مجله زیبایی صبا ریکو
2024/Apr/29

Content in section 1.

صفحه اصلی مجله زیبایی صبا ریکو
ویدیو آموزشی
صفحه اصلی >
لیست اخبار >
هایدی کلوم >
راز موفقیت هایدی کلوم
راز موفقیت هایدی کلوم
2023/08/18

چگونه هایدی کلوم Heidi Klum به یک مدل و کارآفرین موفق تبدیل شد؟

هایدی کلوم نه تنها یک سلبریتی مشهور و شخصیت تلویزیونی است، بلکه یک کارآفرین باهوش است که امپراتوری خود را از محصولات مد و زیبایی ساخته است. او خط تولید لباس زیر زنانه، لباس، جواهرات و عطر خود را راه اندازی کرده و با برندها و طراحان مختلفی همکاری داشته است. او همچنین در چندین تجارت و پروژه سرمایه گذاری کرده است، مانند Wunderkind، یک شرکت رسانه ای کودکان، و Truly Scrumptious، خط تولید محصولات کودک.

راز موفقیت هایدی کلوم چیست؟

در اینجا برخی از رازهای موفقیت او در کارآفرینی آورده شده است.

1-او از زمانی که فقط یک نوجوان 18 ساله بود کار خو را  شروع کرد. هایدی کلوم کار مدلینگ خود را در سن 18 سالگی و پس از برنده شدن در یک مسابقه ملی در آلمان آغاز کرد. او در سال 1993 به نیویورک نقل مکان کرد و به سرعت به یکی از محبوب ترین مدل ها در حرفه مدلینگ تبدیل شد. او روی جلد مجله Sports Illustrated Swimsuit Issue ظاهر شد و اولین مدل آلمانی بود که فرشته ویکتوریا سیکرت شد. او همچنین روی جلد مجله‌های Vogue، Elle، Harper's Bazaar و بسیاری از مجلات دیگر زیبایی داشت. او از شهرت و محبوبیت خود برای راه اندازی برند و محصولات خود استفاده کرد و با خط تولید لباس شنا خود در سال 2002 شروع کرد.

2- او مجموعه خود را متنوع کرد. هایدی کلوم خودش را به مدلینگ محدود نکرد. او همچنین در زمینه‌های دیگری مانند مجری گری تلویزیون، تهیه‌کنندگی، بازیگری و نویسندگی فعالیت کرد. او مجری و داوری سریال Next Topmodel و Project Runway آلمان بود و برای دومی جایزه امی گرفت.

او همچنین در چندین فیلم و برنامه تلویزیونی مانند The Devil Wears Prada، Zoolander 2 و Parks and Recreation ظاهر شد. او همچنین چندین کتاب نوشت، مانند مجموعه دانش هایدی کلوم و پروژه باند: کتابی که صنعت مد را تغییر داد.

3- او علاقه خود را دنبال کرد. هایدی کلوم همیشه شیفته مد و زیبایی بوده است. او خطوط لباس زیر، لباس، جواهرات و عطر خود را طراحی کرده است و همچنین با برندها و طراحان مختلفی مانند New Balance، Birkenstock، Jordache، Mouawad و Lidl همکاری داشته است.

او همچنین سبک و ظاهر خاص خود را ایجاد کرده است که از آن به عنوان "کلاسیک با لبه" یاد می کند. او همچنین نکات و ترفندهای خود را در مورد اینکه چگونه خوب به نظر برسد و احساس اعتماد به نفس داشته باشد در وب سایت و پلتفرم های رسانه های اجتماعی خود به اشتراک گذاشته است.

4- او در امور خیریه فعال است. هایدی کلوم نه تنها یک کارآفرین موفق، بلکه یک نیکوکار است که از خیریه ها با اهداف مختلف حمایت کرده است. او از سال 2004 سفیر یونیسف بوده و به جمع آوری کمک های مالی و آگاهی برای حقوق کودکان و آموزش کمک کرده است.

او همچنین به صلیب سرخ آمریکا، بنیاد ایدز التون جان، بیمارستان کودکان لس آنجلس و بسیاری از سازمان های دیگر کمک مالی کرده است. او همچنین در کمپین‌ها و رویدادهای متعددی مانند Fashion Targets Breast Cancer، Stand Up To Cancer و amfAR Gala شرکت کرده است.

هایدی کلوم واقعا الهام بخش بسیاری از زنان در سراسر جهان است. او ثابت می کند که می توانید با تلاش، فداکاری و خلاقیت به رویاها و اهداف خود برسید. او همچنین نشان می دهد که شما می توانید یک مدل و کارآفرین موفق بدون به خطر انداختن ارزش ها و صداقت خود باشید.

نام نویسنده : حامد شعبانی
هایدی کلوم هایدی کلوم مدل و کارآفرین سلبریتی هایدی کلوم سلبریتی
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
خبری دیروز منتشر شد مبنی بر مبتلا شدن هایدی کلوم به بیماری کرونا که خیلی سریع در حال وایرال شدن است. اما هایدی گفته است که جواب ازما... ( هایدی کلوم به ویروس کرونا مبتلا شد)
همکاران سابق هایدی کلوم ۴۵ ساله  و  ژیزلی بینچنی  ۳۸ ساله دوباره با هم در یک برنامه تلوزیونی به نام Germany’s Next Top ... ( هایدی کلوم و ژیزلی بینچنی در برنامه Germany’s Next Top Model)
بعد از ازدواج جنجالی هایدی کلوم 46 ساله با  تام کاولیتز جوان حاشیه های این سوپر مدل آلمانی بیشتر از قبل شد .البته هایدی کلوم علاوه بر ح... ( ثروت هایدی کلوم 90 میلیون دلار است)
هایدی کلوم مدل آلمانی با مجری گری مجموعه project runway (یک برنامه استعداد یابی در حوزه مدلینگ )و یکی از داوران مجموعه استعداد یابی که به نا... ( هایدی کلوم و همسر جدیدش)
محبوب ترین خدمات
>

خدمات رنگ مو در منزل

در سالن های زیبایی خدمات متنوعی ارائه میشود.ولی رفتن به سالن های زیبایی همیشه بدون دردسر و مشکل نیست.تعیین وقت قبلی انتظار برای انجام خدمات سفارش شده تلف شدن زمان در ترافیک , هوای آلوده و... از جمله مشکلاتی است که حتما با آنها روبه رو خواهید شد.به
php-1 طراحی و اجرا