مجله زیبایی صبا ریکو
2024/Apr/25

Content in section 1.

صفحه اصلی مجله زیبایی صبا ریکو
ویدیو آموزشی
صفحه اصلی >
لیست مقالات >
آموزش رنگ مو >
موهای قهوه ای تیره با هایلایت
موهای قهوه ای تیره با هایلایت
2020/07/31

25 مدل شیک برای موهای قهوه ای تیره با هایلایت

ممکن است فکر کنید یک قهوه ای بلوند یا کرم و یا عسلی روشن تنها گزینه های شما برای هایلایت کردن مو هستند. اما مدل های هایلایت متنوعی وجود دارد و اگر از ظاهر فعلی خود خسته شده اید ، مطمئن باشید که رنگ های مختلف زیادی وجود دارند که می توانید برای هایلایت انتخاب کنید.رنگ مو هایلایت تیره یا قهوه ای تیره یکی از ان مدل های است که ریسک کمی دارد و هرگز از مد نمی افتد.

رنگ مو هایلایت تیره پریانکا چوپرا

جالب است بدانید خیلی از سلبریتی های مطرح شناخته شده مثل ان هتوی یا پریانکا چوپرا و کریسی تیگن از این رنگ جذاب استفاده میکنند.هایلایت تیره هر جایی از دنیا یکی از رایج ترین رنگ مو های انتخابی خانم های خوش سلیقه است.

رنگ مو هایلایت تیره ان هتوی

اگر شما اکثرا از رنگ بلوند روش استفاده میکنید این رنگ مو بهترین انتخاب برای تغییر اساسی برای شما محسوب میشود. ما به شما تضمین می دهیم كه - تا زمان رسیدن به پایان این مقاله ، 50 ایده جدید برای رنگ هایلایت در حالی كه در راه رفتن به سالن هستید ، در ذهن دارید .

رنگ مو هایلایت تیره کریسی تیگن

1. هایلایت و لولایت

ترکیب کردن چند تن با هم بسیار چشم نواز خواهد

2_موهای فرفری با هایلایت  کاراملی برای نشان دادن زیبایی موهای خود آنها را هایلایت کاراملی کنید و فر کنید

3_هایلایت دارچینی. سایه های متفاوت برجسته قهوه ای روشن (دارچین) به سرعت بعد و شکل زیبایی را به آن می افزایند.

4_هایلایتهای بژ برای موهای کوتاه. موهای کوتاه قهوه ای تیره با هایلایتهای بژ روشی آسان برای تغییر زیبا روی موهایتان است

5_ هایلایتهای با ترکیبی از رنگ قهوه ای مایل به قرمز روی موهای تیره شکلات قهوه ای باعث می شود موهای شما جذاب باشد

6_ هایلایت های عسلی روی موهای بلند خیره کننده است.

7_ هایلایت کاراملی. با کمی برجستگی روی امواج ، رنگ خود را از حالت یکنواخت به افسانه ای و جذاب تبدیل کنید.  بیشتر هایلایتها را در زیر موها نگه دارید.

8_ هایلایتهای شکلاتی تیره روی زمینه مشکی  اگر از تغییر زیاد نگران هستید این هایلایت بسیار مناسب است

9_هایلایت  رز گلد هایلایت طلایی رز گلد ، سبک شما را از خسته کننده تا پر جنب و جوش تغییر میدهد.

10_هایلایتهای ظریف مواج به دنبال یک حالت ساده و زیبا هستید؟ سایه ای را انتخاب کنید ، فقط کمی روشن تر از رنگ موی معمولی خود ، که می توانید برای هایلایتهای  خود استفاده کنید.

11_نور بلوند روشن در امواج موهای شما. برجسته های بلوند روشن تر در برابر موهای قهوه ای تیره باعث می شود به دنبال بهترین خود باشید.

12. ترکیب قرمز و بلوند. یک بلوند توت فرنگی با هایلایت های قرمز و بلوند.

13. بالیاژدرخشان عسلی برای داشتن سبکی با هایلایتهای طبیعی ، و استایل طبیعی و بدون نگرانی از رشد ریشه .

 

 14. هایلایتهای قهوه ای روشن روی موهای متوسط. یک رنگ متضاد در برابر سایه معمولی موهای شما واقعاً باعث خیره شدن چشم ها خواهد شد. از حداکثر تأثیر ، از ریشه تا نوک رنگ

15. بلوند خاکستری روی موهای بلند و موج دار برجسته است. بلوند خاکستری انتخاب رنگ معمولی برای هایلایت نیست ، اما اگر موهای تیره دارید ، می تواند یک ترکیب خوب و بسیار زیبا به نظر برسد.

16. هایلایتهای قهوه ای عسلی. موهای کوتاه قهوه ای تیره خود را با سایه روشن تر هایلایتها . هایلایت هایی به رنگ عسل همچنین به ایجاد گرمی در پوست کمک می کند ، که مخصوصاً برای کسانی که سفید پوست هستند ، بسیار زیبا است. توسط

17. هایلایتهای شاه بلوطی. هایلایتهای به رنگ شاه بلوط به رنگ قهوه ای ، گرمی به چهره می بخشد .

18. هایلایت بلوند بر روی یک آبشار از موی فر.

19. هایلایت قهوه ای روشن. برای جلوه ای خاص ، برخی از هایلایت های قهوه ای روشن را به موهای قهوه ای تیره خود اضافه کنید

20: با هایلایتهای که در بالای سر نازک است و در انتهای آن پرتر و ضخیم تر است .

21. هایلایتهای ظریف کاراملی روی زمینه قهوه ای شکلاتی تیره. سایه روشن و قهوه ای روشن شگفتی می کند.

22. هایلایتهای مسی روی زمینه شکلاتی تیره و قهوه ای روشن

23. هایلایتهای قرمز. موهای قهوه ای تیره با هایلایتهای قرمز گرم باعث می شود همه از ظاهر شما متحیر شوند.

24. هایلایت طلایی. انتهای موهای خود را با هایلایتهای طلایی برای سبک متفاوت استفاده کنید.

25. هایلایت دارچینی. هایلایتهای به سبک Balayage با تن دارچینی  یک انتخاب زیبا را ایجاد می کند.

<

در پایان ، همه چیز مهم این است اینکه شما از موهای خود راضی هستید و احساس راحتی و زرق و برق می کنید. نکته جالب در مورد مو این است که رنگ در نهایت محو می شود ، به این معنی که - در یک یا دو ماه - می توانید چیزی کاملاً متفاوت را امتحان کنید!

نام نویسنده : صبا شعبانی

موهای قهوه ای تیره با هایلایت

نظرات کاربران
مقالات مرتبط
شاید تا چند سال پیش مو های کسی دو رنگ می شود وی  مورد تمسخر قرار می گرفت طیف رنگ مو ها یک رنگ بود و بیشتر بلوند پرکلاغی و یا شرابی را ش... ( انواع رنگ مو پاستیلی و کهکشانی خاص سال جدید عکس رنگ مو پاستیلی و عکس رنگ مو کهکشانی)
۱۰ رنگ موی بینظیر برای فصل پاییز و زمستان فصل پاییز الهام گر رنگهای بسیار متنوع گرم و زیباست  عکس های شگفت انگیز از رنگ موهای پاییزی ... ( ۱۰ رنگ مو خاص جدید در زمستان و پاییز ۲۰۲۱ کدامند؟)
آیشواریا رای Aishwarya Rai مطرح ترین چهره  زن در هند و بالیوود  تبلیغ رنگ مو  شرکت لورئال،L'Or&e... ( رنگ مو آیشواریا رای Aishwarya Rai بازیگر هندی همراه با فرمول و عکس)
در این مقاله به معرفی انواع رنگ مو , قبل و بعد از انجام رنگ مو بر روی موها  و همچنین نوع رنگ را برای شما توضیح خواهیم داد. در مقالات... ( قبل و بعد از رنگ کردن مو عکس نمونه کار قبل و بعد از رنگ کردن مو قبل و بعد از رنگ موی سر)
رنگ مو بازیگران هالیوودی یکی از بیشترین سرچ های گوگل می باشد این بازیگران , مدل ها , سلبریتی ها و خوانندگان همیشه الگویی مناسب برای افراد جا... ( رنگ مو بازیگران هالیوودی و سلبریتی ها به صورت کامل تخصصی آموزش رنگ مو همراه باعکس رنگ مو های جدید)
الکساندرا داداریو  Alexandra Daddario  بازیگر ,  مدل و یکی زیباترین بازیگران جهان در هر فیلمی حضور داشته مورد توجه ... ( رنگ مو الکساندرا داداریو Alexandra Daddario چگونه باید موهای خود را رنگ کنیم؟)
رنگ مو تمامی بازیگران ترکیه ای همراه با فرمول و آموزش رایگان  رنگ مو بازیگران ترکیه ای همچون  رنگ مو ادا اجه  , رنگ م... ( رنگ مو بازیگران ترکیه ای رنگ مو بازیگرای سریال های ترکیه ای همراه با فرمول و آموزش رایگان نحو رنگ کردن مو)
رنگ مو سرنای ساریکایا (Serenay Sarıkaya) مدل ترکیه ای چه رنگی است؟ سرنای ساریکایا (Serenay Sarıkaya) بازیگر , مدل و خواننده ترک... ( رنگ مو سرنای ساریکایا فرمول رنگ موی بازیگر ترکیه ای چگونه بدست می آید)
رنگ مو هیلی بالدوین همسر جاستین بیبر چه رنگی است؟ هیلی بالدوین قطعا نام او را شنیده اید دختری که ناگهان جاستین بیبر را عاشق خود کرد و سلن... ( رنگ مو هیلی بالدوین (بیبر) چه رنگی است و فرمول رنگ مو چگونه به دست می آید)
رنگ مو اویکو کارایل چه رنگی است فرمول رنگ مو اویکو کارایل اویکو کارایل در لیست زیباترین زنان ترکیه , محبوبترین زنان ترکیه ... ( رنگ مو اویکو کارایل و فرمول رنگ بازیگر ترکیه ای سریال ضربان قلب نقش ایلول اینستاگرام)
تیلور سویفت(تیلور سوئیفت) در لیست موفقترین زنان دنیا,زیباترین زنان دنیا , محبوبترین زنان اینستاگرام و هر آنچه که یک نفر بخواهد در این سن بدس... ( رنگ مو تیلور سویفت چه رنگی است فرمول رنگ مو تیلور سوئیفت)
امبر هرد یکی از زیباترین زن های حال حاضر در دنیا که الگوی بسیاری از طراحان مد و فشن و همچنین بانوان سرتاسر دنیا می باشد. طلاق امبر ه... ( رنگ مو امبر هرد چی رنگی است فرمول رنگ مو امبر هرد)
رنگ مو اسکارلت جوهانسن Scarlett Johansson چه رنگی است؟ اسکارلت جوهانسن Scarlett Johansson قطعا یکی از تاثیرگذارترین بازیگران حا... ( رنگ مو اسکارلت جوهانسون به صورت طبیعی و در فیلم ها)
رنگ مو آسلیهان گونر Aslıhan Güner بازیگر نقش ییلدیز در سریال ستاره های شمالی  این روز مورد توجه خانوم های طرفدار سریال ه... ( رنگ مو آسلیهان گونر بازیگر نقش ییلدیز در سریال ستاره شمالی)
رنگ مو کیتی پری چه رنگی است؟   رنگ مو خوانندگان زنی که در موزیک ویدیوها  به تماشای آن نشتیم شاید یکی از آن مواردی باشد که در... ( رنگ موهای کیتی پری چه رنگی هستند چگونه موهای خود را شبیه کیتی پری کنیم؟)
رنگ مو بازیگر فیلم و یا سریالی که به تماشای آن نشتیم شاید یکی از آن مواردی باشد که در لحظه دوست دارد مخاطب وخصوصا بانوان عزیز از دانستن آن ل... ( رنگ مو مارگو رابی چه رنگی است)
رنگ مو بازیگران هالیوودی شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که در فیلم یا سریالی که در حال تماشای آن هستید ناگهان رنگ مو بازیگر نظر شما ر... ( رنگ مو تمامی بازیگران خارجی هالیوود جدید بلوند عسلی کرم طلایی مسی خرمایی کاراملی)
در واقع پوست های با تن گرم با موهایی با تن گرم بیشتر تطابق دارند و این موضوع در مورد کسانی که پوستی با تن سرد دارند نیز صادق است اما هدف این... ( انتخاب رنگ مو متناسب با رنگ پوست شما همراه با صبا شعبانی)
تا به امروز در دنیای هنر و زیبایی آرایشگران در سر تا سر دنیا انواع تکنیک های زیبایی و رنگ مو را به دنیا معرفی کرده اند و انصافا بسیار زیبا و... ( آموزش رنگ کردن مو و آشنایی با انواع مدل های رنگ مو)
محبوب ترین خدمات
>

خدمات رنگ مو در منزل

در سالن های زیبایی خدمات متنوعی ارائه میشود.ولی رفتن به سالن های زیبایی همیشه بدون دردسر و مشکل نیست.تعیین وقت قبلی انتظار برای انجام خدمات سفارش شده تلف شدن زمان در ترافیک , هوای آلوده و... از جمله مشکلاتی است که حتما با آنها روبه رو خواهید شد.به
php-1 طراحی و اجرا