مجله زیبایی صبا ریکو
2024/Apr/29

Content in section 1.

صفحه اصلی مجله زیبایی صبا ریکو
ویدیو آموزشی
صفحه اصلی >
لیست مقالات >
آموزش شینیون و بافت مو >
شینیون بدون وز و خورده مو
شینیون بدون وز و خورده مو
2023/02/18

چگونه شینیونی بدون وز و تمیز داشته باشیم؟

چگونه یک شینیون بدون  وز و تمیز داشته باشیم؟

مهم ترین  نکته برای یک شینیون تمیز و بدون وز آماده سازی شینیون قبل از انجام کار می باشد.اگر موهای مشتری هنگام مراجعه تمیز و نم دار بود که چه بهتر اما اگر چرب بود حتما باید موهای ئسر  او را با شامپوی مخصوص بشویید و از هیچ گونه نرم کننده ای حین شستشو استفاده نکنید چون اینکار باعث بی حالت شدن موها می شود.

خیلی از هنرجویان سوال کردند که برای رفع خشکی مو چه راهکار هایی را پیشنهاد میکنید؟

برای از بین بردن خشکی و سختی مو سعی کنید از سرم دوفاز بدون چربی تاکیید میکنم بدون چربی استفاده کنید و با اینکار می توان مقداری از درصد خشکی مو را بگیرید و همچنین یه قاشق ژل را داخل اسپری آب ریخته  و با آب حل کنید و قبل از انجام براشینگ روی موهای مشتری اسپری و شانه کرده و موهارا لایه به لایه بصورتی که موها در انتهای براشینگ هیچگونه نمی نداشته باشد خشک کنید.

سوال بعدی هنرجویان این بود که برای اینکه  به موهای کم پشت و نازک  حجم دهیم باید  چگونه و با چه زاویه ای  موها را براشینگ کنیم؟

قبل از پاسخ به این سوال باید بدانید که هدف از براشینگ قبل از شینیون لخت کردن و گرفتن موج و شکستگی موی مشتری می باشد .حال شما می توانید با زاویه دادن به برس پیچ و تنظیم حرارت سشوار به موهای مشتری حالت دهید. توضیح کلی اینکه با براشینگ با زاویه 90  و 180 درجه ی برس پیج با  موهای سر مشتری میتوان به مو حجم  داد البته نحوه ی پیچش برس در ساقه مو به مدل مو  و مدل ژورنالی که مشتری انتخاب کرده است بستگی دارد.که مثلا به اصطلاح  موها به رو پیچیده شود یا بزیر.همچنین طبق شینیون مورد نظر می توان از وسیله های گرمایشی دیگر مانند اتومو(برای کرلی کردن  و یا لخت کردن مو),مو پیچ (بابلیس در سایزهای مختلف)و همچنین دستگاه ویو نیز استفاده کرد.

نحوه براشینگ مو را با یک فیلم آموزشی داخل سایت نمایش می دهیم.

بعد از اینکه براشینگ موها به پایان رسید و موج موها بخصوص در ریشه ی مو بطور کامل گرفته شد حال برای گرفتن وز موها از کرم مو استفاده می کنیم به این صورت که هر دو دست خود را به کرم مو آغشته کرده و روی موهای براشینگ شده می کشیم تا مقداری از وزی  موها گرفته شود.

هنر جویان عزیز دقت داشته باشید که یکی از دلایل وز بودن مو بعد از براشینگ حرارت بیش از اندازه سشوار و همچنین نزدیک کردن بیش از اندازه سشوار به موها در حین سشوار کشیدن می باشد که غیر از روش  کرم مو زدن می توانید در حین استفاده از ژل و فیکساتور مو با حرارت  انگشتان دستتان مانند اتو مو مقداری  از وز موهای مشتری رابگیرید.

نکته هایی که باید رعایت کنید تا شینیون شما وزی کمتر و زیبایی و تمیزی بیشتری داشته باشد:

1_ مهم ترین نکته داشتن یک براشینگ حرفه ای و تمیز می باشد.

2_موها در شینیون باید بدرستی پوش داده شودو همچنین نحوه پوش گیری و صاف کردن روی موهایی که برای حالت دادن بهتر مو از زیر پوش داده شده باید درست باشد به نحوی که باید از شانه پوش صاف کن استفاده کرد یا اگر از شانه دندانه دار ریز استفاده می کنید دندانه های شانه رانباید داخل موهای پوش داده ی مشتری ببرید باید برای  از بین بردن وزی روی موی پوش داده شده شانه روی مو سر بخورد.

3_ وقتی می خواهید مو ها را با فیکساتور حالت بدهید باید فیکساتور را در فاصله مناسب حدود 20 تا 25 سانتی متر از مو اسپری کنید و نحوی زدن اسپری هم باید به صورت مکث های کوتاه باشد  و باید دقت داشته باشید حین اسپری کردن فیکساتور به دستتان زده نشود چون این امر باعث می شود دستانتان چسبناک شده و وقتی می خواهید موها را دیزاین کنید این چسبندگی باعث کشیدگی و وزی مو  می شود.

4_و نکته ی آخر اینکه بلافاصله بعد از استفاده از فیکساتور قبل از خشک شدن مواد  چسبناک فیکساتور که برای حالت دادن  سریع موی مشتری استفاده می شودکه  حالت دلخواه را بدهید و بهتراست بعد از اتمام کار بخاطر اینکه موهای مشتری بدلیل پوشیدن شال یا روسری درحین مسیر مهمانی بهم  ریخته و وز نشود  موها را با تور شینیون کامل بپو شانیم و بعد از رسیدن به مهمانی تور روی شینیون را بردارد و با انگشتان دست موها را مرتب کند.

ممنون از توجه و همراهی شما عزیزان ,امیدوارم مطالب و تجربه های بنده برای شما زیبا جویان عزیز مفید واقع شده باشد.

نام نویسنده : زهره شعبانی

شینیون تمیز و بدون وز

براشینگ 

زاویه مو در براشینگ حرفه ای

نحوه پوش دادن درست مو در شینیون

فاصله و نحوه درست فیکساتور زدن به موی مشت

آموزش شینیون

شینیون دخترونه

چگونه وز شینیون را از بین ببریم

موادی که باعث از بین بردن وز مو در شینیون می شود

شینیون 2023

نظرات کاربران
مقالات مرتبط
هنر بافت مو یکی از محبوب ترین هنر های آرایشگری می باشد خیلی از ما برای آراستن موهای خود و اطرافیانمان در مجالس و مهمانی ها از مدل بافت موهای... ( آموزش بافت تمیز و بدون وز همراه با عکس بافت مو 1402)
واژه شینیون از یک کلمه فرانسوی به اسمchignon du couگرفته شده که بمعنی پس گردن می باشد که  به جمع کردن مو در پشت سر شینیون می گویند... ( شینیون کلاسیک برای چه افرادی مناسب است؟ همراه با آ موزش و عکس)
بافت مو حرفه ای که میتوان با قاطعیت گفت انتها ندارد و هر روز مدل ها و طرح های مختلفی به وجود و خلق می شود. این لاین از هنر زیبایی از پردرآمد... ( بافت های دخترانه جدید و خاص بافت مو دخترانه اسپرت بافت مو برای مهمونی عکس بافت مو دخترانه اسپرت)
شینیون عروس یکی از دشوار ترین لاین های خدمات زیبایی که باید توسط افراد حرفه ای اجرا شود. شینیون عروس از این جهت خیلی حساس می باشد که با ک... ( شینیون عروس انواع شینیون عروس جدید بهترین شینیون عروس جدیدترین شینیون عروس و خدمات شینیون عروس شینیون عروس ایرانی)
در مقالات قبلی به صورت کامل در مورد شینیون و بافت صحبت کردیم روش ها و مراحل کامل شینیون های مختلف و آموزش رایگان این لاین از خدمات زیبایی مو... ( مدل شینیون های حرفه ای و لاکچری همراه با عکس و آموزش رایگان)
شینیون یا بافت مو یکی از ارکان اصلی زیبایی در بانوان می باشد اکثر شما با آن آشنا هستید اما این لاین از زیبایی طیف گسترده ای را در بر می گیرد... ( شینیون مو جدید آموزش شینیون سال همراه باعکس)
اخیراً افراد مشهوری مانند جنا دووان ، ساندرا بولاک و جادا پینکت اسمیت آن ر. و مدل موهایشان را کوتاه کردند . نه تنها مدلهای کوتاه به موهای... ( هیرکات ها و مدل های کوتاهی مو که در سال ۲۰۲۱ مد هستند)
بیشتر خانمها در دوران قرنطینه کرونا بخاطر تعطیل بودن سالنها و یا بعضا ترس از کرونا مدت زیادی است که موهایشان را کوتاه نکرده اند و در حال حاض... ( معرفی مدل موهای زنانه جدید در سال ۲۰۲۱+عکس (کوتاهی مو))
شینیون (به زبان فرانسوی  chignon) یکی از مدل‌های رایج  آرایش مو در دنیایی زیبایی می باشد . واژهٔ و کلمه ش... ( 99 مدل بافت مو و شینیون مو همراه با بهترین عکس های سال)
بافت هلندی(بافت برجسته):بافت هلندی برعکس بافت فرانسوی که مو های اضافه شده رو به رو بافته می شود ؛بافت هلندی رو به زیر بافته می شود.ما در این... ( آموزش بافت هلندی و بافت برجسته)
مرحله اول:د. این مرحله ابتدا موها را مانند شکل به ۹ قسمت تقسیم بندی می کنیم و با کش شینیون موها را به کف سرفیکس می کنیم. مرحله دوم:در این... ( آموزش مدل شینیون-بافت حلزونی در 7 مرحله)
 معرفی ۱۵ مدل کوپ و استایل مو برای خانم ها  این مطلب را برای آندسته از عزیزانی مینویسم که بعد از تماس با ما برای انجام کوپ و کوتا... ( معرفی ۱۵ مدل کوپ و استایل مو برای خانم ها)
چگونه  موهای خود را فر کنیم و  تا چند روز همان حالت بماند.؟؟؟ این روش  را بیاموزید و حالت فر موهای  خود را برای چند روز... ( موهای خود را چگونه فر کنیم؟)
آموزش بافت موی مکزیکی یا چهل گیس:بافت موی مکزیکی یا چهل گیس ؛توجه اغلب خانم ها را بخود جلب نموده است و چنانچه تمایل دارید به موهایتان فرم بی... ( آموزش بافت موی مکزیکی یا چهل گیس)
سلام دوباره با یک مطلب آموزشی بسیار کاربردی در خصوص کوتاهی و هیرکات در خدمتتون هستیم امیدواریم که در شرایط فعلی که سالنها محل امنی نیستند ... ( آموزش کوتاهی و هیرکات مو همراه با عکس تمامی مراحل)
20 تا از بهترین مدلهای کوپ مو در سال ۲۰۲۰ کدام است؟ عکس اول مدل موی پیکسی یک مدل موی  کلاسیک و زیبااست که مورد علاقه خانم ها در ه... ( معرفی 20 تا از بهترین مدل های کوپ مو در سال ۲۰۲۰)
ابزارهای شینیون: معمولا همه خانم ها علاقه دارند که موهای خود را آرایش و مدل های مختلف را امتحان کنند و برای حرفه ای تر شدن آرایش موهایتان به... ( آموزش و معرفی شینیون بافت مو و ابزار های مورد نیاز)
تاریخچه بافت مو زمان مشخصی ندارد انسان ها از همان ابتدا به دنبال راهی برای جمع کردن موهای بلندشان بوده اند . که بافت شینیون از مدل موهایی اس... ( آموزش شینیون_بافت خطی حلزونی همراه با عکس مرحله به مرحله)
برش باب یکی از بروز ترین مدل های ۲۰۲۰ می باشد. در این مدل کوتاهی موها به طور معمول در اطراف سر تقریبا در حد فک  کوتاه می شوند و اغلب با... ( مدل کوتاهی مو باب یا برش مو باب چیست؟همراه با عکس)
برش و کوتاهی hime یک کوتاهی سلطنتی ژاپنی است که این روزها دنیای انیمیشن را بخود اختصاص داده است.که امروز مورد استقبال خانم ها است و طرفداران... ( مدل کوتاهی hime چیست ؟مدل مو سلطنتی ژاپنی !!)
محبوب ترین خدمات
>

خدمات رنگ مو در منزل

در سالن های زیبایی خدمات متنوعی ارائه میشود.ولی رفتن به سالن های زیبایی همیشه بدون دردسر و مشکل نیست.تعیین وقت قبلی انتظار برای انجام خدمات سفارش شده تلف شدن زمان در ترافیک , هوای آلوده و... از جمله مشکلاتی است که حتما با آنها روبه رو خواهید شد.به
php-1 طراحی و اجرا