مجله زیبایی صبا ریکو
2024/Apr/26

Content in section 1.

صفحه اصلی مجله زیبایی صبا ریکو
ویدیو آموزشی
صفحه اصلی >
لیست اخبار >
سلبریتی های ترکیه >
اویکو کارایل(Öykü Karayel) کیست؟
اویکو کارایل(Öykü Karayel) کیست؟
2021/04/12

بیوگرافی کامل اویکو کارایل(Öykü Karayel) همراه با عکس های اختصاصی

اویکو کارایل ( Öykü Karayel) بازیگر زیبای ترکیه (متولد 1368/11/31)، در شهر استانبول به دنیا آمد.او با سریال محبوب کوزی گونی در بین طرفداران سریال های ترکیه ای شناخته شد.و بعد ها با سریال های خوب دیگری مثل ضربان قلب و ماه پیکر محبوبیت او بیشتر از قبل شد.او به مگان فاکس ترکیه معروف است .

اویکو کارایل  فارغ التحصیل  دبیرستان دخترانه  چمبرلی تاش در استانبول است.او پس از گذراندن آموزش های تئاتر در سال ۲۰۰۷، وارد  دانشگاه دولتی هنر و تئاتر ترکیه  شد.ولی به علت مشکلات مالی که در آن زمان داشت نتوانست تحصیلات تکمیلی خود را ادامه دهد .

اویکو کارایل در حال حاضر مشغول تحصیل است  و کار بازیگری را در کنار تحصیل خود انجام می‌دهد. با این حال زمان کم جلوی پیشرفت و علاقه او را نگرفته او  با بازی در یک فیلم سینمایی و همچنین چهار سریال شاخص یکی از محبوبترین چهرهای شناخت شده در ترکیه است.

این را هم باید در نظر گرفت که موارد بالا  کارهایی است که به موفقیت دست یافته و اصطلاحاً کارهای حرفه‌ای اویکو کارایل  به حساب می‌آیند.

سریال و فیلم های اویکو کارایل( Öykü Karayel)

1-کوزی گونی (Kuzey Güney) (۲۰۱۱−۲۰۱۳)

2-عشق پول سیاه (Kara Para Aşk) (2014-2015)

3-ماه‌پیکر (Muhteşem Yüzyıl: Kösem) (2016)

4- ضربان قلب (Kalp Atışı) (2017)

۵−زوج افسانه ای (Muhteşem İkili) (2018-2019)

6-انجمن جت (Jet Sosyete) (2019)

۷− یه چیز دیگه است (Bir Başkadır) (2020)

ایکو کارایل در سال ۲۰۱۱ موفق شد برای بازی در<<چیزهای خوب برای مهمانی>> دو جایزه با ارزش استعدادهای درخشان جوان و جایزه ویژه افسس را بدست بیاورد.

اما در بین کارهای اویکو کارایل  سریال‌های «کارا پارا آشک» و همچنین سریال «کوزی گونی» که در  نقش جمره  بازی کرد از شاخص ترین کارهای او محسوب می شود.او در سزیال کوزی گونی با بازیگران مطرحی مثل کیوانچ تاتلیتوغ همبازی شد این سریال از کنال D ترکیه در سال ۲۰۱۱ پخش شد .و جالب است بدانید این سریال درام در آن سال ها همزمان از شبکه Urdu 1 پاکستان هم پخش شد و هم اکنون در یکی از شبکه های اصلی هند  Zindagi TV در حال پخش است .زمانیکه یک سریال ترکی در هندوستان مهد سینما شرق پخش شود حتما دارای کیفیت بالایی است.

اویکو کارایل( Öykü Karayel)  در سریال کارا پارا آشک

اویکو کارایل در سریال کوزی گونی

ایکو کارایل به خاطر بازی در سریال ضربان قلب  جایزه بهترین زوج تلویزیونی از نگاه مردم به همراه  گوکان آلکان در جشنواره پروانه طلایی ۲۰۱۷را بدست بیاورد.

 اویکو کارایل  در سریال ضربان قلب

ایکو کارایل در این جشنواره که مهم‌ترین جشنواره تلویزیونی ترکیه نیز محسوب می‌شود در بخش بهترین بازیگر زن نیز کاندیدا بود اما در این قسمت اصلی انور موفق به دریافت آن شد.

ایکو کارایل در حال حاضر در سریال زوج افسانه ای (Muhteşem Ikili) مشغول ایفای نقش می‌باشد.

حضور اویکو کارایل در سریال تاریخی “ماه پیکر” ادامه سریال حریم سلطان

در سال ۲۰۱۶ ایکو کارایل  در یکی دیگر از سریال های معروف و تاریخی ترکیه  با نام “سده باشکوه؛ کوسم” که بیشتر با نام “ماه پیکر” شناخته می شود در نقش “دلربا سلطان”  بازی کرد.

اویکو کارایل   در سریال ضربان قلب و نقش دکتر ایلول اردم

در سال ۲۰۱۷ ایکو کارایل در سریال عاشقانه و پزشکیضربان قلب” در نقش دکتر ایلول اردم حضوری پر رنگ داشت در همین سال در فیلم سینمایی “یک چیز بدرد بخور” (İşe Yarar Bir Şey) در نقش  جانان  ایفای نقش کرد.

 اویکو کارایل( Öykü Karayel)  در سریال İşe Yarar Bir Şey

در سال ۲۰۱۸ اویکو کارایل در فیلم سینمایی “وسایل را بگذارید” (Put Şeylere) در نقش شخصیتی به نام  الیف ظاهر شد .

اویکو کارایل( Öykü Karayel)  در سریال Put Şeylere

در سال ۲۰۱۹ اویکو کارایل  در سریال  پلیسی “زوج طلایی” (Muhteşem İkili) در نقش یامور بولوت حضور داشت.

اویکو کارایل( Öykü Karayel) در سریال جیب خالی پز عالی” (Jet Sosyete) 

جدیدترین کاری که اویکو کارایل  در آن حضور داشته یک سریال کمدی به نام “جیب خالی پز عالی” (Jet Sosyete)  که در نقش کاراکتر سینم ظاهر شده است.

زندگی خصوصی اویکو کارایل و همسرش

در سال ۲۰۱۰ او با خواننده ترک  بارتو کوچوکچاگلیان  رابطه احساسی داشت ولی نهایتا آنها در سال ۲۰۱۳ از هم جدا شدند.

 اویکو کارایل در سال ۲۰۱۴ با بازیگر ترک اولاس تونا استپه  Tuna Astepe وارد رابطه شد که آن رابطه عجیب با تونا به طرز وحشتناکی  بعد از کش قوس فروان به انتها رسید در آن سال ها شایعه شد که تونا استپه اویوکارای مورد ضرب شتم قرار داده ولی او را تهدید کرده که اگر از او شکایت کند عکس ها خصوصی که با او گرفته را منتشر میکند.

 اویکو کارایل  و اولاس تونا استپه  (Ulas Tuna Astepe) 

شایعاتی در مورد رابطه  اویکو کارایل با تانر اولماز بازیگر ترک و همبازی اش در سریال ماه پیکر تا سال ۲۰۱۷ وجود داشت.که هیچ کدام از آنها به طور رسمی آنرا تایید یا تکذیب نکرده اند ولی آنها در بعضی از مهمانی های مجلل با یکدیگر دیده شدند و برخوردهای صمیمانه ای با یکدیگر داشتند.

اویکو کارایل و تانر اولماز ( Taner Ölmez)

ازدواج اویکو کارایل  بازیگر ترکیه ای

در یازدهم جولای سال ۲۰۱۸ اویکو کارایل  با خواننده ترک  جان بونومو  به صورت رسمی ازدواج کرد. گفته می شود این خواننده در شهر ونیزایتالیا در طول گذراندن تعطیلاتشان در سال نو میلادی از اویکو کارایل خواستگاری کرده و آنها در چهاردهم فوریه ۲۰۱۸ با هم نامزد کردند.

فرزند اویکو کارایل  به دنیا آمد.

فرزند Can Bonomo و اویکو کارایل  صحیح و سالم به دنیا آمد حال عمومی او و پسرش مساعد است آنها  اسم پسرشان را ROMAN انتخاب کردند. 

عکس اویکو کارایل

سریال های اویکو کارایل

اویکو کارایل   کیست؟

بیوگرافی اویکو کارایل

بازیگر ترکیه ای اویکو کارایل

اویکو کارایل( Öykü Karayel)

نام نویسنده : حامد شعبانی
Öykü Karayel جان بونومو دلربا سلطان ماه پیکر چیزهای خوب برای مهمانی جمره  ایلول اردم سریال ضربان قلب کوزی گونی کارا پارا آشک جمبرلیتاش اویکو کارایل سریال های اویکو کارایل فیلم های اویکو کارایل جمره چایاک دلربا سلطان دکتر ایلول اردم یامور عکس اویکو کارایل بیوگرافی اویکو کارایل شوهر اویکو کارایل ازدواج اویکو کارایل
نظرات کاربران
Mobina
من اویکو کارایل رو خیلی دوست دارم در سریال ضربان قلب عالی بازی کرد و خیلی دوست دارم یه روزی بینمش ای کاش با گوکان ازدواج میکرد نه با جان بونومو بهش اصلا نمیاد کسی میدونه دوست صمیمی اویکو کیه؟
حامد شعبانی
انشاللله که خوشبخت میشن.در ترکیه اکثرا بازیگر ها و سلبریتی ها باهم دوست هستند
amirhossein
با سلام، من سریال ضربان قلب را خیلی دوست دارم با هر بار دیدن این سریال انگیزه ام نسبت به دکتر شدم زیاد میشه و دوست دارم که در آینده مانند خانم ایلول اردم بهترین دکتر جراح مغز و شجاع ترین باشم من تلاش خودم را میکنم من یکی از طرف دار های خانم اویکو کارایل هستم
حامد شعبانی
امیدواریم به خواسته هاتون برسید
Negar
اویکو کارایل شغلش چیه ؟؟ شغلش بازیگری هست؟؟؟ و چند سالشه؟؟؟
حامد شعبانی
بایشون شغلشون بازیگری هست و متولد 29 مرداد 1369
Email
من بازیگر ایلول رو دوست دارم و خیلی زن خوبی هست از موقعی که فیلم ضربان قلب رو بازی کرده راجب به دکتری من از دکتری و اینکه جراح بشم خوشم اومده
حامد شعبانی
فقط باید تلاش کنید .حتما به چیزی که میخوایید می رسید
setaysh
چندتا بچه داره؟
حامد شعبانی
به تازگی بچه اش به دنیا آمده با آرزوش سلامتی برای همه کودکان 
Raha
مفید و زیبا بود
حامد شعبانی
ممنون
Mina
من سریال ضربان قلب رو دوست دارم و میخوام بدونم اویکو کارایی الان کجا زندگی میکنه
حامد شعبانی
ایشان برای حضور در سریال جدیدشون ردر استانبول هستند
Aynaz
عکسی ک اویکو کارایل شکمش بزرگ شده و حامله هست اون مرده کناریش شوهرش هست ؟؟؟؟؟؟ چقد تغیر کرده شوهرشه؟؟
admin
این عکس ماله قبل از اینکه اولین بچه بدنیا بیاره .بله همسر کارایل هستند ایشان
Zari
سلام من هم به جراحی مغز علاقه پیداکردم و خیلی خیلی عاشق اویکو کارایل هستم نقشش رو در سریال ضربان قلب رو خیلی خوب انجام میده اگه من یک قسمتش رو نبینم ممیرم
حامد شعبانی
به امید خدا با پشت کار به اهدافتون میرسید
Manwa
اوکیو کارایل در سریال ضربان قلب نقشش رو خیلی خوب انجام داده است و من تنها سریالی رو که میبینم سریال ضربان قلب هست من با این سریال علاقه پیدا کردم به جراحی مغز
صبا
منم این سریال دنبال می کنم .موافقم
roniya
من خیلی ایلول رودوست دارم واین متن هم خیلی خوب بود.نمی دونستم ازدواج کرده
صبا
سلام .اوکیو کاریال با جان بونومو خواننده  ازدواج کرد.
Ehsan
عالیه اند هر دوشون .مطلب خوبی بود
admin
زنده باشید .خوشحالم که این مطلب مورد توجه شما قرار گرفت
Homman
من خیلی از سریال ضربان قلب و نقش ایشان خوشم آمد وایشون رو دوست دارم
admin
موافقم اویکو کارایل او  تو سریال ضربان قلب خیلی خوب تونست نقش بازی کنه .یکی از سریال ها ی محبوب من هست این سریال
اخبار مرتبط
در مقاله جدیدترین خبر های مربوط به مریم اوزرلی یکی از معروف ترین بازیگر های  ترکیه را می خوانید. خیلی وقت بود که درباره مریم اوزرلی چیز... ( مریم اوزرلی بازیگر ترکیه ای کجاست و الان چه می کند؟)
 ازگه ازپیرینچی بازیگر ترکیه ای با پدرش وداع کرد اوزگه اوزپیرینچی، بازیگر سرشناس ترکیه، پدرش، کادری امراه اوزپیرینچی، را از دست داد. خ... ( ازگه ازپیرینچی بازیگر ترکیه ای با پدرش وداع کرد)
افرا ساراچ اوغلو نه تنها یک بازیگر با استعداد، بلکه یک نماد مد در ترکیه  است او که می داند که چگونه برای مناسبت های مختلف لباس انتخاب ک... ( تیپ و استایل افرا ساراچ اوغلو : نکات و ترفندهایی برای اینکه در هر موقعیتی جذاب به نظر برسید)
در این پست، برخی از رازها،سلامت که Burcu Özberk برای خوش اندام و جذاب بودن خود دنبال می کند، با شما به اشتراک می گذاریم. Burcu Özb... ( بورجو اوزبرک بازیگر جذاب ترک اسرار زیبایی و سالامت خود را فاش می کند!)
دمت اوزدمیر Demet Özdemir یکی از زیباترین ترین و با استعدادترین بازیگران زن ترکیه است، اما او به خاطر زندگی شخصی جنجالی اش نیز شناخته ش... ( تاریخچه تمام رابطه های عاشقانه دمت اوزدمیر Demet Özdemir بازیگر ترکیه ای)
هانده ارچل یکی از مشهورترین و پردرآمدترین بازیگران زن در صنعت تلویزیون و سینمای ترکیه است. او در سریال ها  و فیلم های موفق بسیاری مانند... ( هانده ارچل (Hande Erçel) چقدر درآمد دارد؟ثروت او چقدر است؟)
بیوگرافی بازیگر ترکیه ای گزده کانسو متولد 1 شهریور 1359 شهر ازمیر در خانواده هنری به دنیا آمده است.پدرش عباس کانسو نویسنده و ما... ( بیوگرافی گزده کانسو بازیگر ترکیه ای نقش زرین در سریال ملکه شب اینستاگرام قد وزن تحصیلات سریال ها)
پلین اولوکسار (31 فروردین 1373)  بازیگر نقش نرگس ,  سریال اتاق 309 در کنار  دمت اوزدمیر  در سال 2016 اولین پرو... ( پلین اولوکسار بازیگر نقش نرگس در سریال اتاق 309 بیوگرافی قد وزن اینستاگرام روابط تحصیلات خانواده سریال)
مهمت گونسور  (Mehmet Günsür) ( ۸ مه ۱۹۷۵)(18 اردیبهشت 1354) در شهر استانبول ترکیه به دنیا آمده است. مهمت را بیشتر ب... ( مهمت گونسور بازیگر نقش دنیز در سریال فی بیوگرافی قد وزن تحصیلات اینستاگرام روابط)
داملا سونمز ( Damla Sönmez) متولد ( ۳ مه ۱۹۸۷) (13 اردیبهشت 1366) در شهر استانبول یکی از محبوب ترین بازیگران نسل جو... ( داملا سونمز بازیگر نقش دلروبا سریال عزیز بیوگرافی قد وزن تحصیلات اینستاگرام همراه با عکس)
 مراد ییلدریم در 13 آوریل 1979 (24 فروردین 1358) شهر قونیه به دنیا آمده است. او اصالتی  ماردینی دارد. مراد از ... ( مراد ییلدریم بازیگر سریال ترکی عزیز بیوگرافی قد وزن روابط تحصیلات اینستاگرام سریال و فیلم ها)
سریال ترکی پنجاه متر مربع در ژانر کمدی اکشن در تاریخ 2021 ژانویه 27  از شبکه Netflix شروع به پخش کرده است. سریال 50M2 فعلا فص... ( داستان سریال ترکی پنجاه متر مربع بیوگرافی بازیگران قسمت ها اینستاگرام خلاصه)
بیوگرافی بگوم آکایا  بگوم آکایا در 8 فوریه 1991(19 بهمن 1369) در شهر استانبول در خانواده ثروتمند متولد شد.پدر بگوم یکی از ... ( بیوگرافی بگوم آکایا بازیگر ترکیه ای قد وزن تحصیلات اینستاگرام روابط همراه با عکس)
سرا آریتورک بازیگر نقش ناز در سریال دستوراعمل عشق این روز ها سر و صدای زیادی به پا کرده است.او ایتدا با حضور در مسابقات استعدادیابی صدا ... ( سرا آریتورک بازیگر نقش ناز در سریال ترکی دستورالعمل عشق بیوگرافی اینستاگرام قد وزن روابط)
ایل‌آیدا چویک بازیگر نقش بتول یامان دختر شرمین و دختر عموی دمیر یامان در سریال روزی روزگاری در چوکوروا 2 بزودی به این سریال اضافه ... ( ایل‌آیدا چویک در سریال ترکی روزی روزگاری در چکوروا نقش بتول یامان دختر شرمین یامان را ایفا می کند)
سلین ینینجی بازیگر نقش صحنیه در سریال روزی روزگاری در چوکوروا و ادامه این سریال عکس های را در اینستاگرامش با طرفدارانش به اشتراک گذاشت که هم... ( سلین ینینچی نقش صحنیه سریال روزی روزگاری در چکوروا 2 در اینستاگرام عکس عمل بینی خود را به اشتراک گذاشت)
سلین گنچ بازیگر نقش گلتن در سریال محبوب و پرطرفدار  روزی روزگاری در چوکوروا با بازی هلال آلتینبیلک و ابراهیم چلیکول که از شبکه &nb... ( واکنش هلال آلتینبیلک زلیخا به عکس های سلین گنچ بازیگر نقش گلتن در سریال ترکیه ای روزی روزگاری در چکوروا)
 یک زن کویتی لباس عروس بورجو بیریجیک را 1/500/00 میلیارد ریال خرید. لباس عروس بازیگر ترکیه ای بورجو بیریجیک در آخرین قسمت از سریال ... ( لباس عروس بورجو بیریجیک در سریال دختره پنجره را یک زن کویتی به قیمت باور نکردی برای خود خرید.)
بورجو بیریجیک امیدوارم روزی من هم به تئاتر برگردم. بورجو بیریجیک، بازیگر، مدل و مجری زیبای ترکیه ای روز گذشته در اولین نمایش تئاتر&n... ( بورجو بیریجیک بازیگر سریال ماکسیرا میخواهد به تئاتر برگردد.اینستاگرام بورجو بیریجیک نقش ماکسیرا)
5 راز هلال آلتینبیلک بازیگر نقش زلیخا در سریال روزی روزگاری در چکوروا درباره بازیگر نقش زلیخا در سریال ترکیه ای روزگارانی در چکوروا ... ( 5 راز هلال آلتینبیلک بازیگر نقش زلیخا یامان در سریال روزی روزگاری در چکوروا با اینستاگرام)
محبوب ترین خدمات
>

خدمات رنگ مو در منزل

در سالن های زیبایی خدمات متنوعی ارائه میشود.ولی رفتن به سالن های زیبایی همیشه بدون دردسر و مشکل نیست.تعیین وقت قبلی انتظار برای انجام خدمات سفارش شده تلف شدن زمان در ترافیک , هوای آلوده و... از جمله مشکلاتی است که حتما با آنها روبه رو خواهید شد.به
php-1 طراحی و اجرا