مجله زیبایی صبا ریکو
2024/Apr/18

Content in section 1.

صفحه اصلی مجله زیبایی صبا ریکو
ویدیو آموزشی
صفحه اصلی >
لیست اخبار >
برند های لباس مردانه و زنانه >
مانتو کتی بهترین مدل ها
مانتو کتی بهترین مدل ها
2021/05/17

بیش از 50 مدل مانتو کتی دخترانه و زنانه جدید

در گذشته اگر شما قصد خرید مانتو را داشتید انتخاب چندانی در پیش روی خود نمی دیدید حتما باید به مراکز خرید مانتو که اصلی ترین آن میدان هفت تیر بود سر می زدید.اما با ساخته شدن مال های بزرگ در نقاط مختلط حداقل از نظر مکانی پیشرفتی برای خریداران محسوب می شد اما باز هم کافی نبود.

در چند سال اخیر مزون ها و پیج های اینستاگرامی ظهور کردند برنده ها و کیفیت ها و طرح های مختلفی وارد بازار شد.به طوری که فقط کافیه شما تصمیم به خرید یک مدل مانتو خاص بکنید.

انواع مدل مانتو کتی

انواع  مانتو جلو باز,مانتو کوتاه ,مانتو بلند,مانتو رنگی,مانتوکتی,مانتومجلسی,مانتوادارای,مانتو بهاره,مانتو زمستانی,مانتو نازک,مانتو شیشه ای

در این مطلب برای شما از بهترین و لاکچری ترین مانتوهای کتی عکس های تهیه کردیم که شما می توانید برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن :  09392720612 تماس حاصل فرمایید.

۱-مدل مانتو کتی بلند

۲-مانتو کتی کوتاه شیک

۳-مدل مانتو کتی بلند شیک جلو بسته

۴-مدل مانتو کتی ۱۴۰۰

۵-مانتو کتی طرح دار جدید

۶-مانتو کتی با شلوار گشاد

۷-مانتو کتی صورتی دخترانه

۸-مانتو کتی ساده

۹-مدل مانتو کتی کوتاه شیک جلو باز

۱۰-مانتو کتی سفید

۱۱-مانتو کتی دکمه دار

۱۲-مانتو کتی مانتو کتی مشکی کوتاه

۱۴-مانتو کتی لاکچری قرمز

۱۵-مانتو کتی مشکی کوتاه جلو بسته

16-مانتو کتی دخترانه جدید

17-مانتو کتی طوسی روشن

رنگ طوسی روشن با سلیقه بسیاری از خانم ها جور میشود.مخصوصا اگر رنگ کت انتخابی شما طوسی باشد .این مدل کت زنانه ساده و شیک با شلوار گشاد لی نوک مدادی ست دوست داشتنی است.که میتوان در موقعیت های رسمی از آن استفاده کنید و بدرخشید

18-مانتو کتی کوتاه

19-مانتو کتی کرپ جلو دکمه دار

پارچه کرپ براحتی بر روی بدن قرار میگیرد به همین دلیل برای لباس های زنانه مخصوصا کت ها زنانه بسیار مناسب میباشد.این مدل زیبا با رنگ ابی منحصر بفرد خود بسیار شیک و مد روز میباشد.

20-مانتو کتی با شلوار لی

21-مانتو کوتاه دخترانه لاکچری

22-مانتو کتی کرپ

23-مانتو کتی سفید کوتاه

24-مانتو کتی مجلسی فوق العاده شیک

25-مانتو کتی دکمه دار

26-مانتو کتی جلو باز

27-مانتو کتی مجلسی لاکچری

28-مانتو کتی کوتاه مجلسی مشکی

29-مانتو کتی اسپرت

30-مانتو کتی قرمز

31-مانتو کتی جلو بسته

32-مانتو کتی زنانه

33-مانتو کتی

34-مانتو کتی کرم

رنگ سفید و کرم یکی از اولین گزینه هایی که هنگام ست کردن لباس با رنگ کرم یا بژ در نظر گرفته می شود استفاده از رنگ سفید است. به کار گیری رنگ سفید و رنگ کرم در کنار هم یه استایل مینیمال به شما می دهد شما می توانید استایلتون با کیف و کفش سفید کامل کنید

35-مانتو کتی سفید

فکر میکنم اين مانتو قشنگترين و شيكترين مانتو كتيه! مغزى دوزي فيروزه اى دور مانتو و سنگ هاى زمرديِ روى يقه جلوه ى شيك و زيبايي به این مانتو داده است و دو جيب نما هم روى دو سمت مانتو با مغزى دوزي ديزاين شد است.

36-مدل مانتو کتی اینستاگرام

37-مدل مانتو کتی جدید 2021

38- مانتو کتی ساده سفید

39- مدل مانتو کتی شیک جلو بسته

40- مدل مانتو کتی شیک جلو بسته

41- عکس مدل مانتو کتی شیک

42- مانتو کتی مشکی کوتاه

43- مانتو کتی صورتی کم رنگ

44- مانتو کتی جلو دکمه دار

45- مانتو کتی کوتاه زنانه

46- مانتو کتی شیک

47- مانتو کتی چهارخونه

48- مانتو کتی بلند

49- مانتو کتی کوتاه اسپرت

50- مانتو کتی چهار خونه کوتاه

51- مانتو کتی سبز

نام نویسنده : حامد شعبانی
مانتو کتی عمده مانتو کتی کوتاه مانتو کتی مجلسی مانتو کتی کرپ مانتو کتی جدید مانتو کتی با کیفیت مانتو کتی ارزان مانتو کتی خارجی مانتو کتی در تهران مانتو کتی در مزن مانتو کتی مارک مانتو کتی قرمز لاکچری ترین مانتو کتی برترین مانتو کتی بهترین مانتو کتی مانتو کتی
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
مانتو کتی این روزها به انتخابی جذاب برای بانوان شیک پوش شده است.این سبک از مانتو با استقبال زیادی رو به رو شده و خرید آن رو به افزایش است تا... ( مانتو کتی رنگی جدید و خاص)
  این روزها ست کردن مانتو , شلوار و کتونی شال امری جدا نشدنی از زندگی افراد جامعه شده شیک پوش بودن دیگر برای افراد خاص نیست همه میخو... ( 50 مدل جدیدترین کتونی های اسپرت دخترانه اورجینال همراه با عکس)
با شروع سال جید و گرم شدن هوا مانتو های جدید وارد بازار شده اند.مانتوهای با رنگ ها و طرح های متفاوت که هر سلیقه ای را در بر میگیرد.اما امسال... ( 50 مدل انواع مانتو کتی بلند کتی کوتاه مانتو بهاره و مانتو سال جدید)
مانتو یکی از پر طرفدارین ترین نوع پوشش در ایران می باشد که انواع مختلفی دارد. مانتو کوتاه , مانتو بلند , مانتو جلوباز , مانتو خاص ... ( 50 مدل مانتو خاص و جدید قیمت مانتو خاص مزون مانتو های خاص همراه با عکس)
این روزها در اینستاگرام هر کسی باشگاه می رود و لباس تنگ به تن دارد خود را مربی پرورش اندام یا باشگاه معرفی می کند این مورد در بانوان بیشتر م... ( لیست برترین و بهترین فیتنس کار و بدنسازان زن ایرانی بهترین فیتنس کار زن ایرانی کیست؟)
با فرا رسیدن فصل پاییز و زمستان دیگر باید با کفش و کتونی های  فصل تابستان خداحافظی کنید. کفش های بوت و نیم بوت چکمه های مشکی , سفی... ( انواع کفش های زمستانی بوت نیم بوت چکمه بلند و کوتاه تولید کننده کفش قیمت بوت چرم)
چند روز دیگه فصل پاییز شروع  و دانشگاه باز خواهد شد.امسال با شیوع ویروس کرونا اکثر دانشگاه ها به صورت مجازی بر گذار شدند. اما با توجه ب... ( انواع مانتو دانشجویی مدل های جدید مانتو دانشجویی مانتو برای دانشگاه مانتو دانشگاه کوتاه و بلند همراه با عکس)
فصل پاییز هم فرا رسید و دیگر وقت رونمایی از مدل های جدید مانتو پاییزه کفش برای فصل بارونی شال و روسری های گرم فرا رسید.فروشگاه و مزون ها شرو... ( انواع مانتو پاییزه مدل های جدید مانتو پاییزه مانتو پاییزه سال جدید)
شاید این جمله را شنیده باشید پا قلب دوم انسان است.پس کفش نقشی کلیدی در زندگی انسان دارد. از اینها که بگذریم کفش انواع مختلفی دارد اسپرت , دخ... ( انواع کتونی دخترانه و اسپرت در طرح و رنگ های مختلط فروش آنلاین حضوری عمده و تکی تولیدی کفش در تهران)
مانتو مشکی بی شک یکی از اجناسی است که خاهان زیادی دارد.رنگ مشکی را شما با هر رنگی می توانید ست کنید. در کل رنگ مشکی به افراد قدرت و جلوه خاص... ( 25 مدل مانتو بلند مجلسی مشکی دخترانه و زنانه جدید خاص لاکچری و اینستاگرامی)
مانتو رنگ قرمز  یکی از محبوبترین رنگ هایی موجود در بازار که شاید بتوان گفت رنگ قرمز در صدر رنگ ها در حوضه مد و لباس باشد. مانتو رنگ قرم... ( 30 مدل مانتو اسپرت و مجلسی دخترانه رنگ قرمز)
مانتو پوششی که بانوان از آن استفاده می کنند در ایران دست خوش تغییرات منحصر به فرد و جالبی شده با عناوینی مختلف در بازار و مغازه ها که ب... ( 50 مدل مانتو بلند اسپرت دخترانه و زنانه جدید اینستاگرامی)
روسری در ایران معنای متفاوتی با روسری در کشور های خارجی دارد.طرز استفاده و نحوی کارکردی متفاوت توسط بانوان ایرانی و خارجی. در کشورهای اسل... ( روسری های خارجی و برند همراه با عکس های اختصاصی)
مانتو در ایران به چندین دسته تقسیم می شود. مانتوی بلند, مانتوی کوتاه, ماانتوی جلوباز, مانتوی مجلسی ,مانتوی اداری, مانتوی دانشجویی, و خوده ای... ( بیش از ۳۰ مدل مانتو کوتاه مجلسی دخترانه و زنانه جدید + عکس)
مانتو کوتاه, مانتوی جلوباز, مانتوی بلند, مانوتی رنگی, مانتو سال جدید, مانتوی بهاره, مانتوی خنک, مانتوی تابستانه, مانتوی لاکچری, مانتوی بازیگ... ( 40 مدل مانتوی بلند مجلسی دخترانه و زنانه شیک و مد روز با عکس)
با رسیدن فصل بهار و گرمای هوا دختر خانوم ها و بانوان شروع به خرید شال و روسری های مورد پسند خود می کنند.هر کس سلیقه ای به خصوص دارد.شال های ... ( بهترین مدل و طرح های شال دخترانه در سال جدید)
روسری های لاکچری , قواره بزرگ , رنگارنگ , طرح سنتی , طرح جدید , روسری سال ,  روسری مجلسی , روسری برند , روسری دور دوز , روسری طلا ... ( 40 مدل روسری سال و بهترین طرح ها و رنگ های مختلف با عکس های جذاب)
با پایان اسفند ماه و آغاز سال 1400 و رسیدن بهار اکثرا خانوم به فکر خرید مانتوهای جدید و روز بازار می کنند. اما انتخاب چگونه است؟ ب... ( مانتو های لاکچری زنانه برای فصل بهار کدام هستند؟)
مانتو های کوتاه همیشه مورد توجه خانم ها بوده و هست .این نوع مانتو در مدل های مختلف توسط طراحان و تولیدی های مطرح در فصل های مختلف طراحی و تو... ( بیش از 50 مدل مختلف مانتو کوتاه اسپرت زنانه و دخترانه)
ایران یکی از پر مصرف ترین کشورهای است که خانم ها در آن از  روسری و شال  زنانه استفاده میکنند. ولی متاسفانه طراحان لباس ا... ( جدیدترین مد روسری و شال زمستانی در زمستان ۲۰۲۱ − ۱۳۹۹)
محبوب ترین خدمات
>

خدمات رنگ مو در منزل

در سالن های زیبایی خدمات متنوعی ارائه میشود.ولی رفتن به سالن های زیبایی همیشه بدون دردسر و مشکل نیست.تعیین وقت قبلی انتظار برای انجام خدمات سفارش شده تلف شدن زمان در ترافیک , هوای آلوده و... از جمله مشکلاتی است که حتما با آنها روبه رو خواهید شد.به
php-1 طراحی و اجرا