مجله زیبایی صبا ریکو
2024/Apr/26

Content in section 1.

صفحه اصلی مجله زیبایی صبا ریکو
ویدیو آموزشی
صفحه اصلی >
لیست مقالات >
آموزش رنگ مو >
بهترین مدل مو 2020
بهترین مدل مو 2020
2020/10/26

مدل موهای سلبریتی های مطرح دنیا در سال 2020

مدل موهای بازیگران مطرح دنیا در سال 2020

مدل موهای کیت بلانشت Cate Blanchett

 مدل مو هم بصورت کوتاه و بصورت بلند می باشد یکی از محبوب ترین مدل های باب مدل کوتاه کیت بلانشت می باشد  در این مدل کوتاهی قد موهای بغل سر تا بالای گوش  و در قسمت تاج سر موها بلند تر و خورد کوتاه می شود . این مدل مو بیشتر به مدل صورت های استخوانی و زاویه دار می آید  و باید برای زیبا تر جلوه دادن این مدل مو وقت بیشتر و مواد تثبیت کننده بیشتری برای حالت دادن موها استفاده کنید می توانید از موادی مانند وکس مو و ژل مو یا در اخر از فیکساتور ها برای فیکس کردن و حالت دادن موها استفاده کنید توجه داشته باشید که این مدل مو روی موهای روشن و بلوند زیباترجلو می کند  و این  آرایش لایت   برای موی روشن و کوتاه  بهتر است  و برای پوست روشن از رژ قرمز و گرم استفاده کنید.

مدل موهای پاریس هیلتون paris hilton

پاریس هیلتون:پاریس هیلتون یک الهه مد است و همه ما او را با مدل های صاف و رنگ بلوند می شناسیم.این مدل مو یک انتخاب عالی است زیرا چهره صورت را باز می کند و به همه اجازه می دهد که آرایش و همچنین گردنبندهای زیبایی را که می خواهید به نمایش بگذارید را ببینند.برای این مدل موی صاف و لخت باید حتمااز سشوار و اتو مو استفاده کنید و هر ۶ هفته یکبار موهای خود را نوک چینی کنیدتا موها بصورت مرتب بنظر برسد و حالت و سلامت خود را از دست ندهندو دچار موخوره نشوند.توجه داشته باشید که موقع استفاده از اتو مو و سشوار خیلی از حرارت بالا استفاده نکنید و قبل از سشوار و اتو مو از روغن آرگان برای موها استفاده و موهایتان را تقویت کنید تا به موها آسیب کمتری وارد شود. در این مدل و رنگ مو شما بیشتر می توانید زیبایی آرایش صورت و بدن خود را به نمایش بگذارید و اگر در انتهای آرایش از مژه مصنوعی استفاده کنید زیبایی آرایش شما چندین برابر می شودو حالت چشم زیباتر بنظر می رسد . و اگر مانند پاریس  هیلتون لباس یقه باز می پوشید  حتما قسمت فک و  گردن  و بالای سینه راهم کانتور و از هایلایتر هم   استفاده کنید تا زیبایی شما چندین برابر شود.

مدل موهای جسیکا آلبا Jessica Alba

جسیکا آلبا:در این مدل موهای جسیکا آلبا که بیشتراین مدل مو برای افرادی با موهای کم حجم مناسب است .فر موجود در این مدل مو باعث می شود که موها پرحجم تر بنظر برسد و برای اینکه موهایتان حالت فر خود را تا چند ساعت حفظ کند باید از مواد تثبیت کننده مانند اسپری حجم دهنده و تافت و یا اسپری فیکس ضعیف قبل از فر کردن موها استفاده کنید . دقت داشته باشید که اسپری فیکس کننده باید در فاصله ۲۰cmبه روی موها زده شود .خیلی از فاصله نزدیک از اسپری استفاده نکنید چون باعث چسبندگی موها می شود . در مورد رنگ موهای جسیکا آلبا این رنگ مو ترکیب رنگ موی عسلی می باشد که جز رنگ های گرم  می باشد که این رنگ موی مناسب پوست های سفید و گندمی می باشد  و چهره  این افراد را زیباتر نشان می دهد.برای این مدل مو و این رنگ مو مناسب تر است که آرایش صورت طبیعی و لایت باشد .در آرایش چشم از رنگهای روشن  و برای آرایش لب و گونه بهتر است از رنگهایی با تن صورتی استفاده شود و برای کانتور صورت و گردن بهتر است برای قسمت هایی که می خواهید برجسته تر بنظر برسد از رنگهای روشن و برای قسمتهایی که می خواهید فرو رفته تر بنظر برسد از رنگهای تیره استفاده کنید. و رنگ کرم کانتور باید متناسب با پوست صورت باشد .برای ارایش صورت جسیکا آلبا از کرم رنگ روشن استفاده شده است.

مدل موهای هایلی بالدون hailey baldwin

هایلی بالدوین:مدل موی هایلی بالدوین یک مدل موی بسیار خیره کننده و جذاب است و به مدل موی لاب معروف است.مدل موی لاب یکی از مدل های کوتاهی باب است که در سال ۲۰۱۶ بسیار طوفان بپا کرد و روز به روز بطرفداران آن اضافه شد.مدل لاب قدی بین کوتاه و بلند داردو بصورتهای مختلف آن را استایل می دهند هم می توان این مدل مو را بصورت کرلی فر کرد هم می توان با اتو مو بصورت صاف مدل دادو یا باسشوارو برس پیچ به مدل دلخواه حالت داد. در مدل موی لاب هایلی بالدوین مدل لاب کوتاه با اتو مو صاف و لخت شده است و رنگ موی او طلایی -عسلی می باشد و در مدل آرایش و گریم از رنگهای گرم و لایت استفاده کرده است.

مدل موهای سلما هایک Salma Hayek

سلما هایک:سلما هایک بازیگر مکزیکی-آمریکایی مثل همیشه زیبا بنظر می رسد. در این مدل موی سلما که موی بلند است می توان آن را به هر صورتی حالت دار کرد.فرهای ظریف در موهای او بفرم دادن صورت کمک می کند . همانطور که می بینید موهایش بصورت هایلات قهوه ای روشن رنگ شده است و مدل آرایش صورت سلما با توجه به  رنگ پوست و رنگ مو  بصورت آرایش اسموکی و تیره و کاملا شرقی می باشد .توجه داشته باشید که در این مدل آرایش از سایه چشم اسموکی استفاده شده و رنگ رژ گونه و رژ لب از رنگهای روشن می باشد

نام نویسنده : حامد شعبانی

مدل مو

بهترین مدل مو

سلما هایک Salma Hayek

هایلی بالدون

هایلی بالدون hailey baldwin

جسیکا آلبا 

Jessica Alba

مدل موهای جسیکا آلبا Jessica Alba

paris hilton

مدل موهای پاریس هیلتون paris hilton

Cate Blanchett

کیت بلانشت

مدل موهای کیت بلانشت Cate Blanchett

نظرات کاربران
مقالات مرتبط
شاید تا چند سال پیش مو های کسی دو رنگ می شود وی  مورد تمسخر قرار می گرفت طیف رنگ مو ها یک رنگ بود و بیشتر بلوند پرکلاغی و یا شرابی را ش... ( انواع رنگ مو پاستیلی و کهکشانی خاص سال جدید عکس رنگ مو پاستیلی و عکس رنگ مو کهکشانی)
۱۰ رنگ موی بینظیر برای فصل پاییز و زمستان فصل پاییز الهام گر رنگهای بسیار متنوع گرم و زیباست  عکس های شگفت انگیز از رنگ موهای پاییزی ... ( ۱۰ رنگ مو خاص جدید در زمستان و پاییز ۲۰۲۱ کدامند؟)
آیشواریا رای Aishwarya Rai مطرح ترین چهره  زن در هند و بالیوود  تبلیغ رنگ مو  شرکت لورئال،L'Or&e... ( رنگ مو آیشواریا رای Aishwarya Rai بازیگر هندی همراه با فرمول و عکس)
در این مقاله به معرفی انواع رنگ مو , قبل و بعد از انجام رنگ مو بر روی موها  و همچنین نوع رنگ را برای شما توضیح خواهیم داد. در مقالات... ( قبل و بعد از رنگ کردن مو عکس نمونه کار قبل و بعد از رنگ کردن مو قبل و بعد از رنگ موی سر)
رنگ مو بازیگران هالیوودی یکی از بیشترین سرچ های گوگل می باشد این بازیگران , مدل ها , سلبریتی ها و خوانندگان همیشه الگویی مناسب برای افراد جا... ( رنگ مو بازیگران هالیوودی و سلبریتی ها به صورت کامل تخصصی آموزش رنگ مو همراه باعکس رنگ مو های جدید)
الکساندرا داداریو  Alexandra Daddario  بازیگر ,  مدل و یکی زیباترین بازیگران جهان در هر فیلمی حضور داشته مورد توجه ... ( رنگ مو الکساندرا داداریو Alexandra Daddario چگونه باید موهای خود را رنگ کنیم؟)
رنگ مو تمامی بازیگران ترکیه ای همراه با فرمول و آموزش رایگان  رنگ مو بازیگران ترکیه ای همچون  رنگ مو ادا اجه  , رنگ م... ( رنگ مو بازیگران ترکیه ای رنگ مو بازیگرای سریال های ترکیه ای همراه با فرمول و آموزش رایگان نحو رنگ کردن مو)
رنگ مو سرنای ساریکایا (Serenay Sarıkaya) مدل ترکیه ای چه رنگی است؟ سرنای ساریکایا (Serenay Sarıkaya) بازیگر , مدل و خواننده ترک... ( رنگ مو سرنای ساریکایا فرمول رنگ موی بازیگر ترکیه ای چگونه بدست می آید)
رنگ مو هیلی بالدوین همسر جاستین بیبر چه رنگی است؟ هیلی بالدوین قطعا نام او را شنیده اید دختری که ناگهان جاستین بیبر را عاشق خود کرد و سلن... ( رنگ مو هیلی بالدوین (بیبر) چه رنگی است و فرمول رنگ مو چگونه به دست می آید)
رنگ مو اویکو کارایل چه رنگی است فرمول رنگ مو اویکو کارایل اویکو کارایل در لیست زیباترین زنان ترکیه , محبوبترین زنان ترکیه ... ( رنگ مو اویکو کارایل و فرمول رنگ بازیگر ترکیه ای سریال ضربان قلب نقش ایلول اینستاگرام)
تیلور سویفت(تیلور سوئیفت) در لیست موفقترین زنان دنیا,زیباترین زنان دنیا , محبوبترین زنان اینستاگرام و هر آنچه که یک نفر بخواهد در این سن بدس... ( رنگ مو تیلور سویفت چه رنگی است فرمول رنگ مو تیلور سوئیفت)
امبر هرد یکی از زیباترین زن های حال حاضر در دنیا که الگوی بسیاری از طراحان مد و فشن و همچنین بانوان سرتاسر دنیا می باشد. طلاق امبر ه... ( رنگ مو امبر هرد چی رنگی است فرمول رنگ مو امبر هرد)
رنگ مو اسکارلت جوهانسن Scarlett Johansson چه رنگی است؟ اسکارلت جوهانسن Scarlett Johansson قطعا یکی از تاثیرگذارترین بازیگران حا... ( رنگ مو اسکارلت جوهانسون به صورت طبیعی و در فیلم ها)
رنگ مو آسلیهان گونر Aslıhan Güner بازیگر نقش ییلدیز در سریال ستاره های شمالی  این روز مورد توجه خانوم های طرفدار سریال ه... ( رنگ مو آسلیهان گونر بازیگر نقش ییلدیز در سریال ستاره شمالی)
رنگ مو کیتی پری چه رنگی است؟   رنگ مو خوانندگان زنی که در موزیک ویدیوها  به تماشای آن نشتیم شاید یکی از آن مواردی باشد که در... ( رنگ موهای کیتی پری چه رنگی هستند چگونه موهای خود را شبیه کیتی پری کنیم؟)
رنگ مو بازیگر فیلم و یا سریالی که به تماشای آن نشتیم شاید یکی از آن مواردی باشد که در لحظه دوست دارد مخاطب وخصوصا بانوان عزیز از دانستن آن ل... ( رنگ مو مارگو رابی چه رنگی است)
رنگ مو بازیگران هالیوودی شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که در فیلم یا سریالی که در حال تماشای آن هستید ناگهان رنگ مو بازیگر نظر شما ر... ( رنگ مو تمامی بازیگران خارجی هالیوود جدید بلوند عسلی کرم طلایی مسی خرمایی کاراملی)
در واقع پوست های با تن گرم با موهایی با تن گرم بیشتر تطابق دارند و این موضوع در مورد کسانی که پوستی با تن سرد دارند نیز صادق است اما هدف این... ( انتخاب رنگ مو متناسب با رنگ پوست شما همراه با صبا شعبانی)
تا به امروز در دنیای هنر و زیبایی آرایشگران در سر تا سر دنیا انواع تکنیک های زیبایی و رنگ مو را به دنیا معرفی کرده اند و انصافا بسیار زیبا و... ( آموزش رنگ کردن مو و آشنایی با انواع مدل های رنگ مو)
محبوب ترین خدمات
>

خدمات رنگ مو در منزل

در سالن های زیبایی خدمات متنوعی ارائه میشود.ولی رفتن به سالن های زیبایی همیشه بدون دردسر و مشکل نیست.تعیین وقت قبلی انتظار برای انجام خدمات سفارش شده تلف شدن زمان در ترافیک , هوای آلوده و... از جمله مشکلاتی است که حتما با آنها روبه رو خواهید شد.به
php-1 طراحی و اجرا