1 قاشق غذاخوری روغن زیتون را به آن اضافه کنید ، به دنبال آن 4-5 قطره آب لیمو ریخته و مخلوط کنید. این مخلوط را حدود 30 ثانیه روی پوست خود مالیده و سپس با آب سرد بشورید. این روش را 1-2 بار در هفته دنبال کنید تا منافذ باز خود را کوچک کنید و پوست خود را تازه و درخشان نگه دارید.

4- آب لیمو

آب لیمو  سرشار از اسید سیتریک است که به لایه برداری پوست شما کمک می کند و اندازه منافذ باز را کاهش می دهد. علاوه بر این ، چهره شما را بهبود می بخشد و از لکه های تیره خلاص می شود ، همه به لطف خاصیت سفید کننده آن است.

شما باید آب لیمو را درون یک کاسه فشار دهید و به آن 1 قاشق چای خوری عسل ارگانیک اضافه کنید. این مخلوط را روی پوست خود بمالید و بگذارید حدود 15 دقیقه بماند و سپس با استفاده از آب تازه بشورید. حداقل باید 3-4 هفته این کار را هر روز تکرار کنید.

 

3. خیار

خیار یک قابض طبیعی است و می تواند اندازه منافذ باز را کاهش دهد. در کنار آن ، باعث بهبود پوست شما  و جلوه زیبایی  به آن می بخشد .

فقط کافی است یک خیار تازه را رنده کرده واب آن را بگیرید. یک توپ نخی را درون آب فرو کنید و آن را روی صورت خود بمالید. بگذارید 20 دقیقه بماند و سپس با استفاده از آب پوست خود ا بشورید .

2. جو دوسر

جو دوسر برای پوست شما فوق العاده است. این ماده خاصیت لایه برداری دارد و بنابراین می تواند سلول های مرده پوست  و چربی  اضافی آن  را که باعث بزرگتر شدن منافذ شما می شود ، از بین ببرد . همچنین ، باعث تسکین پوست شما می شود و برای افرادی که پوست حساس دارند نیز انتخاب خوبی است.

فقط 2 قاشق غذا خوری جو دوسر ، پودر شیر و عسل را  خوب مخلوط کنید. این مخلوط را در تمام صورت خود بمالید و در حرکات دایره آن را به آرامی مالش دهید. بگذارید 15 دقیقه بماند یا تا زمانی که خوب خشک شود. آن را خراشیده و سپس صورت خود را با آب تازه بشورید. هر هفته 1-2 بار از این بسته جو دوسر استفاده کنید.

1. ماست

ماست سرشار از اسید لاکتیک است که به از بین بردن کثیفی ، سلولهای مرده پوست و روغن اضافی کمک می کند و در نتیجه ظاهر منافذ باز را کاهش می دهد. همچنین می تواند به حداقل رساندن خطوط و چین و چروک کمک کند.

کمی ماست ساده و تازه برداشته و یک لایه نازک به صورت خود بزنید. بگذارید 10 دقیقه بماند و با آب تمیزپوست را  بشورید. این روند را 3-4 بار در هفته به مدت حداقل 1 ماه تکرار کنید.

 

داروهای خانگی همیشه تقریباً برای همه مشکلات پوستی از جمله منافذ باز یک انتخاب بهتر و اقتصادی است. بسته به آنچه مناسب پوست شما به بهترین وجه از این روش های درمانی استفاده می کند و مطمئناً از نتایج راضی خواهید بود - نه تنها اندازه منافذ کوچکتر می شوند ، بلکه پوست شما نیز درخشان و زیبا  خواهد شد.

نام نویسنده : حامد شعبانی
پوست پوست لیطف پوست شاداب مواد غذایی برای پوست درمان پوست جوش جوش سر سیاه
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
پس از تجربه مشکلات زیادی در اصلاح موهای بدن (موهای رشد کرده ، قرمزی ، تحریک و رشد سریع سریع) ، ما در حال بررسی روش های جایگزی... ( برترین دستگاه های حذف موهای زائد بدن در خانه)
این محصول حاوی ویتامین سی بلک‌بری، یک محصول بسیار قدرتمند جهت ترمیم چروک پوستی و کمک به جوانسازی پوست می‌باشد. ترکیبات استفاده شده... ( سرم بلک بری حاوی ویتامین سی 40 میل)
در این مقاله میخواهیم در مورد بهترین بلاگرها و تولیدکنندگان برندهای لوازم آرایشی دنیا بنویسیم در بین بمباران تولید و تبلیع لوازم آرایشی در د... ( هدی قطان موسس برند هدی بیوتی و بهترین بلاگر لوازم آرایشی دنیا را بیشتر بشناسیم)
۵ روغن طبیعی معجزه آسا برای رشد و تقویت مژه و ابرو در رسانه ها بحث هایی پیرامون تأثیرات منفی سرم مژه با مواد شیمیایی مصنوعی وجود دارد. آی... ( 5 روغن طبیعی معجزه آسا برای رشد و تقویت مژه و ابرو بهتر بشناسیم)
آیا تاکنون با هیچ کدام از بازیگران زیبا و خوشگل بالیوود آشنا شدید؟ من به شما اطمینان می دهم که آنها در زندگی واقعی حتی بهتر به نظر می رسند. ... ( 12 راز زیبایی در بالیوود که باید بدانید و دنبال کنید)
چگونه به طور طبیعی مو را روشن کنیم: 7 نکته برای داشتن موهای روشنتر بسیاری از ما از لیمو برای درست کردن لیموناد استفاده میکنیم  بعضی از... ( چگونه به طور طبیعی مو را روشن کنیم ؟)
بر اساس مطالعه ای که در حال بررسی است، افراد دارای گروه خونی "آ" بیشترین احتمال ابتلا به کرونا را داشته اند و افراد دارای گروه خون... ( کدام گروه خونی به کرونا مقاوم تر است؟ کدام آسیب پذیرتر؟)
به گزارش هواشناسی بریتانیا امسال تابستانی گرم تر از همیشه است و باید منتظر دمای بالای ۴۰ درجه در روز های تابستان بود . الکساندر ککوله، وی... ( آیا ویروس کرونا در تابستان از بین میرود؟)
سیر بخاطر داشتن بوی تند تیزی که دارد و شاید بعد از استفاده موجب  اذیت اطرافیان شود خیلی ها از مصرف آن اجتناب می کنند.این بوی تند و شاید... ( خواص سیر خام برای سلامت بدن)
دین کوتز نام نویسنده ای است که در یکی از کتاب های خود به نام چشمان تاریکی انتشار ویروس کورنا را در سال 2020 پیش بینی کرده بود. قسمتی از ک... ( 40 سال پیش ویروس کورنا پیش بینی شده بود؟)
پوست بدن  و موی سر و صورت  موجودات عالم  بالاخص انسان ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است محصوصا زمانی که مسئله ای بنام سلامتی و... ( بهداشت ونگهداری پوست و موی سر)
قرص ها و مکمل های ویتامین که در ایران بسیار پرطرفدار و پرمصرف هستند و گاها با قیمت های گزاف به فروش میرسد آیا واقعا تاثیر مثبتی که اداعای ان... ( آیا قرص ها و مکمل های ویتامین مفید است ؟)
حتما اکثر خانم ها در طول زندگی خود حداقل یکبار موهای خود را رنگ میکنند.ایا شما میدانید واقعا چه چیزی برا تغییر رنگ مو های خود استفاده میکنید... ( استفاده از رنگ مو طبیعی)
داشتن موهای سالم همیشه مربوط به شامپو نیست.و همیشه نباید برای مراقبت از مو  های خود از  محول های خاص پرهزینه استفاده کنی... ( غذا برای موهای سالم: چه چیزی باید بخورد و از چه چیزی اجتناب کنید)
محبوب ترین خدمات
>

خدمات رنگ مو در منزل

در سالن های زیبایی خدمات متنوعی ارائه میشود.ولی رفتن به سالن های زیبایی همیشه بدون دردسر و مشکل نیست.تعیین وقت قبلی انتظار برای انجام خدمات سفارش شده تلف شدن زمان در ترافیک , هوای آلوده و... از جمله مشکلاتی است که حتما با آنها روبه رو خواهید شد.به
php-1 طراحی و اجرا