مجله زیبایی صبا ریکو
2024/Apr/18

Content in section 1.

صفحه اصلی مجله زیبایی صبا ریکو
ویدیو آموزشی
صفحه اصلی >
لیست اخبار >
خوانندگان مطرح دنیا >
آلبوم جدید ادل
آلبوم جدید ادل
2021/11/03

آلبوم جدید ادل منتشر شد با 15 آهنگ که هر کدام رکورد های زیادی را جا به جا کردند

آلبوم جدید ادل منتشر شد.

ادل یکی از بهترین خواننده های دنیا بعد از 6 سال آلبومی جدید با نام 30 را به زودی منتشر خواهد کرد. این آلبوم شامل 15 ترک می باشد که در زیر نام آنها را مشاهده می کنید.
 این آلبوم در ۱۹ نوامبر/۲۸ آبان منتشر می شود

نام نویسنده : حامد شعبانی
عکس ادل شوهر ادل بهترین اهنگ ادل آهنگ جدید ادل 2021 آهنگ جدید ادل دانلود البوم جدید ادل دانلود آلبوم ادل
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
دریک رپر ۳۵ ساله کانادایی(رابطه پنهانی با کیم کارداشیان) عکس جدیدی کنار تیلور سوییفت پست کرد و نوشت:"آنها هیچوقت معنی سخت کار کردن... ( رابطه تیلور سوئیفت و دریک آیا واقعیت دارد آنها در آغوش هم عکس گرفتند)
ملکه اینستاگرام کیست؟ ملکه اینستاگرام لقبی که طرفداران آریانا گرانده به او داده بودند به دلیل تعداد طرفدارانی که در اینستاگرام داشت و اصل... ( سلناگومز در اینستاگرام اریانا گرانده را شکست داد.آیا اریانا گرانده دیگر ملکه اینستاگرام نیست؟)
جنیفر لوپز خواننده , مدل و بازیگر 53 سال که با ازدواج ها و روابطش همیشه حاشیه ها زیادی درست کرده دوباره می خواهد با بن افلک بازیگر نقش بتمن ... ( ازدواج جنیفر لوپز و بن افلک قطعی شد جنیفر لوپز اعلام کرد بزودی با بن افلک به صورت رسمی ازدواج خواهد کرد)
لیدی گاگا خواننده و بازیگر جنجالی آمریکایی که به دشت در بین جوانان طرفدار دارد  در واکنش به آزادی بریتنی اسپیرز بعد از ۱۳ سال که ص... ( لیدی گاگا برای بریتنی اسپیرز پستی به اشتراگ گذاشت حمایت لیدی گاگا از بریتنی اسپیرز در اینستاگرام)
نیکی میناژ جنجالی ترین سلبریتی دنیا اینبار در مورد واکسن کرونا اظهار نظر کرد. نیکی میناژ (nicki minaj) در صفحه توئیتر خود مدعی شد وا... ( نیکی میناژ به قتل تهدید شد او اعلام کرد واکسن کرونا بعد از دوسال انسان ها را می کشد و واکسن نمی زند)
شان مندز (Shawn Mendes) خواننده و مدل  ۲۳ ساله آمریکایی در مصاحبه‌ی جدیدش با مجله ونتی فر در حالی که دروغ سنج به وی متصل بود ... ( شان مندز هنور با تیلور سوئیفت در رابطه است او به جو آلوین اعتماد ندارد.)
آریانا سعید ستاره پاپ افغان که بعد از حمله طالبان به افغانستان مجبور به ترک این کشور شد  برنده جایزه سفیر حسن نیت برای صلح موسیقی و توا... ( آریانا سعید برنده جایزه سفیر حسن نیت برای صلح موسیقی و توانمندی زنان شد)
کیتی پری در مصاحبه جدیدش زمانی که از وی در مورد آلبوم جدید ادل به نام "30" و اولین آهنگش "Easy On Me" نظرش را پرسید... ( انتقاد کیتی پری از رفتار ادل با طرفدارانش که آنرا خیلی بی رحمانه توصیف کرد)
آهنگ جدید ادل adele  با نام Easy On me که شب گذشته منتشر شد رکورد میزان شنونده در اولین روز انتشار یک آهنگ در پلتفرم اسپ... ( اهنگ جدید ادل رکورد شنوده در یک روز را شکست.آهنگ جدید ادل با نام Easy On me)
پاسخ های ادل خواننده محبوب انگلیسی به سوالات قسمت جدید برنامه ویژه مجله VOGUE  برنامه «۷۳ سوال» نشریه وگ با ادل منتشر... ( مصاحبه ادل با مجله VOGUE و حضور در چالش 73 سوال مجله VOGUE)
دوست پسرهای دوآ لیپا: تاریخچه ای مختصر از کسانی که با دوآ لیپا ملاقات کرده اند انور حدید تنها مردی نیست که با دوآ لیپا رابطه دا... ( دوآ لیپا تمام کسانی که با او رابطه داشته اند دوآ لیپا به کسی وفادار نیست)
کنسرت لوور ابوظبی دوآ لیپا به دلیل بدی آب و هوا لغو شد  موزهٔ لووْر به دارندگان بلیط توصیه کرد که بلیط خود را تا اطلاع ثانوی نگ... ( دوآ لیپا کنسرتش در ابوظبی را لغو کرد شرایط بد آب و هوایی علت لغو کنسرت اعلام شده است)
این مجموعه یک لیست خرید تصادفی از اتومبیل نیست ، بلکه یک نشان زیاد از عشق تیلور سوئیفت به ماشین است. تیلور سویفت به عنوان یکی ا... ( تیلور سوئیفت و کولکسیون ماشینش چقدر ارزش دارد)
هیلاری داف Hilary Duff به ویروس کرونا دلتا مبتلا شده شده است هیلاری داف خواننده ,  بازیگر و تاجر مشهور ۳۳ ساله  آمریکایی اعلام کر... ( هیلاری داف در اینستاگرامش اعلام کرد به ویروس دلتا کرونا مبتلا شده است)
ثروت ریانا خواننده مجله فوربز ریانا(ریحانا) خواننده و بیزینس‌ومن مشهور ۳۳ ساله را امروز رسما به عنوان یک میلیاردر معرفی کرد. قبل تر کا... ( ریانا (ریحانا) میلیارد شد ثروتمندترین خواننده زن جهان و دومین زن سلبریتی با 1.7 میلیارد دلار)
بریتنی اسپرز Britney Spears توسط پدرش سال ها شنود می شده است حتی در اتاق خواب و روابط خصوصی خود با سام اصغری جمعه گذشته بود که &nb... ( بریتنی اسپرز توسط یک تیم امنیتی مجهز حتی در اتاق خواب سال ها شنوده شده است.)
فینال بازی های یورو 2020 هم سرانجام با مشخص شدن تیم های انگلیس و ایتالیا با راه یافتن به این بازی امشب برگذار خواهد شد اما همچون مراسم فینال... ( مراسم فینال یورو 2020 کدام خوانندگان حضور دارند)
بریتنی اسپیرز Britney Spears براساس گزارش منتشر شده توسط روزنامه  نیویورک تایمز بریتنی اسپیرز (Britney Spears) خواننده  و پر... ( بریتنی اسپیرز از نیروهای پلیس تقاضای کمک کرده تا وی را آزاد کنند)
جنیفر لوپز (Jennifer Lopez) به فیلم علمی-تخیلی Atlas اطلس ساخته  شرکت نت‌فلیکس (Netflix‎) پیوست. . جنیفر لوپز (Jenn... ( فیلم جدید جنیفر لوپز به نام اطلس در آینده اکران می شود)
نشریه بیلبورد (Billboard magazine) با توجه به آمار و چارت های خود دریک (Drake) رپر و خواننده مشهور ۳۴ ساله را به عنوان برترین سلبریتی... ( 100 خواننده برتر یک دهه اخیر همراه با اینستاگرام)
محبوب ترین خدمات
>

خدمات رنگ مو در منزل

در سالن های زیبایی خدمات متنوعی ارائه میشود.ولی رفتن به سالن های زیبایی همیشه بدون دردسر و مشکل نیست.تعیین وقت قبلی انتظار برای انجام خدمات سفارش شده تلف شدن زمان در ترافیک , هوای آلوده و... از جمله مشکلاتی است که حتما با آنها روبه رو خواهید شد.به
php-1 طراحی و اجرا