مجله زیبایی صبا ریکو
2024/Apr/26

Content in section 1.

صفحه اصلی مجله زیبایی صبا ریکو
ویدیو آموزشی
صفحه اصلی >
لیست اخبار >
سلبریتی های ترکیه >
بیوگرافی ابراهیم چلیکول
بیوگرافی ابراهیم چلیکول
2021/05/08

ابراهیم چلیکول بیوگرافی سن قد خانواده تحصیلات و اینستاگرام همراه با عکس

ابراهیم چلیکول (ترکی استانبولی: İbrahim Çelikkol‎؛ متولد ۱۴ فوریهٔ ۱۹۸۲ 25 بهمن 1360) در شهر ازمیت هنرپیشه، مدل، و بازیکن حرفه ای بسکتبال که طرفداران ایرانی سریال های ترکی او را بیشتر با حضور در سریال مرحمت می شناسند.

خانواده ابراهیم ابراهیم چلیکول

ابراهیم  یک خواهر کوچکتر  از خود دارد. خانواده مادری او اصالت پوماک دارند که از شهر سالونیک – یونان به ترکیه مهاجرت کرده اند.او از سمت پدری اصالتی عرب دارد.

ابراهیم زمانی که تنها ۱۸ سال سن داشت پدرش را در تصادف رانندگی از دست داد. او در کتاب خاطراتش گفته اصلا تصورش را نمی کرده روزی حرفه بازیگری را دنبال کند چرا که به صورت حرفه ای به کار مدلینگ مشغول بود و از همان سنین بسیار جوانی در کت واک ها شرکت می کرده و یکی از مدل های مورد علاقه بسیاری از برند های معروف جهانی بود که در ترکیه فعالیت میکردند.

علاقه ابراهیم چلیکول

ابراهیم به فعالیت ورزش علاقه زیادی دارد. به خصوص بسکتبال محبوب ترین ورزش اوست.او قبل از بازیگری در لیگ ملی نوجوانان حضور داشته و یکی از مدال آوارن کشور ترکیه در این رشته است.

فیلم ها و سریال های ابراهیم چلیکول

سال ۲۰۰۹ زمانی بود که زندگی این مدل خوش چهره ترک ناگهان تغییر کرد.یکی از کارگردان های مشهور ترکیه به نام عثمان سینافعکس های ابراهیم را در یکی از مجلات مد دید و برای همکاری با او تماس گرفت و از او برای بازی در فیلم پارس دعوت کرد و نقش کاپیتان شامیل باتورایا در فیلم (Pars Narkoterör) را به وی پیشنهاد داد. این فیلم سر آغازی برای حرفه بازیگری وی شد.

از آن زمان به بعد فعالیت او در زمینه بازیگری به سرعت در حال پیشرفت بود زیرا اولین فیلمی که بازی کرد با موفقیت روبه رو شد.ابراهیم در سال ۲۰۱۰ با حضور در سریال تلویزیونی “چاقوی تیز” (Keskin Bıçak) و  سریال “کاراداغلار” (Karadağlar) در نقش گل علی کاراداغ به یکی از سوپراستارهای محبوب ترکیه تبدیل شد.

ابراهیم چلیکول در سریال عفت

سال  ۲۰۱۱ با حضور در سریال (عفت) و ایفای نقش جمیل به شهرت و محبوبیت رسید نقش مقابل او دنیز چاکر بازیگر زن ترکیه بود که بعد از این سریال 72 قسمتی این دو بازیگر باهم روابطه عاشقانه برقرار کردند. سریال “عفت” (Iffet) از  کانال استار تی وی پخش می شد.

پرهزینه ترین فیلم ترکیه

ابراهیم چلیکول در سال ۲۰۱۲ در پر هزینه ترین فیلم سینمایی ترکیه به نام فتح ۱۴۵۳ که مربوط به فتح شهر استانبول در سال ۱۴۵۳ بود به عنوان کاراکتر اولوباتلی حسن یکی از نقش های اصلی این فیلم  بازی کرد.

بعد از حضور در سریال عفت و فیلم فتح که با استقبال گسترده طرفداران رو به رو شد در  ۲۰۱۳ سریال (مرحمت) (Merhamet)  را با کارگردانی چاغاتای توسون در نقش فیرات  که از کانال d ترکیه بخش میشد برای همکاری قبول کرد.

 در سال ۲۰۱۴ در فیلم مشهور “فقط تو” (Sadece Sen) در نقش علی حضور پیدا کرد  و همبازی بازیگر ترک باریش آردوچ شد. در همین سال ابراهیم در سریال “واکنش” (Reaksiyon) در نقش اووز نیز به ایفای نقش پرداخت

بعد 3 سال حضور در تبلیغات و حرفه ای مدلینگ بار دیگر در سال ۲۰۱۶  با بازی در سریال کور مادرزاد یا نام دیگر “من نابینام” (Kördüğüm) با ایفای نقش علی نجات به تلویزیون ترکیه بازگشت او جزء بازیگران پر پیشنهاد برای بازی در فیلم ها و سریال های تریکه ای است. زیرا کارگردانان زیادی تمایل به همکاری با وی را دارند.

ابراهیم چلیکول در سریال عشق سیاه و سفید (Siyah Beyaz Aşk)

در  سال ۲۰۱۷ در سریال عشق سیاه و سفید (Siyah Beyaz Aşk) در نقش فرهات اسلان با ایفای یک بازی متفاوت و جذاب  باعث تحسین بسیاری از منتقدین و بینندگان شد.

در سال ۲۰۱۸ در سریال پلیسی “شریک عالی” (Muhteşem İkili) در نقش مرت بارجا حضور پیدا کرد.

روابطه عاشقانه ابراهیم چلیکول

ابراهیم چلیکول در بین سال های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۱ با خواننده ترک توبا اکینجی رابطه ی عاشقانه ای برقرار کرد.بعد از توبا اکینجی  در سال ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۳ با دنیز چاکر همبازی خود در سریال عفت قرار آشنایی گذاشت و شایعاتی در مورد اینکه  با وجود قرار ازدواج این دونفر ابراهیم به او خیانت کرده است وجود داشت.

در سال ۲۰۱۳ ابراهیم  با یاسمین کای آلن بازیگر انگلیسی- ترکیه ای قرار ملاقات می گذاشت. با توجه به مصاحبه های  وی در آن زمان به راستی قصد خداحافظی از زندگی مجردی را داشت و یا دست کم مطبوعات ترکیه اینطور می نوشتند.

اما مجلات ترکیه ای در مورد برنامه ازدواج قریب الوقوع او خبر دادند و بازیگر ترک سینم کوبال که همبازی ابراهیم در سریال “مرحمت” بود همسر آینده احتمالی او از دیدگاه خبرنگاران بود.رابطه عاشقانه این زوج شباهت های زیادی به متن فیلمنامه ای داشت که در آن مشغول بازی بودند البته در نهایت این رابطه به جدایی رسید و ابراهیم دوباره رابطه اش را با دنیز شروع کرد.

ابراهیم چلیکول  به چه کسی ازدواج کرده است؟

بلاخره ابراهیم چلیکول در ۲۴ام ماه مه سال ۲۰۱۷ با معماری به نام میهره موتلو ازدواج کرد.

اینستاگرام ابراهیم چلیکول

قد و وزن ابراهیم چلیکول چقدر است؟

ابراهیم چلیکول  مدل و بازیگر ترکیه ای ۱۸۷ سانتی متر قد یکی از خوش اندام ترین بازیگران ترکیه ای محسوب می شود با حضور فعال خود در شبکه اجتماعی توجه بیش از ۹۲۰ هزار نفر در اینستاگرام و بیش از ۵۱ هزار نفر در توئیتر را به خود جلب کرده است.

نام نویسنده : حامد شعبانی
تلفن ابراهیم چلیکول وزن ابراهیم چلیکول ابراهیم چلیکول در سریال عفت قد ابراهیم چلیکول روابط ابراهیم چلیکول بیوگرافی ابراهیم چلیکول فیلم ابراهیم چلیکول اینستاگرام ابراهیم چلیکول زن ابراهیم ابراهیم چلیکول همسر ابراهیم چلیک‌کول ابراهیم چلیکول در سریال مرحمت  İbrahim Çelikkol ابراهیم چلیک‌کول
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
در مقاله جدیدترین خبر های مربوط به مریم اوزرلی یکی از معروف ترین بازیگر های  ترکیه را می خوانید. خیلی وقت بود که درباره مریم اوزرلی چیز... ( مریم اوزرلی بازیگر ترکیه ای کجاست و الان چه می کند؟)
 ازگه ازپیرینچی بازیگر ترکیه ای با پدرش وداع کرد اوزگه اوزپیرینچی، بازیگر سرشناس ترکیه، پدرش، کادری امراه اوزپیرینچی، را از دست داد. خ... ( ازگه ازپیرینچی بازیگر ترکیه ای با پدرش وداع کرد)
افرا ساراچ اوغلو نه تنها یک بازیگر با استعداد، بلکه یک نماد مد در ترکیه  است او که می داند که چگونه برای مناسبت های مختلف لباس انتخاب ک... ( تیپ و استایل افرا ساراچ اوغلو : نکات و ترفندهایی برای اینکه در هر موقعیتی جذاب به نظر برسید)
در این پست، برخی از رازها،سلامت که Burcu Özberk برای خوش اندام و جذاب بودن خود دنبال می کند، با شما به اشتراک می گذاریم. Burcu Özb... ( بورجو اوزبرک بازیگر جذاب ترک اسرار زیبایی و سالامت خود را فاش می کند!)
دمت اوزدمیر Demet Özdemir یکی از زیباترین ترین و با استعدادترین بازیگران زن ترکیه است، اما او به خاطر زندگی شخصی جنجالی اش نیز شناخته ش... ( تاریخچه تمام رابطه های عاشقانه دمت اوزدمیر Demet Özdemir بازیگر ترکیه ای)
هانده ارچل یکی از مشهورترین و پردرآمدترین بازیگران زن در صنعت تلویزیون و سینمای ترکیه است. او در سریال ها  و فیلم های موفق بسیاری مانند... ( هانده ارچل (Hande Erçel) چقدر درآمد دارد؟ثروت او چقدر است؟)
بیوگرافی بازیگر ترکیه ای گزده کانسو متولد 1 شهریور 1359 شهر ازمیر در خانواده هنری به دنیا آمده است.پدرش عباس کانسو نویسنده و ما... ( بیوگرافی گزده کانسو بازیگر ترکیه ای نقش زرین در سریال ملکه شب اینستاگرام قد وزن تحصیلات سریال ها)
پلین اولوکسار (31 فروردین 1373)  بازیگر نقش نرگس ,  سریال اتاق 309 در کنار  دمت اوزدمیر  در سال 2016 اولین پرو... ( پلین اولوکسار بازیگر نقش نرگس در سریال اتاق 309 بیوگرافی قد وزن اینستاگرام روابط تحصیلات خانواده سریال)
مهمت گونسور  (Mehmet Günsür) ( ۸ مه ۱۹۷۵)(18 اردیبهشت 1354) در شهر استانبول ترکیه به دنیا آمده است. مهمت را بیشتر ب... ( مهمت گونسور بازیگر نقش دنیز در سریال فی بیوگرافی قد وزن تحصیلات اینستاگرام روابط)
داملا سونمز ( Damla Sönmez) متولد ( ۳ مه ۱۹۸۷) (13 اردیبهشت 1366) در شهر استانبول یکی از محبوب ترین بازیگران نسل جو... ( داملا سونمز بازیگر نقش دلروبا سریال عزیز بیوگرافی قد وزن تحصیلات اینستاگرام همراه با عکس)
 مراد ییلدریم در 13 آوریل 1979 (24 فروردین 1358) شهر قونیه به دنیا آمده است. او اصالتی  ماردینی دارد. مراد از ... ( مراد ییلدریم بازیگر سریال ترکی عزیز بیوگرافی قد وزن روابط تحصیلات اینستاگرام سریال و فیلم ها)
سریال ترکی پنجاه متر مربع در ژانر کمدی اکشن در تاریخ 2021 ژانویه 27  از شبکه Netflix شروع به پخش کرده است. سریال 50M2 فعلا فص... ( داستان سریال ترکی پنجاه متر مربع بیوگرافی بازیگران قسمت ها اینستاگرام خلاصه)
بیوگرافی بگوم آکایا  بگوم آکایا در 8 فوریه 1991(19 بهمن 1369) در شهر استانبول در خانواده ثروتمند متولد شد.پدر بگوم یکی از ... ( بیوگرافی بگوم آکایا بازیگر ترکیه ای قد وزن تحصیلات اینستاگرام روابط همراه با عکس)
سرا آریتورک بازیگر نقش ناز در سریال دستوراعمل عشق این روز ها سر و صدای زیادی به پا کرده است.او ایتدا با حضور در مسابقات استعدادیابی صدا ... ( سرا آریتورک بازیگر نقش ناز در سریال ترکی دستورالعمل عشق بیوگرافی اینستاگرام قد وزن روابط)
ایل‌آیدا چویک بازیگر نقش بتول یامان دختر شرمین و دختر عموی دمیر یامان در سریال روزی روزگاری در چوکوروا 2 بزودی به این سریال اضافه ... ( ایل‌آیدا چویک در سریال ترکی روزی روزگاری در چکوروا نقش بتول یامان دختر شرمین یامان را ایفا می کند)
سلین ینینجی بازیگر نقش صحنیه در سریال روزی روزگاری در چوکوروا و ادامه این سریال عکس های را در اینستاگرامش با طرفدارانش به اشتراک گذاشت که هم... ( سلین ینینچی نقش صحنیه سریال روزی روزگاری در چکوروا 2 در اینستاگرام عکس عمل بینی خود را به اشتراک گذاشت)
سلین گنچ بازیگر نقش گلتن در سریال محبوب و پرطرفدار  روزی روزگاری در چوکوروا با بازی هلال آلتینبیلک و ابراهیم چلیکول که از شبکه &nb... ( واکنش هلال آلتینبیلک زلیخا به عکس های سلین گنچ بازیگر نقش گلتن در سریال ترکیه ای روزی روزگاری در چکوروا)
 یک زن کویتی لباس عروس بورجو بیریجیک را 1/500/00 میلیارد ریال خرید. لباس عروس بازیگر ترکیه ای بورجو بیریجیک در آخرین قسمت از سریال ... ( لباس عروس بورجو بیریجیک در سریال دختره پنجره را یک زن کویتی به قیمت باور نکردی برای خود خرید.)
بورجو بیریجیک امیدوارم روزی من هم به تئاتر برگردم. بورجو بیریجیک، بازیگر، مدل و مجری زیبای ترکیه ای روز گذشته در اولین نمایش تئاتر&n... ( بورجو بیریجیک بازیگر سریال ماکسیرا میخواهد به تئاتر برگردد.اینستاگرام بورجو بیریجیک نقش ماکسیرا)
5 راز هلال آلتینبیلک بازیگر نقش زلیخا در سریال روزی روزگاری در چکوروا درباره بازیگر نقش زلیخا در سریال ترکیه ای روزگارانی در چکوروا ... ( 5 راز هلال آلتینبیلک بازیگر نقش زلیخا یامان در سریال روزی روزگاری در چکوروا با اینستاگرام)
محبوب ترین خدمات
>

خدمات رنگ مو در منزل

در سالن های زیبایی خدمات متنوعی ارائه میشود.ولی رفتن به سالن های زیبایی همیشه بدون دردسر و مشکل نیست.تعیین وقت قبلی انتظار برای انجام خدمات سفارش شده تلف شدن زمان در ترافیک , هوای آلوده و... از جمله مشکلاتی است که حتما با آنها روبه رو خواهید شد.به
php-1 طراحی و اجرا