مجله زیبایی صبا ریکو
2024/Jul/27

Content in section 1.

صفحه اصلی مجله زیبایی صبا ریکو
ویدیو آموزشی
صفحه اصلی >
لیست مقالات >
معرفی محصولات آرایشی و بهداشتی >
تونیک تقویت کننده مو بیز BIZ
تونیک تقویت کننده مو بیز BIZ
2021/09/15

تونیک تقویت کننده مو بیز BIZ قیمت فروش طریق مصرف نمایندگی و ارسال تونیک تقویت کننده مو بیز BIZ ساخت کجاست

تونیک تقویت کننده مو بیز BIZ چیست؟

تونیک تقویت کننده مو 100% گیاهی بیز با نام Hair Friend  سلامتی و زیبایی موی شما را تضمین می نماید  و در بازار موجود است که اثر فوق العاده آن  را در مدت زمان کوتاهی میتوان مشاهده کرد.این محصول شرکت ما برای پیشگیری و کنترل ریزش مو تولید شده است. مواد فعال ارگانیک ویژه موجود در این محصول گیاهی فولیکول های مو را تقویت و احیا کرده ، از ریزش مو پیشگیری و به رشد مجدد آن کمک می کند.

مقدار تونیک تقویت کننده مو بیز چقدر است؟

حجم تونیک تقویت کننده مو بیز ‏300 ML می باشد.

ترکیبات تونیک تقویت کننده مو بیز

این محصول از عصاره چای سبز ، عصاره شلتوک برنج ، عصاره همیشه بهار ، عصاره برگ زیتون ، عصاره ختمی ،عصاره گل محمدی ، عصاره میخک ، عصاره گلرنگ ، عصاره بذر شنبلیله ، عصاره زرد چوبه ، عصاره ریشه زنجبیل ، گلیسیرین ، هیدروکسی پروپیل متیل سلولز ، پلی سوربات 60 ، سوربات پتاسیم ريا، پروپلین گلیکول ، متیل پارابن ، آب دیونیزه تهیه شده است که با بررسی تک‌ تک این مواد میتوان به  ۱۰۰درصد گیاهی بودن آن پی برد و همچنین مواد مورد استفاده در تونیک که نامبرده شده است هرکدام به تنهایی تاثیر خاصی بر ریزش مو یا تقویت آن ندارد و این حاصل دسترنج دانشمندان شرکت ماست.

مزایا تونیک تقویت کننده مو بیز

_ افزایش گردش خون مویرگی در پوست سر
_کمک به آبرسانی پوست و موی سر
_ افزایش اکسیژن رسانی به ریشه مو
_ کمک به تغذیه مناسب پیازهای آسیب دیده مو
_ تقویت پیاز و ریشه مو
_ تغذیه و تقویت فولیکول ها
_ بسیار موثر در کاهش ریزش مو
_ محرک سرعت رشد مو
_ ترمیم و ضخیم شدن ساقه و تارهای مو
_ استحکام موهای نازک و شکننده
_ پر رنگ و براق شدن تارهای مو
_ موثر در رفع چربی مو و پوست سر
_ موثر در رفع خشکی مو و پوست سر
_ رفع خارش پوست سر
_ تقویت و حفظ سلامت پوست سر
_ فاقد اثرات جانبی روی مو و پوست سر
_ اثر گذاری مناسب و 100 % گیاهی
_ قابلیت استفاده آسان
_مقرون به صرفه

راهنمای استفاده از تونیک تقویت کننده مو بیز

پوست سر خود را به وسیله قطره چکان داخل بسته کاملا به محصول آغشته نموده و سپس به آرامی با نوک انگشتان محصول را روی پوست سر پخش نمایید . پس از مدت زمان مورد نظر مو و پوست سر را با آب و شامپو شستشو دهید .

_ مدت زمان مورد نیاز برای کنترل ریزش شدید و تقویت مو سر شما :
2 تا 8 ساعت به صورت روزانه و یا 1 روز در میان ، یک ساعت قبل از خواب از محصول استفاده و صبح روز بعد پوست سر و مو را شستشو دهید . این کار را تا زمان به حداقل رسیدن ریزش (که میتوتند یک هفته باشد ) ادامه دهید ، سپس میتوان زمان مصرف را کوهتاه تر کرد .
_ مدت زمان مورد نیاز برای کنترل ریزش متوسط و تقویت مو سر شما:
به صورت روزانه و یا یک روز در میان حدودا 30 تا 60 دقیقه قبل از استحمام
_ مدت زمان مورد نیاز برای کنترل ریزش کم و یا تقویت مو :
هر هفته 1 تا 3 مرحله ، هر مرحله 10 تا 15 دقیقه قبل از استحمام

مضرات تونیک تقویت کننده مو بیز

زمانی که پوست و موی سر را با محلول آغشته کردید و  خیس است از ماساژ شدید آن بپرهیزید ، زیرا ریشه مو در این حالت سست است و باعث ریزش بیشتر خواهد شد .
_ علارغم گیاهی بودن محصول در صورت مشاهده حساسیت مصرف تونیک را قطع کنید
_ از تماس محلول با چشم خودداری نمایید
_ استفاده از این محلول ممکن است باعث کمی روشنتر شدن موهای رنگ شده گردد
_ قبل از مصرف بروشور داخل بسته را به دقت مطالعه نمایید
_ دور از دسترس  اطفال نگه داری شود .

شرایط نگهداری تونیک تقویت کننده مو بیز

در محیط خشک و در دمای بین 5 تا 25 درجه سانتی گراد نگهداری شود .

قیمت تونیک تقویت کننده مو بیز

قیمت تونیک تقویت کننده مو بیز اصل در بازار تهران هم اکنون 350 تا 400 به فروش می رسد که شما به راحتی می توانید این محصول را با ارسال رایگان قیمت تمام شده 300 هزار تومان تهیه فرمایید در نظر داشته باشید کپی این محصول هم موجود می باشد که با قیمت های 200 هزار و شاید پایین تر هم به شما پیشنهاد می شود.این تصمیم شماست که چه کیفیتی را استفاده کنید.

نمایندگی تونیک تقویت کننده مو بیز

شما می توانید برای تهیه این محصول با شماره تلفن 09182478765  خانم صبا شمخانی  تماس حاصل فرمایید.

نام نویسنده : حامد شعبانی

طرز استفاده تونیک تقویت کننده مو بیز

ارسال تونیک تقویت کننده مو بیز

فروش تونیک تقویت کننده مو بیز

قیبمت تونیک تقویت کننده مو بیز

نمایندگی تونیک تقویت کننده مو بیز

تونیک تقویت کننده مو بیز چگونه است

تونیک تقویت کننده مو بیز

نظرات کاربران
مقالات مرتبط
خرید وسایل و لوازم آرایشی اصل آیا امکان دارد؟ قطعا این روز ها لوازم آرایشی که از اقلام جدا نشدنی از زندگی افراد جامعه شده و باید بدانید ک... ( لوازم آرایشی اصلی و فرعی قیمت معرفی برند ها فروشگاه خرید انلاین)
ماسک موی دو فاز حاوی روغن زیتون مورال آپ چیست؟ ماسک موی دو فاز حاوی روغن زیتون یک محصول تخصصی بدون نیاز به آبکشی از برند مورال آپ می... ( ماسک موی دو فاز حاوی روغن زیتون مورال آپ چیست؟ طریق مصرف عوارض قیمت و نمایندگی مورال آپ)
ژل شستشوی صورت ویتابلا چیست؟ از این ژل می‎توانید جهت پاک کردن آرایش و از بین بردن آلودگی و چربی ‎های روی پوست صورت  که روزان... ( ژل شستشوی صورت ویتابلا طریقه مصرف قیمت عمده فروشی تولیده کننده نمایندگی)
روغن رزماری لاکچری کوین چیست؟ رزماری، به صورت درختچه و با برگ سوزنی شکل است که دارای رایحه و عطر قوی و همیشه سبز است.این گیاه در مدیترانه و... ( روغن رزماری لاکچری کوین قیمت فروش روغن رزماری لاکچری کوین طرز استفاده روغن رزماری لاکچری کوین نمایندگی روغن رزماری لاکچری کوین)
معرفی  کرم ترمیم کننده گاتیو کرم ترمیم کننده یکی از محصولات برتر برند گاتیو (GATIEAU) می باشد. این کرم زیبایی بهترین گزینه انتخابی ب... ( کرم ترمیم کننده گاتیو چیست طریق مصرف کشور سازنده قیمت و نحوه خرید و حجم کرم ترمیم کننده گاتیو)
  مشخصات روغن آرگان لاکچری کوین  روغن آرگان، به طور طبیعی از هسته میوه درخت آرگان استخراج می شود. این روغن، سرشار از انواع ویتا... ( روغن آرگان لاکچری کوین قیمت طرز استفاده خرید نمایندگی و اطلاعات مفید کشور سازنده)
اطلاعات بیشتر از" کرم روز لاکچری کوین " این محصول حاوی ترکیبات: ۱-گلیسرین   گلیسیرین  شبیه عوامل مرطوب کننده طبی... ( کرم روز لاکچری کوین قیمت نحو استفاده مواد مورد استفاده همراه با مشاوره رایگان)
پاکسازی پوست برداشتن سلولهای مرده و نیز آلودگی هایی است که روی پوست تجمع پیدا کرده است.این کار می تواند سبب ایجاد طراوت و شادابی  در پو... ( پاکسازی پوست چیست؟ مشاوره رایگان هزینه مزایا خطرات)
یكی از مهمترین مزایای روغن گل سرخ قطعاً توانایی آن در تقویت خلق و خو است. استفاده از کف حمام گل سرخ آروماتیک با قدرت بالای رایحه درمانی در ا... ( کف حمام گل سرخ آروماتیک)
محبوب ترین خدمات
>

خدمات رنگ مو در منزل

در سالن های زیبایی خدمات متنوعی ارائه میشود.ولی رفتن به سالن های زیبایی همیشه بدون دردسر و مشکل نیست.تعیین وقت قبلی انتظار برای انجام خدمات سفارش شده تلف شدن زمان در ترافیک , هوای آلوده و... از جمله مشکلاتی است که حتما با آنها روبه رو خواهید شد.به
php-1 طراحی و اجرا