مجله زیبایی صبا ریکو
2024/May/02

Content in section 1.

صفحه اصلی مجله زیبایی صبا ریکو
ویدیو آموزشی
صفحه اصلی >
لیست اخبار >
سلبریتی های ترکیه >
نسلیهان آتاگول
نسلیهان آتاگول
2020/03/29

نسلیهان آتاگول مصاحبه خواندنی و معرفی سریال ها و فیلم ها + ( عکس )

نسلیهان اتاگول  بیوگرافی اینستاگرام قد وزن همسر

نسلیهان اتاگول Neslihan Atagül بازیگر و مدل ترکیه ای در تاریخ 20 اوت 1992 ( ۷ / ۶ / ۱۳۷۱ ) در شهر استانبول به دنیا آمده است. او در یک خانواده متوسط رشد کرده , پدر او یاشار شنارYaşar Şener Atagül و مادرش زهرا الداغ خانه دار و اصالتی بلاروسی دارد همچنین یک برادر به نام ایلکای İlkay Atagül دارد که در ترکیه در صنعت مد فعالیت می کند .

با ما همرا ه باشید تا از زندگی خصوصی و کلیه سریال ها و فیلم هایی که نسلیهان اتاگول در آنها بازی کرده بیشتر بدانید و همچنین مصاحبه ای جالب و خواندنی را در ادامه  از او می خوانیم.

اولین سریال نسلیهان اتاگول

نسلیهان را می توان از جمله  بازیگرانی حساب کرد که استعداد بازیگری ذاتی و زیادی دارند.او درسال 2006 یعنی وقتی که تنها  13 سال داشت جلوی دوربین رفت و اولین سریال خود را بازی کند.نسلیهان در سریال عشق اول İlk Aşk نقش بهار را ایفا کرد و  توانست با بازیگرانی همچون ازره اکین Azra Akın  دختر شایسته سال 2002 و خالد ارگنج Halit Ergenç بازیگر سریال حریم سلطان هم بازی باشد.

بعد از حضور در پروژه های سینمایی در سنین پایین نسلیهان وارد دانشگاه  یدی تپه Yeditepe University می شود و رشته تئاتر را انتخاب می کند.او با ایفای نقش در سریال محبوب برگریزان Yaprak Dökümü در نقش دنیز با همبازی شدن با  فخریه اوجن  Fahriye Evcen توانست خود را به سینما ترکیه و جهان معرفی کند.

در سال 2011 با بازی در فیلم برزخ  Araf  در نقش زهرا  به  نویسندگی و کارگردانی خانوم  یشیم اوستااغلو Yeşim Ustaoğlu اولین فیلم سینمایی خود را هم بازی کند.

این فیلم موضوعی درام و روانشناختی داشته که می توان از بازیگران مطرح آن به اوزجان دنیز Özcan Deniz و  باریش هاجهان Bariş Arduç  اشاره کرد. این فیلم در جشنواره ونیز توانست بالاترین رتبه را در بین رقبای خود بدست  آورد.فیلم برزخ برای نسلیهان پله ترقی خوبی محسوب می شود زیرا با بازی در نقش اول زن  این فیلم توانست جوایزی متعددی از جمله بهترین بازیگر زن مراسم  انجمن منتقدین , فستیوال فیلم توکیو و مسکو را به خود اختصاص دهد.

در همان سال ها  او در فیلم پدر عزیزم Atagü در نفش پینار با محمد اسلانتوق Mehmet Aslantuğ و اوزگه اوزبرگ Özge Özberk حضور پیدا کرد.

در سال 2013 تا 2019 او در فیلم ها و سریال های متعددی بازی و ایفای نقش کرده که عبارتند از :  فاتیح هاربیه Fatih Harbiye که نسلیهان نقش دختری به نام نریمان را بازی می کند و  در تلاش است تا از فقر فرار کند و زندگی خود را تغییر دهد.

در سال 2015 در فیلم دیگری به نام باقیمانده از من Senden Bana Kalan ظاهر شد در این فیلم  نقش دختری به نام الیف را به عهده گرفت و نقش مقابل وی را Ekin Koç بازی می کرد.این فیلم برگرفته از فیلمی کره ای با نام اولین عشق یک میلیونر ساخته شد.

نسلیهان اتاگول در سریال عشق بی پایان

 نقطه عطف حضور او در دنیای هنر حضور در دو سریال عشق بی پایان و اکیا است .نسلیهان با  حضور در سریال عشق بی پایان Kara Sevda  با بازی بوراک اوزچیویت Burak Özçivit و به تهیه کنندگی Kerem Çatay و کارگردانی Hilal Saral   یکی از موفق ترین و محبوب ترین سریال های ترکیه و خاورمیانه را تولید کرده اند .این سریال در ایران به نام اکیا شناخنه می شود که از شبکه جم به زبان فارسی به ایرانیان معرفی شد.همچنین این سریال به 30 زبان زنده دنیا دوبله و اولین سریال ترکیه ای بود که بیش از 1 میلیون بار در یوتوب بازدید داشته است.در نسخه اصلی این فیلم نسلیهان نقش دختری به نام نیهان را بازی می کرده است.

در سال 2018 او با بازی در یک سریال 8 قسمتی با نام عمق Dip که از اینترنت پخش شد نقش  بیلگه کورال را ایفا کرد.در سال 2019 با بازی در سریال دختر سفیر Sefirin Kızı در نقش ناره ظاهر شد که نقش مرد این سریال را انگین اکیورک Engin Akyürek به عهده داشت این سریال همچنان در حال حال پخش است .

زندگی شخصی نسلیهان اتاگول

زندگی شخصی وی با  علی بارکینAli Barkin تهیه کننده  آغاز شد آنها در سال  2013 رابطه عاطفی خود را شروع کرده اند  که عاقبت خوشی نداشت و به جدای ختم شد.در سال 2013 بعد از جدای از علی بارکین بود که سر صحنه فیلمبرداری سریال Fatih Harbiye  (فاتیح هاربیه) با کادیر اوغلو آشنا می شود این دو  بعد از گذشت دو سال تصمیم به ازدواج می گیرند به طوری که در نوامبر 2016 باهم نامزد و در جولای مراسم عروسی  را برگذار می کنند.آنها در هتل آجیا Ajia در استانبول با حضور 200 مهمان ویژه رسما ازدواج کردند.

نسیلهان پس از ازدواج در شبکه های اجتماعی اسم خود را به نسلیهان آتاگول اوغلو تغییر داد.
حساب اینستاگرام او با 9 میلیون دنبال کننده عکس های از خود  و صحنه های سریال ها و فیلم های او را شامل می شود.قابل به ذکر است نسلیهان به عنوان مدل بین المللی برند پنتنPantene آمریکا  انتخاب شده است.او عاشق دیدن فیلم ورزش شنا و اسب سواری نیز می باشد.

اینستاگرام نسلیهان آتاگول

در پست بالا نسلیهان عکس همسرش کادیر دوغلو را منتشر کرده است.

نظر منتقدان سینما در مورد بازی نسلیهان آتاگول

نسلیهان تقریبا در تمامی نقش هایی که در سریال های مختلف بازی کرده در حال گریه کردن است این انتقادی است که خیلی از منتقدان سینما و تلوزیون ترکیه به نوع بازی او می گیرند.حداقل در دو سریالی که از شبکه جم پخش شده یعنی عشق بی پایان و دختر سفیر او نقش زنی را بازی می کند که فرزندش بنا به دلیلی گروگان گرفته و در سکانس های فراوانی  گریه های نسلیهان نمایش داده می شود.شاید اگر نسلیهان کمتر گریه کند بازی های جذاب تری از او ببینیم .

مصاحبه نسلیهان اتاگول با مجله roportaj gazetesi

طرفداران بیشتر او را به عنوان نوه Cevriye Hanım در سریال Leaf Casting می شناسند.آنها اعتقاد دارند او Yaprak Dökümü بزرگ شده است. نسلیهان اتاگول ستاره تبلیغاتی و فیلم های حال حاضر ترکیه است.و برای اثبات آن جوایزی متعددی که برنده شده را می توان مثال زد.وی دوبار برند ه جایزه طلایی گلدن بول برای بازی در نقش های زهرا و بهار شده است.
در ادامه مصاحبه ای که 7 سوال از نسلیهان شد را می خوانیم.

آیا می توانید خودتان را برای  خوانندگان ما معرفی کنید؟ چگونه Neslihan Atagül خود را برای  مخاطبان دقیق سینما معرفی می کند؟
صادقانه بگویم ، من نمی دانم مردم چگونه من  را معرفی می کنند. اما من فقط  ، نسلی هان آتاگول هستم .

با ازدواجتان شروع می کنیم با کادیر اوغلو ازدواج کرده اید وقتی اولین بار او را دیدید ، چه حسی داشتید؟
- وقتی برای اولین بار کادیر را ملاقات کردم ، حس من کاملاً متفاوت بود ، این زمانی بود که من نمی خواستم کسی را ببینم. فکر می کردم چیزی حس نمی کنم اما اشتباه بود. بخشش، شعور ، وجدان ... برکت تمام چیزهای است که من در او دیدم. من می توانم کادیر را بخوانم ، کادیر می تواند مرا بخواند.

شما حرف k (کادیر اوغلو)را در پایین لب خود تاتو کرده اید اگر عشق شما تمام شود چه می کنید ؟
- من به بعد از آن تا بحال فکر نکردم,  اما کادیر یکی از بزرگترین موجوداتی است که زندگی من را خاص کرده . برای من انرژی دیگری است که می توانم نام او را روی لبم خال کوبی کنم ، انگشتری روی انگشت من باشد و نام خانوادگی اش را استفاده کنم.

شما با اجرای موفق خود در فیلم های "عشق اول" و "عارف" موفق به دریافت جوایز "بازیگر جوان با اتیه"  آن هم دو بار در گلدن بول شده اید . چه احساسی دارد که در 5 سال دو بار برنده همین جایزه می شوید ؟ فاتح آلتایلی با انتقاد شدید از بازیگرانی  که به عنوان "امیدوار کننده" معرفی می شوند  انتقاد کرده است.شما این موضوع را چگونه ارزیابی می کنید؟
عادی .. در واقع ، این موضوع بسیار مشخص است . من نمی خواهم در مورد این موضوع خیلی بگویم. فاتح آلتایل به  حاشیه ها  دقت دارد. در ترکیه، مردم در این نوع از موارد با دقت به نقش ها نگاه می کنند و به سرعت با آنها ارتباط برقرار می کنند.

  در مورد دریافت جایزه خود از Tkanrkan ayoray ، یکی از نام های که  سمبل سینمای ترکیه ، چه احساسی دارد؟  
احساس خوبی است. از این گذشته ، سینمای ترکیه با نام خود شناخته شده است. من خوشحال  و هیجان زده بودم. اگرچه او به من خیلی حرف های  خوبی را گفت ، من در آن لحظه  فقط توانستم از هیجان زیاد   تشکر کنم.

در حالی که از Tkanrkan ayoray به خاطر ها  سپرده شد ، آیا نامی وجود دارد که نسلیهان اتاگول به عنوان بت و الگو  در زندگی خود برگزیده باشد ؟ در رسانه های اجتماعی ، نور Nurgül Yeşilçay را در مقایسه با کریستین کروک مشاهده می کنیم . نظر شما در مورد این موضوع چیست؟
من بت یا الگو  ندارم ، اما اسامی وجود دارند  که دوست دارم. من فکر نمی کنم  مقایسه این دو نفر چیز خاصی باشد ، آنها می توانند مقایسه کنند.

به نظر شما ارزشمندترین جایزه ای که یک فیلم می تواند کسب کند چیست؟ در مورد بزرگترین پاداش یک بازیگر طی سال ها  چه چیزی می تواند  باشد؟
 به نظر من بزرگترین پاداش فیلم و بازیگر این است که مخاطب و بینندگان  آن را دوست داشته  و از آن استقبال می کنند .
 

بیایید به شایعات دیگری در مورد شما بپردازیم  ... چندی پیش ویدیویی را بدون آرایش در رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشتید. همچنین منتقدان شما می گویند انها برای گرفتن  لایک بودند. به منتقدان خود در این مورد چه می گویید؟
- من به آن به عنوان یک انسان نگاه می کنم ، نه یک زن یا یک مرد. بیشتر عکس هایی که من در رسانه های اجتماعی به اشتراک می گذارم بدون آرایش است. انتقاد از آنها  باعث ناراحتی من نمی شود. فلسفه زندگی من دیدن زیبایی است نه نقص. اگر نقصی را ببینم ، آن را دارم. اگر مرا زیبا می بینید ، در واقع زیبایی را در خود می بینید.

شما با جسارت خود در کنار نام های بزرگ  قرار گرفته اید  ، ما از مصاحبه با شما متوجه شدیم  که در 13 سالگی  با آژانس های فیلم سازی  تماس گرفته اید تا آنها را از تمایل خود برای بازیگر شدن آگاه کنید .  شما قصد داشتید  بگویید "من را هم بازی بدهید ". نسلیان آتاگول این  شجاعت را مدیون چیست؟ و اینکه  با کدام کارگردان ترکیه ای می خواهد  کار کنید ؟
گفتم که می خواهم از تام ویتس دعوت کنم تا باهم همکاری کنیم  در واقع  این اعتماد به نفسی  است که توسط خانواده به من داده شده , البته این شجاعت از روی بی عقلی و نا آگاهی نیست بلکه سنجیده عمل می کنم .
 من دوست دارم با این دو Ümit Ünal و  Reha Erdem   نفر کارهای زیادی انجام دهم به نظر من آنها بهترین هستند

جوایز و افتخارات نسلیهان آتاگول

2013 - 45مین جوایز انجمن نویسندگان سینما Cahide Sonku جایزه بهترین بازیگر زن (Araf)
2012 - بیست و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم توکیو جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن (Araf)
2012 - جشنواره فیلم طلای بول Türkan Şoray جایزه بازیگر جوان (Araf)
2012 - جشنواره فیلم 2morrow مسکو بهترین بازیگر نقش اصلی حال و آینده (آراف)
2007 - جشنواره فیلم طلای Ödülü جایزه بازیگر جوان (İlk Aşk)

سریال های تلویزیونی و فیلم های سینمایی نسلیهان آتاگول 

2019 - دختر سفیرین (Sefirin Kızı) (سریال های تلویزیونی)
2018 - Dip (Bilge) (سریال های تلویزیونی)
2015-2017 - Kara Sevda (Nihan) (سریال های تلویزیونی)
2015 -  Senden Bana Kalan- باقی‌مانده از من (Elif) (فیلم سینمایی)
2013 - فاتح حربیه Fatih Harbiye  (نریمان)  (سریال های تلویزیونی)
2012 - آراف  Araf (زهرا) (فیلم سینمایی)
2011 - زندگی ادامه می یابد Hayat Devam Ediyor  (شیرین) (سریال های تلویزیونی)
2011 - کبیر تو را انتخاب کرد Kalbim Seni Seçti (ملیس) (سریال های تلویزیونی)
2011 - Canım Baba (Pınar) (سریال های تلویزیونی)
2006 - عشق اول İlk Aşk  (بهار جوان) (فیلم سینمایی)
2006-2010 - برگ‌ ریزان (دریا) (سریال های تلویزیونی)

سریال دختر سفیر

سریال دختر سفیر دارای مخاطبین زیادی در کشور ترکیه و کشورهای  دیگر می باشد و توانسته موفقیت خوبی را در این زمینه به دست آورد.این در حالی است که سریالی که همسر وی کاددیر اغلو بازی می کند به دلیل عملکرد بسیار ضعیف کادیر ممکن است کنار گذاشته شود و شیب نزولی مخاطبان آن همچنان ادامه پیدا کند.علی رغم رقابت شدید و پیروزی نسیلهان، نسیلهان و کادیر همدیگر را تشویق می کنند ، ستاره ترکی بارها و بارها تکرار کرده است که به آتاگول و موفقیت در کار خود افتخار می کند.

داستان سریال دختر سفیر

سریال دختر سفیر با بازی جذاب و بسیار خوب نسلیهان و داستان بسیار جالب آن توانسته در صدر بهترین سریال ها ترک قرار گیرد. داستان اینگونه آغاز می شود که ناره (نسلیهان) دختر سفیر می باشد و در گیر و دار ماجراهای سریال و اتفاقاتی که در بخش اجتماعی زندگی دختر سفیر می افتد گرفتار عشقی می شود که زندگی نازه را متحول می کند. سانجار پسری از طبقه پایین اجتماعی است که نسبت به نازه در سطح پایین تری قرار دارد، او تحصیلکرده و مهندس است و همه سعی خود را می کند تا رفاه خانواده اش را تامین کند تا آنها زندگی بهتری داشته باشند. پدر وی بسیار فقیر است و در باغ زیتون شهردار به کار مشغول است.

سانجار در طول زندگی خود از موعلا خارج نشده همیشه به ناره علاقه شدیدی داشته و تمام بدی هایی که ناره در حق او کرده را تحمل کرده است. بعد از ناره و گذشت زمان ثروتمند می شود و تمام باغ هایی که پدر او در آنها مشغول به کار بود را می خرد و با عمارتی که صاحب می شود با خانوادش در آن شروع به زندگی می کند. بعد از مدتی ازدواج می کند در این حین برادر سانجار ناپدید می شود ولی خانواده وی متوجه غیبت او نمی شوند، ولی سانجار سریع به این موضوع پی می برد و متوجه می شود برادرش مفقود شده و ادامه داستان..

عکس نسلیهان آتاگول

عکس نسلیهان آتاگول

عکس نسلیهان آتاگول

عکس نسلیهان آتاگول

نام نویسنده : سارا تیاری
نسلیهان آتاگول سریال دختر سفیر NeslihanAtagul اکیا مصاحبه با روزنامه علی بارکین سریال برگ ریزان
گالری عکس
(روی تصویر کلیک کنید)
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
در مقاله جدیدترین خبر های مربوط به مریم اوزرلی یکی از معروف ترین بازیگر های  ترکیه را می خوانید. خیلی وقت بود که درباره مریم اوزرلی چیز... ( مریم اوزرلی بازیگر ترکیه ای کجاست و الان چه می کند؟)
 ازگه ازپیرینچی بازیگر ترکیه ای با پدرش وداع کرد اوزگه اوزپیرینچی، بازیگر سرشناس ترکیه، پدرش، کادری امراه اوزپیرینچی، را از دست داد. خ... ( ازگه ازپیرینچی بازیگر ترکیه ای با پدرش وداع کرد)
افرا ساراچ اوغلو نه تنها یک بازیگر با استعداد، بلکه یک نماد مد در ترکیه  است او که می داند که چگونه برای مناسبت های مختلف لباس انتخاب ک... ( تیپ و استایل افرا ساراچ اوغلو : نکات و ترفندهایی برای اینکه در هر موقعیتی جذاب به نظر برسید)
در این پست، برخی از رازها،سلامت که Burcu Özberk برای خوش اندام و جذاب بودن خود دنبال می کند، با شما به اشتراک می گذاریم. Burcu Özb... ( بورجو اوزبرک بازیگر جذاب ترک اسرار زیبایی و سالامت خود را فاش می کند!)
دمت اوزدمیر Demet Özdemir یکی از زیباترین ترین و با استعدادترین بازیگران زن ترکیه است، اما او به خاطر زندگی شخصی جنجالی اش نیز شناخته ش... ( تاریخچه تمام رابطه های عاشقانه دمت اوزدمیر Demet Özdemir بازیگر ترکیه ای)
هانده ارچل یکی از مشهورترین و پردرآمدترین بازیگران زن در صنعت تلویزیون و سینمای ترکیه است. او در سریال ها  و فیلم های موفق بسیاری مانند... ( هانده ارچل (Hande Erçel) چقدر درآمد دارد؟ثروت او چقدر است؟)
بیوگرافی بازیگر ترکیه ای گزده کانسو متولد 1 شهریور 1359 شهر ازمیر در خانواده هنری به دنیا آمده است.پدرش عباس کانسو نویسنده و ما... ( بیوگرافی گزده کانسو بازیگر ترکیه ای نقش زرین در سریال ملکه شب اینستاگرام قد وزن تحصیلات سریال ها)
پلین اولوکسار (31 فروردین 1373)  بازیگر نقش نرگس ,  سریال اتاق 309 در کنار  دمت اوزدمیر  در سال 2016 اولین پرو... ( پلین اولوکسار بازیگر نقش نرگس در سریال اتاق 309 بیوگرافی قد وزن اینستاگرام روابط تحصیلات خانواده سریال)
مهمت گونسور  (Mehmet Günsür) ( ۸ مه ۱۹۷۵)(18 اردیبهشت 1354) در شهر استانبول ترکیه به دنیا آمده است. مهمت را بیشتر ب... ( مهمت گونسور بازیگر نقش دنیز در سریال فی بیوگرافی قد وزن تحصیلات اینستاگرام روابط)
داملا سونمز ( Damla Sönmez) متولد ( ۳ مه ۱۹۸۷) (13 اردیبهشت 1366) در شهر استانبول یکی از محبوب ترین بازیگران نسل جو... ( داملا سونمز بازیگر نقش دلروبا سریال عزیز بیوگرافی قد وزن تحصیلات اینستاگرام همراه با عکس)
 مراد ییلدریم در 13 آوریل 1979 (24 فروردین 1358) شهر قونیه به دنیا آمده است. او اصالتی  ماردینی دارد. مراد از ... ( مراد ییلدریم بازیگر سریال ترکی عزیز بیوگرافی قد وزن روابط تحصیلات اینستاگرام سریال و فیلم ها)
سریال ترکی پنجاه متر مربع در ژانر کمدی اکشن در تاریخ 2021 ژانویه 27  از شبکه Netflix شروع به پخش کرده است. سریال 50M2 فعلا فص... ( داستان سریال ترکی پنجاه متر مربع بیوگرافی بازیگران قسمت ها اینستاگرام خلاصه)
بیوگرافی بگوم آکایا  بگوم آکایا در 8 فوریه 1991(19 بهمن 1369) در شهر استانبول در خانواده ثروتمند متولد شد.پدر بگوم یکی از ... ( بیوگرافی بگوم آکایا بازیگر ترکیه ای قد وزن تحصیلات اینستاگرام روابط همراه با عکس)
سرا آریتورک بازیگر نقش ناز در سریال دستوراعمل عشق این روز ها سر و صدای زیادی به پا کرده است.او ایتدا با حضور در مسابقات استعدادیابی صدا ... ( سرا آریتورک بازیگر نقش ناز در سریال ترکی دستورالعمل عشق بیوگرافی اینستاگرام قد وزن روابط)
ایل‌آیدا چویک بازیگر نقش بتول یامان دختر شرمین و دختر عموی دمیر یامان در سریال روزی روزگاری در چوکوروا 2 بزودی به این سریال اضافه ... ( ایل‌آیدا چویک در سریال ترکی روزی روزگاری در چکوروا نقش بتول یامان دختر شرمین یامان را ایفا می کند)
سلین ینینجی بازیگر نقش صحنیه در سریال روزی روزگاری در چوکوروا و ادامه این سریال عکس های را در اینستاگرامش با طرفدارانش به اشتراک گذاشت که هم... ( سلین ینینچی نقش صحنیه سریال روزی روزگاری در چکوروا 2 در اینستاگرام عکس عمل بینی خود را به اشتراک گذاشت)
سلین گنچ بازیگر نقش گلتن در سریال محبوب و پرطرفدار  روزی روزگاری در چوکوروا با بازی هلال آلتینبیلک و ابراهیم چلیکول که از شبکه &nb... ( واکنش هلال آلتینبیلک زلیخا به عکس های سلین گنچ بازیگر نقش گلتن در سریال ترکیه ای روزی روزگاری در چکوروا)
 یک زن کویتی لباس عروس بورجو بیریجیک را 1/500/00 میلیارد ریال خرید. لباس عروس بازیگر ترکیه ای بورجو بیریجیک در آخرین قسمت از سریال ... ( لباس عروس بورجو بیریجیک در سریال دختره پنجره را یک زن کویتی به قیمت باور نکردی برای خود خرید.)
بورجو بیریجیک امیدوارم روزی من هم به تئاتر برگردم. بورجو بیریجیک، بازیگر، مدل و مجری زیبای ترکیه ای روز گذشته در اولین نمایش تئاتر&n... ( بورجو بیریجیک بازیگر سریال ماکسیرا میخواهد به تئاتر برگردد.اینستاگرام بورجو بیریجیک نقش ماکسیرا)
5 راز هلال آلتینبیلک بازیگر نقش زلیخا در سریال روزی روزگاری در چکوروا درباره بازیگر نقش زلیخا در سریال ترکیه ای روزگارانی در چکوروا ... ( 5 راز هلال آلتینبیلک بازیگر نقش زلیخا یامان در سریال روزی روزگاری در چکوروا با اینستاگرام)
محبوب ترین خدمات
>

خدمات رنگ مو در منزل

در سالن های زیبایی خدمات متنوعی ارائه میشود.ولی رفتن به سالن های زیبایی همیشه بدون دردسر و مشکل نیست.تعیین وقت قبلی انتظار برای انجام خدمات سفارش شده تلف شدن زمان در ترافیک , هوای آلوده و... از جمله مشکلاتی است که حتما با آنها روبه رو خواهید شد.به
php-1 طراحی و اجرا