مجله زیبایی صبا ریکو
2024/Apr/23

Content in section 1.

صفحه اصلی مجله زیبایی صبا ریکو
ویدیو آموزشی
صفحه اصلی >
لیست اخبار >
اخبار celebrity و شخصیت های معروف >
شیوا فلاح فیتنس کار زن ایرانی
شیوا فلاح فیتنس کار زن ایرانی
2022/01/01

شیوا فلاح یکی از جذابترین و بهترین فیتنس کار و بدنساز زن ایرانی را بیشتر بشناسیم

شیوا فلاح قطعا اگر شما ورزشکار باشد یا حتی پیج های ورزشی رو دنبال کنید عکس های شیوا فلاح را دیده اید.یکی از بهترین و حرفه ای ترین ورزشکاران زن ایرانی که می توان گفت بیشترین پیج طرفدارای را در بین فیتنس کاران زن ایرانی دارد.

 شما به راحتی می توانید با عضویت در کانال های ارتباطی ما  telegram تلگرام و youtube یوتوب از آموزش های رایگانی که در اختیارتان قرار می گیرد لذت ببرید

شیوا فلاح کیست؟

شیوا فلاح 12 سال تجربه ورزشی و مربیگری  در رشته های بدنسازی و تی آر ایکس  و همچنین ارشد زبان و ادبیات انگلیسی را در کارنامه خود دارد.

خانم شیوا فلاح مهمان مجله زیبایی صباریکو بودند و ما سوالاتی را ازشون پرسیدیم با همراه باشید.

خانم فلاح از کجا ورزش کردن را شروع کردید؟

رشته اصلی من ابتدا والیبال بود و این ورزش باعث شد که اندام متانسبی داشته باشم بعد از حضور در باشگاه بدنسازی به رشته فیتنس علاقه پیدا کردم و تصمیم گرفتم به صورت حرفه ای فیتنس را دنبال کنم.

شما به شدت با انگیزه کار می کنید و علاقه خاصی دارید این رو میشه از پیج اینستاگرامتون متوجه شد هدفتون چیه در این رشته؟

از آنجا که شخصیتی کمال گرا دارم و بشدت تمایل دارم هر کاری را که شروع می کنم در آن موفق باشم , موفقیت نه از نگاه دیگران بلکه رضایت شخصی خودم از نتیجه ای که بدست میارم پس از تمام پتانسیل درونی خودم  برای اون کار استفاده می کنم  تا جایی که شخصا احساس رضایت داشته باشم. زمانی که وارد باشگاه شدم به خودم قول دادم بهترین بدنم را بسازم و این رشته را به صورت علمی هم دنبال کنم.

اینکه هر روز در باشگاه باشید شمارو خسته نمی کند؟

کلا ورزش کردن و یک زندگی لایف استایل یعنی زندگی که سبکی سالم و رژیم درست در آن استفاده بشه باید در برنامه هر کسی باشه همانطور که برای هر چیزی در زندگیمون وقت میزاریم باید نگاهمون به ورزش همین باشه .ورزش از نظر روانی و فیزیکی به آدم خیلی کمک می کنه و باعث میشه در زندگی موفق باشیم.

چه تمرینی رو از همه بیشتر دوست دارید؟

اینکه چه تمرینی را بیشتر دوست داشته باشم نمیشه گفت واقعا مثل اینکه بگیم کدوم بچه تون بیشتر دوست دارید یا کدوم انگشت دستتون بیشتر می خواید. من هر عضله ای که کار می کنم برام خیلی لذت بخش و با عشق اینکارو می کنم. در هر حالتی و روحیه ای که داشته باشم خوشحالی , خشم , غمگین من خودمو تو باشگاه پیدا می کنم.

نظر شما در مورد مکمل و دارو چیه و آیا از این ها استفاده می کنید؟

خوب اولین چیزی که به ذهن مردم میرسه از روی ناآگاهی  وقتی یک ورزشکار حرفه ای رو میبینن اینکه دارو و مکمل استفاده کرده در صورتی که فرق این دو را واقعا نمی دانند. بحث مکمل و دارو خیلی فرق می کنه.

مکمل اسمش روشه تکمیل کننده ورزش و تغذیه شما پس همه افراد می توانند از مکمل استفاده کنند.

 دارو برای افراد حرفه ای هست و اگر کسی بخواد روی استیج بره باید دارو مصرف کنه و هیچ مشکلی ندارد البته این هم باید به صورت علمی باشه.

چند ساعت در روز تمرین می کنید؟

اینکه چند ساعت در روز تمرین کنیم بستگی داره چند روز در هفته تمرین کنیم. وقت تمرین نباید طولانی باشه و بستگی داره کدوم عضله رو تمرین می کنیم مثلا تمرینات پا بدلیل استراحت بین ست ها اگر تو فاز حجم باشیم پس زمان تمرین زیاد میشه اما برای بالا تنه تو فاز چرب سوزی استراحت بین ست کمتره خوب در نتیجه تمرین زودتر تموم میشه اما من خودم بین 2 تا 2.30 ساعت تمرینم طول میکشه.

اگر کسی برنامه تمرینی بخواد و با شما تمرین کنه , مربی بگیره از چه طریق باید ارتباط برقرار کنه؟

برای دریافت برنامه کسی بخواد میتونه روی لینک کلیک کنه و به پیجم shiva.fallah.official@ مراجعه کنه.در مورد مربی آنلاین هم از طریق واتساپ  بچه ها رو دنبال می کنم به دلیل شرایط کرونا فعلا بهترین روش همینه.در مورد باشگاه من فعلا ایران نیستم اما از طریق پیجم حتما اگر باشگاه مناسبی پیدا کنم و در اون مشغول باشم معرفی می کنم.

حاشیه این ورزش اذیتت نمی کنه مخصوصا که میبینی حتی پیج های زیادی خودشون جای تو معرفی می کنن؟

حاشیه تو این ورزش زیاده مخصوصا زمانی که شما میگین من نچرال هستم افراد قصد تخریب شما رو دارن اما بهتر اینکه توجه نکنیم من در روزهای اول خیلی اذیت می شود اما بعد تر که قویتر شدم از نظر ذهنی دیگه برام مهم نبود و به طرفدارام عشق انتقال میدم

طرفدار کدوم ورزشکار هستی؟

ورزشکار مورد علاقه ام در خارج از کشور خانم مهسا هستن که ایشون هم در همین رشته فعالیت می کنند و مسابقات بین المللی زیادی رو تجربه کردن , مقام بدست آوردن  خیلی دوستشون دارم و همه کاراشون دنبال می کنم.

نام نویسنده : حامد شعبانی
باشگاه شیوا فلاح قد شیوا فلاح وزن شیوا فلاح جذاب ترین فیتنس کار زن ایرانی بهترین کار زن ایرانی اینستاگرام شیوا فلاح شیوا فلاح کیست شیوا فلاح فیتنس کار مربی فیتنس شیوا فلاح مربی بدنسازی شیوا فلاح شیوا فلاح
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
یک دانشجوی 20 ساله که میهماندار مراسم است، باعث برهم خوردن رابطه جرارد پیکه و شکیرا شده است. پیکه و شکیرا   پس از 12 ... ( خیانت پیکه به شکیرا رابطه پیکه با مادر گاوی بازیکن بارسا معشوقه پیکه کیست؟)
مشین گان کالی ( Machine Gun Kelly)  رپر ۳۱ ساله و جنجالی این روزها هفته گذشته با حلقه‌ای ۳۴۰ هزار دلاری از مگا... ( ازدواج مگان فاکس و مشین گان کالی جزئیات حلقه مشین گان کالی به مگان فاکس که هرگز خارج نمی شود)
سلنا گومز در دنیای مارول…؟! طی ساعات اخیر بسیاری از کاربران و طرفداران سلنا گومز با انتشار تصاویری در فضای مجازی، با اشاره به... ( سلنا گومز در نقش زن عنکبوتی انتخاب خواهد شد اسپایدر وومن بعدی سلنا گوگز خواهد بود)
بعد از جدایی زین ملک و جی جی حدید که شایعاتی بر خیانت جی جی حدید به زین مالک بود و حتی تا جایی پیش رفت که یولاندا حدید اعلام کرد بچه جی جی ا... ( دوآ لیپا طلاق گرفت و از انور حدید جدا شد.دوآ لیپا روابط زیادی دارد.)
تام هالند و زندیا عاشق یکدیگر هستند. ایمی پاسکال تهیه کننده فیلم اسپایدر من در مصاحبه جدیدش گفته  به تام هالند و زندیا بازیگران سری جد... ( تام هالند عاشق زندیا است آنها باهم ازدواج می کنند!همراه با عکس و اینستاگرام)
ازدواج افراد مشهور برای طرفداران آنها یکی از مهمترین مسائل است که توسط افراد دنبال می شود و حتی کوچکترین شایعه در مورد روابط آنها یا ازدواجش... ( محبوب ترین زوج در بین سلبرتی ها چه کسانی هستند کدام سلبریتی ها باهم در رابطه هستند)
شایعات زیادی در حال شکل گیری است پریانکا چوپرا بازیگر و مدل محبوب هندی ساعاتی پیش نام فامیلی همسرش نیک جوناس  را از پیج اینستاگرامش پاک... ( فیلم خیانت پریانکا چوپرا به نیک جوناس باعث جدای پریانکا چوپرا و نیک جوناس شد شایعه یا واقعیت؟)
سوفیا اوریستا Sophia Urista خواننده ۳۶ ساله آمریکایی و عضوی از گروه کاور کن، روی صورت طرفدارش ادرار کرد! آیا سوفیا اوریستا... ( سوفیا اوریستا کیست؟ فیلم ادرار کردن سوفیا اوریستا بر روی طرفدارش و اعتراض رسمی ایران به سوفیا اوریستا)
دعوای شدید بین مشین گان کلی همسر مگان فاکس  و کانر مک گرگور مبارزه Ufc  در مراسم VMAs 2021! مشین گان کلی خواننده آمری... ( مگان فاکس با کانر مک گرگور در رابطه است؟ فیلم خیانت مگان فاکس)
کامیلا کابیو خواننده و مدل  ۲۴ ساله و شان مندز خواننده جوان و محبوب ۲۳ ساله که به یکی از مشهورترین زوج های محبوب و دوست داشتنی  بی... ( خیانت کامیلا کابیو به شان مندز حقیقت دارد ؟ کامیلا کابیو و شان مندز از یکدیگر جدا شدند.)
بریتنی اسپیرز و سام اصغری بچه دار خواهند شد. بریتنی اسپیرز بعد از آزادی از حضانت پدرش که طی 13 بر تمام امور او نظارت داشت و به نوعی بر... ( بریتنی اسپیرز و سام اصغری بچه دارد شدند بچه سام اصغری و بریتنی اسپیرز)
مراسم عروسی پاریس هیلتون و عکس لباسش عروسش تحسین همه طرفداران را همراه داشت. مراسم عروسی پاریس هیلتون مدل و سلبریتی محبوب آمریکایی &nb... ( عروسی پاریس هیلتون و لباس عروس پاریس هیلتون در حضور کیم کارداشیان و بی‌بی رکسا جنجال آفرید)
برنامه آشپزی سلنا و سرآشپز Selena + Chef برنامه آشپزی سلنا گومز به نام «سلنا + سرآشپز» برای فصل چهارم در شبکه HBO تمدید ... ( برنامه آشپزی سلنا گومز با نام سلنا + سرآشپز برای فصل 4 هم ساخته می شود.دانلود سلنا + سرآشپز)
فیلم پیلار روبیو همسر سرخیو راموس در اینستاگرام ویدیویی از پیلار روبیو PILAR RUBIO سوپر مدل و  مجری تلویزیونی ۴۳ ساله اسپانیایی... ( پیلار روبیو همسر سرخیو راموس فیلمی از خود در اینستاگرامش منتشر کرد که ایرانی ها تعجب کردند.)
این روزها سایت‌ ها و رسانه‌ و فضای مجازی اخبار و تصاویر ازدواج شاهزاده آلمانی "الکساندر سو شامبورگ لیپه" با مهکامه ... ( شاهزاده آلمان با یک ایرانی ازدواج کرد و مراسم سلطنتی برگزار کرد)
تنها کوچه "تاریک" در نیویورک ، جایی که فیلم ها و سریال های تلویزیونی همگی در آن فیلمبرداری می شوند برخلاف شایعات ، عملاً مکان م... ( کوچه ای که تمام فیلم های جنایی و ترسناک هالیوودی در آنجا ساخته می شود؟آیا میدانید این لوکیشن کجاست؟)
طرفداران تیم رد ساکس الکس رودریگز را با شعارهای جی لو در طول پخش شبکه فاکس سوژه کردند. هفت ماه ازجدایی عشق دو ساله الکس رودریگز و جن... ( هو شودن الکس رودریگز توسط طرفداران جنیفر لوپز در هنگام بازی در استادیوم)
ایا ازدواج کریستیانو رونالدو با جورجینا رودریگز ازدواج کرده است؟ جورجینا رودریگز Georgina Rodriguez مدل,تاجر و دوست دختر ۲۷ س... ( ازدواج کریستیانو رونالدو با جورجینا رودریگز رسمی شد.)
حادثه ای ناگوار در حین فیلم‌برداری پروژه Rust  که هنوز ابعاد آن مشخص نیست. الک بالدوین بازیگر ۶۳ ساله هالیوودی در حین... ( الک بالدوین بازیگر سرشناس هالیوودی فیلم بردار فیلم جدیدش Rust خانم هالینا هاچینز را با شلیک گلوله کشت)
 مگان فاکس Megan Fox و رنگ مو جدیدش مکان فاکس هنرپیشه سرشناس ۳۵ ساله و بازیگر سری فیلم های لاکپشت نینجا و ترانسفورمرز  با ان... ( رنگ مو جدید مگان فاکس برای فیلم جدیدش که در اینستاگرام با طرفدارانش به اشتراک گذاشت)
محبوب ترین خدمات
>

خدمات رنگ مو در منزل

در سالن های زیبایی خدمات متنوعی ارائه میشود.ولی رفتن به سالن های زیبایی همیشه بدون دردسر و مشکل نیست.تعیین وقت قبلی انتظار برای انجام خدمات سفارش شده تلف شدن زمان در ترافیک , هوای آلوده و... از جمله مشکلاتی است که حتما با آنها روبه رو خواهید شد.به
php-1 طراحی و اجرا