مجله زیبایی صبا ریکو
2024/Apr/23

Content in section 1.

صفحه اصلی مجله زیبایی صبا ریکو
ویدیو آموزشی
صفحه اصلی >
لیست مقالات >
آموزش رنگ مو >
رنگ مو چیست
رنگ مو چیست
2020/02/15

رنگ مو Hair coloring یا hair dyeing معرفی رنگ مو

رنگ مو  Hair coloring ,  hair dyeing عملی است برای تغییر رنگ مو. رنگ مو برای تغییر موهای سفید یا خاکستری  خانم ها و آقایان در سنین بالا و یا برای به روز بودن و زیبایی در خانم ها و آقایان جوان انجام می شود.رنگ مو یا بصورت حرفه ای توسط آرایشگران در سالن های زیبایی  انجام می شود یا بصورت آماتور و مستقل در منزل.

عکس هایلات خطی درشت

با توجه به تحقیق دانشگاه کپنهاگ دانمارک در سال 2015 

75% از زنان و 18%  از مردانی که در شهر کپنهاگ زندگی می کنند موهای خود را رنگ می کنند و طبق گزارش های اقتصادی در سال 2016 این صنعت نزدیک به 2.2 میلیارد دلار درآمدزایی دارد.

عکس هایلایت مدادی

تاریخچه رنگ مو:

یک مورخ یونانی به نام Diodorus Siculus در دست نوشته های خود آورده که چگونه سلتیک ها , مو هایشان را رنگ می کردند در نوشته های او می خوانیم: آنها بسیار قوی هیکل و ماهیچه ای بودند. رنگ مو همه آنها سفید است ولی این طبییعی نیست .آنها موهای خود را با آهک می شستند و تبدیل به شیاطینی خوف ناک می شدند.

چند قرن بعد در رم باستان رنگ کردن مو با ترکیبات شیمیایی مختلف تبدیل به یک هنر شد.در آن دوران رنگ ها بوسیله گیاهان تولید میشد.بعضی از معروف ترین این رنگ ها عبارتند از حنا,زردچوبه,آملا ,پوست گردو و پیازچه .

عکس هایلایت چانکی

در کتاب هشتاد اسرار هنر و طبیعت روش های مختلفی رنگ کردن مو توضیح داده شده است.اولین رنگ مو امروز از دهه 1860 میلادی مورد استفاده قرار گرفت و جالب است بدانید loreal در سال 1909 پا به این صنعت گذاشت .

انواع رنگ و تکنیک های جدید و مد روز:

هایلایت: تکنیکی که در آن قسمتی از موها را روشن می کنیم. البته این یک کار تخصصی است و به خلاقیت آریشگر بستگی دارد.

دو روش برای هایلایت وجود دارد:

۱-هایلایت  با استفاده از کلاه

۲-هایلایت با استفاده از فویل

عکس بیبی لایت

کلاه:کلاه های مخصوص از جنس پلاستیک نرم موجود است که دارای منافذ ی در سطح خود است این کلاه باید بدقت و وسواس خاصی روی سر قرار بگیرد که البته باید موها کاملا به سمت عقب شانه شود و مو هیچ گره ای نداشته باشد.بعد از گذاشتن کلاه به روی سر بسته به سلیقه انتخاب مشتری و مشورت با آرایشگر خود تعداد و ضخامت موهایی که قرار است از آن منافذ موجود روی کلاه با میله ی مخصوص بیرون کشیده شود و هایلایت دلخواه انجام گیرد.

عکس هایلایت خطی درشت

استفاده از فویل: این روش بسیار مرسوم تر است و به نظر شخص بنده راحت تر و زیباتر است.بهتر است که از قبل فویل های آلمینیومی رو به اندازه هایی  کوچک برش داده باشیم بسته به بلندی موهای مشتری.

معمولا برای جلوی سر از فویل هایی کوتاه تر استفاده می شود.و دلیل آن این است که فویل ها سنگینی نکند و پایین نیآید. 

اینکه چه مقداری از موها داخل فویل پیچیده شود به نوع و سبک هایلایت دلخواه بستگی دارد.

عکس بیبی لایت نود درصد

نام نویسنده : حامد شعبانی

رنگ مو

Hair coloring

hair dyeing

مو

loreal

رنگ مو خارجی

بهترین رنگ مو

قیمت رنگ مو

رنگ مو دوماسی

فرمول رنگ مو

انواع رنگ مو

رنگ مو چیست

نظرات کاربران
مقالات مرتبط
شاید تا چند سال پیش مو های کسی دو رنگ می شود وی  مورد تمسخر قرار می گرفت طیف رنگ مو ها یک رنگ بود و بیشتر بلوند پرکلاغی و یا شرابی را ش... ( انواع رنگ مو پاستیلی و کهکشانی خاص سال جدید عکس رنگ مو پاستیلی و عکس رنگ مو کهکشانی)
۱۰ رنگ موی بینظیر برای فصل پاییز و زمستان فصل پاییز الهام گر رنگهای بسیار متنوع گرم و زیباست  عکس های شگفت انگیز از رنگ موهای پاییزی ... ( ۱۰ رنگ مو خاص جدید در زمستان و پاییز ۲۰۲۱ کدامند؟)
آیشواریا رای Aishwarya Rai مطرح ترین چهره  زن در هند و بالیوود  تبلیغ رنگ مو  شرکت لورئال،L'Or&e... ( رنگ مو آیشواریا رای Aishwarya Rai بازیگر هندی همراه با فرمول و عکس)
در این مقاله به معرفی انواع رنگ مو , قبل و بعد از انجام رنگ مو بر روی موها  و همچنین نوع رنگ را برای شما توضیح خواهیم داد. در مقالات... ( قبل و بعد از رنگ کردن مو عکس نمونه کار قبل و بعد از رنگ کردن مو قبل و بعد از رنگ موی سر)
رنگ مو بازیگران هالیوودی یکی از بیشترین سرچ های گوگل می باشد این بازیگران , مدل ها , سلبریتی ها و خوانندگان همیشه الگویی مناسب برای افراد جا... ( رنگ مو بازیگران هالیوودی و سلبریتی ها به صورت کامل تخصصی آموزش رنگ مو همراه باعکس رنگ مو های جدید)
الکساندرا داداریو  Alexandra Daddario  بازیگر ,  مدل و یکی زیباترین بازیگران جهان در هر فیلمی حضور داشته مورد توجه ... ( رنگ مو الکساندرا داداریو Alexandra Daddario چگونه باید موهای خود را رنگ کنیم؟)
رنگ مو تمامی بازیگران ترکیه ای همراه با فرمول و آموزش رایگان  رنگ مو بازیگران ترکیه ای همچون  رنگ مو ادا اجه  , رنگ م... ( رنگ مو بازیگران ترکیه ای رنگ مو بازیگرای سریال های ترکیه ای همراه با فرمول و آموزش رایگان نحو رنگ کردن مو)
رنگ مو سرنای ساریکایا (Serenay Sarıkaya) مدل ترکیه ای چه رنگی است؟ سرنای ساریکایا (Serenay Sarıkaya) بازیگر , مدل و خواننده ترک... ( رنگ مو سرنای ساریکایا فرمول رنگ موی بازیگر ترکیه ای چگونه بدست می آید)
رنگ مو هیلی بالدوین همسر جاستین بیبر چه رنگی است؟ هیلی بالدوین قطعا نام او را شنیده اید دختری که ناگهان جاستین بیبر را عاشق خود کرد و سلن... ( رنگ مو هیلی بالدوین (بیبر) چه رنگی است و فرمول رنگ مو چگونه به دست می آید)
رنگ مو اویکو کارایل چه رنگی است فرمول رنگ مو اویکو کارایل اویکو کارایل در لیست زیباترین زنان ترکیه , محبوبترین زنان ترکیه ... ( رنگ مو اویکو کارایل و فرمول رنگ بازیگر ترکیه ای سریال ضربان قلب نقش ایلول اینستاگرام)
تیلور سویفت(تیلور سوئیفت) در لیست موفقترین زنان دنیا,زیباترین زنان دنیا , محبوبترین زنان اینستاگرام و هر آنچه که یک نفر بخواهد در این سن بدس... ( رنگ مو تیلور سویفت چه رنگی است فرمول رنگ مو تیلور سوئیفت)
امبر هرد یکی از زیباترین زن های حال حاضر در دنیا که الگوی بسیاری از طراحان مد و فشن و همچنین بانوان سرتاسر دنیا می باشد. طلاق امبر ه... ( رنگ مو امبر هرد چی رنگی است فرمول رنگ مو امبر هرد)
رنگ مو اسکارلت جوهانسن Scarlett Johansson چه رنگی است؟ اسکارلت جوهانسن Scarlett Johansson قطعا یکی از تاثیرگذارترین بازیگران حا... ( رنگ مو اسکارلت جوهانسون به صورت طبیعی و در فیلم ها)
رنگ مو آسلیهان گونر Aslıhan Güner بازیگر نقش ییلدیز در سریال ستاره های شمالی  این روز مورد توجه خانوم های طرفدار سریال ه... ( رنگ مو آسلیهان گونر بازیگر نقش ییلدیز در سریال ستاره شمالی)
رنگ مو کیتی پری چه رنگی است؟   رنگ مو خوانندگان زنی که در موزیک ویدیوها  به تماشای آن نشتیم شاید یکی از آن مواردی باشد که در... ( رنگ موهای کیتی پری چه رنگی هستند چگونه موهای خود را شبیه کیتی پری کنیم؟)
رنگ مو بازیگر فیلم و یا سریالی که به تماشای آن نشتیم شاید یکی از آن مواردی باشد که در لحظه دوست دارد مخاطب وخصوصا بانوان عزیز از دانستن آن ل... ( رنگ مو مارگو رابی چه رنگی است)
رنگ مو بازیگران هالیوودی شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که در فیلم یا سریالی که در حال تماشای آن هستید ناگهان رنگ مو بازیگر نظر شما ر... ( رنگ مو تمامی بازیگران خارجی هالیوود جدید بلوند عسلی کرم طلایی مسی خرمایی کاراملی)
در واقع پوست های با تن گرم با موهایی با تن گرم بیشتر تطابق دارند و این موضوع در مورد کسانی که پوستی با تن سرد دارند نیز صادق است اما هدف این... ( انتخاب رنگ مو متناسب با رنگ پوست شما همراه با صبا شعبانی)
تا به امروز در دنیای هنر و زیبایی آرایشگران در سر تا سر دنیا انواع تکنیک های زیبایی و رنگ مو را به دنیا معرفی کرده اند و انصافا بسیار زیبا و... ( آموزش رنگ کردن مو و آشنایی با انواع مدل های رنگ مو)
محبوب ترین خدمات
>

خدمات رنگ مو در منزل

در سالن های زیبایی خدمات متنوعی ارائه میشود.ولی رفتن به سالن های زیبایی همیشه بدون دردسر و مشکل نیست.تعیین وقت قبلی انتظار برای انجام خدمات سفارش شده تلف شدن زمان در ترافیک , هوای آلوده و... از جمله مشکلاتی است که حتما با آنها روبه رو خواهید شد.به
php-1 طراحی و اجرا