مجله زیبایی صبا ریکو
2024/Apr/26

Content in section 1.

صفحه اصلی مجله زیبایی صبا ریکو
ویدیو آموزشی
صفحه اصلی >
لیست اخبار >
سلبریتی های ترکیه >
مصاحبه کامل با بیرجه آکالای
مصاحبه کامل با بیرجه آکالای
2021/10/16

مصاحبه کامل با بیرجه آکالای بازیگر زیبای ترکیه ای علایق روابط احساسات و هر آنچه که باید بدانید

زنی با علاقه فراوان به نام  بیرجه آکالای

بیرجه آکالای زنی است که وقتی به صورتش نگاه می کنید چشم هایش برق می زند ، وقتی صحبت می کنید آرامش می بخشد و با هر نمایشی توجه هات را به خود جلب می کند. ممکن است تصادفی باشد که او در مسابقه زیبایی شرکت کرد و محبوب باشد ، اما باور کنید جایگاه او در زندگی و موفقیت او هیچ ارتباطی با این موضوع  ندارد.

در طول فیلمبرداری ، ما هر از گاهی می گفتیم "ساحل زیبا است ، موهایت زیبا هستند ، هوا زیبا است " ، اما سپس همه اعضای تیم جمله را با کلمات "دختر زیبا است" به پایان رساندند.  ' ما از طرف مقابل به زیبایی شما نگاه می کنیم ، اما شما از کدام طرف به کلمه زیبایی نگاه می کنید؟

از اعتماد شما بسیار متشکرم. البته زیبایی از طرف مقابل مشاهده می شود. اگر زیبایی را می بینم ، آن را تماشا می کنم ، دوستش دارم ، آن را درونی می کنم ، به آن غذا می دهم ، تعجب می کنم ، اما به عنوان مثال در پشت آن به دنبال عیب نمی گردم. زیبایی نیست ، اما زیبایی شناسی من را مجذوب خود می کند.


در زندگی روزمره چگونه لباس می پوشید؟

راحت و آرام.


کفش ، کیف ، جواهرات ... آیا لوازم جانبی وجود دارد که به آن علاقه داشته باشید؟

جذابیت من عاشق کار طراحی هستم. من هنر را روی گردن و روی مچ دست خود حمل می کنم ، این احساس را دارم ، این برای من یک بیان درونی دارد. و من طرفدار جواهرات قدیمی هستم. من همچنین زحمت و ظرافت صنعتگران را تحسین می کنم. بنابراین من جواهرات خود را با عشق و احساس خریداری می کنم.
آیا شما یا همسرتان نحوه لباس پوشیدن خود را با جامعه هماهنگ می کنید؟

در مناسبت های خاص بله ، ما هماهنگی یا هماهنگی با اختلاف را دوست داریم ، ایده ها را با یکدیگر تبادل می کنیم. اما به ندرت در زندگی روزمره. در ابتدا ، او در مورد وضعیت قرار ملاقات هر شب می پرسید که روز بعد چه می پوشد. الان به خاطر کار نمی توانیم یکدیگر را ببینیم.


وقتی می خواهید از همه چیز فرار کنید ، چه می کنید؟

من خواهم رفت.
این روزها ، ما در تاریکی هستیم زیرا همیشه حساب های رسانه های اجتماعی خود را تاریک می کنیم. اگر رنگ زیادی داشتید ، دوست داشتید چه رنگی به زندگی خود بزنید؟

 هر رنگی در من یک رنگ کامل. به هر رنگی به اندازه رنگ های موجود در جهان. روزهای سیاه موقتی هستند. اگر امید به رنگ ها است ، می گویم بیایید آن را نقاشی کنیم. چون هنوز امیدی دارم.


از دوران کودکی چه چیزی را بیشتر به خاطر دارید؟

خیلی چیزها که باور نمی کنید حافظه بلند مدت من بسیار قوی است. آخرین بار را با چنین تصاویر واضح به یاد ندارم. زیرا حافظه ما بسیار کثیف است. اما با نمونه ای از حال و هوای کنونی ما ، می توانم تصویری را توصیف کنم. در طول جنگ خلیج فارس ، آژیر جنگ به طور تصادفی از پادگان سلیمیه در حیدرپاشا به صدا درآمد. من در مدرسه بودم ، آن زمان تمرینات جنگی برگزار می شد ، اما ما هرگز در مورد آژیرهای واقعی نشنیده بودیم. فقط برای بزرگداشت آتای عزیزم در 10 نوامبر. در آن زمان تنها چیزی که به خاطر دارم دوربین های دید در شب در تلویزیون ، آژانس عصر و هواپیماهای جنگی مانند آتش بازی از چراغ سبز استفاده می کردند. ما در کلاس بودیم ، آژیر شروع به صدا کرد ، واقعی بود ، نه یک تمرین. دهانمان را با دستمال های پارچه ای مان در جیب سینه پیش بند خود بستیم و در دو ردیف شروع به  دویدن ، اما سریع ، به زیرزمین مدرسه آمدیم. همه ما بسیار ترسیده بودیم. من هرگز بیان چهره معلم مان را فراموش نمی کنم. تنها ترس من این بود که آن چراغ های سبز اکنون به خانه های ما برخورد کنند. اونوقت چیکار کنیم؟ کجا می رفتیم؟ من با ذهن بچه ام خیلی چیزها فکر کردم! خوشبختانه بعد از مدتی متوجه شدیم که آژیر به اشتباه به صدا در آمده است و بعدا خاموش شده است. هنوز می توانم مادرم را ببینم که مرا از باغ مدرسه برمی دارد و بی نفس به نظر می رسد.

 


شما از چه خانواده ای هستید؟

مادرم تا زمانی که به خاطر داشتم خانه دار بود ، اما شخصیت او کمی متفاوت است. مدت زیادی بود که او به طور فعال در سیاست شرکت می کرد ، در موسیقی کلاسیک ترکیه و سنگ مرمر شرکت می کرد و همچنین در انجمن های مختلف حضور داشت. او زندگی خود را وقف من کرد. او در حال حاضر متخصص ارزیابی املاک است و تمام اینها را در سن 50 سالگی آموخته است ، باور می کنید؟

 پدرم یکبار یکی از اولین خدمات فنی را در استانبول در زمینه کالاهای بهداشتی ، سیستم های تهویه مطبوع و تهویه ایجاد کرد. او هنوز همان کار را انجام می دهد ، او همچنین یکی از اعضای فعال یکی از انجمن های حفاظت از حیات وحش است ، او طبیعت را بسیار دوست دارد. ما همیشه یک خانواده کاملاً دموکراتیک بوده ایم. ما یک هسته بزرگ بودیم چون سه نفر بودیم. من کودکی بودم که نظرش در سنین بسیار پایین مورد سوال و ارزیابی قرار می گرفت. تصمیمات من همیشه محترم بود ، اگر اشتباه است ، می گفتند که اشتباه است ، اما هرگز دیکته نشد. هیچ قانونی وجود نداشت ، البته وجود داشت ، بنابراین من نظم و انضباط را به دست آوردم. آنها همیشه سعی کرده اند استعدادهای من را ببینند و از این نظر  حمایت کردند.

 اگر امروز بپرسید ، مطمئنم به شما می گویند که آنها شخصاً مرا بزرگ کرده اند. زیرا آنها همیشه سعی می کردند این کار را انجام دهند.


ایده چه کسی بود که وارد مسابقه زیبایی شود؟

در واقع تصادفی است. وقتی بچه بودم ، آنها همیشه در محله ما حضور داشتند  و من عاشق زیبایی ها بودم. مادرم و پدرم همیشه یک جواب می دادند ، ابتدا مدرسه درس بخوان و بعدش از تو حمایت می کنیم. البته ما هر از گاهی در نوجوانی تبدیل به جوجه اردک  زشت می شدیم.  سپس آن شرط  کنار رفت. سال 2004 بود ، من در بخش نقد و نمایش دانشگاه استانبول بودم ، به دلیل عصبانیت از سلسله مراتب مدرسه ، مدرسه را در ترم دوم رها کردم. تبلیغات مسابقه در همه جای شهر دیدم در آن زمان ، ما همه چیز را معنا می کنیم. یکی از دوستانم گفت: "بیا ،" من گفتم نه. و او گفت: "اشکالی ندارد." سپس به مادرم گفتم ، سپس نتیجه این شد "که فقط برای سرگرمی حضور پیدا کنم". اما پدرم واکنش نشان داد زیرا ما ابتدا از او درخواست نکردیم ، اما بعداً او از من حمایت زیادی کرد. و سوم شدم خوب ، این فقط یک تصادف است.
آیا همیشه قابل توجه بوده اید؟

نمی دانم. کودکان با اعتماد به نفس در زندگی قابل توجه می شوند. شاید به همین دلیل کودک قابل توجهی بودم ، زیرا با اعتماد به نفس بزرگ شدم. وقتی ظاهر به این اضافه می شود ، به نظر می رسد قابل توجه است.
وقتی خود را به عنوان بازیگر تصور می کنید با چه دوره ای مصادف است؟

در 16 سالگی مجروح شدم  باله را رها کنم. وقتی در دبیرستان شروع به تحصیل تئاتر کردم ، هنوز دلم برای باله تنگ شده بود. من نمی خواستم بازیگر شوم. سپس مدتی در تلویزیون کار کردم  دلم برای تئاتر ، بازی ، زمین بازی ام تنگ شده است. من واقعاً دوستش داشتم. سپس دوباره در امتحانات دانشگاه شرکت کردم و در هنرستان قبول شدم.


شما همچنین مجری ورزش بوده اید. در ورزش چطور هستید؟

من عاشق تماشای همه مسابقات ورزشی هستم. من علاقه خاصی به فوتبال داشتم ، اما با گذشت زمان کمتر شد. من زمان زیادی برای دویدن روزانه ندارم و باید هنگام انجام ورزش بسیار مراقب باشم زیرا مصدومیت من همچنان ادامه دارد. متاسفانه من حتی اجازه راه رفتن ندارم. اما یوگا و پیلاتس مشکلی ندارند. شناخت آناتومی بدن بسیار مهم است و باید از آن به خوبی مراقبت کنید. برای این ، ورزش ضروری است. تمرین بدن با انضباط نیز بر ذهن تأثیر مثبت می گذارد. به هر حال ، "عقل سالم در بدن سالم زندگی می کند".
آیا چیزی وجود دارد که خودتان با آن موافق نباشید؟

گاهی اوقات نمی توانم با ذهنم کنار بیایم.
وقتی شخصی مشهور است چگونه می تواند شبیه خودش باشد؟

هر زمان. چه فرقی می کند! شما هستید.

شما و Sarp Levendoğlu یک زوج بسیار زیبا هستید. حتماً چیزی فراتر از این واقعیت وجود دارد که یکی از شما زیبا و دیگری قدرت مند است که شما را بسیار سازگار می کند ...

من حدس می زنم ما سازگار هستیم با وجود شباهت های که وجود دارد ، زندگی ادامه دارد. هارمونی در واقع پاسخ به نحوه زندگی مشترک شما در آن زندگی است. اگر از نظر شما سازگار به نظر می رسیم ، پس سازگار هستیم. خوشحالم که نظر مثبت شما را می بینم.
صحبت از بچه ها ...

من آن را گرانبها ترین جواهر جهان می نامم. من چنین جواهری  ندارم ، اما فکر می کنم اگر چنین باشد چقد می تواند زیبا باید. البته با این شرایط کاری فعلا کمی سخت است. احساس می کنم باید زمان کاملاً پرباری را به او اختصاص دهم ، اما این زندگی است ، البته ما نمی دانیم چه زمانی یا چه چیزی به ارمغان خواهد آورد به منظور ایجاد یک زندگی راحت از نظر روحی و جسمی. مادر و پدر بودن به معنای رشد و تکامل دوباره در زندگی است. تربیتی باورنکردنی برای انسان. امیدوارم روزی خوش شانس باشم و یک آزمون خوب دیگر برای من باشد.


آیا چیزی در دیدگاه شما نسبت به زندگی یا شیوه زندگی شما پس از 30 سالگی تغییر کرده است؟

البته  من در 30 سالگی متوجه شدم که در زندگی ثروت را نمی خواهم. اگر بپرسید من چقدر می توانم از زندگی لذت ببرم ، این یک راز است. اما من آرام شدم ، بعد از 30 سالگی آرام شدم. هیجان من یکسان است ، اما پس اندازهای من به شیوه زندگی من  منطقی تر شده است. حداقل می توانم بگویم تلاش می کنم. شما نمی توانید مانند 25  سالگی به دریا بپرید. اما خدا را شکر. من چنین فرصتی دارم.

کلمه امید برای شما چه معنایی دارد؟

امید برای من مانند طلوع خورشید است ، مانند نفسی که می کشیم. همانطور که گفتم ، برای من ضروری است. من فکر می کنم در درک اجتماعی نیز باید چنین باشد. اگر در گوشه ای امید را فراموش کنیم ، چشم های ما کور خواهد شد و اگر چشم های ما بسته شود ، در تاریکی فرو می رویم. ما قرن ها در این سرزمین رنگارنگ زندگی کرده ایم. بدون از دست دادن معنای زندگی ، بدون فراموش کردن ، بدون از دست دادن امید ... با چنگ زدن به یکدیگر ، باور داشتن. ما زندگی می کنیم ، زندگی می کنیم ، زندگی خواهیم کرد. برای کسانی که نمی توانند زندگی کنند ، این قطعاً یک انتخاب است. اما امیدوارم نظر شخصی من برای آن روزها مفید باشد. بدون تسلیم شدن.

نام نویسنده : حامد شعبانی
شماره تلفن بیرجه آکالای قد بیرجه آکالای بیرجه آکالای چی دوست دارد بیرجه آکالای به چه جیزی علاقه دارد بیرجه آکالای کیست مصاحبه بیرجه آکالای عکس بیرجه آکالای بیرجه آکالای
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
در مقاله جدیدترین خبر های مربوط به مریم اوزرلی یکی از معروف ترین بازیگر های  ترکیه را می خوانید. خیلی وقت بود که درباره مریم اوزرلی چیز... ( مریم اوزرلی بازیگر ترکیه ای کجاست و الان چه می کند؟)
 ازگه ازپیرینچی بازیگر ترکیه ای با پدرش وداع کرد اوزگه اوزپیرینچی، بازیگر سرشناس ترکیه، پدرش، کادری امراه اوزپیرینچی، را از دست داد. خ... ( ازگه ازپیرینچی بازیگر ترکیه ای با پدرش وداع کرد)
افرا ساراچ اوغلو نه تنها یک بازیگر با استعداد، بلکه یک نماد مد در ترکیه  است او که می داند که چگونه برای مناسبت های مختلف لباس انتخاب ک... ( تیپ و استایل افرا ساراچ اوغلو : نکات و ترفندهایی برای اینکه در هر موقعیتی جذاب به نظر برسید)
در این پست، برخی از رازها،سلامت که Burcu Özberk برای خوش اندام و جذاب بودن خود دنبال می کند، با شما به اشتراک می گذاریم. Burcu Özb... ( بورجو اوزبرک بازیگر جذاب ترک اسرار زیبایی و سالامت خود را فاش می کند!)
دمت اوزدمیر Demet Özdemir یکی از زیباترین ترین و با استعدادترین بازیگران زن ترکیه است، اما او به خاطر زندگی شخصی جنجالی اش نیز شناخته ش... ( تاریخچه تمام رابطه های عاشقانه دمت اوزدمیر Demet Özdemir بازیگر ترکیه ای)
هانده ارچل یکی از مشهورترین و پردرآمدترین بازیگران زن در صنعت تلویزیون و سینمای ترکیه است. او در سریال ها  و فیلم های موفق بسیاری مانند... ( هانده ارچل (Hande Erçel) چقدر درآمد دارد؟ثروت او چقدر است؟)
بیوگرافی بازیگر ترکیه ای گزده کانسو متولد 1 شهریور 1359 شهر ازمیر در خانواده هنری به دنیا آمده است.پدرش عباس کانسو نویسنده و ما... ( بیوگرافی گزده کانسو بازیگر ترکیه ای نقش زرین در سریال ملکه شب اینستاگرام قد وزن تحصیلات سریال ها)
پلین اولوکسار (31 فروردین 1373)  بازیگر نقش نرگس ,  سریال اتاق 309 در کنار  دمت اوزدمیر  در سال 2016 اولین پرو... ( پلین اولوکسار بازیگر نقش نرگس در سریال اتاق 309 بیوگرافی قد وزن اینستاگرام روابط تحصیلات خانواده سریال)
مهمت گونسور  (Mehmet Günsür) ( ۸ مه ۱۹۷۵)(18 اردیبهشت 1354) در شهر استانبول ترکیه به دنیا آمده است. مهمت را بیشتر ب... ( مهمت گونسور بازیگر نقش دنیز در سریال فی بیوگرافی قد وزن تحصیلات اینستاگرام روابط)
داملا سونمز ( Damla Sönmez) متولد ( ۳ مه ۱۹۸۷) (13 اردیبهشت 1366) در شهر استانبول یکی از محبوب ترین بازیگران نسل جو... ( داملا سونمز بازیگر نقش دلروبا سریال عزیز بیوگرافی قد وزن تحصیلات اینستاگرام همراه با عکس)
 مراد ییلدریم در 13 آوریل 1979 (24 فروردین 1358) شهر قونیه به دنیا آمده است. او اصالتی  ماردینی دارد. مراد از ... ( مراد ییلدریم بازیگر سریال ترکی عزیز بیوگرافی قد وزن روابط تحصیلات اینستاگرام سریال و فیلم ها)
سریال ترکی پنجاه متر مربع در ژانر کمدی اکشن در تاریخ 2021 ژانویه 27  از شبکه Netflix شروع به پخش کرده است. سریال 50M2 فعلا فص... ( داستان سریال ترکی پنجاه متر مربع بیوگرافی بازیگران قسمت ها اینستاگرام خلاصه)
بیوگرافی بگوم آکایا  بگوم آکایا در 8 فوریه 1991(19 بهمن 1369) در شهر استانبول در خانواده ثروتمند متولد شد.پدر بگوم یکی از ... ( بیوگرافی بگوم آکایا بازیگر ترکیه ای قد وزن تحصیلات اینستاگرام روابط همراه با عکس)
سرا آریتورک بازیگر نقش ناز در سریال دستوراعمل عشق این روز ها سر و صدای زیادی به پا کرده است.او ایتدا با حضور در مسابقات استعدادیابی صدا ... ( سرا آریتورک بازیگر نقش ناز در سریال ترکی دستورالعمل عشق بیوگرافی اینستاگرام قد وزن روابط)
ایل‌آیدا چویک بازیگر نقش بتول یامان دختر شرمین و دختر عموی دمیر یامان در سریال روزی روزگاری در چوکوروا 2 بزودی به این سریال اضافه ... ( ایل‌آیدا چویک در سریال ترکی روزی روزگاری در چکوروا نقش بتول یامان دختر شرمین یامان را ایفا می کند)
سلین ینینجی بازیگر نقش صحنیه در سریال روزی روزگاری در چوکوروا و ادامه این سریال عکس های را در اینستاگرامش با طرفدارانش به اشتراک گذاشت که هم... ( سلین ینینچی نقش صحنیه سریال روزی روزگاری در چکوروا 2 در اینستاگرام عکس عمل بینی خود را به اشتراک گذاشت)
سلین گنچ بازیگر نقش گلتن در سریال محبوب و پرطرفدار  روزی روزگاری در چوکوروا با بازی هلال آلتینبیلک و ابراهیم چلیکول که از شبکه &nb... ( واکنش هلال آلتینبیلک زلیخا به عکس های سلین گنچ بازیگر نقش گلتن در سریال ترکیه ای روزی روزگاری در چکوروا)
 یک زن کویتی لباس عروس بورجو بیریجیک را 1/500/00 میلیارد ریال خرید. لباس عروس بازیگر ترکیه ای بورجو بیریجیک در آخرین قسمت از سریال ... ( لباس عروس بورجو بیریجیک در سریال دختره پنجره را یک زن کویتی به قیمت باور نکردی برای خود خرید.)
بورجو بیریجیک امیدوارم روزی من هم به تئاتر برگردم. بورجو بیریجیک، بازیگر، مدل و مجری زیبای ترکیه ای روز گذشته در اولین نمایش تئاتر&n... ( بورجو بیریجیک بازیگر سریال ماکسیرا میخواهد به تئاتر برگردد.اینستاگرام بورجو بیریجیک نقش ماکسیرا)
5 راز هلال آلتینبیلک بازیگر نقش زلیخا در سریال روزی روزگاری در چکوروا درباره بازیگر نقش زلیخا در سریال ترکیه ای روزگارانی در چکوروا ... ( 5 راز هلال آلتینبیلک بازیگر نقش زلیخا یامان در سریال روزی روزگاری در چکوروا با اینستاگرام)
محبوب ترین خدمات
>

خدمات رنگ مو در منزل

در سالن های زیبایی خدمات متنوعی ارائه میشود.ولی رفتن به سالن های زیبایی همیشه بدون دردسر و مشکل نیست.تعیین وقت قبلی انتظار برای انجام خدمات سفارش شده تلف شدن زمان در ترافیک , هوای آلوده و... از جمله مشکلاتی است که حتما با آنها روبه رو خواهید شد.به
php-1 طراحی و اجرا