مجله زیبایی صبا ریکو
2024/Apr/16

Content in section 1.

صفحه اصلی مجله زیبایی صبا ریکو
ویدیو آموزشی
صفحه اصلی >
لیست مقالات >
آموزش رنگ مو >
رنگ Sombre
رنگ Sombre
2020/08/05

همه چیزی که شما باید درباره Sombre بدانید

همه چیزی که شما باید درباره Sombre بدانید
  Sombre 
یکی از جدیدترین و بروز ترین  تکنیک های رنگ مو مناسب فصل پاییز است. ما در سراسر فرش قرمز و اینستاگرام متوجه این سبک شده ایم و بخوبی بین سلبریتیها دیده میشود  ،  این  سبک رنگ موی لطیف به خوبی با  همه رنگ موها و بافتهای مو هماهنگی و هارمونی دارد. اگر نمی دانید سامبره چیست و تفاوت آن با سایر روش های هایلایت  چیست ، ادامه مطلب را بخوانید!

 Sombre چیست؟


کلمه "sombre" در واقع ترکیب کلمه soft با کلمه ombre است .soft به معنی (نرم) کلمه  Sombr اساساً نسخه ای لطیف و طبیعی تر از تکنیک هایلایت ombre است. ریشه ها به رنگ طبیعی آنها باقی مانده است ، سپس یک رنگ کمی سبک تر در نوک موها اضافه می شود ، با یک انتقال نرم بین رنگ ها.


 رنگ ریشه نیز در سراسر سایه روشن تر به هم می خورد که باعث افزایش ابعاد و حرکت در  موهای شما می شود. این در واقع می تواند به موهای ریز یا نازک کمک کند تا ضخیم تر به نظر برسند ، که ما دوستش داریم!


به علاوه ، از آنجا که این روش برجسته سازی سایه ریشه موی طبیعی شما را  نگه میدارد ، به زیبایی رشد می کندو پس از رشد ریشه مشکلی نخواهید داشت. در نتیجه ، به نگهداری بسیار کمی نیاز دارد. به جای مراجعه به سالنهای زیبایی   هر شش هفته مانند موارد مش و هایلایت با فویل  ، احتمالاً فقط در هر چند ماه نیاز به رنگ کردن خواهید داشت.


  هایلایت سامبره  بر روی همه رنگ ها و بافت های مو عالی به نظر می رسد. اگر موهای قرمز دارید ، رنگ قرمز توت فرنگی را امتحان کنید.  یا  ریشه های مسی را با هایلایتهای  هلویی کم رنگ برای ظاهری منحصر به فرد امتحان کنید .

به یاد داشته باشید تمام مراقبتهایی که از موهایتان بعد از انجام مش و هایلایت و غیره انجام میدهید بعد از انجام سامبره هم موهای شما به همان مراقبتها نیاز دارد   موها را با شامپوی مخصوص موهای  رنگ شده بشویید و حتما قبل از سشوار و اتو کشی موهایتان از روغن های محافظ مو استفاده کنید.

چگونه Sombre با سایر تکنیکهای هایلایت مقایسه می شود؟

 

یک روش هایلایت بالیاژ است. این تکنیک به آرایشگر  شما اجازه می دهد تا به راحتی رنگ شما را متناسب با ویژگی های صورت و مدل موی شما  تنظیم کند.  زیباست و  نیاز به نگهداری زیادی ندارند.


موهای Ombre ریشه های تیره تری دارند که به هایلایت و رنگ  بسیار سبک تر در پایین مو  می شوند. موهای Ombre ظاهری چشمگیرتر از موهای سامبره دارد. این روش برجسته سازی روی هر رنگ مو جواب میدهد ، و لزوماً به روشن شدن مو تا پایه  بلوند احتیاج ندارد. در واقع ، ما نسخه هایی از موهای ombre را در تمام سایه های رنگین کمان دیده ایم!


هایلایت با  فویل
این شکل سنتی هایلایت هنوز هم بسیار محبوب است.با استفاده از  فویل تکه های موهای روشن را از ریشه تا نوک میتوان خلق کرد. 


آیا Sombre Highlights مناسب  موهای با رشد سفیدی در ریشه است؟ 
اگر موهای خود را برای پوشاندن سفیدی موهایتان رنگ
 می کنید ، احتمالاً نمی دانید که  هایلایت روشن می تواند برای شما موثر باشد. اگر موهای سفید دارید می توانید از هایلایت های بلوند برای پوشاندن آنها حتی بعد از رشد ریشه استفاده کنید! رنگ مو شما می تواند رنگدانه را روی آن دسته از موهای سفید سرسخت واردکند تا با رنگ طبیعی موهای شما مطابقت داشته باشد.

 برای پنهان کردن سفیدی  بین   موها می توانید از اسپری Toppik Root Touch Up Spray استفاده کنید. اسپری  Toppik Root با استفاده از یک ترکیب کاربردی منحصر به فرد  برای پوشش دقیق ، و فوری موهای سفید به کمک شما می آید. در پنج سایه وجود دارد و دارای رنگدانه های رنگی انعطاف پذیر است که با رنگ موی شما   کاملاً مطابقت دارد.

نام نویسنده : صبا شعبانی

رنگ مو

مو

آموزش رنگ مو

Sombre

رنگ مو سال

رنگ مو 2020

رنگ مو سلبریتی ها

نظرات کاربران
مقالات مرتبط
شاید تا چند سال پیش مو های کسی دو رنگ می شود وی  مورد تمسخر قرار می گرفت طیف رنگ مو ها یک رنگ بود و بیشتر بلوند پرکلاغی و یا شرابی را ش... ( انواع رنگ مو پاستیلی و کهکشانی خاص سال جدید عکس رنگ مو پاستیلی و عکس رنگ مو کهکشانی)
۱۰ رنگ موی بینظیر برای فصل پاییز و زمستان فصل پاییز الهام گر رنگهای بسیار متنوع گرم و زیباست  عکس های شگفت انگیز از رنگ موهای پاییزی ... ( ۱۰ رنگ مو خاص جدید در زمستان و پاییز ۲۰۲۱ کدامند؟)
آیشواریا رای Aishwarya Rai مطرح ترین چهره  زن در هند و بالیوود  تبلیغ رنگ مو  شرکت لورئال،L'Or&e... ( رنگ مو آیشواریا رای Aishwarya Rai بازیگر هندی همراه با فرمول و عکس)
در این مقاله به معرفی انواع رنگ مو , قبل و بعد از انجام رنگ مو بر روی موها  و همچنین نوع رنگ را برای شما توضیح خواهیم داد. در مقالات... ( قبل و بعد از رنگ کردن مو عکس نمونه کار قبل و بعد از رنگ کردن مو قبل و بعد از رنگ موی سر)
رنگ مو بازیگران هالیوودی یکی از بیشترین سرچ های گوگل می باشد این بازیگران , مدل ها , سلبریتی ها و خوانندگان همیشه الگویی مناسب برای افراد جا... ( رنگ مو بازیگران هالیوودی و سلبریتی ها به صورت کامل تخصصی آموزش رنگ مو همراه باعکس رنگ مو های جدید)
الکساندرا داداریو  Alexandra Daddario  بازیگر ,  مدل و یکی زیباترین بازیگران جهان در هر فیلمی حضور داشته مورد توجه ... ( رنگ مو الکساندرا داداریو Alexandra Daddario چگونه باید موهای خود را رنگ کنیم؟)
رنگ مو تمامی بازیگران ترکیه ای همراه با فرمول و آموزش رایگان  رنگ مو بازیگران ترکیه ای همچون  رنگ مو ادا اجه  , رنگ م... ( رنگ مو بازیگران ترکیه ای رنگ مو بازیگرای سریال های ترکیه ای همراه با فرمول و آموزش رایگان نحو رنگ کردن مو)
رنگ مو سرنای ساریکایا (Serenay Sarıkaya) مدل ترکیه ای چه رنگی است؟ سرنای ساریکایا (Serenay Sarıkaya) بازیگر , مدل و خواننده ترک... ( رنگ مو سرنای ساریکایا فرمول رنگ موی بازیگر ترکیه ای چگونه بدست می آید)
رنگ مو هیلی بالدوین همسر جاستین بیبر چه رنگی است؟ هیلی بالدوین قطعا نام او را شنیده اید دختری که ناگهان جاستین بیبر را عاشق خود کرد و سلن... ( رنگ مو هیلی بالدوین (بیبر) چه رنگی است و فرمول رنگ مو چگونه به دست می آید)
رنگ مو اویکو کارایل چه رنگی است فرمول رنگ مو اویکو کارایل اویکو کارایل در لیست زیباترین زنان ترکیه , محبوبترین زنان ترکیه ... ( رنگ مو اویکو کارایل و فرمول رنگ بازیگر ترکیه ای سریال ضربان قلب نقش ایلول اینستاگرام)
تیلور سویفت(تیلور سوئیفت) در لیست موفقترین زنان دنیا,زیباترین زنان دنیا , محبوبترین زنان اینستاگرام و هر آنچه که یک نفر بخواهد در این سن بدس... ( رنگ مو تیلور سویفت چه رنگی است فرمول رنگ مو تیلور سوئیفت)
امبر هرد یکی از زیباترین زن های حال حاضر در دنیا که الگوی بسیاری از طراحان مد و فشن و همچنین بانوان سرتاسر دنیا می باشد. طلاق امبر ه... ( رنگ مو امبر هرد چی رنگی است فرمول رنگ مو امبر هرد)
رنگ مو اسکارلت جوهانسن Scarlett Johansson چه رنگی است؟ اسکارلت جوهانسن Scarlett Johansson قطعا یکی از تاثیرگذارترین بازیگران حا... ( رنگ مو اسکارلت جوهانسون به صورت طبیعی و در فیلم ها)
رنگ مو آسلیهان گونر Aslıhan Güner بازیگر نقش ییلدیز در سریال ستاره های شمالی  این روز مورد توجه خانوم های طرفدار سریال ه... ( رنگ مو آسلیهان گونر بازیگر نقش ییلدیز در سریال ستاره شمالی)
رنگ مو کیتی پری چه رنگی است؟   رنگ مو خوانندگان زنی که در موزیک ویدیوها  به تماشای آن نشتیم شاید یکی از آن مواردی باشد که در... ( رنگ موهای کیتی پری چه رنگی هستند چگونه موهای خود را شبیه کیتی پری کنیم؟)
رنگ مو بازیگر فیلم و یا سریالی که به تماشای آن نشتیم شاید یکی از آن مواردی باشد که در لحظه دوست دارد مخاطب وخصوصا بانوان عزیز از دانستن آن ل... ( رنگ مو مارگو رابی چه رنگی است)
رنگ مو بازیگران هالیوودی شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که در فیلم یا سریالی که در حال تماشای آن هستید ناگهان رنگ مو بازیگر نظر شما ر... ( رنگ مو تمامی بازیگران خارجی هالیوود جدید بلوند عسلی کرم طلایی مسی خرمایی کاراملی)
در واقع پوست های با تن گرم با موهایی با تن گرم بیشتر تطابق دارند و این موضوع در مورد کسانی که پوستی با تن سرد دارند نیز صادق است اما هدف این... ( انتخاب رنگ مو متناسب با رنگ پوست شما همراه با صبا شعبانی)
تا به امروز در دنیای هنر و زیبایی آرایشگران در سر تا سر دنیا انواع تکنیک های زیبایی و رنگ مو را به دنیا معرفی کرده اند و انصافا بسیار زیبا و... ( آموزش رنگ کردن مو و آشنایی با انواع مدل های رنگ مو)
محبوب ترین خدمات
>

خدمات رنگ مو در منزل

در سالن های زیبایی خدمات متنوعی ارائه میشود.ولی رفتن به سالن های زیبایی همیشه بدون دردسر و مشکل نیست.تعیین وقت قبلی انتظار برای انجام خدمات سفارش شده تلف شدن زمان در ترافیک , هوای آلوده و... از جمله مشکلاتی است که حتما با آنها روبه رو خواهید شد.به
php-1 طراحی و اجرا