مجله زیبایی صبا ریکو
2024/Apr/26

Content in section 1.

صفحه اصلی مجله زیبایی صبا ریکو
ویدیو آموزشی
صفحه اصلی >
لیست اخبار >
سلبریتی های ترکیه >
گوکان آلکان همسر نسرین جوادزاده
گوکان آلکان همسر نسرین جوادزاده
2021/04/26

گوکان آلکان بیوگرافی و تیپ استایل با عکس های اختصاصی

گوکهان آلکان Gökhan alkan ( متولد  17 آذر 1366  در شهر استانبول ) بازیگر و مدل محبوب این روزهای سریال های ترکیه ای که به شدت مورد توجه قرار گرفته است. گوکهان آلکان  تک فرزند یک خانواده مهاجر به کشور ترکیه  است. وی موفق شده  از دانشگاه کوجالی در رشته مهندسی خودرو و همچنین دانشگاه آنادولو در رشته تجارت و بازاریابی خارجی فارغ التحصیل شود.

گوکان آلکان مدل و بازیگر خیلی محبوبی در کشور ترکیه است وی بیشتر برای حضور در سریال های مثل ضربان قلب، خانواده همسرم و… شناخته می شود.

گوکان آلکان از هنرمندان چند وجهی ترکیه می باشد که در عرصه های مختلفی نظیر سلفژ (خواندن و نوشتن نت های موسیقی) ، خوانندگی، بازیگری، ورزشی، صداپیشگی، شعر و ترانه نویسی فعالیت میکند. 

ابتدا گوکان  در دوره کوتاهی از زندگی اش به شغل مهندسی و معلمی مشغول می شود اما زمانی که در گروه های آماتور تئاتر در دبیرستان و دانشگاه شرکت می کند و نقش هایی را ایفا می کند به بازیگری و ساخت آهنگ های اختصاصی روی می آورد.

گوکان آلکان با توجه به علاقه ای که به بازیگری پیدا می کند به مدت یک سال در مرکز هنر مژدات گزن (بازیگر و نویسنده ترک) دوره های آموزشی فشرده ای  را می گذراند و سپس به عنوان یک بازیگر حرفه ای از سوی تئاتر مژدات گزن انتخاب  می شود.

 از سال ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۳ در چندین نمایشنامه به مدت دو فصل در تئاتر مژدات گزن مشغول بوده  و پس از فارغ التحصیلی، در نهایت خودش تئاتر مخصوص خود را با گروهی از دوستانش راه اندازی کرد.

اولین تجربه تلویزیونی گوکان آلکان به صورت حرفه ای  حضور در سریال بین المللی و موفق حریم سلطان (Muhteşem Yüzyıl) بود، پروژه ای که در سال ۲۰۱۱ آغاز شد و تاریخ کشور ترکیه در زمان عثمانی ها را به نمایش گذاشت و سر و صدای زیادی به پا کرد.

او در چندین قسمت این سریال به عنوان بازیگر مهمان حضور داشت به قدری عالی ظاهر شد و شیوه اجرا و شخصیت او توانست توجه های زیادی را به خود جلب کند. در نتیجه همین موفقیت، وی توانست  در شماری از پروژه ها و سریال های ترکیه ای  در قالب شخصیت اصلی سریال انتخاب شود.

آلکان پس از ایفای نقش تارک اویگان در سریال “خانواده همسرم” (Kocamın Ailesi) که در طی دو فصل با ۵۷ قسمت پخش شد، به عنوان یکی از بازیگران محبوب طرفدران سریال های ترکیه ای شناخته شد.

در سال ۲۰۱۶ او در  فیلم “قیچی” و “یک فصل از سریال  دفنه” حضور پیدا کرد که فیلم دوم در شماری از جشنواره های فیلم مورد توجه و تحسین منتقدین  قرار گرفت همچنین  در سال ۲۰۱۷ در نهمین جشنواه فیلم ترکی در مونترال جایزه بهترین فیلم را از آن خود کرد.

آلکان برای بازی در نقش ایگیت بالجی در سریال “دوستم داره دوستم نداره” (نسخه ترکیه ای  یکی از محصولات تلویزیونی کره ای) در پنجمین مراسم اهدای جوایزAPAN Star  موفق به دریافت جایزه افتخاری این مراسم در کشور کره جنوبی شد.

پنجمین مراسم اهدای جوایزAPAN Star 

گوکان آلکان  در سال ۲۰۱۷ بعنوان یکی از  بازیگران اصلی  مجموعه فیلم های “داستان های عشقی ارگانیک” به کارگردانی آلپگیرای ام. اورلو حضور داشت . این مجموعه  شامل ۸ فیلم کوتاه بود.  فیلم داستان های عشقی ارگانیک توانست  کاندیدای ۷ بخش  از جوایز جشنواره بین المللی فیلم مادرید شود و در یک گروه برنده شود  و در جشنواره بین المللی فیلم ReelHeART تورنتو نیز کاندید چهار بخش از جایزه شود که  توانست جوایز بهترین فیلم خارجی و بهترین گروه بازیگران را کسب کند.

گوکان آلکان  و همبازی اش اویکو کارایل در سال ۲۰۱۷ برای بازی در سریال به شدت محبوب  “ضربان قلب” توانستند در مراسم اهدای جوایز پروانه طلایی، مجله ماری کلر و بیستمین مراسم اهدای جوایز هوریت جایزه بهترین زوج بازیگر سینمایی را برای خود کنند.

در سال ۲۰۱۳ با ایفای نقش  جم کارابی در سریال “همه چیز مرکزی” (Her Şey Yolunda Merkez) دوباره پا به  تلویزیون گذاشت. در همان سال در سریال “Gurbette Aşk Bir Yastıkta” با نقش عثمان ترک اوغلو جلو دوربین ها  رفت. این  مجموعه  تا سال ۲۰۱۴ ادامه داشت.

در سال ۲۰۱۴ توانست بازی در نقش تارک اویگان/انگین را در سریال “خانواده همسرم” (Kocamın Ailesi) برای خود کند  که زمینه ساز موفقیت بیشتر در عرضه سریال و فیلم  را فراهم آورد. او در این سریال با بازیگرانی همچون یلیز کووانچی و سرای کایا همبازی شد  و تا سال ۲۰۱۵ نیز پخش این سریال ادامه داشت.

در سال ۲۰۱۹ در نقش کاران سرزلی در مجموعه “دار و ندار” (Zengin ve Yoksul) نقش آفرینی کرد و  در سال ۲۰۲۰ نیز به عنوان بازیگر مهمان در سریال جنجالی و پر ستاره  “سیب ممنوعه” در نقش کریم ظاهر شد.

گوکان آلکان بیماری نادری دارد او دچار سندرم آسپرگر (نوعی اختلال رشد عصبی) است که   فرد با مشکلاتی در زمینه ارتباط بین فردی و ارتباط غیرکلامی روبه روست و  شکل ملایمی از بیماری اوتیسم محسوب می شود.

گوکان آلکان  در سال ۲۰۱۴ با بازیگر ترکیه ای سرای کایا که یکی از همکاران او در سریال “خانواده همسرم” بود، آشنا شد و برطبق برخی گزارش ها رابطه آنها تا سال ۲۰۱۷ ادامه داشت. بعد از جدایی از سرای کایا  گوکان آلکان با نسرین جوادزاده وارد رابطه شده و این دو زوج هنرمند تصمیم به ازدواج باهم را دارند.

این بازیگر بیش ازدو میلیون و ششصد هزار فالوور در شبکه اجتماعی اینستاگرام دارد و معمولا پیج خود را با جدیدترین تصاویر اعم از سلفی ها، سفرها و یا عکس های حرفه ای اش در فتوشوت ها به روزرسانی می کند.

اینستاگرام گوکان آلکان

عکس گوکان آلکان

عکس گوکان آلکان و همسرش نسرین جوادزاده

تیپ و استایل عکس گوکان آلکان

عکس گوکان آلکان

عکس گوکان آلکان

عکس گوکان آلکان

عکس گوکان آلکان و همسرش نسرین جواد زاده

نام نویسنده : حامد شعبانی
سریال اویکو کارایل دار و ندار Her Şey Yolunda Merkez خانواده همسرم Gurbette Aşk Bir Yastıkta سریال همه چیز مرکزی اویکو کارایل سریال داستان های عشقی ارگانیک سریال دوستم داره دوستم نداره سریال  دفنه فیلم قیچی سریال حریم سلطان سریال خانواده همسرم سریال ضربان قلب Kocamın Ailesi گوکهان آلکان Gökhan alkan
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
در مقاله جدیدترین خبر های مربوط به مریم اوزرلی یکی از معروف ترین بازیگر های  ترکیه را می خوانید. خیلی وقت بود که درباره مریم اوزرلی چیز... ( مریم اوزرلی بازیگر ترکیه ای کجاست و الان چه می کند؟)
 ازگه ازپیرینچی بازیگر ترکیه ای با پدرش وداع کرد اوزگه اوزپیرینچی، بازیگر سرشناس ترکیه، پدرش، کادری امراه اوزپیرینچی، را از دست داد. خ... ( ازگه ازپیرینچی بازیگر ترکیه ای با پدرش وداع کرد)
افرا ساراچ اوغلو نه تنها یک بازیگر با استعداد، بلکه یک نماد مد در ترکیه  است او که می داند که چگونه برای مناسبت های مختلف لباس انتخاب ک... ( تیپ و استایل افرا ساراچ اوغلو : نکات و ترفندهایی برای اینکه در هر موقعیتی جذاب به نظر برسید)
در این پست، برخی از رازها،سلامت که Burcu Özberk برای خوش اندام و جذاب بودن خود دنبال می کند، با شما به اشتراک می گذاریم. Burcu Özb... ( بورجو اوزبرک بازیگر جذاب ترک اسرار زیبایی و سالامت خود را فاش می کند!)
دمت اوزدمیر Demet Özdemir یکی از زیباترین ترین و با استعدادترین بازیگران زن ترکیه است، اما او به خاطر زندگی شخصی جنجالی اش نیز شناخته ش... ( تاریخچه تمام رابطه های عاشقانه دمت اوزدمیر Demet Özdemir بازیگر ترکیه ای)
هانده ارچل یکی از مشهورترین و پردرآمدترین بازیگران زن در صنعت تلویزیون و سینمای ترکیه است. او در سریال ها  و فیلم های موفق بسیاری مانند... ( هانده ارچل (Hande Erçel) چقدر درآمد دارد؟ثروت او چقدر است؟)
بیوگرافی بازیگر ترکیه ای گزده کانسو متولد 1 شهریور 1359 شهر ازمیر در خانواده هنری به دنیا آمده است.پدرش عباس کانسو نویسنده و ما... ( بیوگرافی گزده کانسو بازیگر ترکیه ای نقش زرین در سریال ملکه شب اینستاگرام قد وزن تحصیلات سریال ها)
پلین اولوکسار (31 فروردین 1373)  بازیگر نقش نرگس ,  سریال اتاق 309 در کنار  دمت اوزدمیر  در سال 2016 اولین پرو... ( پلین اولوکسار بازیگر نقش نرگس در سریال اتاق 309 بیوگرافی قد وزن اینستاگرام روابط تحصیلات خانواده سریال)
مهمت گونسور  (Mehmet Günsür) ( ۸ مه ۱۹۷۵)(18 اردیبهشت 1354) در شهر استانبول ترکیه به دنیا آمده است. مهمت را بیشتر ب... ( مهمت گونسور بازیگر نقش دنیز در سریال فی بیوگرافی قد وزن تحصیلات اینستاگرام روابط)
داملا سونمز ( Damla Sönmez) متولد ( ۳ مه ۱۹۸۷) (13 اردیبهشت 1366) در شهر استانبول یکی از محبوب ترین بازیگران نسل جو... ( داملا سونمز بازیگر نقش دلروبا سریال عزیز بیوگرافی قد وزن تحصیلات اینستاگرام همراه با عکس)
 مراد ییلدریم در 13 آوریل 1979 (24 فروردین 1358) شهر قونیه به دنیا آمده است. او اصالتی  ماردینی دارد. مراد از ... ( مراد ییلدریم بازیگر سریال ترکی عزیز بیوگرافی قد وزن روابط تحصیلات اینستاگرام سریال و فیلم ها)
سریال ترکی پنجاه متر مربع در ژانر کمدی اکشن در تاریخ 2021 ژانویه 27  از شبکه Netflix شروع به پخش کرده است. سریال 50M2 فعلا فص... ( داستان سریال ترکی پنجاه متر مربع بیوگرافی بازیگران قسمت ها اینستاگرام خلاصه)
بیوگرافی بگوم آکایا  بگوم آکایا در 8 فوریه 1991(19 بهمن 1369) در شهر استانبول در خانواده ثروتمند متولد شد.پدر بگوم یکی از ... ( بیوگرافی بگوم آکایا بازیگر ترکیه ای قد وزن تحصیلات اینستاگرام روابط همراه با عکس)
سرا آریتورک بازیگر نقش ناز در سریال دستوراعمل عشق این روز ها سر و صدای زیادی به پا کرده است.او ایتدا با حضور در مسابقات استعدادیابی صدا ... ( سرا آریتورک بازیگر نقش ناز در سریال ترکی دستورالعمل عشق بیوگرافی اینستاگرام قد وزن روابط)
ایل‌آیدا چویک بازیگر نقش بتول یامان دختر شرمین و دختر عموی دمیر یامان در سریال روزی روزگاری در چوکوروا 2 بزودی به این سریال اضافه ... ( ایل‌آیدا چویک در سریال ترکی روزی روزگاری در چکوروا نقش بتول یامان دختر شرمین یامان را ایفا می کند)
سلین ینینجی بازیگر نقش صحنیه در سریال روزی روزگاری در چوکوروا و ادامه این سریال عکس های را در اینستاگرامش با طرفدارانش به اشتراک گذاشت که هم... ( سلین ینینچی نقش صحنیه سریال روزی روزگاری در چکوروا 2 در اینستاگرام عکس عمل بینی خود را به اشتراک گذاشت)
سلین گنچ بازیگر نقش گلتن در سریال محبوب و پرطرفدار  روزی روزگاری در چوکوروا با بازی هلال آلتینبیلک و ابراهیم چلیکول که از شبکه &nb... ( واکنش هلال آلتینبیلک زلیخا به عکس های سلین گنچ بازیگر نقش گلتن در سریال ترکیه ای روزی روزگاری در چکوروا)
 یک زن کویتی لباس عروس بورجو بیریجیک را 1/500/00 میلیارد ریال خرید. لباس عروس بازیگر ترکیه ای بورجو بیریجیک در آخرین قسمت از سریال ... ( لباس عروس بورجو بیریجیک در سریال دختره پنجره را یک زن کویتی به قیمت باور نکردی برای خود خرید.)
بورجو بیریجیک امیدوارم روزی من هم به تئاتر برگردم. بورجو بیریجیک، بازیگر، مدل و مجری زیبای ترکیه ای روز گذشته در اولین نمایش تئاتر&n... ( بورجو بیریجیک بازیگر سریال ماکسیرا میخواهد به تئاتر برگردد.اینستاگرام بورجو بیریجیک نقش ماکسیرا)
5 راز هلال آلتینبیلک بازیگر نقش زلیخا در سریال روزی روزگاری در چکوروا درباره بازیگر نقش زلیخا در سریال ترکیه ای روزگارانی در چکوروا ... ( 5 راز هلال آلتینبیلک بازیگر نقش زلیخا یامان در سریال روزی روزگاری در چکوروا با اینستاگرام)
محبوب ترین خدمات
>

خدمات رنگ مو در منزل

در سالن های زیبایی خدمات متنوعی ارائه میشود.ولی رفتن به سالن های زیبایی همیشه بدون دردسر و مشکل نیست.تعیین وقت قبلی انتظار برای انجام خدمات سفارش شده تلف شدن زمان در ترافیک , هوای آلوده و... از جمله مشکلاتی است که حتما با آنها روبه رو خواهید شد.به
php-1 طراحی و اجرا