مجله زیبایی صبا ریکو
2024/Apr/18

Content in section 1.

صفحه اصلی مجله زیبایی صبا ریکو
ویدیو آموزشی
صفحه اصلی >
لیست مقالات >
آموزش رنگ مو >
رنگ مو در منزل
رنگ مو در منزل
2020/02/15

نکاتی که باید قبل از رنگ کردن موهای خود در خانه بدانید چگونه موهای خود را در خانه رنگ کنیم

نکاتی که باید قبل از رنگ کردن موهای خود در خانه بدانید.

هنگامیکه شما موهای خود را در سالن های زیبایی رنگ می کنید می توانید مطمئن باشید نتیجه نهایی دقیقا طبق سفارش و درخواست شما حاصل می شود.بعضی از خانم های بعلت مسائل اقتصادی یا صرفه جویی در زمان ترجیح می دهند اینکار را در منزل خود انجام دهندوباید این را در نظر بگیریم که برای رنگ کردن مو در منزل نباید سعی کنیم از رنگ های پیچیده و سخت استفاده کنیم. زیرا ریسک بالایی دارد و احتمال موفقیت شما بعلت نداشتن تجربه لازم خیلی کم است ولی اگر خوب دقت کنید می توانید رنگ های ساده تر را برای تغییر انتخاب کنید.

قبل از خرید رنگ از فروشگاه های لوازم آرایشی بهتر است این مطالب را مطالعه کنید.

1_ عکس روی جعبه رنگ را در نظر نگرید.

Jet rhys آرایشگر معروف و مالک سالن های زیبایی جت ریس در شهر نیویورک میگوید:در هنگام خرید رنگ مو اکثر خانم های فقط به تصویر رو جعبه نگاه می کنند. مدل روی جعبه امکان دارد رنگ مو نسکافه ای روشن داشته باشد و البته بسیار خیره کننده! ولی ما نمی دانیم رنگ قبلی مو های او چه رنگی بوده و مدل موهای او چه نوعی است به همین دلیل بیشتر به اعداد و نوشته های روی جعبه دقت کنید نه فقط عکس مدل و می توانید از فروشنده هم تا حد کمی مشورت بگیرید.

Isabela saboski مدیر رنگ سالن زیبایی در شهر نیویورک می گوید:در مقیاس  اعداد ۱ تا ۱۰ .عدد ۱ تیره تر است و اعداد نزدیک به ۱۰ روشنتر هستند.

kely white مدیر رنگ مو سالن osca bladi در شهر نیویورک می گوید.خانم ها با رنگ چشم روشن و پوست روشن با انتخاب رنگ موهای روشن تر طبیعی تر به نظر می رسند.در حالیکه خانم هایی با پوست تیره تر بهتر است از رنگ هایی با سایه های  تیره تر استفاده کنند.خانم ها باپوست سرخ یا صورتی از رنگ های ملایم تر استفاده کنند زیرای رنگ صورتی از گرمای رنگ جلوگیری می کند و باعث سردی شکل ظاهری شما می شود. اما کسانی که پوست آنها زرد رنگ یا گندمی است بهتر است از رنگ طلایی استفاده کنند.البته این پیشنهادات فقط به این علت گفته می شود که ریسک کمتری دارد و زیاد پیچیده نیستند.برای تشخیص تناژ با رنگ  پس زمینه رنگ پوست خود به این مقاله : انتخاب رنگ مو مناسب برای پوست  مراجعه کنید

2_ قبل از رنگ کردن مو یک تست آزمایشی انجام دهید

برای رنگ مو ایمن بهتر است از رنگ مو دائمی یا demi-permanent استفاده کنید بدلیل اینکه این نوع رنگ مو با هر بار استفاده از شامپو کم کم محو می شود و این نوع رنگ آسیب را به حداقل میرساند و  در مدت زمان کمی رنگ موهای شما به حالت قبل و طبیعی خود باز می گردد و به این نکته توجه کنید این نوع رنگ مو قدرت تغییر موهای خیلی تیره به روشن را ندارد ولی برای تغییر های موقتی و کم بسیار مناسب می باشد.

شما همچنین می توانید رنگ مو semi-permanent dye  یا نیمه دائمی را انتخاب کنید.این نوع رنگ مو همانند رنگ مو دائمی موهای شما را روشن تر نمی کند.مواد شیمیایی استفاده شده در آن زیاد قوی نیستند و با 8 یا 12 بار شامپو شسته می شوند.

تست Patch را حتما انجام دهید.

قبل از اینکه از رنگ مو جدید استفاده کنید این بسیار مهم است که آنرا در یک ناحیه از موهای خود آزمایش کنید.در غیر اینصورت شاید شما موهای شما آسیب های جدی ببیند.Saboski می گوید:اگر رنگ موهای شما بیش از حد خاکستری باشد واقعا چهره شما پیر به نظر می رسد و نکته مهم تر اینکه اگر پوست شما  نتواند مواد شیمایی رنگ را تحمل کند خطر واکنش پوستی نیز وجود دارد.برای یک آزمایش patch رنگ را بروی قسمت کوچکی از مو خود بگذارید و ببینید که آیا رنگ بیش از حد روشن یا خاکستری می شود. استفاده از شامپو clarifying shampoo در بین آرایشگران ایرانی مرسوم است که بعد از رنگ کردن مو از شامپو درخشان کننده استفاده کنند.

باب ویل مدیر سالن زیبایی نیویورک توصیه می کند قبل از رنگ کردن مو  بهتر است از شامپو درخشان کننده استفاده کنیم .این کار کمک می کند رنگ بطور مساوی و خوب بر روی موهای شما قرار بگیرد .نکته جالب اینجاست که توصیه می کنند بعد از رنگ کردن موهای خود از این شامپو استفاده نکنید در واقع  شامپو رنگ را بهتر نمی کند.روغن های طبیعی موی سر باعث می شود تا پوست از سوزشی که می تواند توسط آمونیاک در بسیاری از رنگ ها ایجاد شود محافظت کنند.

3_  ترمیم رنگ مو قبلی

زمانیکه چند وقت از گذاشتن رنگ مو گذشته و شما قصد داریم فقط قسمت هایی از موی خود را که رشد کرده رنگ کنید تا زیباتر به نظر برسد  مجبور نیستید  تمام سر خود را به مواد شیمیایی آغشته کنید.انجام اینکار باعث قرمز شدن رنگ و یا رده های تاریک و روشن زیادی در موی شما می شود.شما تنها می خواهید قسمتی از مو که رشد کرده رنگ شود پس فقط نیاز است آن قسمت از مو ها رنگ شود و نیاز به آسیب زدن بی مورد به قسمت های دیگر مو نیست.

اینستاگرام ما را دنبال کنید

نام نویسنده : صبا شعبانی

رنگ مو در منزل

سالن های زیبایی

رنگ مو

رنگ مو دائمی

ترمیم رنگ مو قبلی

مو

آموزش رنگ کردن مو در خانه

موهای خود را در خانه رنگ کنید

رنگ کردن مو در خانه

خودم موهامو رنگ کنم

نظرات کاربران
مقالات مرتبط
شاید تا چند سال پیش مو های کسی دو رنگ می شود وی  مورد تمسخر قرار می گرفت طیف رنگ مو ها یک رنگ بود و بیشتر بلوند پرکلاغی و یا شرابی را ش... ( انواع رنگ مو پاستیلی و کهکشانی خاص سال جدید عکس رنگ مو پاستیلی و عکس رنگ مو کهکشانی)
۱۰ رنگ موی بینظیر برای فصل پاییز و زمستان فصل پاییز الهام گر رنگهای بسیار متنوع گرم و زیباست  عکس های شگفت انگیز از رنگ موهای پاییزی ... ( ۱۰ رنگ مو خاص جدید در زمستان و پاییز ۲۰۲۱ کدامند؟)
آیشواریا رای Aishwarya Rai مطرح ترین چهره  زن در هند و بالیوود  تبلیغ رنگ مو  شرکت لورئال،L'Or&e... ( رنگ مو آیشواریا رای Aishwarya Rai بازیگر هندی همراه با فرمول و عکس)
در این مقاله به معرفی انواع رنگ مو , قبل و بعد از انجام رنگ مو بر روی موها  و همچنین نوع رنگ را برای شما توضیح خواهیم داد. در مقالات... ( قبل و بعد از رنگ کردن مو عکس نمونه کار قبل و بعد از رنگ کردن مو قبل و بعد از رنگ موی سر)
رنگ مو بازیگران هالیوودی یکی از بیشترین سرچ های گوگل می باشد این بازیگران , مدل ها , سلبریتی ها و خوانندگان همیشه الگویی مناسب برای افراد جا... ( رنگ مو بازیگران هالیوودی و سلبریتی ها به صورت کامل تخصصی آموزش رنگ مو همراه باعکس رنگ مو های جدید)
الکساندرا داداریو  Alexandra Daddario  بازیگر ,  مدل و یکی زیباترین بازیگران جهان در هر فیلمی حضور داشته مورد توجه ... ( رنگ مو الکساندرا داداریو Alexandra Daddario چگونه باید موهای خود را رنگ کنیم؟)
رنگ مو تمامی بازیگران ترکیه ای همراه با فرمول و آموزش رایگان  رنگ مو بازیگران ترکیه ای همچون  رنگ مو ادا اجه  , رنگ م... ( رنگ مو بازیگران ترکیه ای رنگ مو بازیگرای سریال های ترکیه ای همراه با فرمول و آموزش رایگان نحو رنگ کردن مو)
رنگ مو سرنای ساریکایا (Serenay Sarıkaya) مدل ترکیه ای چه رنگی است؟ سرنای ساریکایا (Serenay Sarıkaya) بازیگر , مدل و خواننده ترک... ( رنگ مو سرنای ساریکایا فرمول رنگ موی بازیگر ترکیه ای چگونه بدست می آید)
رنگ مو هیلی بالدوین همسر جاستین بیبر چه رنگی است؟ هیلی بالدوین قطعا نام او را شنیده اید دختری که ناگهان جاستین بیبر را عاشق خود کرد و سلن... ( رنگ مو هیلی بالدوین (بیبر) چه رنگی است و فرمول رنگ مو چگونه به دست می آید)
رنگ مو اویکو کارایل چه رنگی است فرمول رنگ مو اویکو کارایل اویکو کارایل در لیست زیباترین زنان ترکیه , محبوبترین زنان ترکیه ... ( رنگ مو اویکو کارایل و فرمول رنگ بازیگر ترکیه ای سریال ضربان قلب نقش ایلول اینستاگرام)
تیلور سویفت(تیلور سوئیفت) در لیست موفقترین زنان دنیا,زیباترین زنان دنیا , محبوبترین زنان اینستاگرام و هر آنچه که یک نفر بخواهد در این سن بدس... ( رنگ مو تیلور سویفت چه رنگی است فرمول رنگ مو تیلور سوئیفت)
امبر هرد یکی از زیباترین زن های حال حاضر در دنیا که الگوی بسیاری از طراحان مد و فشن و همچنین بانوان سرتاسر دنیا می باشد. طلاق امبر ه... ( رنگ مو امبر هرد چی رنگی است فرمول رنگ مو امبر هرد)
رنگ مو اسکارلت جوهانسن Scarlett Johansson چه رنگی است؟ اسکارلت جوهانسن Scarlett Johansson قطعا یکی از تاثیرگذارترین بازیگران حا... ( رنگ مو اسکارلت جوهانسون به صورت طبیعی و در فیلم ها)
رنگ مو آسلیهان گونر Aslıhan Güner بازیگر نقش ییلدیز در سریال ستاره های شمالی  این روز مورد توجه خانوم های طرفدار سریال ه... ( رنگ مو آسلیهان گونر بازیگر نقش ییلدیز در سریال ستاره شمالی)
رنگ مو کیتی پری چه رنگی است؟   رنگ مو خوانندگان زنی که در موزیک ویدیوها  به تماشای آن نشتیم شاید یکی از آن مواردی باشد که در... ( رنگ موهای کیتی پری چه رنگی هستند چگونه موهای خود را شبیه کیتی پری کنیم؟)
رنگ مو بازیگر فیلم و یا سریالی که به تماشای آن نشتیم شاید یکی از آن مواردی باشد که در لحظه دوست دارد مخاطب وخصوصا بانوان عزیز از دانستن آن ل... ( رنگ مو مارگو رابی چه رنگی است)
رنگ مو بازیگران هالیوودی شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که در فیلم یا سریالی که در حال تماشای آن هستید ناگهان رنگ مو بازیگر نظر شما ر... ( رنگ مو تمامی بازیگران خارجی هالیوود جدید بلوند عسلی کرم طلایی مسی خرمایی کاراملی)
در واقع پوست های با تن گرم با موهایی با تن گرم بیشتر تطابق دارند و این موضوع در مورد کسانی که پوستی با تن سرد دارند نیز صادق است اما هدف این... ( انتخاب رنگ مو متناسب با رنگ پوست شما همراه با صبا شعبانی)
تا به امروز در دنیای هنر و زیبایی آرایشگران در سر تا سر دنیا انواع تکنیک های زیبایی و رنگ مو را به دنیا معرفی کرده اند و انصافا بسیار زیبا و... ( آموزش رنگ کردن مو و آشنایی با انواع مدل های رنگ مو)
محبوب ترین خدمات
>

خدمات رنگ مو در منزل

در سالن های زیبایی خدمات متنوعی ارائه میشود.ولی رفتن به سالن های زیبایی همیشه بدون دردسر و مشکل نیست.تعیین وقت قبلی انتظار برای انجام خدمات سفارش شده تلف شدن زمان در ترافیک , هوای آلوده و... از جمله مشکلاتی است که حتما با آنها روبه رو خواهید شد.به
php-1 طراحی و اجرا