مجله زیبایی صبا ریکو
2024/Apr/26

Content in section 1.

صفحه اصلی مجله زیبایی صبا ریکو
ویدیو آموزشی
صفحه اصلی >
لیست اخبار >
سلبریتی های ترکیه >
بیوگرافی طوبا بویوک اوستون
بیوگرافی طوبا بویوک اوستون
2021/05/03

طوبا بویوک اوستون بیوگرافی معرفی سریال ها همراه با عکس و اینستاگرام

خدیجه طوبا بویوک اوستون (به ترکی استانبولی: Hatice Tuba Büyüküstün) ( 15 دی 1360 ) در شهر استانبول ترکیه یکی از محبوب‌ترین و پردرآمدترین بازیگران زن ترکیه که جایگاه ویژه ای در بین مردم ترکیه دارد.

خانواده طوبا بویوک اوستون

طوبا بویوک‌اوستون از طرف مادرش مهاجر کریمه و از سمت پدرش یک مهاجر کریتی است. وی از مدرسه خصوصی دوعوش استانبول و دانشگاه هنرهای زیبای معمار سنان، در رشته  دکورهای صحنه و طراحی لباس فارغ‌التحصیل شده است.

تحصیلات طوبا بویوک اوستون

طوبا هنگام تحصیل در دانشگاه در تبلیغات تجاری متعددی حضور پیدا کرد. که این موضوع باعث پس از فارغ‌التحصیلی از دانشگاه، یکی از کارگردان های مطرح ترکیه به نام عثمان عدنان از او  برای بازی در یک سریال تلویزیونی دعوت کند.

شروع بازیگری طوبا بویوک اوستون

شروع  بازیگری او با حضور در ۴ قسمت آخر سریال دفتر سلطان آغاز شد  که این پروژه توسط آیدین بولوت کارگردانی شده بود  و در سال ۲۰۰۳ از کانال D پخش شد.

در سال ۲۰۰۴، با خلق شخصیت ظریفه در مجموعه تلویزیونی به نام رز اویا در حلقه من است، به کارگردانی چاقان ایرماک از شبکه D، به شهرت و محبوبیت رسید.

در همان سال، بویوک‌اوستون، شخصیت گلیزار را در فیلم تلویزیونی گلیزار به کارگردانی جمال شان به تصویر کشید، و توانست جایزه بهترین بازیگر زن را در جشنواره بین‌المللی تلویزیونی صربستان و مونته‌نگرو دریافت کند.

سریال های که طوبا بویوک اوستون بازی کرده است.

در سال ۲۰۰۶ بویوک‌اوستون در فیلم امتحان به کارگردانی علی شادوقلو  حضور پیدا کرد، این فرصتی بود تا با بازیگر مشهور ژان-کلود ون دام در این فیلم همکاری کند.

در همان سال‌ها با پخش مجموعه‌های تلویزیونی مانند رز اویل در حلقه من است، زیر درختان لیندر، عاصی از تلویزیون‌های عربی، شهرت زیادی در خاورمیانه پیدا کرد و نقش مهمی در صادرات سریال‌های تلویزیونی ترکیه به خارج از کشور داشت.

سریال عاصی که وی در آن نقش اصلی را ایفا کرد، در ۵۱مین جشنواره تلویزیونی مونت-کارلو با رتبه‌بندی در ۶۷ کشور در رشته بهترین سریال تلویزیونی نامزد شد.

وی در سال ۲۰۱۰ با بازی در فیلم از قلبت بپرس به  اولین نقش اصلی خود را در سینما رسید.

وی برای بازی در مجموعه تلویزیونی ۲۰ دقیقه نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر زن در چهل و دومین دوره جوایز بین‌المللی امی شد و عنوان اولین بازیگر زن ترکیه را که نامزد جایزه امی شده بود دریافت کرد.

او در سریال عشق پول سیاه که از مارس ۲۰۱۴ آغاز شده بود  و از شبکه  آ تی‌وی شد ، نقش اصلی زن سریال  را با انگین آکیورک نقش اصلی مردبر عهده داشتند.

هنگام دریافت جایزه ستاره‌های صادرات برای بازی در سریال تلویزیونی عشق پول سیاه، باز هم به خاطر این نقش در چهاردهمین دوره جوایز بین‌المللی جوزپه سیاکا به عنوان بهترین بازیگر زن انتخاب شد.

طوبا بویوک اوستون در سال ۲۰۱۴ به عنوان سفیر حسن نیت یونیسف در ترکیه انتخاب شد.

زیباترین زن ترکیه کیست؟

طوبا بویوک اوستون در سال 2017 در رتبه 17 زیباترین زنان جهان قرار گرفت.

ثروت طوبا بویوک اوستون چقدر است؟

طوبا بویوک اوستون با توجه به محبوبیت بالا در ترکیه و حضور او در یشتر تبلیغات ترکیه در خارج از کشور به خصوص در خاورمیانه و کشورهای عربی در بین سلبریتی های ترکیه یکی از ثروتمند ترین هاست.ثروت طوبا بویوک‌اوستون 25 میلیون دلار است.

ازدواج طوبا بویوک اوستون

وی در ۲۸ ژوئیه ۲۰۱۱ با اونور سایلاک، بازیگر و همکار خود ، در پاریس، فرانسه ازدواج کرد. آنها در ۱۹ ژانویه ۲۰۱۲ صاحب دو دختر دوقلو شدند. و نام های توپراک و مایا را برای آنها انتخاب کرد. زندگی این زوج هنرمند در ۵ ژوئن ۲۰۱۷ پایان یافت.

طوبا بویوک اوستون بچه های

قد و وزن طوبا بویوک اوستون چقدر است؟

طوبا بویوک اوستون با قد 170 و وزن 68 کیلوگرم از خوش اندام ترین بازیگران زن ترکیه می باشد

اینستاگرام طوبا بویوک اوستون

نام نویسنده : حامد شعبانی
بیوگرافی طوبا بویوک اوستون تحصیلات طوبا بویوک اوستون شوهر طوبا بویوک‌اوستون ازدواج طوبا بویوک‌اوستون ثروت طوبا بویوک‌اوستون طوبا بویوک‌اوستون چند سالشه فیلم های طوبا بویوک‌اوستون سریال های طوبا بویوک‌اوستون عکس طوبا بویوک‌اوستون خدیجه طوبا بویوک‌اوستون
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
در مقاله جدیدترین خبر های مربوط به مریم اوزرلی یکی از معروف ترین بازیگر های  ترکیه را می خوانید. خیلی وقت بود که درباره مریم اوزرلی چیز... ( مریم اوزرلی بازیگر ترکیه ای کجاست و الان چه می کند؟)
 ازگه ازپیرینچی بازیگر ترکیه ای با پدرش وداع کرد اوزگه اوزپیرینچی، بازیگر سرشناس ترکیه، پدرش، کادری امراه اوزپیرینچی، را از دست داد. خ... ( ازگه ازپیرینچی بازیگر ترکیه ای با پدرش وداع کرد)
افرا ساراچ اوغلو نه تنها یک بازیگر با استعداد، بلکه یک نماد مد در ترکیه  است او که می داند که چگونه برای مناسبت های مختلف لباس انتخاب ک... ( تیپ و استایل افرا ساراچ اوغلو : نکات و ترفندهایی برای اینکه در هر موقعیتی جذاب به نظر برسید)
در این پست، برخی از رازها،سلامت که Burcu Özberk برای خوش اندام و جذاب بودن خود دنبال می کند، با شما به اشتراک می گذاریم. Burcu Özb... ( بورجو اوزبرک بازیگر جذاب ترک اسرار زیبایی و سالامت خود را فاش می کند!)
دمت اوزدمیر Demet Özdemir یکی از زیباترین ترین و با استعدادترین بازیگران زن ترکیه است، اما او به خاطر زندگی شخصی جنجالی اش نیز شناخته ش... ( تاریخچه تمام رابطه های عاشقانه دمت اوزدمیر Demet Özdemir بازیگر ترکیه ای)
هانده ارچل یکی از مشهورترین و پردرآمدترین بازیگران زن در صنعت تلویزیون و سینمای ترکیه است. او در سریال ها  و فیلم های موفق بسیاری مانند... ( هانده ارچل (Hande Erçel) چقدر درآمد دارد؟ثروت او چقدر است؟)
بیوگرافی بازیگر ترکیه ای گزده کانسو متولد 1 شهریور 1359 شهر ازمیر در خانواده هنری به دنیا آمده است.پدرش عباس کانسو نویسنده و ما... ( بیوگرافی گزده کانسو بازیگر ترکیه ای نقش زرین در سریال ملکه شب اینستاگرام قد وزن تحصیلات سریال ها)
پلین اولوکسار (31 فروردین 1373)  بازیگر نقش نرگس ,  سریال اتاق 309 در کنار  دمت اوزدمیر  در سال 2016 اولین پرو... ( پلین اولوکسار بازیگر نقش نرگس در سریال اتاق 309 بیوگرافی قد وزن اینستاگرام روابط تحصیلات خانواده سریال)
مهمت گونسور  (Mehmet Günsür) ( ۸ مه ۱۹۷۵)(18 اردیبهشت 1354) در شهر استانبول ترکیه به دنیا آمده است. مهمت را بیشتر ب... ( مهمت گونسور بازیگر نقش دنیز در سریال فی بیوگرافی قد وزن تحصیلات اینستاگرام روابط)
داملا سونمز ( Damla Sönmez) متولد ( ۳ مه ۱۹۸۷) (13 اردیبهشت 1366) در شهر استانبول یکی از محبوب ترین بازیگران نسل جو... ( داملا سونمز بازیگر نقش دلروبا سریال عزیز بیوگرافی قد وزن تحصیلات اینستاگرام همراه با عکس)
 مراد ییلدریم در 13 آوریل 1979 (24 فروردین 1358) شهر قونیه به دنیا آمده است. او اصالتی  ماردینی دارد. مراد از ... ( مراد ییلدریم بازیگر سریال ترکی عزیز بیوگرافی قد وزن روابط تحصیلات اینستاگرام سریال و فیلم ها)
سریال ترکی پنجاه متر مربع در ژانر کمدی اکشن در تاریخ 2021 ژانویه 27  از شبکه Netflix شروع به پخش کرده است. سریال 50M2 فعلا فص... ( داستان سریال ترکی پنجاه متر مربع بیوگرافی بازیگران قسمت ها اینستاگرام خلاصه)
بیوگرافی بگوم آکایا  بگوم آکایا در 8 فوریه 1991(19 بهمن 1369) در شهر استانبول در خانواده ثروتمند متولد شد.پدر بگوم یکی از ... ( بیوگرافی بگوم آکایا بازیگر ترکیه ای قد وزن تحصیلات اینستاگرام روابط همراه با عکس)
سرا آریتورک بازیگر نقش ناز در سریال دستوراعمل عشق این روز ها سر و صدای زیادی به پا کرده است.او ایتدا با حضور در مسابقات استعدادیابی صدا ... ( سرا آریتورک بازیگر نقش ناز در سریال ترکی دستورالعمل عشق بیوگرافی اینستاگرام قد وزن روابط)
ایل‌آیدا چویک بازیگر نقش بتول یامان دختر شرمین و دختر عموی دمیر یامان در سریال روزی روزگاری در چوکوروا 2 بزودی به این سریال اضافه ... ( ایل‌آیدا چویک در سریال ترکی روزی روزگاری در چکوروا نقش بتول یامان دختر شرمین یامان را ایفا می کند)
سلین ینینجی بازیگر نقش صحنیه در سریال روزی روزگاری در چوکوروا و ادامه این سریال عکس های را در اینستاگرامش با طرفدارانش به اشتراک گذاشت که هم... ( سلین ینینچی نقش صحنیه سریال روزی روزگاری در چکوروا 2 در اینستاگرام عکس عمل بینی خود را به اشتراک گذاشت)
سلین گنچ بازیگر نقش گلتن در سریال محبوب و پرطرفدار  روزی روزگاری در چوکوروا با بازی هلال آلتینبیلک و ابراهیم چلیکول که از شبکه &nb... ( واکنش هلال آلتینبیلک زلیخا به عکس های سلین گنچ بازیگر نقش گلتن در سریال ترکیه ای روزی روزگاری در چکوروا)
 یک زن کویتی لباس عروس بورجو بیریجیک را 1/500/00 میلیارد ریال خرید. لباس عروس بازیگر ترکیه ای بورجو بیریجیک در آخرین قسمت از سریال ... ( لباس عروس بورجو بیریجیک در سریال دختره پنجره را یک زن کویتی به قیمت باور نکردی برای خود خرید.)
بورجو بیریجیک امیدوارم روزی من هم به تئاتر برگردم. بورجو بیریجیک، بازیگر، مدل و مجری زیبای ترکیه ای روز گذشته در اولین نمایش تئاتر&n... ( بورجو بیریجیک بازیگر سریال ماکسیرا میخواهد به تئاتر برگردد.اینستاگرام بورجو بیریجیک نقش ماکسیرا)
5 راز هلال آلتینبیلک بازیگر نقش زلیخا در سریال روزی روزگاری در چکوروا درباره بازیگر نقش زلیخا در سریال ترکیه ای روزگارانی در چکوروا ... ( 5 راز هلال آلتینبیلک بازیگر نقش زلیخا یامان در سریال روزی روزگاری در چکوروا با اینستاگرام)
محبوب ترین خدمات
>

خدمات رنگ مو در منزل

در سالن های زیبایی خدمات متنوعی ارائه میشود.ولی رفتن به سالن های زیبایی همیشه بدون دردسر و مشکل نیست.تعیین وقت قبلی انتظار برای انجام خدمات سفارش شده تلف شدن زمان در ترافیک , هوای آلوده و... از جمله مشکلاتی است که حتما با آنها روبه رو خواهید شد.به
php-1 طراحی و اجرا