مجله زیبایی صبا ریکو
2024/Apr/30

Content in section 1.

صفحه اصلی مجله زیبایی صبا ریکو
ویدیو آموزشی
صفحه اصلی >
لیست اخبار >
سلبریتی های ترکیه >
الچین سانگو
الچین سانگو
2020/05/23

زندگی نامه الچین سانگو با مصاحبه جذاب و خواندنی (عکس)

بازیگر و مدل ترکیه ای ۱۳ اگوست ۱۹۸۵  (1364/5/21 ) در شهر ازمیر ترکیه متولد شده. او در دانشگاه مرسین  رشته اپرا تحصیل کرده است. الچین بیشتر بخاطر نقش بسیار جذاب خود در سریال کمدی رمانتیک (عشق اجاره ای )  به شهرت رسیده، برای این سریال الچین سانگو نامزد بسیاری از جشنواره ها و جوایز بسیاری دریافت کرده است.


 

 صدای زیبای الچین سانگو

الچین سانگو دارای صدای بسیار زیبا می باشد وی تنها استفاده ای که از صدایش کرده , سریال های  که در آن حضور داشته است بوده  وی در مصاحبه ای گفته که هیچ برنامه دیگری برای صدای خود ندارد.

علاقه الچین سانگو به هنر

الچین  از کودکی به هنر علاقه بسیاری داشته  از جمله رقصیدن ، موسیقی، نقاشی و بازیگری او می گوید  وقتی بزرگتر شدم متوجه شدم که نمی توانم همه این کارها را انجام‌ دهم . سانگو همچنین در جواب این سوال که آیا تا کنون فکر کرده  که با تلفیق صدای خود و بازی کردن به عنوان یک فرد با آموزش اپرا روی صحنه برود گفت : من بارها می خواستم این کار را با موزیکال انجام دهم، با این حال فرهنگ موسیقی در کشور ترکیه خیلی توسعه نیافته  و متخصصین در این زمینه بسیار کم هستند که بتواند موزیکال کنند.

علاوه بر این متاسفانه هیچ مخاطبی در کشور ما تماشای اپرا و موسیقی آن و هضم رشته را ندارد. برای من خیلی دیر شده من سال ها کار نکردم و آمادگی لازم در این زمینه را ندارم. سانگو از جمله کسانی است که خیلی سریال های تلویزیونی را پیگیری نمی کند ولی سریال هایی که خود بازی کرده  را تماشا می کند  و هدف خود از این کار را سنجیدن سطح کیفیت کار خود می داند.

 الچین سانگو با ۷ میلیون فالوور در اینستاگرام

سانگو به طور فعال از رسانه های اجتماعی استفاده نمی کند اما از اینکه ۷ میلیون فالوور در اینستاگرام دارد ابراز خوشحالی کرد و از طرفدارانش  تشکر کرد.

 زندگی شخصی  الچین سانگول

الچین سانگو نامزد یونس اوزدیکن  می باشد اما هنوز تصمیم به ازدواج با او نگرفته  البته در یکی از مراسم رسمی اعلام کرد در حالی که اتفاقات به خوبی پیش می رود نیازی به گرفتن تاریخ و مراسم ازدواج نیست الچین سانگو خود را سنتی نمی داند و در رویاهای خود مراسم عروسی ندارد.

فیلم ها و سریال ها  الچین سانگول

الچین سانگو نیز در سریال های تلویزیونی زیر تا کنون حضور پیدا کرده است
چنین زمانی خواهد گذشت (۲۰۱۱)
عشق چند بدن می پوشد(۲۰۱۳)

یک داستان عاشقانه  (۲۰۱۴_۲۰۱۳)
کورت بیست و شورا (۲۰۱۴)

الچین سانگو در سریال برخورد

خلاصه داستان برخورد: سرپرست پلیس مهیر (کیوانچ تاتلیتوغ) و كارمند بانك زینپ (الچین سانگو) در نتیجه یك تصادف با هم ملاقات می كنند.4 نفر مختلف در این تصادف باهم برخورد می کنند. ماهیر و کرم که تازه از زندان آزاد شده اند  و الچین سانگو و وکلیش.در جریان این فیلم چهار داستان از چهار زندگی مختلف روایت می شود که در جریان فیلم مخاطب را درگیر می کند

مصاحبه  الچین سانگو  با روزنامه  هریت

بسیار زیبا ، بسیار موفق ، بسیار متنوع ، بسیار بیشتر در خط مقدم! سریال "عشق اجاره ای" که در تابستان مخاطبان زیادی را از آن خود کرده است ،   دخترزیبایی که با موهای "مادون قرمز" و پوست شفافی که  دارد بسیار معصوم و جذاب می باشد ، می خواهیم در مورد این هنرمند صحبت کنیم. الچین سانگو توانسته است بخشی باورنکردنی از زندگی ما باشد.
 بعد از ظهر وزش باد شدید، نسیم کوتاه اما مؤثر که از درون جنگل عبور می کند. یک لحظه بود. گویا او اولین پیام رسان فصل آینده بود. شاید او گزارش می داد که هرگز چیزی یکسان نخواهد بود. دقیقاً مثل زندگی الچین سانگو ... انگار این پرده مدت ها بود که روی پرده ها گذاشته شده بود و آرزو می کردیم با هیجان آن را باز کنیم.

"آن دختر"   موفق شد همزمان با موهای زیبای  قرمز رنگ ، کانتورهای صورت نوستالژیک ،  چهره ای مانند فرشته و بازیگری استثنایی . سانگو که بیش از آن چیزی که از خود انتظار داشت با اولین شخصیت خود در سریال تلویزیونی " چنین زمانی خواهد گذشت "و سپس با بازی  در فیلم حکایت یک عشق که پله ای برای شهرت او شد با آخرین سریال خود "عشق اجاره ای" توانست بیشترین شهرت را به دست آورد و تبدیل به ستاره ای در دنیای بازیگری در ترکیه شود. اما مسئله اصلی که او را نگران می کرد این بود که مردم بیشتر او را بعنوان بازیگر حرفه  بشناسند تا یک چهره جذاب . اکنون مصاحبه ای با الچین سانگو خواهیم داشت که تقریبا همه مسائل زندگی شخصی و هنری او را در بر می گیرد در ادامه مطلب مصاحبه خود را شروع خواهیم کرد.

در مورد موهای قرمز شما سوال دارم زادگاهش شما کجاست؟

من در ازمیر متولد شدم اما در اصل سکرسی هستم در خانواده من موقرمز وجود ندارد اما وقتی تحقیق کردم متوجه شدم در نیاکان و اجداد من موقرمز های زیادی بوده است.

چند سال پیش به استانبول آمده اید؟

من در دانشگاه ازمیر قبول شدم  و سپس برای تحصیل در دانشگاه به مرسین رفتم بعد از ۶ سال تحصیل در آنجا پنج یا شش سال پیش به استانبول آمدم دلیل ورود من به استانبول پیشنهاد پروژه بازی در سریال ( زمان گذشته است) بود.

چگونه وارد بازیگری شدید؟
 من کاملا اتفاقی و بر حسب شرایط درگیر بازیگری شده ام من در دانشگاه اپرا تحصیل کردم ولی از زمان گذشته عاشق بازیگری بودم و حتی قبل از اپرا به آن فکر می‌کردم اما هیچ وقت به صورت حرفه ای به آن فکر نکرده بودم ولی امروز که در این جایگاه هستم به این نتیجه رسیدم که جز بازیگری کار دیگری نمی توانم انجام دهم


 

 از زمان شهرت خود در ۵ سال گذشته زندگی شما چه تغییری کرده است؟

جریان کلی زندگی من تغییر کرده از یک زندگی معمولی به یک زندگی کاملا متفاوت و جدید وارد شده‌ ام و شخصیت من در این مدت خیلی تغییر کرده است در گذشته من آدمی بسته‌ تر، آرام سرگرم کننده و پر انرژی بودم اما الان احساس متفاوتی دارم من فردی ترسو و مهربان بودم اما اکنون دستخوش تحولات زیادی شدم و احساس می کنم آزاد شدم هرچند که افراد بزرگتر می شوند، دستخوش تغییر و تحول خواهند شد. در گذشته جهان برای من مکان وحشتناکی بود البته همه ما ترس های خاصی داریم در گذشته از همه چیز می ترسیدم اما هر چه مردم بیشتر روی پای خود بایستند و موفق‌تر باشند بی ترس تر می شوند.

زندگی چگونه می گذرد؟ آیا همه چیز آنطور که می خواهید هست؟ چه چیز دیگری می خواهی؟

من خیلی خوشحالم. بعضی اوقات من فقط از روزمرگی خسته می شوم ، اما از همه چیز خیلی راضی هستم. من در جایی هستم که از نظر روحی شرایط بسیار خوبی دارم.

خب ، آیا می توانید در مورد خانواده خود بگویید؟ چه نوع خانه ای به دنیا آمده و بزرگ شده اید؟

پدر و مادرم از زمانی که کوچک بودم از هم جدا شده اند. من فقط سال های دبستان کنار هر دوی آنها بودم. آن زمان ها را خیلی واضح به یاد می آورم. در واقع ، باید اعتراف کنم ، از سه سالگی همه چیز را خیلی به یاد می آورم. بعد از آن با مادر و خاله های خود زندگی کردم، همچنین من فاصله سنی زیادی با مادرم و خاله هایم ندارم بنابراین حس می کنم در خانواده ای با پنج خواهر زندگی کردم ، من در خانه ای با تعداد زیادی از خانم ها بزرگ شدم. سال ها در یک خانه زندگی می کردیم ، اما هرچه بزرگتر شدم همه ازدواج کردند و از نظم خارج شدند. من و مادرم در آخر  در خانه ماندیم.
 

چند سال پیش به استانبول آمده اید؟

من  ورودی  دانشگاه ازمیر بودم و سپس برای تحصیل در دانشگاه به مرسین رفتم بعد از ۶ سال تحصیل در آنجا پنج یا شش سال پیش به استانبول آمدم دلیل ورود من به استانبول پیشنهاد پروژه( زمان گذشته است) بود.

 از زمان شهرت خود در ۵ سال گذشته زندگی شما چه تغییری کرده است؟

جریان کلی زندگی من تغییر کرده است از یک زندگی معمولی به یک زندگی کاملا متفاوت و جدید وارد شده‌ام و شخصیت من در این مدت خیلی تغییر کرده است در گذشته من آدمی بسته‌ تر، آرام سرگرم کننده و پر انرژی بودم اما الان احساس متفاوتی دارم من فردی ترسو و مهربان بودم اما اکنون دستخوش تحولات زیادی شدم و احساس می کنم آزاد شدم هرچند که هرچه فرد بزرگتر شود، دستخوش تغییر و تحول خواهد شد. در گذشته جهان برای من مکان وحشتناکی بود البته همه ما ترس های خاصی داریم در گذشته از همه چیز می ترسیدم اما هر چه مردم بیشتر روی پای خود بایستند و موفق‌تر باشند بی ترس تر می شوند.


 

 شما چهره‌ای بسیار جذاب و عاطفی و احساساتی دارید اما نشان داده‌اید که می‌توانید برعکس باشید و شخصیت‌های بر عکس شخصیت های قبلی خود بازی کنید؟
همه این مسائل به شخصیت فرد مربوط می شود من در واقع بسیار عاطفی هستم از طرف دیگر بعدی  از شخصیت دارم که می‌تواند مقاومت کند و احساساتی نشود و همیشه سرگرم کننده باشد

چه احساسی در مورد شهرت یکباره خود دارید؟
در واقع این وضعیتی است که من اصلا دوست ندارم و احساس خوبی نسبت به این امر ندارم زیرا حس می کنم قبلا ارزشی نداشتم

 آیا دوست دارید به خاطر زیبایی خود مطرح شوید..؟
 خیر من بیشتر از آنکه دوست داشته باشم به عنوان زن زیبا مطرح شوم دوست دارم کار خود را خیلی خوب انجام دهم و مخاطبان من را به عنوان یک بازیگری بشناسند که کار خود را خیلی خوب انجام می‌دهد و این امر مرا خوشحال تر می کند

 قوانینی برای بازیگری دارید؟

بله من نقش خود را با دقت انتخاب می‌ کنم و اگر  موقعیتی در فیلم وجود داشته باشد که  نتوانم انجام دهم راه حلی برای آن پیدا خواهم کرد یا می‌گویم من نمی‌توانم این کار را انجام دهم متشکرم . زیرا می‌خواهم وقتی سر خود را روی بالش می گذارم،  خود را سرزنش نکنم که چرا چنین کاری را قبول کردم.

 صدای شما زیباست؟

به طور معمول خوب است اما سه ماه است که گرفته است و منتظر هستم که یک روز دوباره بتوانم بخوانم، و واقعاً از صدای خود در سریال استفاده کردم. مثلا؛ آواز خواندم و پیانو را در چنین زمانی  اجرا کردم. من دوباره در کورت سییت و شورا آواز خواندم. در حال حاضر ، من فقط از آن در سریال استفاده می کنم ، هنوز هیچ نقشه دیگری ندارم.
 در مورد خودتان با شخصیت لوور چه چیزی کشف می کنید؟ در واقع ، من شبیه این شخصیت هستم. او همچنین شخصیتی سرگرم کننده و خنده دار دارد. حتی دوستانی که مرا می شناسند؛ آنها می گویند "شما خودتان را بازی می کنید که می شناسید."

 آیا سریالی را که خودتان بازی کردید تماشا می کنید؟

قطعا تماشا می کنم من معمولاً یکی از کسانی هستم که زیاد پیگیر سریال نیستم. اما می توانم "عشق اجاره ای" را تماشا  می کنم. وقتی قسمت جدید پخش می شود ، حتی اگر مقابل تلویزیون نباشم، آن را ضبط و بعدا تماشا می کنم. در واقع ، من باید آن را تماشا کنم تا ببینم چه کاری انجام داده ام. این به من کمک می کند تا خودم را بهتر کنم. اشتباهاتم را خیلی واضح ببینم ، و بخودم قول دهم  که دیگر تکرار نکنم.

 آیا به انتقادی که می کنید اهمیت می دهید؟

من به آنچه  مردم می گویند گوش می دهم اگر من به سخنان شما خیلی اعتماد کنم ، مقاومت نمی کنم. من معمولاً انتقادپذیر هستم. هیچ انتقادی تاکنون مرا ناراحت نکرده است. من می دانم که مردم همیشه در صورت وجود کار خوب سعی می کنند نکته بدی پیدا کنند و من وقتی این کار را انجام می دهم به هیچ وجه اهمیتی نمی دهم زیرا من اهداف آنها را می دانم.

چه چیزی را می خواهید در آینده در مورد حرفه خود بدانید؟

من می خواهم نه تنها در سریال های محبوب تلویزیونی بلکه در مناطقی حضور داشته باشم  که  بتوانم بطور گسترده تری باز کنم ، مثل فیلم های مستقل و فیلم های جشنواره.

چه چیزی را می خواهید در آینده در مورد حرفه خود بدانید؟ من می خواهم نه تنها در سریال های محبوب تلویزیونی بلکه در مناطقی حضور داشته باشم  بلکه بتوانم بطور گسترده تری باز کنم ، مثل فیلم های مستقل و فیلم های جشنواره.

 به عشق اعتقاد داری؟

من به عشق باور دارم. اگر به آن اعتقاد نداشته باشم ، داشتن رابطه برایم سخت خواهد بود. اما من از نگاه اول به عشق اعتقادی ندارم ، فکر می کنم همانطور که کسی را می شناسیم عاشق خواهیم شد.

چگونه باید عاشق یک  زن شد؟

چوب ( شوخی به کنار) ، اگر عاشق هستم ، بسیار سرگرم کننده ، وفادار و بی پروا هستم.  اما اگر صبح از خواب بیدار  شوم، به طور کلی توصیه می کنم که هیچ کس صبح خیلی به من نزدیک نشود ، حتی اگر عاشق هم باشم.

 اولین بار وقتی نامزد خود را دیدید چه تاثیری روی شما گذاشت؟

در حال فرو ریختن زیرا این صحنه بسیار خنده دار بود که چنین مرد باهوش چنان ناامیدانه  فرو ریخت. او مرا از من گرفت و برای لحظه ای به سمت خود برگشت.
"چه اتفاقی برای شما افتاده است؟"  به نظر شما مدیریت  مردان دشوار است؟ من قبلاً فکر می کردم ، اما اکنون به نظر می رسد آسان است. دوست پسرم در واقع سخت ترین مرد جهان است اما با آشنایی با دنیای او  راحت تر می توان با او کنار آمد.


 

 شما چهره‌ای بسیار جذاب و عاطفی و احساساتی دارید اما نشان داده‌اید که می‌توانید برعکس باشید و شخصیت‌های بر عکس شخصیت های قبلی خود بازی کنید؟
همه این مسائل به شخصیت فرد مربوط می شود من در واقع بسیار عاطفی هستم از طرف دیگر بعدی  از شخصیت دارم که می‌تواند مقاومت کند و احساساتی نشود و همیشه سرگرم کننده باشد

شما می توانی با کلیک روی بیوگرافی بازیگران ترکیه ای از مطالب آن لذت ببرید.

عکس الچین سانگو elçin sangu

عکس الچین سانگو elçin sangu

عکس الچین سانگو elçin sangu

عکس الچین سانگو elçin sangu

عکس الچین سانگو elçin sangu

عکس الچین سانگو elçin sangu

عکس الچین سانگو elçin sangu

عکس الچین سانگو elçin sangu

عکس الچین سانگو elçin sangu

نام نویسنده : سارا تیاری
elcinsangu الچین سانگو جدید رنگ مو الچین سانگو ثروت الچین سانگو روابط الچین سانگو الچین سانگو کیست بیوگرافی الچین سانگو سریال الچین سانگو قد الچین سانگو عکس الچین سانگو الچین سانگو
گالری عکس
(روی تصویر کلیک کنید)
نظرات کاربران
Mahdavi
من فیلم ترکیه نگاه می کنم اما فیلم عشق اجاره ای خیلی خوب بود من تا صبح این فیلم نگاه می کردم  اشنا بشم ولی دوست دارم شما را ببینم
saba
بله موافقم عشق اجاره ای یکی از سریال های محبوب ترکیه ای در زمان خودش بود
sara
عالی بود امیدوارم سریال های بیشتری بازی کنن این خانم
saba
الچین یکی از بازیگر های خوب ترکیه است .من خودم عاشق سریال تصادف ام
mobena
  ازمن بزرگی عزیزم دورت بگردم عشق دلم
saba
:−)
mobena
الچین خانمی تو عالی هستی به همه سریالی که بازی کردی نگاه کردم عالیه سریال ها بای sani seviram
saba
خوشحالم که این مطلب مورد توجه شما قرار گرفت
اخبار مرتبط
در مقاله جدیدترین خبر های مربوط به مریم اوزرلی یکی از معروف ترین بازیگر های  ترکیه را می خوانید. خیلی وقت بود که درباره مریم اوزرلی چیز... ( مریم اوزرلی بازیگر ترکیه ای کجاست و الان چه می کند؟)
 ازگه ازپیرینچی بازیگر ترکیه ای با پدرش وداع کرد اوزگه اوزپیرینچی، بازیگر سرشناس ترکیه، پدرش، کادری امراه اوزپیرینچی، را از دست داد. خ... ( ازگه ازپیرینچی بازیگر ترکیه ای با پدرش وداع کرد)
افرا ساراچ اوغلو نه تنها یک بازیگر با استعداد، بلکه یک نماد مد در ترکیه  است او که می داند که چگونه برای مناسبت های مختلف لباس انتخاب ک... ( تیپ و استایل افرا ساراچ اوغلو : نکات و ترفندهایی برای اینکه در هر موقعیتی جذاب به نظر برسید)
در این پست، برخی از رازها،سلامت که Burcu Özberk برای خوش اندام و جذاب بودن خود دنبال می کند، با شما به اشتراک می گذاریم. Burcu Özb... ( بورجو اوزبرک بازیگر جذاب ترک اسرار زیبایی و سالامت خود را فاش می کند!)
دمت اوزدمیر Demet Özdemir یکی از زیباترین ترین و با استعدادترین بازیگران زن ترکیه است، اما او به خاطر زندگی شخصی جنجالی اش نیز شناخته ش... ( تاریخچه تمام رابطه های عاشقانه دمت اوزدمیر Demet Özdemir بازیگر ترکیه ای)
هانده ارچل یکی از مشهورترین و پردرآمدترین بازیگران زن در صنعت تلویزیون و سینمای ترکیه است. او در سریال ها  و فیلم های موفق بسیاری مانند... ( هانده ارچل (Hande Erçel) چقدر درآمد دارد؟ثروت او چقدر است؟)
بیوگرافی بازیگر ترکیه ای گزده کانسو متولد 1 شهریور 1359 شهر ازمیر در خانواده هنری به دنیا آمده است.پدرش عباس کانسو نویسنده و ما... ( بیوگرافی گزده کانسو بازیگر ترکیه ای نقش زرین در سریال ملکه شب اینستاگرام قد وزن تحصیلات سریال ها)
پلین اولوکسار (31 فروردین 1373)  بازیگر نقش نرگس ,  سریال اتاق 309 در کنار  دمت اوزدمیر  در سال 2016 اولین پرو... ( پلین اولوکسار بازیگر نقش نرگس در سریال اتاق 309 بیوگرافی قد وزن اینستاگرام روابط تحصیلات خانواده سریال)
مهمت گونسور  (Mehmet Günsür) ( ۸ مه ۱۹۷۵)(18 اردیبهشت 1354) در شهر استانبول ترکیه به دنیا آمده است. مهمت را بیشتر ب... ( مهمت گونسور بازیگر نقش دنیز در سریال فی بیوگرافی قد وزن تحصیلات اینستاگرام روابط)
داملا سونمز ( Damla Sönmez) متولد ( ۳ مه ۱۹۸۷) (13 اردیبهشت 1366) در شهر استانبول یکی از محبوب ترین بازیگران نسل جو... ( داملا سونمز بازیگر نقش دلروبا سریال عزیز بیوگرافی قد وزن تحصیلات اینستاگرام همراه با عکس)
 مراد ییلدریم در 13 آوریل 1979 (24 فروردین 1358) شهر قونیه به دنیا آمده است. او اصالتی  ماردینی دارد. مراد از ... ( مراد ییلدریم بازیگر سریال ترکی عزیز بیوگرافی قد وزن روابط تحصیلات اینستاگرام سریال و فیلم ها)
سریال ترکی پنجاه متر مربع در ژانر کمدی اکشن در تاریخ 2021 ژانویه 27  از شبکه Netflix شروع به پخش کرده است. سریال 50M2 فعلا فص... ( داستان سریال ترکی پنجاه متر مربع بیوگرافی بازیگران قسمت ها اینستاگرام خلاصه)
بیوگرافی بگوم آکایا  بگوم آکایا در 8 فوریه 1991(19 بهمن 1369) در شهر استانبول در خانواده ثروتمند متولد شد.پدر بگوم یکی از ... ( بیوگرافی بگوم آکایا بازیگر ترکیه ای قد وزن تحصیلات اینستاگرام روابط همراه با عکس)
سرا آریتورک بازیگر نقش ناز در سریال دستوراعمل عشق این روز ها سر و صدای زیادی به پا کرده است.او ایتدا با حضور در مسابقات استعدادیابی صدا ... ( سرا آریتورک بازیگر نقش ناز در سریال ترکی دستورالعمل عشق بیوگرافی اینستاگرام قد وزن روابط)
ایل‌آیدا چویک بازیگر نقش بتول یامان دختر شرمین و دختر عموی دمیر یامان در سریال روزی روزگاری در چوکوروا 2 بزودی به این سریال اضافه ... ( ایل‌آیدا چویک در سریال ترکی روزی روزگاری در چکوروا نقش بتول یامان دختر شرمین یامان را ایفا می کند)
سلین ینینجی بازیگر نقش صحنیه در سریال روزی روزگاری در چوکوروا و ادامه این سریال عکس های را در اینستاگرامش با طرفدارانش به اشتراک گذاشت که هم... ( سلین ینینچی نقش صحنیه سریال روزی روزگاری در چکوروا 2 در اینستاگرام عکس عمل بینی خود را به اشتراک گذاشت)
سلین گنچ بازیگر نقش گلتن در سریال محبوب و پرطرفدار  روزی روزگاری در چوکوروا با بازی هلال آلتینبیلک و ابراهیم چلیکول که از شبکه &nb... ( واکنش هلال آلتینبیلک زلیخا به عکس های سلین گنچ بازیگر نقش گلتن در سریال ترکیه ای روزی روزگاری در چکوروا)
 یک زن کویتی لباس عروس بورجو بیریجیک را 1/500/00 میلیارد ریال خرید. لباس عروس بازیگر ترکیه ای بورجو بیریجیک در آخرین قسمت از سریال ... ( لباس عروس بورجو بیریجیک در سریال دختره پنجره را یک زن کویتی به قیمت باور نکردی برای خود خرید.)
بورجو بیریجیک امیدوارم روزی من هم به تئاتر برگردم. بورجو بیریجیک، بازیگر، مدل و مجری زیبای ترکیه ای روز گذشته در اولین نمایش تئاتر&n... ( بورجو بیریجیک بازیگر سریال ماکسیرا میخواهد به تئاتر برگردد.اینستاگرام بورجو بیریجیک نقش ماکسیرا)
5 راز هلال آلتینبیلک بازیگر نقش زلیخا در سریال روزی روزگاری در چکوروا درباره بازیگر نقش زلیخا در سریال ترکیه ای روزگارانی در چکوروا ... ( 5 راز هلال آلتینبیلک بازیگر نقش زلیخا یامان در سریال روزی روزگاری در چکوروا با اینستاگرام)
محبوب ترین خدمات
>

خدمات رنگ مو در منزل

در سالن های زیبایی خدمات متنوعی ارائه میشود.ولی رفتن به سالن های زیبایی همیشه بدون دردسر و مشکل نیست.تعیین وقت قبلی انتظار برای انجام خدمات سفارش شده تلف شدن زمان در ترافیک , هوای آلوده و... از جمله مشکلاتی است که حتما با آنها روبه رو خواهید شد.به
php-1 طراحی و اجرا