مجله زیبایی صبا ریکو
2024/Apr/29

Content in section 1.

صفحه اصلی مجله زیبایی صبا ریکو
ویدیو آموزشی
صفحه اصلی >
لیست مقالات >
آموزش کاشت ناخن >
مدل ها ی کاشت ناخن با طراحی خاص و جدید
مدل ها ی کاشت ناخن با طراحی خاص و جدید
2022/01/18

کاشت ناخن پودری ژله ای و قالب طرح های خاص و جدید مونیکور ترمیم ناخن عوارض مقایسه بهترین همراه با عکس

خانم‌ها به دلایل مختلفی کاشت ناخن را  انجام می‌دهند؛ برخی فقط برای زیبایی و لذت از آن در دورهمی های دوستان  و برخی دیگر به دلیل مشکلاتی که ناخن‌هایشان دارند و برای پوشاندن ناخن‌های که فکر می کنند  مدل زیبایی ندارد انواع مختلف کاشت ناخن را تجربه می‌کنند. مهم نیست شما به چه دلیل و با چه انگیزه‌ای کاشت ناخن را انتخاب می‌کنید؛  باید واقعیت‌ها و عوارض کاشت ناخن را بشناسید. در این مقاله، انواع کاشت ناخن , قالب ناخن , مانیکور و  مزیت‌ها و عوارض آن‌ها را برای شما توضیح خواهیم داد.

مجموعه خدماتی صباریکو با مدیریت سرکار خانم صبا شعبانی در تمامی لاین های زیبایی در تلاش است بهترین و با کیفیت ترین خدمات را در منزل شما ارائه دهد.برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره تلفن 09378328207  تماس حاصل فرمایید و یا در  تلگرام صباریکو عضو شوید.

کاشت قالب ناخن

در این نوع از کاشت ناخن مواد را داخل قالب ناخن مصنوعی می‌گذارند تا شکل و طرح آن را به خود بگیرد. ابتدای کار مواد ضد قارچ  وبعدبیس پرایمر  روی ناخن مانیکور شده خط و خش افتاده براش زده می شودو دست به مدت 60ثانیه در دستگاه uv قرا میگیرد  تا مواد روی ناخن کامل خشک شود و بعد که دست از دستگاه بیرون آورده شد نوچی مواد روی انگشتان را با پدو مواد کلینزر میگیریم و بعد قالب ناخن را که با موادپلی ژل آغشته  کرده و روی ناخن  به فاصله ی کمی از کوتیول ناخن فشار می‌دهند تا مواد روی ناخن کاملا فیکس شود بعد به مدت 3 ثانیه دست داخل دستگاه قرار میگیرد بعد انگشتی که قالب گذاشتیم را برمیگردانیم و با یک قلمو اشکی  آغشته به کلینزر در صورتی که قلم نمناک شود مواد پلی ژل  سر ناخن را با قلم مرتب کرده و بعد انگشت به مدت 60 ثانیه در دستگاه قرار میگیرد تا  کامل خشک شود بعد از چند دقیقه ناخن مصنوعی را برمی‌دارند و درآخر دور گیری  می کنیم و باسوهان دستی به ناخن فرم دلخواه را می دهیم و در صورت لزوم روی ناخن را سوهان برقی می کشیم و در مرحله آ خر بافر نرم و لاک ژل را در دو مرحله میزنیم و ناخن را  به مدت 60 ثانیه در دستگاه uv قرار داه تا خشک شودو در  آخر تاپ کات و بعد از خشک شدن ناخن نوچی ناخن با پد و کلینزر گرفته می شود. این نوع کاشت راحت‌ترین نوع کاشت است. در این نوع کاشت باید دقت شود عمل مواد گذاری  و سوهان کشی به درستی و حرفه ای انجام شود تا بعد از مدت کوتاهی به‌اصطلاح ناخن هوا نگیرد و لیفت ندهد .جمع شدن هوا زیر ناخن کاشته شده یکی از مهم‌ترین دلایل برای به وجود آمدن قارچ است. در این نوع کاشت ناخن باید کاملا مراقب بود تا ناخن‌ها کمترین تماس را با آب داشته باشند.

کاشت قالب ناخن به چه کسانی توصیه می‌شود؟

معمولا این روش یعنی کاشت قالب برای افرادی مناسب است که زمان کمتری برای رسیدگی به ناخن‌های‌شان دارند. اما توجه کنید ازآنجا که در این نوع کاشت ناخن باید کمترین تماس را با آب داشته باشید،اگر خانه‌دار‌ هستید از انتخاب این نوع کاشت ناخن پرهیز کنند. این نوع کاشت ناخن زمان کمتری نیاز دارد و با قراردادن  صحیح قالب روی ناخن و سوهان کشی و دورگیری مواد دور کوتیکول ناخن کاشت دوام بیشتری پیدا می کند.

کاشت قالب ناخن برای چه کسانی مناسب نیست؟

کاشت قالب ناخن  برای  افرادی که ناخن‌های پراکنده و یک شکل ندارند اصلا توصیه نمی‌شود. به دلیل جنس قالبی بودن این نوع کاشت ناخن باید تمام ناخن‌های دو دست یک شکل و هماهنگ باشند در غیر این‌صورت کاشت به شکلی نامرتب صورت خواهد گرفت.البته  با سوهان کشی اصولی می توان به ناخن ها شکل دلخواه را بدهیم وقالب کاشت ناخن را می‌توان روی انگشت‌های استاندارد کار کرد و برخلاف افکار اشتباهی که فکر میکنند کاشت قالبی دوام کمتری دارد  در صورت  مانیکور و زیرسازی وموادگذاری درست و مهمترین نکته دورگیری صحیح مواد از نزدیکی کوتیکول ناخن به راحتی می توان یک کاشت  مناسب با دوام بالا  داشته باشیم.

کاشت پودری ناخن

در کاشت پودری ناخن اول باید مانیکور ناخن را انجام داده و در مرحله ی بعد تیپ یا همان ناخن مصنوعی را از نیمه ناخن  مشتری با چسب ناخن چسبانده و هر اندازه که مشتری بخواهد کوتاه  کرده و با سوهان دستی فرم دلخواه به آن داده شود وبعد ازبراش مواد ضد قارچ  برای خشک کردن ناخن و گرفتن چربی سطح ناخن از مواد بیس پرایمر روی سطح ناخن استفاده کرده و انگشتان دست برای خشک شدن مواد روی ناخن به مدت 60 ثانیه در دستگاه uvقرار شده و بعد از خارج شدن مواد از دستگاه نوچی مواد روی ناخن ها با پد آغشته به کلینزر گرفته می شود.در این مرحله می توان با استفاده از تکنیک ترکیبی پودر و لیکویید و براش مخصوص پودر که این براش می تواند به انتخاب ناخنکار براش سرتخت باشد یا سرگربه ای یا براش اشکی با توجه به فرم ناخن مواد گذاری کرده و بعد از خشک شدن مواد با سوهان برقی و سو هان دستی به نوبت سطح و سر ناخن را فرم دلخواه را می دهیم و در آخر از لاک ژل در دو مرحله استفاد کرده و بعد از قرار دادن انگشتان در دو مرحله  60 ثانیه ای  در دستگاه uvو گرفتن نوچی لاک روی ناخن با پدو کلینزر از تاپ کات استفاده می کنیم و دست برای خشک شدن مرحله ی آخر دوباره در دستگاه uvقرار داده می شود وبعد از خارج شدن دست نوچی مواد دوباره با پد آغشته به کلینزر گرفته می شود. در این نوع کاشت ناخن زمانی بیشتر و سوهان‌کشی دقیق و حرفه‌ای جهت یکسان کردن فرم ۱۰ انگشت صرف می شود.بیشتر ناخنکارها و مشتری ها به علت بوی بد لیکویید   در حین کار شاکی هستند و از این روش دوری میکنند  ولی در صورت استفاده از لیکویید مرغوب می توان براحتی بدون اذیت شدن ناخنکار ومشتری این روش کاشت ناخن را انجام داد البته  در این روش کاشت  اگربه درستی تمام مراحل مانیکور و خط وخش و مواد گذاری و دورگیری به درستی و حرفه ای انجام شود دوام بیشتری دارد.

کاشت پودری ناخن به چه کسانی توصیه می‌شود؟

توجه کنید این نوع کاشت زمانبر خواهد بود  و در هر بار ترمیم حدود یک تا یک ساعت و نیم زمان شما را می‌گیرد و هر انگشت به صورت جداگانه و زمان‌بر احتیاج به سوهان‌کشی اختصاصی دارد، این کاشت برای کسانی که وقت و حوصله کافی ندارند اصلا توصیه نمی‌شود. بهترین نوع کاشت همین نوع پودری است.

کاشت ناخن ژل

مراحل کاشت ناخن با  پلی ژل دقیقا مانند مراحل کار با پودر می باشد با این تفاوت که در کاشت با پلی ژل بجای استفاده از تیپ از فرمر یا قالب یا قالب ژلی  به روش ژلیکس یا فست اکستنشن استفاده می کنند ودر این کاشت ناخن در مرحله مواد گذاری راحت تر موادروی ناخن فرم میگیرد و همچنین ناخنکار زمان بیشتری برای فرم دادن مواد روی ناخن داردبه طور کلی کاشت ناخن با قالب یا قلم دو شیوه متفاوت در کاشت می باشند که هر یک از مزیت‌ها و نکات منفی مخصوص به خود برخوردار هستند.

به‌طور کلی میتوان گفت  بهترین شیوه کاشت ناخن با قلم است، زیرا شما انواع ناخن‌ها را به‌راحتی کاشت کرده و مشکلات ناخن را برطرف  می کنید. همچنین محکم‌تر و مقاوم‌تر از کاشت قالب هستند و کمتر هوا می‌گیرد و به راحتی می‌توان فرم و طرح مورد نظر  را به آن بدهید.

معایب و محاسن و عوارض کاشت ناخن

ناخن شما در کاشت ناخن هیچگونه آسیبی نمی‌بیند، توجه د اشته باشید تا وقتی که ناخن رشد می‌کند و فرد احتیاج به ترمیم آنها  پیدا می‌کند یعنی ناخن سالم است و رشدش متوقف نشده است. در بعضی مواقع کاشت ناخن برای کسانی که عادت به‌جویدن ناخن خود  دارند هم پیشنهاد می‌شود، زیرا به دلیل بدمزگی مواد و کنده نشدنش آنها این عادت از سر آن‌ها می‌افتد. چسب ناخن حساسیت‌ ایجاد نمی کند، اما ممکن است در برخی موارد افراد  به مواد کاشت ناخن حساسیت داشته باشند که در آن صورت پوست آن‌ها دچار اگزما خواهد شد و باید هرچه سریع‌تر کاشت را بردارند.

مقایسه انواع کاشت‌ ناخن با یکدیگر کدام کاشت ناخن بهتر است؟

کاشت پودری روشی است  که ۸۰ درصد افرادی که قصد انجام کاشت ناخن دارند انتخاب می کنند.  کاشت‌ ناخن با روش ژله‌ای ۱۵ درصد و کاشت‌های دیگر تنها ۵ درصد مخاطب دارند. کاشت پودری ناخن مادر این روش هاست و اکثرا با کاشت‌های دیگر ترکیب می‌شود و دوام بیشتری نیز دارد. البته دوام هر کاشتی به نحوه و نوع اجرای آن توسط سالنی که در آن حضور دارید نیز بستگی دارد.

کاشت ژله‌ای ناخن زیبایی خاص خودش را دارد  در مناطق شرجی دوام و مقاومت بیشتری دارد،اگر مواد کاشت ناخن جنس مطلوب و مناسب باشند در هر هوایی چه خشک و چه شرجی تا یک ماه دوام خواهد آورد. کاشت‌های دیگر هم ترکیبی است یا با مواد مختلف و شیوه‌های متفاوت مثل کاشت دیپینگ، کاشت سیلک یا کاشت فیبری انجام می‌شود.

عوامل ترک خوردن مواد کاشت ناخن

ناخن کاشتم ترک خورده چه کاری باید انجام بدهم سوالی که جواب آن را باید بدانید.پس نگران نباشید

یکی از دلایل شکستگی و لیفت دادن ناخن کاشت شده  ضربه های وارد شده به ناخن حین انجام کارهای روزمره و از دلایل دیگر مواد کمتر از حد روی ناخن موادگذاری شده واحتمال زیاد سوهان‌کشی کرده‌اید و مواد نازک شده یا موادتان مرغوب نیست یا قلمو خوب به مواد  آغشته نشده  و یا خط و خش روی سطح ناخن به درستی انجام نشده  و مواد روی ناخن  خوب جذب صدف نشده همه این دلایل  باعث شکستگی  سریع و لیفت کاشت می شود.

دلایل بسیاری وجود دارند، ولی اگر مراحل کاشت ناخن  را به دقت انجام دهید مواد نه ترک می‌خورد و نه می‌شکنند. در کاشت ناخن، موادگیری مهم‌ترین بخش ترمیم یا کاشت ناخن است و نیاز به تمرین بسیاری دارد.

چرا کاشت ناخن توصیه نمی‌شود؟

اصلی ترین و شایع‌ترین مضرات کاشت ناخن با هر روشی  حساسیت و آلرژی به مواد  کاشت ناخن می باشد. یکی دیگر از آسیب‌ها برای زمانی است که  افراد  می‌خواهند یک شی‌ء را بلند کنند و به دلیل بلند بودن ناخن و فاصله‌ای که از سطح سر انگشتان دارد باعث می‌شود ناخن به سمت عقب برگردد، این اتفاق در ناخن‌هایی که کاشت ندارند، اما بلند هستند هم اتفاق می‌افتد و در نهایت به بیماری به نام جدا شدن ناخن از بستر منجر می‌شود.

گاهی وقت‌ها قالب کاشت ناخن کامل پوشیده نمی‌شود و به اصطلاح هوا می‌گیرد و همین مسئله باعث می‌شود بین ناخن‌ها جرم تشکیل شود که در طولانی‌مدت رنگ ناخن‌ها را تغییر می‌دهد.

به چه افرادی توصیه می شود که به هیچ عنوان کاشت ناخن انجام ندهند؟

به افرادی که بیماری عفونی و قارچی دارند اصلا کاشت ناخن توصیه نمی شود این کار خطرناک است باعث می‌شود فرد پیشرفت بیماری خود را از پنهان کند و متوجه آن نشود. کسانی هم هستند که مستعد عفونت هستند این افراد  سیستم دفاعی بدن ضعیفی دارند و، چون  خودشان کاملا مستعد تمام بیماری‌های ناخن هستند، با این کار بیماری را تسریع خواهند کرد.

در چه حالتی کاشت ناخن خطرناک است؟

در نگاه کلی تفاوت خاصی بین دست و پا وجود ندارد، اما باید به این نکته توجه کنید ناخن ها‌ی پا به دلیل اینکه در بیشتر روز در یک فضای بسته هستند، آسیب‌پذیرتر خواهند بود. رعایت بهداشت ناخن پا , از ناخن دست دشوارتر است به همین دلیل کاشت ناخن در پا می‌تواند خطرناک‌تر باشد.

 بعد از کاشت ناخن چیکار کنیم؟

با اجسام آلوده اصلا تماس نداشته باشید، مراقبت باشید تا ضربه به ناخن‌های‌تان  وارد نشود و در کار‌های روزمره هنگام استفاده از مواد شوینده و آب حتما از دستکش استفاده کنید.

مراقب آلرژی کاشت ناخن باشید

هیچ تفاوتی در نوع کاشت ناخن وجود ندارد فقط امکان دارد  اندازه حساسیت‌ها به مواد در افراد مختلف متفاوت باشد و هر شخصی واکنشی خاص داشته باشد در این‌صورت  موردی که کمتر حساسیت‌زاست در الویت قرار دهید، اما در اصل ماجرا هیچ تفاوتی ندارد.

کلام آخر

راه‌های درمان بستگی به نوع آسیبی دارد که به ناخن‌های شما  وارد می شود.اگر ناخن‌های شما  عفونت کنند با آنتی‌بیوتیک‌ها درمان موفقیت آمیز است. اگر جرم به‌وجود بیاید، باید جرم‌ها همگی از بین بروند. در مورد جدا شدن ناخن از سطح هم درمان به شکلی است که ناخن باید از جا در آورده شود.

اگر در مراحل اولیه درمان صورت گیرد ناخن شما مجدد رشد خواهد کرد، اما اگر زمان زیادی گذشته باشد زیر ناخن پوسته‌هایی تشکیل خواهد شد که این پوست ها  مانع از چسبیده شدن ناخن به پوست می‌شود.

اما شرط عقل این است، که قبل از بروز مشکل به فکر پیشگیری باشید.

عکس طرح و قالب های جدید کاشت ناخن

عکس طرح و قالب های سال جدید کاشت ناخن

عکس طرح و قالب های جدید کاشت ناخن دخترانه

نام نویسنده : حامد شعبانی

بهترین ناخن کار تهران

کاشت ناخن پودری

کاشت ناخن ژله ای

صبا شعبانی

ترمیم ناخن

مونیکور

مونیکور ناخن

اینستاگرام کاشت ناخن

مدل های جدید کاشت ناخن

طرح های جدید کاشت ناخن

مدل های کاشت ناخن

طرح های کاشت ناخن

انواع کاشت ناخن

کاشت ناخن

نظرات کاربران
مقالات مرتبط
ناخن نقش بسیار موثری در زیبایی دستها و پاها و مهم تر در سلامت بدن شما دارد یعنی براحتی می توان از فرم و حالت ناخن که آیا ترک خورده و یا سریع... ( آیا کاشت ناخن ضرر دارد؟ مراحل کاشت ناخن مضرات کاشت ناخن چگونه است)
نکاتی در مورد کاشت ناخن که لازم است شما خانم ها در مورد آن بیشتر بدانید: کاشت ناخن برای خانم هایی که ناخن  یکدست ندارند بیشتر مورد... ( نکاتی در مورد کاشت ناخن که لازم است بدانیم)
ما همیشه سعی میکنیم ناخن های دست و پا مرتب و عالی باشد.البته همیشه کمترین زمان را برای تزیین ناخن ها صرف میکنیم.بسیاری از خانم ها فقط سعی می... ( چه رنگ لاکی برای پوست های روشن مناسب است؟)
شرکت آمریکایی ویکتوریا سکرت به تولید لباس زیر زنانه در جهان شناخته شده است علاوه بر این ویکتوریا سکرت محصولاتی مثل لاک ناخن,ریمیل ویکتوریا ,... ( لاک ناخن ویکتوریا سکرت)
ناخن پا یکی از مواردی است که اگر خانم های آنرا به خوبی تزئین کنند نشانه سلیقه و حس زیبایی شناسی آنها است .شاید بعضی از خانم ها به اشتباه فکر... ( چند مدل زیبای لاک پا و کاشت ناخن پا)
در سال جدید میلادی مدل های ناخن مصنوعی و کاشت ناخن  بسیار متنوع شده .بدلیل اینکه استفاده از ناخن مصنوعی بدودن دردسر و سریع و کم هزینه ا... ( عکس ناخن مصنوعی جدید)
امروزه دنیای فشن و مد به شدت مورد توجه دختران و خانم های قرار گرفته است.یکی از مواردی که باعث میشود خانم های به روز و به اصطلاح رو مد باشند ... ( کاشت ناخن ژله چگونه است؟)
کلمه Manicures به اعمالی گفته میشود که برای زیبا سازی دست ها انجام میشود و ریشه این کلمه لاتین است .کلمه manicure در لاتین به معنا... ( مانیکور پدیکور چیست؟)
اگر میخواهید ناخن های شما بسیار شیک و مد روز باشد و همچنین طبیعی بنظر برسد حتما مدل ناخن فرنچ یا فرانسوی را امتحان کنید.این سبک که چیزی کمتر... ( مدل ناخن مانیکور فرانسوی چیست؟)
همین الان که درحال تایپ این مقاله هستم 10 نور درخشان بصورت شگفت انگیزی در اتقاق نیمه تاریک من میدرخشند و در امتداد صفحه کلید بالا و پایین می... ( chrome nails یا کروم ناخن در کاشت ناخن)
وقتی صحبت از ناخن میشود بسیاری از خانم ها و دختران جوان بسیار ذوق زده میشوند .ست کردن ناخن با کیف مانتو یا حتی کفش خیلی بر جذابیت دختر خانم ... ( مدل های جدید ناخن مصنوعی ۲۰۱۹)
کاشت ناخن زیاد برای سلامتی ناخن مناسب نیست بدلیل اینکه سطح ناخن تقریبا از جنس مو است و عمدتا از پروتئین به نام کراتین ساخته شده است.بطور کلی... ( وقتی ناخن می کارید؟ چه کنید)
محبوب ترین خدمات
>

خدمات رنگ مو در منزل

در سالن های زیبایی خدمات متنوعی ارائه میشود.ولی رفتن به سالن های زیبایی همیشه بدون دردسر و مشکل نیست.تعیین وقت قبلی انتظار برای انجام خدمات سفارش شده تلف شدن زمان در ترافیک , هوای آلوده و... از جمله مشکلاتی است که حتما با آنها روبه رو خواهید شد.به
php-1 طراحی و اجرا