مجله زیبایی صبا ریکو
2024/Oct/22

Content in section 1.

صفحه اصلی مجله زیبایی صبا ریکو
ویدیو آموزشی
صفحه اصلی >
لیست اخبار >
سلبریتی های ترکیه >
معرفی تمامی سریال های ترکیه ای
معرفی تمامی سریال های ترکیه ای
2021/04/15

سریال های ترکیه ای با جزئیات کامل و عکس بازیگران

طرفداران سریال های ترکی در ایران بسیار هستند.سریال های که بیشتر از شبکه جم فارسی به صورت دوبله در اختیار آنها قرار می گیرد ما در این مقاله سعی داریم به صورت هر روز شما را از اخبار سریال های ترکیه ای با خبر کنیم.

دوستان گرامی در این مقاله تمامی سریال های ترکیه ای به شما معرفی می شود.توجه داشته باشید این مطلب هر روز بروزرسانی می شود و مطالب جدید و خبر های جدید در انتها مقاله قرار می گیرند. به این صورت که هر اتفاقی در سریال های ترکیه ای در انتهای این مقاله برای شما بروز رسانی می شود.امیدوارم لذت ببرید.لطفا لطفا نظرات خودتان را برای ما کامنت کنید.

سریال ترکیه ای بی صداقت (Sadakatsiz)

ژانر: درام ، انتقام ، خانواده ، هیجان انگیز

بازیگران:ارن ووردم ( Eren Vurdem) , جانسو دره (Cansu Dere) , کانر کیندوروک (Caner Cindoruk), ملیس سزن (Melis Sezen) و الیف اوزگه اوزدر (Özge Özder)

پخش : سال ۲۰۲۰ کانال D

سریال بی صادقت یا Sadakatsiz  یکی دیگر از پیچیده ترین و  نفس گیر ترین سریال های تولید شده در کانال  D ترکیه است. ایده اصلی این سریال ترکی از مجموعه تلویزیونی بریتانیایی "دکتر فاستر" گرفته شده است. بدون شک طرفداران دکتر فاستر خط داستانی سریال بی صداقت را حدس زده اند که در آن  شوهر پزشک خیانت می کند.

اگر در مورد بازیگران سریال بی صداقت صحبت کنیم ، یکی از  زیباترین و کارکشته ترین بازیگران ترک یعنی  جانسو دره را در نقش Asya خواهید دید. بله ، آسیا پزشک است و در کنار همسرش ولکان و پسرش علی زندگی شادی را سپری می کند. اما ، وقتی او از چگونگی خیانت شوهرش مطلع می شود ، همه چیز در زندگی او تغییر می کند. شما باید این سریال درام ترکی را تماشا کنید تا به این بازسازی شده دکتر فاستر امتیاز دهید.

سریال ترکیه ای موهبت (Atiye)

بازیگران : برن سات (Beren Saat) ,مهمت گونسور (Mehmet Günsür) , ملیسا شنولسون (Melisa Senolsun)
ژانر : دارم ,خانوادگی , روانشناحتی
انتشار : نتفلیکس (Netflix) , سال:۲۰۱۹−۲۰۲۰

داستان سریال موهبت

سریال موهبت ، با الهام از کتاب "Dünyanın Uyanışı" نوشته Şengül Boytaş ، ساخته شده است.موهبت یک  سریال خارق العاده است که در آن گذشته و آینده با تأکید بر کاراکتر Atiye در هم آمیخته می شود.آتیه با موضوع خاص و بازیگرانش یک ابرقهرمان  زن به تاریخ سریال های ترکیه ای هدیه داد. در مقایسه با مجموعه های تلویزیونی بزرگی مانند Lost ،Fringe ، آتیه موفق شد در میان مجموعه هایی قرار گیرد که امتیاز IMDB بالایی دارند.

نام هایی مانند برن سات ، مهمت گونسور  در میان بازیگران سریال  تلویزیونی آتیه وجود دارد.اوزان آشکتان در فصل اول ان را کارگردانی میکند. آتیه در تاریخ 27 دسامبر 2019 به صورت زنده در بستر Netflix نمایش داده شد. قسمت های جدید این سریال در سه ماهه آخر سال 2020 منتشر می شود.

آتیه ، نقاش جوانی که در کنار خانواده و دوست پسرش اوزان در استانبول زندگی میکند ، از دوران  کودکی یک نماد خاص را نقاشی کرده است. از طرف دیگر ، باستان شناس ارهان ، در Göbeklitepe ، یکی از مهمترین مکانهای کاوش در جهان ،  حفاری باستانی انجام می دهد. وقایع زمانی آغاز می شوند که ارهان ، نمادی که آتیه ناخواسته همیشه آنرا نقاشی کرده در منطقه حفاری پیدا می کند. معنی این نماد چیست؟ این رمز و راز چیست که آتیه و ارهان را بدون در نظر گرفتن زمان و مکان به هم متصل می کند؟

سریال ترکی  آپارتمان بی گناهان یا Masumlar Apartmani

ژانر : درام ، رمز و راز ، خانواده ، داستان عاشقانه ، روانشناختی

بازیگران : فرح زینب عبدالله  Farah Zeynep Abdullah , بیرکان سوکولو Birkan Sokullu,  مروه دزدار Merve Dizdar و  ازگی مولا Ezgi Mola

انتشار : شبکه TRT در سال ۲۰۲۰

داستان سریال

 آپارتمان بی گناهان یک مجموعه تلویزیونی جدید ترکیه ای است که از شبکه  TRT1 پخش میشود که داستان ان  براساس یک داستان واقعی ساخته شده است. بله ، این مجموعه ترکی بر اساس رمان روانشناختی دکتر Gulseren Budayicioglu نویسنده مطرح ترک ساخته شده است.

داستان Masumlar Apartmani با داستان های معمولی درام ترکی فرق دارد این سریال  شما را درگیر فصل های مرموز خود میکند.  آپارتمان بی گناهان در مورد دو خانواده است که در یک آپارتمان زندگی می کنند. شخصیت اصلی Han هان با دو خواهر و پدر بیمار خود در این آپارتمان زندگی می کند و تقریباً همه این خواهر و برادرها به دلیل آسیب های مختلف روانی رنج برده اند.

در این سریال فرح زینب عبدالله در نقش بازیگر نقش اصلی بازی می کند و به خانواده دوم تعلق دارد. فرح زینب در حال به تصویر کشیدن نقش اینچی است که او نیز به همراه خانواده اش به هان می پیوندد و در همان ساختمان زندگی می کند. این مجموعه پر از هیجان ، درام و پر پیچ و تاب است. علاوه بر این ، بازی کلاسیک کل بازیگران نیز شما را متحیر خواهد کرد.

سریال ترکیه ای مواجهه Yüzlesme

ژانر : دارم ,معمایی, انتقام ، خانواده
بازیگران :اوقور یوجل Ugur Yücel , هانده دوغان‌دمیر Hande Dogandemir  , انگین اوزترک Engin Öztürk ,
سال انتشار : kanal D , 2021

موضوع سریال مواجهه Yüzlesme چیست؟

یک سریال جدید برای لذت بردن که توسط Kanal D تولید و پخش میشود!در این سریال مرموز  هانده دوغان‌دمیر در نفش اصلی بازی میکند درخشش و هنر نمایی او را در سریال  در انتظار آفتاب به یاد داریم.داستان در شهر کلندر می گذرد ،این شهر به  تولید گل و اسانس شهره است. با ورود زن مرموزی به نام Fairy به شهر ، اسرار بزرگی که 15 سال پنهان بوده اند فاش می شود و دیگر هیچ چیز در این شهر مانند گذشته نیست.

سریال ترکی عشق سیاه و سفید Siyah Beyaz Ask

ژانر:دارم ,خانوادگی

بازیگران:بیرجه آکالای Birce Akalay و ابراهیم چلیککول Ibrahim Celikkol

انتشار : 2017–2018 - Kanal D

داستان سریال عشق سیاه و سفید Siyah Beyaz Ask

یک سریال عاشقانه با داستانی هیجان انگیز و خاص در مورد Asli پزشکی (با بازی بیرجه آکالای) خوش قلب که با برادر پلیس خود در استانبول زندگی می کند.او ناخواسته درگیر یک باند  مافیایی می شود.او در ادامه سریال باید با رییس  اصلی  مافیا ، به نام فرهات ( نقش آن را ابراهیم چلیککول بازی میکند) ازدواج کند.بازیگران این سریال به ویژه ابراهیم چلیککول که نقش فرهات را بازی می کند در اینجا می درخشد  او با دیالوگ ها و حرکات بدن  خود بی خوبی  توانست تغییرات ظریف شخصیت را نشان دهد.

سریال شخصیت یا Şahsiyet

ژانر : جنایی معمایی

سال انتشار : ۲۰۱۸

بازیگران : جانسو دره , هالوک بیلگینر , متین آکدولگر و شبنم بوزوکلو

این سریال یک سریال اینترنتی ترکی است که در ۱۲ قسمت تولید و پخش شده است. داستان سریال در مورد پیرمردی است که بعد از تشخیص الزایمر توسط پزشکان  ، تصمیم می گیرد  تا زمانیکه حافظه خود را بظور کامل از دست نداده مجرمان را به روش خود مجازات کند.در این سریال جذاب جانسو دره در نقش نورا الماس  افسر پلیس بازی میکند.

 هالوک بیلگینر ، شخصیت اصلی سریال ، برای بازی در سریال تلویزیونی Sahsiyet   چهل و هفتمین دوره جوایز بین المللی Emmy در نیویورک جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد را از آن خود کرد.

معرفی سریال ترکیه ای رامو(ramo)

سریال ترکیه ای رامو(ramo)  سریالی جدیدی  از شبکه ترکی Show tv است. شروع  پخش این سریال جذاب  از ابتدای سال ۲۰۲۰ آغاز شده  و تا به الان ادامه دارد این سریال توانسته طرفداران زیادی را برای خود جمع کند.

سریال ترکیه ای رامو(ramo)  در ژانر درام ساخته شده و کارگردانی سریال سریال ترکیه ای رامو(ramo)  را اقای Yağız Alp Akaydın و نویسندگی آن را اقای Yılmaz Şahin عهده دار می باشد.

سریال  رامو(ramo)  سه شنبه ها ساعت ۲۱:۳۰ از Show tv پخش می شود. این سریال در یک فصل و ۲۰ قسمتی ساخته شده اما در هنگام  پخش مدت زمان قسمت ها کوتاه تر ولی  تعداد قسمت ها توسط شبکه پخش کننده بیشتر شد.

داستان سریال ترکیه ای رامو(ramo)

رامو همراه خانواده اش در یکی از محله های ضعیف،فقر، خلاف ولی متحد و پر انرژی آدانا زندگی می کند. بدلیل قاچاق سوخت به عنوان شغل اصلی و منبع درآمده این افراد به آنها لقب بنزین چی ها داده شده است.

رامو و خانواده اش برای خلافکاری به نام چنگیز کار می کنند، اما چنگیز خودش به شخصی به نام جهانگیر خدمت می کند. چنگیز و خانواده اش به هیچ عنوان رفتار مناسبی با زیردستانشان و کارکنان خود ندارند و همیشه به آنها ظلم و تحقیرشان می کنند به همین علت رامو تصمیم می گیرد که چنگیز را کنار بزند و جای وی را تصاحب کند تنها راه  اثبات خود به جهانگیر و زدن زیرآب چنگیز بود.  اما تنها چیزی که باعث تردید رامو می شود عشقش نسبت به دختر چنگیز، سیبل بود . رامو تلاش می کند با نزدیک نشدن به سیبل این عشق رو سرکوب کند. در ادامه داستان بالاخره رامو مجبور میشه پدر و برادر سیبل رو بکشه و …

سریال ترکیه ای رامو(ramo) قرار داد دوساله ی bkm شرکت تهیه کننده ی سریال ترکیه ای رامو(ramo) با کانال show tv به پایان می رسد و این سریال تا قبل از عید فطر به پایان خواهد رسید و اگر اتفاق تغییر خاصی در برنامه ها صورت نگیرد 5 قسمت پایانی سریال فیلم برداری خواهد شد

 

معرفی سریال ترکیه ای گودال Çukur

زمانی که برای سناریوی سریال گودال Çukur  در سال ۲۰۱۷ پای میز مذاکره می نشستند کسی تصور نمی کرد  که این داستان بتواند به  این شکل هواداران بیشماری  را به خود جذب کند نکته قابل توجه اینکه حتی بعد ۳ سال همچنان در صدر جدول پربیننده‌ترین سریال‌ها ترکیه ای باقی مانده است.سریال ترکیه ای که هر دوشنبه طرفدارانش از کانال (show tv) بی صبرانه منتظر اتفاقهای جدیدی در سریال هستند.

خلاصه داستان سریال ترکیه ای گودال Çukur

داستان سریال ترکیه ای گودال Çukur از این قرار است محله‌ای با نام گودال(çukur) در شهر استانبول ترکیه ، که در آن اهالی ساکن در محل  با جرم و خلافکاری خو گرفته‌اند این محله  توسط خانواده‌ای با نام کوچ اوالی (Koçovali) مدیریت می‌شود. خانواده کوچ اوالی باطن و ظاهرشان  با جرم و خلاف درهم تنیده شده اما با وجود و تمام این شرایط قوانینی برای خود نوشته اند  و مهمترین این قانون ها  ممنوعیت مواد مخدر در محله ی گودال Çukur است . مواد مخدر در محله گودال Çukur  تولید و حتی مصرف نمی‌شود و فروش آن نیز ممنوع و به شدت با آن برخورد می شود.در این بین  افراد تازه وارد که وارد گودال Çukur می شوند این قوانین را زیر می گذارند  و در پی آن مشکلات و دشمنی‌های زیادی به وجود می آیید. هیجان که در هر قسمت سریال ترکیه ای گودال Çukur به وجود می آید  نفس بیننده‌هایش را در سینه حبس می‌کند و حضور بهترین بازیگرهای ترکیه  با عنوان بازیگر مهمان نیز به هیجان هر قسمت سریال اضافه می‌کند.

سریال ترکیه ای گودال Çukur  سالهاست در محله بالات – فاتیح استانبول ترکیه  فیلم برداری می‌شود اما در برخی از قسمت‌ها با توجه  به سناریو و داستان سریال ، فیلمبرداری‌اش در پاریس و برلین انجام شده است. داستان و موزیک بی‌نظیر آن باعث شده که تمام آهنگ‌های پخش شده در سریال ترکیه ای گودال Çukur  در بالاترین میزان جستجو قرار بگیرد.

بازیگر نقش اول سریال ترکیه ای گودال Çukur (آراس بولوت اینملی) بعد از ایفای  نقش کاراکتر  (یاماچ کوچ اوالی) تبدیل به یکی از ستاره‌های جوان ومحبوب ترکیه ای شده است. با توجه به امتیاز بالای سریال ترکیه ای گودال Çukur همچنان ساخت و پخش آن ادامه خواهد داشت  و شدیدا  پیشنهاد می‌کنیم که شما هم حتما این سریال را دنبال کنید!

پایان سریال ترکیه ای گودال Çukur

بازیگر رضا کوجااوغلو (Rıza Kocaoğlu) پایان سریال گودال را دهم خرداد ماه اعلام کرد.

نام نویسنده : حامد شعبانی
زیباترین زن ترکیه زیباترین بازیگر ترکیه بازیگرای ترکیه ای سریال ضربان قلب سریال هرجایی سریال روزی روزگاری در چکوروا سریال جدید ترکیه ای سریال های شبکه جم بازیگر زن ترکیه ای سریال ترکیه ای بهترین سریال های ترکیه ای بهترین سریال ترکیه ای Turkish
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
در مقاله جدیدترین خبر های مربوط به مریم اوزرلی یکی از معروف ترین بازیگر های  ترکیه را می خوانید. خیلی وقت بود که درباره مریم اوزرلی چیز... ( مریم اوزرلی بازیگر ترکیه ای کجاست و الان چه می کند؟)
 ازگه ازپیرینچی بازیگر ترکیه ای با پدرش وداع کرد اوزگه اوزپیرینچی، بازیگر سرشناس ترکیه، پدرش، کادری امراه اوزپیرینچی، را از دست داد. خ... ( ازگه ازپیرینچی بازیگر ترکیه ای با پدرش وداع کرد)
افرا ساراچ اوغلو نه تنها یک بازیگر با استعداد، بلکه یک نماد مد در ترکیه  است او که می داند که چگونه برای مناسبت های مختلف لباس انتخاب ک... ( تیپ و استایل افرا ساراچ اوغلو : نکات و ترفندهایی برای اینکه در هر موقعیتی جذاب به نظر برسید)
در این پست، برخی از رازها،سلامت که Burcu Özberk برای خوش اندام و جذاب بودن خود دنبال می کند، با شما به اشتراک می گذاریم. Burcu Özb... ( بورجو اوزبرک بازیگر جذاب ترک اسرار زیبایی و سالامت خود را فاش می کند!)
دمت اوزدمیر Demet Özdemir یکی از زیباترین ترین و با استعدادترین بازیگران زن ترکیه است، اما او به خاطر زندگی شخصی جنجالی اش نیز شناخته ش... ( تاریخچه تمام رابطه های عاشقانه دمت اوزدمیر Demet Özdemir بازیگر ترکیه ای)
هانده ارچل یکی از مشهورترین و پردرآمدترین بازیگران زن در صنعت تلویزیون و سینمای ترکیه است. او در سریال ها  و فیلم های موفق بسیاری مانند... ( هانده ارچل (Hande Erçel) چقدر درآمد دارد؟ثروت او چقدر است؟)
بیوگرافی بازیگر ترکیه ای گزده کانسو متولد 1 شهریور 1359 شهر ازمیر در خانواده هنری به دنیا آمده است.پدرش عباس کانسو نویسنده و ما... ( بیوگرافی گزده کانسو بازیگر ترکیه ای نقش زرین در سریال ملکه شب اینستاگرام قد وزن تحصیلات سریال ها)
پلین اولوکسار (31 فروردین 1373)  بازیگر نقش نرگس ,  سریال اتاق 309 در کنار  دمت اوزدمیر  در سال 2016 اولین پرو... ( پلین اولوکسار بازیگر نقش نرگس در سریال اتاق 309 بیوگرافی قد وزن اینستاگرام روابط تحصیلات خانواده سریال)
مهمت گونسور  (Mehmet Günsür) ( ۸ مه ۱۹۷۵)(18 اردیبهشت 1354) در شهر استانبول ترکیه به دنیا آمده است. مهمت را بیشتر ب... ( مهمت گونسور بازیگر نقش دنیز در سریال فی بیوگرافی قد وزن تحصیلات اینستاگرام روابط)
داملا سونمز ( Damla Sönmez) متولد ( ۳ مه ۱۹۸۷) (13 اردیبهشت 1366) در شهر استانبول یکی از محبوب ترین بازیگران نسل جو... ( داملا سونمز بازیگر نقش دلروبا سریال عزیز بیوگرافی قد وزن تحصیلات اینستاگرام همراه با عکس)
 مراد ییلدریم در 13 آوریل 1979 (24 فروردین 1358) شهر قونیه به دنیا آمده است. او اصالتی  ماردینی دارد. مراد از ... ( مراد ییلدریم بازیگر سریال ترکی عزیز بیوگرافی قد وزن روابط تحصیلات اینستاگرام سریال و فیلم ها)
سریال ترکی پنجاه متر مربع در ژانر کمدی اکشن در تاریخ 2021 ژانویه 27  از شبکه Netflix شروع به پخش کرده است. سریال 50M2 فعلا فص... ( داستان سریال ترکی پنجاه متر مربع بیوگرافی بازیگران قسمت ها اینستاگرام خلاصه)
بیوگرافی بگوم آکایا  بگوم آکایا در 8 فوریه 1991(19 بهمن 1369) در شهر استانبول در خانواده ثروتمند متولد شد.پدر بگوم یکی از ... ( بیوگرافی بگوم آکایا بازیگر ترکیه ای قد وزن تحصیلات اینستاگرام روابط همراه با عکس)
سرا آریتورک بازیگر نقش ناز در سریال دستوراعمل عشق این روز ها سر و صدای زیادی به پا کرده است.او ایتدا با حضور در مسابقات استعدادیابی صدا ... ( سرا آریتورک بازیگر نقش ناز در سریال ترکی دستورالعمل عشق بیوگرافی اینستاگرام قد وزن روابط)
ایل‌آیدا چویک بازیگر نقش بتول یامان دختر شرمین و دختر عموی دمیر یامان در سریال روزی روزگاری در چوکوروا 2 بزودی به این سریال اضافه ... ( ایل‌آیدا چویک در سریال ترکی روزی روزگاری در چکوروا نقش بتول یامان دختر شرمین یامان را ایفا می کند)
سلین ینینجی بازیگر نقش صحنیه در سریال روزی روزگاری در چوکوروا و ادامه این سریال عکس های را در اینستاگرامش با طرفدارانش به اشتراک گذاشت که هم... ( سلین ینینچی نقش صحنیه سریال روزی روزگاری در چکوروا 2 در اینستاگرام عکس عمل بینی خود را به اشتراک گذاشت)
سلین گنچ بازیگر نقش گلتن در سریال محبوب و پرطرفدار  روزی روزگاری در چوکوروا با بازی هلال آلتینبیلک و ابراهیم چلیکول که از شبکه &nb... ( واکنش هلال آلتینبیلک زلیخا به عکس های سلین گنچ بازیگر نقش گلتن در سریال ترکیه ای روزی روزگاری در چکوروا)
 یک زن کویتی لباس عروس بورجو بیریجیک را 1/500/00 میلیارد ریال خرید. لباس عروس بازیگر ترکیه ای بورجو بیریجیک در آخرین قسمت از سریال ... ( لباس عروس بورجو بیریجیک در سریال دختره پنجره را یک زن کویتی به قیمت باور نکردی برای خود خرید.)
بورجو بیریجیک امیدوارم روزی من هم به تئاتر برگردم. بورجو بیریجیک، بازیگر، مدل و مجری زیبای ترکیه ای روز گذشته در اولین نمایش تئاتر&n... ( بورجو بیریجیک بازیگر سریال ماکسیرا میخواهد به تئاتر برگردد.اینستاگرام بورجو بیریجیک نقش ماکسیرا)
5 راز هلال آلتینبیلک بازیگر نقش زلیخا در سریال روزی روزگاری در چکوروا درباره بازیگر نقش زلیخا در سریال ترکیه ای روزگارانی در چکوروا ... ( 5 راز هلال آلتینبیلک بازیگر نقش زلیخا یامان در سریال روزی روزگاری در چکوروا با اینستاگرام)
محبوب ترین خدمات
>

خدمات رنگ مو در منزل

در سالن های زیبایی خدمات متنوعی ارائه میشود.ولی رفتن به سالن های زیبایی همیشه بدون دردسر و مشکل نیست.تعیین وقت قبلی انتظار برای انجام خدمات سفارش شده تلف شدن زمان در ترافیک , هوای آلوده و... از جمله مشکلاتی است که حتما با آنها روبه رو خواهید شد.به
php-1 طراحی و اجرا