مجله زیبایی صبا ریکو
2024/Apr/29

Content in section 1.

صفحه اصلی مجله زیبایی صبا ریکو
ویدیو آموزشی
صفحه اصلی >
لیست مقالات >
آموزش رنگ مو >
21 رنگی موی جذاب
21 رنگی موی جذاب
2020/10/07

21 ایده رنگی موی جذاب که باید امتحان کنید

21 ایده رنگی موی جذاب  که باید امتحان کنید

بگذارید سایه بلوطی کاملاً غنی و خوش رنگ در این فصل رنگ موهای شما را زنده تر کند. با رنگ های پر جنب و جوش از یک رنگ  متوسط تا یک رنگ قهوه ای تیره و عمیق ، رنگ بلوطی علاقه مندان به رنگ مو را در همه جا اغوا کرده است. این رنگ مو شیک نه تنها بسیار متنوع است بلکه در اکثر رنگ های پوست به طرز باورنکردنی جذاب است. چه به دنبال اصلاح کامل مو باشید و یا فقط تغییر جزئی در آن  ، ما در میان داغترین مدل های موی تیره و سایه های رنگ گزینه ای متناسب با خواسته ها و نیازهای شما داریم.

1_رنگ موی شاه بلوطی و بلوطی

در حالی که هر دو رنگ شاه بلوطی و بلوطی دارای زیر رنگ قرمز هستند ، حالت اول خود را در انتهای سردتر طیف رنگ می بیند. از طرف دیگر ، بلوطی  رنگ بسیار گرم تری دارد و به دلیل تراکم رنگدانه های رنگ قرمز ، تمایل به زنده تر بودن و با نشاط بودن را نشان می دهد.

2_رنگ مو ماهاگونی در مقابل بلوطی

ته رنگ موهای رنگ ماهاگونی بیشتر قرمز رنگ بنفش است که اغلب در سایه های سبزه تیره دیده می شود. بلوطی اما بیشتر رنگ قرمز نارنجی دارد که به نظر می رسد درخشان تر باشد.

3_ رنگ موهای قهوه ای بلوطی

موهای قهوه ای بلوطی معمولاً از سایه های متوسط تا تیره متغیر است. غنی از رنگدانه های رنگی است ، که باعث نشاط بیشتری نسبت به سایر رنگ های قهوه ای می شود و تقریباً برای هر نوع پوستی گزینه ای جذاب  است

4_ رنگ بلوط قهوه ای تیره یک دست

رنگ زنده و شکلاتی است که صورت شما را به زیبایی قاب می کند و چشم های شما را در کانون توجه قرار می دهد. سایه ایجاد یک تضاد خیره کننده در خانم هایی با رنگ پوست روشن تر مانند لیلی کالینز ایجاد میکند.

5_رنگ موهای بلوط روشن

موهای بلوط روشن سایه ای زیبا  است که هم با پوست های سرد و هم گرم همخوانی دارد. ایسلا فیشر ، امی آدامز و اما استون دختران پوستر ما برای این ظاهر زیبا هستند.

6_رنگ موی سرخ بلوطی

رنگ موهای بلوطی غنی ، مقدار بیشتری از رنگدانه های قرمز نسبت به قهوه ای تیره معمولی  دارد. بنابراین رنگ بیشتر شبیه قرمز تیره است تا قهوه ای تیره .

7_رنگ موهای بلوطی با برجسته های بلوند / Balayage

هایلایت های بلوند با ترکیبی از لباس مجلسی شیک ، حس تابستانی را به موهای  شما تزریق می کنند. لایه های رنگارنگ این سبک  با حفظ یکپارچگی سایه بلوط ، به رشته موهای شما عمق می بخشد

8_رنگ موی بلوطی با هایلایت های مسی

هایلایت های مسی درخشش عمیقی به موهای  شما می دهد. رنگ نارنجی ضمن افزودن لایه های پیچیده تر به رنگ ، عناصر قرمز مدل موی شما را روشن می کند.

9_رنگ موهای بلوطی با ترکیبی از تکنیک لولایت

البته ، شما همچنین می توانید رنگ موهای بلوطی خود را یک درجه  کم رنگ تر کنید. لولایت کم اثر جذابی در رنگ موی شما خواهند داشت.و تنها تفاوت آن با هایلایت  این است که موهای شما به جای روشن تر ، تیره تر به نظر می رسند.

10_رنگ موی نارنجی بلوطی

موهای نارنجی بلوطی سایه ای روشن  با ته رنگ قهوه ای روشن است. رنگدانه های غنی این رنگ درخشندگی خارق العاده ای به موهای شما می بخشد و در عین حال ظاهر پوست را نیز روشن می کند

11_رنگ موی بلوطی طبیعی

موهای بلوطی طبیعی بیشتر در قسمت قهوه ای تیره  قرار دارند. اگر با موهای رنگی بلوطی به دنیا آمده اید ، خود را یکی از خوش شانس ها بدانید.

12_رنگ موی قرمز بلوطی

رنگ گرم و توت فرنگی آن باعث جذابیت این رنگ مو می شود. بلوطی قرمز می تواند بسته به رنگ طبیعی مو و رنگ پوست شما تفاوت چشمگیری داشته باشد ، اما بدون شک فوق العاده به نظر می رسد.

13_رنگ موی نارنجی متوسط

موهای رنگ متوسط نارنجی یکی از محبوبترین موارد میان موهای قهوه ای و نارنجی است. سایه فوق العاده جذاب بخصوص مناسب برای افرادی با پوست سفید و یا کک مکی.

14_موهای کوتاه

اگر طرفدار موی بلند نیستید ، می توانید با یک کوپ موی کوتاه ، کمی گونه های خود را برجسته تر نشان دهید . هایلایتهای  بلوطی به موهای شما حالت چند بعدی می بخشد.

15_رنگ موهای بلوطی فرفری

چه موهای شما به طور طبیعی فر باشد و چه نباشد ، مارپیچ های حجیم و موهای بلوطی ترکیب خیره کننده ای است. فرهای بلند و زیر شانه یک مدد چشم نواز و عالی است.

16_رنگ موی سیاه بلوطی

موهای مشکی با رنگ قرمز ملایم سایه ای مجلل است که کاملاً مناسب رنگهای گرم و تیره است. می توانید از هایلایتهای روشن تر استفاده کنید 

17_رنگ موهای قهوه ای روشن با هایلایت های بلوطی

بر روی موهای قهوه ای روشن ، هایلایت های بلوطی می توانند عمق بصری و درخشندگی بیشتری داشته باشند. رنگدانه های قرمز این رنگ ضمن حفظ جذابیت طبیعی ، نشاط مو را افزایش می دهد.

18_رنگ موهای قهوه ای با هایلایت های بلوند بلوطی

هایلایت های بلوند و بلوطی بر روی موهای قهوه ای می تواند ترکیبی از سایه های زیبا را ایجاد کند. اگر زمینه موهای شما برنگ قهوه ای گرم دارید ، یک بلوند بلوطی طلایی  انتخاب خوبی خواهد بود. در غیر اینصورت ، اگر موهای قهوه ای دودی  است ،  بلوط سفید یخی  انتخاب کنید.

19_رنگ موهای قهوه ای با هایلایت های بلوطی

هایلایت های بلوطی راهی عالی برای کانتور کردن موهای قهوه ای شماست. تکنیک لایت با چند ورق فویل که با دقت در طول موها کار شده و هایلایتی زیبا را خلق کرده  و موهای شما را پر و بلندتر نشان می دهد

20_رنگ موی بلوطی آفریقایی آمریکایی

رنگ موهای بلوطی در چهره خانم های آمریکایی آفریقایی تبار فوق العاده به نظر میرسد برای ظاهری جذاب و مکمل رنگ های تیره تر پوست ، فقط سایه ای غنی و عمیق از رنگ را انتخاب کنید

21_رنگ موهای بلوطی بورگوندی

برخلاف رنگ بنفش ، موهای بلوطی سورمه ای رنگدانه های قرمزتری دارند. با این حال ، هر دو رنگ را میتوان   در  طیف  زیبای این رنگ دید.

شما می توانید برای تهیه رنگ موهای اصل و مشاوره و آموزش با شماره زیر تماس حاصل فرمایید

نام نویسنده : صبا شعبانی

رنگ مو بلوند

رنگ مو روشن

رنگ مو تیره

انتخاب رنگ مو

رنگ مو

نظرات کاربران
مقالات مرتبط
شاید تا چند سال پیش مو های کسی دو رنگ می شود وی  مورد تمسخر قرار می گرفت طیف رنگ مو ها یک رنگ بود و بیشتر بلوند پرکلاغی و یا شرابی را ش... ( انواع رنگ مو پاستیلی و کهکشانی خاص سال جدید عکس رنگ مو پاستیلی و عکس رنگ مو کهکشانی)
۱۰ رنگ موی بینظیر برای فصل پاییز و زمستان فصل پاییز الهام گر رنگهای بسیار متنوع گرم و زیباست  عکس های شگفت انگیز از رنگ موهای پاییزی ... ( ۱۰ رنگ مو خاص جدید در زمستان و پاییز ۲۰۲۱ کدامند؟)
آیشواریا رای Aishwarya Rai مطرح ترین چهره  زن در هند و بالیوود  تبلیغ رنگ مو  شرکت لورئال،L'Or&e... ( رنگ مو آیشواریا رای Aishwarya Rai بازیگر هندی همراه با فرمول و عکس)
در این مقاله به معرفی انواع رنگ مو , قبل و بعد از انجام رنگ مو بر روی موها  و همچنین نوع رنگ را برای شما توضیح خواهیم داد. در مقالات... ( قبل و بعد از رنگ کردن مو عکس نمونه کار قبل و بعد از رنگ کردن مو قبل و بعد از رنگ موی سر)
رنگ مو بازیگران هالیوودی یکی از بیشترین سرچ های گوگل می باشد این بازیگران , مدل ها , سلبریتی ها و خوانندگان همیشه الگویی مناسب برای افراد جا... ( رنگ مو بازیگران هالیوودی و سلبریتی ها به صورت کامل تخصصی آموزش رنگ مو همراه باعکس رنگ مو های جدید)
الکساندرا داداریو  Alexandra Daddario  بازیگر ,  مدل و یکی زیباترین بازیگران جهان در هر فیلمی حضور داشته مورد توجه ... ( رنگ مو الکساندرا داداریو Alexandra Daddario چگونه باید موهای خود را رنگ کنیم؟)
رنگ مو تمامی بازیگران ترکیه ای همراه با فرمول و آموزش رایگان  رنگ مو بازیگران ترکیه ای همچون  رنگ مو ادا اجه  , رنگ م... ( رنگ مو بازیگران ترکیه ای رنگ مو بازیگرای سریال های ترکیه ای همراه با فرمول و آموزش رایگان نحو رنگ کردن مو)
رنگ مو سرنای ساریکایا (Serenay Sarıkaya) مدل ترکیه ای چه رنگی است؟ سرنای ساریکایا (Serenay Sarıkaya) بازیگر , مدل و خواننده ترک... ( رنگ مو سرنای ساریکایا فرمول رنگ موی بازیگر ترکیه ای چگونه بدست می آید)
رنگ مو هیلی بالدوین همسر جاستین بیبر چه رنگی است؟ هیلی بالدوین قطعا نام او را شنیده اید دختری که ناگهان جاستین بیبر را عاشق خود کرد و سلن... ( رنگ مو هیلی بالدوین (بیبر) چه رنگی است و فرمول رنگ مو چگونه به دست می آید)
رنگ مو اویکو کارایل چه رنگی است فرمول رنگ مو اویکو کارایل اویکو کارایل در لیست زیباترین زنان ترکیه , محبوبترین زنان ترکیه ... ( رنگ مو اویکو کارایل و فرمول رنگ بازیگر ترکیه ای سریال ضربان قلب نقش ایلول اینستاگرام)
تیلور سویفت(تیلور سوئیفت) در لیست موفقترین زنان دنیا,زیباترین زنان دنیا , محبوبترین زنان اینستاگرام و هر آنچه که یک نفر بخواهد در این سن بدس... ( رنگ مو تیلور سویفت چه رنگی است فرمول رنگ مو تیلور سوئیفت)
امبر هرد یکی از زیباترین زن های حال حاضر در دنیا که الگوی بسیاری از طراحان مد و فشن و همچنین بانوان سرتاسر دنیا می باشد. طلاق امبر ه... ( رنگ مو امبر هرد چی رنگی است فرمول رنگ مو امبر هرد)
رنگ مو اسکارلت جوهانسن Scarlett Johansson چه رنگی است؟ اسکارلت جوهانسن Scarlett Johansson قطعا یکی از تاثیرگذارترین بازیگران حا... ( رنگ مو اسکارلت جوهانسون به صورت طبیعی و در فیلم ها)
رنگ مو آسلیهان گونر Aslıhan Güner بازیگر نقش ییلدیز در سریال ستاره های شمالی  این روز مورد توجه خانوم های طرفدار سریال ه... ( رنگ مو آسلیهان گونر بازیگر نقش ییلدیز در سریال ستاره شمالی)
رنگ مو کیتی پری چه رنگی است؟   رنگ مو خوانندگان زنی که در موزیک ویدیوها  به تماشای آن نشتیم شاید یکی از آن مواردی باشد که در... ( رنگ موهای کیتی پری چه رنگی هستند چگونه موهای خود را شبیه کیتی پری کنیم؟)
رنگ مو بازیگر فیلم و یا سریالی که به تماشای آن نشتیم شاید یکی از آن مواردی باشد که در لحظه دوست دارد مخاطب وخصوصا بانوان عزیز از دانستن آن ل... ( رنگ مو مارگو رابی چه رنگی است)
رنگ مو بازیگران هالیوودی شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که در فیلم یا سریالی که در حال تماشای آن هستید ناگهان رنگ مو بازیگر نظر شما ر... ( رنگ مو تمامی بازیگران خارجی هالیوود جدید بلوند عسلی کرم طلایی مسی خرمایی کاراملی)
در واقع پوست های با تن گرم با موهایی با تن گرم بیشتر تطابق دارند و این موضوع در مورد کسانی که پوستی با تن سرد دارند نیز صادق است اما هدف این... ( انتخاب رنگ مو متناسب با رنگ پوست شما همراه با صبا شعبانی)
تا به امروز در دنیای هنر و زیبایی آرایشگران در سر تا سر دنیا انواع تکنیک های زیبایی و رنگ مو را به دنیا معرفی کرده اند و انصافا بسیار زیبا و... ( آموزش رنگ کردن مو و آشنایی با انواع مدل های رنگ مو)
محبوب ترین خدمات
>

خدمات رنگ مو در منزل

در سالن های زیبایی خدمات متنوعی ارائه میشود.ولی رفتن به سالن های زیبایی همیشه بدون دردسر و مشکل نیست.تعیین وقت قبلی انتظار برای انجام خدمات سفارش شده تلف شدن زمان در ترافیک , هوای آلوده و... از جمله مشکلاتی است که حتما با آنها روبه رو خواهید شد.به
php-1 طراحی و اجرا