مجله زیبایی صبا ریکو
2024/Apr/27

Content in section 1.

صفحه اصلی مجله زیبایی صبا ریکو
ویدیو آموزشی
صفحه اصلی >
لیست اخبار >
خوانندگان مطرح دنیا >
کولکسیون تیلور سوئیفت
کولکسیون تیلور سوئیفت
2021/10/05

تیلور سوئیفت و کولکسیون ماشینش چقدر ارزش دارد

این مجموعه یک لیست خرید تصادفی از اتومبیل نیست ، بلکه یک نشان زیاد از عشق تیلور سوئیفت به ماشین است.

تیلور سویفت به عنوان یکی از شناخته شده ترین هنرمندان دهه 2000 ، نامی است که معمولاً با موسیقی پاپ ، رام های نوجوان و فرش قرمز مرتبط است. با این حال ، یکی از مقوله هایی که در مورد او به ندرت مورد بحث قرار می گیرد ، عشق او به ماشین است.

یکی از رازهای پنهانی در مورد تیلور سویفت این است که او در واقع یک مجموعه اتومبیل واقعاً چشمگیر و گران قیمت دارد که انواع سبک ها و سطوح عملکرد را پوشش می دهد. برخی از ماشین های عجیب در مجموعه او وجود دارد ، زیرا برخی از انتخاب های او مستقیماً با تصور کلیشه ای او در دوران حرفه ای خود در تضاد است. چه موسیقی او را دوست داشته باشید و چه از آن متنفر باشید ، به سادگی نمی توانید آن را کنار بگذارید: او در مجموعه خود اتومبیل های واقعا چشمگیری دارد.

بنابراین بگذارید موسیقی را کنار بگذاریم ، درام را نادیده بگیریم و از مجموعه خودروهای تیلور سویفت صرفاً لذت ببریم و متوجه شویم که این مجموعه یک لیست خرید اتفاقی از اتومبیل نیست ، بلکه یک نشانگر گسسته از عشق او به ماشین است.

سیلورادو صورتی  Pink Chevy Silverado

بعد از 18 سالگی ، تیلور سویفت این شورولت سیلورادو صورتی را با برچسب آلبوم خود در آن زمان ، Big Machines Records هدیه گرفت.

با کمال اشتیاق ، حداقل طرفداران Swifty معتقدند که این کامیون به هیچ وجه با تیلور سویفت مطابقت ندارد ، و اگرچه ممکن است امروز نظر آنها درست باشد ، مهم است که تشخیص دهیم که این وسیله به تیلور سویفت در سال 2007 اهدا شده است ، در یک دوره زمانی که تصویر و زیبایی او کاملاً متفاوت بود. اما ما اینجا نیستیم که در مورد دگرگونی های سبک آیکون پاپ بحث کنیم ، بلکه در مورد اتومبیل های او صحبت می کنیم ، بنابراین اجازه دهید به موضوع بپردازیم.

در حالی که هیچ اطلاعاتی درباره مشخصات این کامیون در دسترس نیست ، می توان فرض کرد که اسکات بورچتا ، رئیس شرکت برچسب های ماشین های بزرگ ، سوئیفت یک مدل جدید یا حداقل یک مدل جدید را خریداری می کند. بنابراین با فرض اینکه کامیون او شورولت سیلورادو 07 است ، در اینجا مشخصات آن آمده است. برای موتورهای 2007 گزینه های مختلفی در دسترس بود ، از کوچکترین موتور 4.3 لیتری V6 گرفته تا بزرگترین V0 6.0 لیتری که هیچ کدام به هیچ وجه موتورهای کوچکی نیستند. محبوب ترین V8 با حجم 5.3 لیتر 315 اسب بخار قدرت و 338 پوند فوت گشتاور تولید می کند و شتاب صفر تا 100 را در مدت زمان بیش از 8 ثانیه شتاب می گیرید که با توجه به وزن 4797 پوند وزن قابل توجه است.

با این حال ، در حالی که قابلیت های عملکردی سیلورادو بسیار چشمگیر است ، تیلور سویفت تصمیم گرفت که این ماشین برای او نباشد و ماشین را به خیریه کودکان: Victory Junction Gang در سال 2008 اهدا کرد.

مرسدس بنز ویانو Mercedes-Benz Viano

مالکیت تیلور سویفت بر مرسدس بنز ویانو که به جهت کاملاً متفاوتی آنرا خریداری کرده است ، همه کاره بودن این ماشین باعث حضورش  در مجموعه خودروهای تیلور است.

راحتی. راحتی زیاد و جادار  چیزی است که در مورد ویانو صحبت می کند. ویانو با صندلی های چرمی عظیم که روبروی هم قرار گرفته اند و فضای کافی برای نشستن راحت 8 مسافر را دارد ، برای تفریح  و جلسات کاری به طور یکسان بسیار مناسب است و از این نظر یک ماشین باکلاس و در عین حال راحت برای سفر است. از نظر قدرت ، یک موتور بنزینی و شش موتور دیزلی وجود دارد که قدرت آنها از 136 اسب بخار در موتور توربوشارژر 2.0 لیتری توربوشارژر چهار دیزلی تا 258 اسب بخار در موتور 3.5 لیتری V6 بنزینی است. از نظر وضعیت رانندگی ، گزینه های دیفرانسیل عقب و چهارچرخ محرک برای انتخاب وجود دارد و دو گزینه انتقال نیرو. 5 سرعته اتوماتیک و 6 سرعته دستی.

در حالی که این خودرو به طور خاص زرق و برق دار نیست ، داشتن تیلور سویفت از ویانو نشان دهنده قدردانی او از ظرافت و راحتی ساده است.

تویوتا سکویا سیاه Black Toyota Sequoia

تویوتا Sequoia یک ماشین چشمگیر است که هر سال بهبود می یابد و قطعات  لوکس و  باور نکردنی با قیمت نسبتاً مناسب استفاده می کند. باز هم ، اطلاعات بسیار کمی در مورد مشخصات Sequoia او موجود است ، با این حال ، آنچه از منابع آنلاین مختلف شناخته می شود ، این است که یک تویوتا Sequoia 2014 مشکی است که از موتور 5.8 لیتری V8 قدرت می گیرد و 381 اسب بخار قدرت دارد. علاوه بر این ، این خودرو دارای گیربکس 6 سرعته اتوماتیک است. در حالی که ویژگی های اضافی مانند زمین رانندگی و گزینه های داخلی ناشناخته باقی مانده است ، تیلور سویفت در حال بارگیری در Sequoia خود دیده شده است.

آئودی R8

تیلور سویفت با داشتن یک آئودی R8 نفیس ، عشق خود را به عملکرد و به طور کلی خوش سلیقه بودن در خودروها نشان می دهد. در حالی که اطلاعات متضادی در مورد صاحب این خودرو وجود دارد ، خواه تیلور سویفت یا دوست پسر او در آن زمان ، تیلور لاتنر ، واقعیت این است که R8 از هر نظر یک ماشین باورنکردنی است . برخلاف راحتی جادار سایر اتومبیل هایش ، R8 یک جانور کاملاً متفاوت است ، یک کوپه دو در ، که عملکرد قدرتمندی در هر جزئیات دقیق دارد. R8 مجهز به یک موتور هیولا واقعاً 5.2 لیتری V10 که قدرت خارق العاده 525 اسب بخار و گشتاور 391 پوند فوت تولید می کند ، برای کسب عنوان بدنام سوپراسپرت از رده خودروهای اسپرت فراتر می رود. با داشتن زمان نفس گیر 0-60 MPH 3.7 ثانیه ، جای تعجب است که تیلور  تمام ثروت خود را صرف ماشین های سریع نکرده است.

پورشه 911 توربو Porsche 911 Turbo

عشق تیلور سویفت به عملکرد همچنان با داشتن یک پورشه 911 توربو نشان داده می شود.

پورشه از دیرباز با عملکرد همراه بوده است ، زیرا مدل های 911 توربو آنها گل سرسبد عملکردهای سطح بالا هستند. جالب اینجاست که در حالی که ماشین برای خودش  بود ، او اغلب با دوست پسر خود ، تیلور لاوتنر ، در حال رانندگی از ماشین عکس می گرفت. از نظر مشخصات ، 911 توربو دارای توربوشارژ شش خطی است که 480 اسب بخار قدرت و 505 پوند فوت گشتاور تولید می کند. با سرعت 0 تا 60 مگاپیکسل در 3.4 ثانیه ، با گیربکس ارتقا یافته Tiptronic S ، 911 Turbo هم ظرافت شاسی براق 911 و هم عملکرد برتر پورشه را به عنوان یک برند برجسته می کند.

در حالی که ما از ویژگی ها و ویژگی های Taylor Swift 911 Turbo اطلاع نداریم ، یک چیز مسلم است: اگر به تیلور لاوتنر اجازه می دهد با خودروی نزدیک به 500 اسب بخار رانندگی کند ، واقعاً اعتماد کرده است.

نام نویسنده : حامد شعبانی
شوهر تیلور سوئیفت تیلور سوئیفت کیست ثروت تیلور سوئیفت تیلور سوئیفت چندتا ماشیان داره ماشین تیلور سوئیفت فیلم تیلور سوئیفت آهنگ تیلور سوئیفت عکس تیلور سوئیفت تیلور سوئیفت Taylor Swift
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
دریک رپر ۳۵ ساله کانادایی(رابطه پنهانی با کیم کارداشیان) عکس جدیدی کنار تیلور سوییفت پست کرد و نوشت:"آنها هیچوقت معنی سخت کار کردن... ( رابطه تیلور سوئیفت و دریک آیا واقعیت دارد آنها در آغوش هم عکس گرفتند)
ملکه اینستاگرام کیست؟ ملکه اینستاگرام لقبی که طرفداران آریانا گرانده به او داده بودند به دلیل تعداد طرفدارانی که در اینستاگرام داشت و اصل... ( سلناگومز در اینستاگرام اریانا گرانده را شکست داد.آیا اریانا گرانده دیگر ملکه اینستاگرام نیست؟)
جنیفر لوپز خواننده , مدل و بازیگر 53 سال که با ازدواج ها و روابطش همیشه حاشیه ها زیادی درست کرده دوباره می خواهد با بن افلک بازیگر نقش بتمن ... ( ازدواج جنیفر لوپز و بن افلک قطعی شد جنیفر لوپز اعلام کرد بزودی با بن افلک به صورت رسمی ازدواج خواهد کرد)
لیدی گاگا خواننده و بازیگر جنجالی آمریکایی که به دشت در بین جوانان طرفدار دارد  در واکنش به آزادی بریتنی اسپیرز بعد از ۱۳ سال که ص... ( لیدی گاگا برای بریتنی اسپیرز پستی به اشتراگ گذاشت حمایت لیدی گاگا از بریتنی اسپیرز در اینستاگرام)
نیکی میناژ جنجالی ترین سلبریتی دنیا اینبار در مورد واکسن کرونا اظهار نظر کرد. نیکی میناژ (nicki minaj) در صفحه توئیتر خود مدعی شد وا... ( نیکی میناژ به قتل تهدید شد او اعلام کرد واکسن کرونا بعد از دوسال انسان ها را می کشد و واکسن نمی زند)
شان مندز (Shawn Mendes) خواننده و مدل  ۲۳ ساله آمریکایی در مصاحبه‌ی جدیدش با مجله ونتی فر در حالی که دروغ سنج به وی متصل بود ... ( شان مندز هنور با تیلور سوئیفت در رابطه است او به جو آلوین اعتماد ندارد.)
آریانا سعید ستاره پاپ افغان که بعد از حمله طالبان به افغانستان مجبور به ترک این کشور شد  برنده جایزه سفیر حسن نیت برای صلح موسیقی و توا... ( آریانا سعید برنده جایزه سفیر حسن نیت برای صلح موسیقی و توانمندی زنان شد)
آلبوم جدید ادل منتشر شد. ادل یکی از بهترین خواننده های دنیا بعد از 6 سال آلبومی جدید با نام 30 را به زودی منتشر خواهد کرد. این آلبوم شامل... ( آلبوم جدید ادل منتشر شد با 15 آهنگ که هر کدام رکورد های زیادی را جا به جا کردند)
کیتی پری در مصاحبه جدیدش زمانی که از وی در مورد آلبوم جدید ادل به نام "30" و اولین آهنگش "Easy On Me" نظرش را پرسید... ( انتقاد کیتی پری از رفتار ادل با طرفدارانش که آنرا خیلی بی رحمانه توصیف کرد)
آهنگ جدید ادل adele  با نام Easy On me که شب گذشته منتشر شد رکورد میزان شنونده در اولین روز انتشار یک آهنگ در پلتفرم اسپ... ( اهنگ جدید ادل رکورد شنوده در یک روز را شکست.آهنگ جدید ادل با نام Easy On me)
پاسخ های ادل خواننده محبوب انگلیسی به سوالات قسمت جدید برنامه ویژه مجله VOGUE  برنامه «۷۳ سوال» نشریه وگ با ادل منتشر... ( مصاحبه ادل با مجله VOGUE و حضور در چالش 73 سوال مجله VOGUE)
دوست پسرهای دوآ لیپا: تاریخچه ای مختصر از کسانی که با دوآ لیپا ملاقات کرده اند انور حدید تنها مردی نیست که با دوآ لیپا رابطه دا... ( دوآ لیپا تمام کسانی که با او رابطه داشته اند دوآ لیپا به کسی وفادار نیست)
کنسرت لوور ابوظبی دوآ لیپا به دلیل بدی آب و هوا لغو شد  موزهٔ لووْر به دارندگان بلیط توصیه کرد که بلیط خود را تا اطلاع ثانوی نگ... ( دوآ لیپا کنسرتش در ابوظبی را لغو کرد شرایط بد آب و هوایی علت لغو کنسرت اعلام شده است)
هیلاری داف Hilary Duff به ویروس کرونا دلتا مبتلا شده شده است هیلاری داف خواننده ,  بازیگر و تاجر مشهور ۳۳ ساله  آمریکایی اعلام کر... ( هیلاری داف در اینستاگرامش اعلام کرد به ویروس دلتا کرونا مبتلا شده است)
ثروت ریانا خواننده مجله فوربز ریانا(ریحانا) خواننده و بیزینس‌ومن مشهور ۳۳ ساله را امروز رسما به عنوان یک میلیاردر معرفی کرد. قبل تر کا... ( ریانا (ریحانا) میلیارد شد ثروتمندترین خواننده زن جهان و دومین زن سلبریتی با 1.7 میلیارد دلار)
بریتنی اسپرز Britney Spears توسط پدرش سال ها شنود می شده است حتی در اتاق خواب و روابط خصوصی خود با سام اصغری جمعه گذشته بود که &nb... ( بریتنی اسپرز توسط یک تیم امنیتی مجهز حتی در اتاق خواب سال ها شنوده شده است.)
فینال بازی های یورو 2020 هم سرانجام با مشخص شدن تیم های انگلیس و ایتالیا با راه یافتن به این بازی امشب برگذار خواهد شد اما همچون مراسم فینال... ( مراسم فینال یورو 2020 کدام خوانندگان حضور دارند)
بریتنی اسپیرز Britney Spears براساس گزارش منتشر شده توسط روزنامه  نیویورک تایمز بریتنی اسپیرز (Britney Spears) خواننده  و پر... ( بریتنی اسپیرز از نیروهای پلیس تقاضای کمک کرده تا وی را آزاد کنند)
جنیفر لوپز (Jennifer Lopez) به فیلم علمی-تخیلی Atlas اطلس ساخته  شرکت نت‌فلیکس (Netflix‎) پیوست. . جنیفر لوپز (Jenn... ( فیلم جدید جنیفر لوپز به نام اطلس در آینده اکران می شود)
نشریه بیلبورد (Billboard magazine) با توجه به آمار و چارت های خود دریک (Drake) رپر و خواننده مشهور ۳۴ ساله را به عنوان برترین سلبریتی... ( 100 خواننده برتر یک دهه اخیر همراه با اینستاگرام)
محبوب ترین خدمات
>

خدمات رنگ مو در منزل

در سالن های زیبایی خدمات متنوعی ارائه میشود.ولی رفتن به سالن های زیبایی همیشه بدون دردسر و مشکل نیست.تعیین وقت قبلی انتظار برای انجام خدمات سفارش شده تلف شدن زمان در ترافیک , هوای آلوده و... از جمله مشکلاتی است که حتما با آنها روبه رو خواهید شد.به
php-1 طراحی و اجرا