مجله زیبایی صبا ریکو
2024/Jul/27

Content in section 1.

صفحه اصلی مجله زیبایی صبا ریکو
ویدیو آموزشی
صفحه اصلی >
لیست اخبار >
سلبریتی های ترکیه >
طلعت بولوت
طلعت بولوت
2020/06/26

بیوگرافی طلعت بولوت بازیگر سریال سیب ممنوعه

طلعت بولوت (به ترکی Talat bulut) متولد ۳ فروردین ۱۳۳۵ در شهر ساری قمیش ترکیه؛ دوبلور و بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ترکیه است. در این مطلب به بیوگرافی و حواشی زندگی طلعت بولوت خواهیم پرداخت. با صباریکو همراه باشید: 

خانواده و تحصیلات طلعت بولوت

طلعت به عنوان دهمین فرزند خانواده، از مادری بنام آلتون و پدری بنام مدد به دنیا آمده است. پدر طلعت، مامور ایستگاه قطار شهر ساری قمیش بوده و برادر طلعت بنام نیهات بولوت، پزشک است.

این بازیگر با سابقه، تحصیلات دانشگاهی خود را در زمینه ی مهندسی الکترونیک دانشگاه حاجی تپه آغاز کرده اما در سال دوم دانشگاه، تحصیل را رها کرده است. طلعت، زندگی هنری خود را در سال ۱۹۷۵ در تئاتر Ankara Sanat شروع کرد و با بازی Dimitrov، روی صحنه ی تئاتر رفت.

شروع کار بازیگری برای طلعت، چندان هم آسان نبوده است بطوریکه او از بین ۴۵۰ نفری که برای تست بازی تئاتر آمده بودند، نفر پانزدهم شده بود. طلعت در سال ۱۹۷۹ با تشویق افسانه ی سینمای ترک یعنی ترکان شورای جلوی دوربین سینما رفت. او علاوه بر بازی در تئاتر های مختلف، در نزدیک به ۲۰ فیلم به کار دوبله پرداخته است.

 طلعت در چندین فستیوال از جمله فستیوال فیلم آنکارا و فستیوال فیلم آنتالیا، چندین بار جایزه ی بهترین بازیگر مرد و جایزه ی بهترین بازیگر مکمل مرد را از آن خود کرده است. 

قد و وزن طلعت بولوت
قد طلعت. ۱.۷۵ سانتی متر و وزن وی ۷۹ کیلوگرم است. 


همسر و روابط خصوصی طلعت بولوت

طلعت در سال ۱۹۷۹ با بازیگر ترک بنام پینار افشار که دختر کریم افشار و اسین افشار ( بازیگران تئاتر) است ازدواج کرد. پیتار متولد ۱۳۴۰ شمسی است. طلعت گفته است که سه بار از همسر سابقش جدا شده و دوباره ازدواج کرده است. این زوج در سال ۱۹۹۶، صاحب تنها دختر خود بنام هازال شدند. 

هازال در حال حاضر مشغول تحصیل در دانشگاه Michigan State  ایالات متحده است.

 

ماجرای تجاوز طلعت بولوت به دستیار ۱۹ ساله ی سریال سیب ممنوعه

در سال ۲۰۱۸ و در اوایل فیلمبرداری سریال سیب ممنوعه، شکایت دستیار لباس ۱۹ ساله این سریال بنام اوزگه. ش. با ادعای تجاوز طلعت بولوت بسیار خبر ساز شد و کار به شکایت و دادگاه کشید. 

 اوزگه در رابطه با این موضوع چنین گفته است: « قصد داشتم کراوات طلعت بولوت را درست کنم که گفت بیا این طرف کارت را انجام بده. او همان جا از لب هایم بوسید و رفت. هنگامی که او مرا بوسید هیچکس پیشمان نبود اما وقتی به من گفت به جای خلوتی برویم، شاهد هایم آن جا بودند و شنیدند. 
افرادی مثل خانم ادا اجه  خانم شوال سام، آقای انور تونا، خانم  سودا ارگینجی ، و آقای گون اکینجی از من حمایت کردن. همه ی کادر فیلمبرداری و بازیگران از من حمایت کردن. من ۱۹ سالمه و این اتفاق برای بسیاری از هم سن و سال های من می افته. هر کس جای من بود، از اینکه طرف دعواش یک بازیگره میتونست بترسه و ساکت بمونه. من هم شاید نتونم از نظر قانونی برنده بشم اما حداقل وجدانم راحته که این اتفاق رو به گوش همه رسوندم که کس دیگه ای هنگام روبرو شدن با این اتفاقات سکوت نکنه». 

پس از این ماجرا، بازیگر دیگری بنام هانده آتائیزی که حدود ۱۹ سال پیش سر صحنه ی سریال خانه ی فرشته ها با طلعت همبازی بود نیز عنوان کرد که او نیز از طرف طلعت مورد تجاوز قرار گرفته است.

او چنین گفته بود:« تمام دنیا مخالف تجاوز هستند. زن های امروزی خیلی جسور شدن . من هم اون زمان چنین چیزی رو تجربه کردم. طلعت بولوت سر صحنه ی اون سریال منو به اتاقش دعوت کرد و نصف شب به من پیشنهاد داد تا به منطقه ی Van gölü بریم. این دختر زحمتکش، نترسیده و گفته که شکایت میکنه. حلالش باشه. »

 طلعت بولوت در پاسخ به هانده چنین گفته بود:« مکانیزم دفاعی کسانی که شناسنامه ی هنرمندی ندارند اینه که میخوان با شناسنامه ی جنسیشون، خودشون رو به شهرت برسونن. »

 هانده از پاسخ طلعت بسیار عصبی شده و در مصاحبه ای دیگر چنین گفته بود :« من تنها به این دلیل صحبت میکنم چون انگار ۱۹ سال پیش هیچ اتفاقی نیفتاده و به این مرد افترا زده شده. ۱۹ سال پیش، این اتفاق پیش اومده بود. من حرفه ای هستم. من کارم رو انجام میدم. با خودم گفتم خیلی محترمانه روی بعضی چیزارو بپوشونیم اما نشد. انگار باید بعضی چیز های رو خیلی رک و شفاف به زبون آورد تا آدم ها حد خودشون رو بدونن. با خودم گفتم بگذار محترمانه رفتار کنم و صحبت نکنم اما شایسته است که این مرد با این سن و سال بیاد و توی ویدئو های اینستاگرامش به من تیکه بندازه؟» 

طلعت تمامی این اتهامات را رد کرده و در جواب هانده به خبر نگاران گفته است که ۱۹ سال پیش به کارگردان توصیه کرده است که هانده را به بازی دعوت نکند چرا که بازی خوبی ندارد.

همچنین گفته است که چندی پیش در مصاحبه ای گفته است که هیکل هانده به بازیگری نمیخورد و هانده از روی کینه به او افترا زده است و اگر ۱۹ سال پیش تجاوزی صورت گرفته بود چرا شکایت نکرده است.

طلعت در ادامه ی صحبت هایش چنین گفته است:« من مخالف سر سخت تجاوز هستم و چندین بار نیز این موضوع رو اعلام کردم. اگر چنین کاری کرده بودم حقم بود که مجازات بشم. وقتی به زنی میگی چقدر امروز شیک شدی، تهمت تجاوز به شما میزنه. اگر از کار اخراج بشم مشکلی نیست ولی به خاطر این که دخترم به خاطر این موضوع آسیب روحی دیده باید تقاص این کار رو پس بدن. »
در نهایت به دلیل نبود شواهد کافی، شکایت اوزگه رد شد و پس از آن، طلعت یک شکایت ۱۰۰ هزار لیره ای علیه اوزگه باز کرد که این شکایت نیز به جایی نرسید و از سوی دادگاه رد شد.  

پیج اینستاگرام طلعت بولوت
طلعت بولوت در اینستاگرام حضور فعالی دارد و اکثر پست های او بصورت ویدئو هستند. او در حال حاضر نزدیک به ۴۰۰ هزار دنبال کننده دارد. 

فیلم ها و سریال های طلعت بولوت 

۱۹۷۹- فیلم سینمایی  Hazal(هازال)

۱۹۸۰- فیلم سینمایی Beni Boyle Sev (منو اینطوری دوست داشته باش) در نقش مورات 

۱۹۸۰- فیلم سینمایی Takas 

۱۹۸۱- فیلم سینمایی Yilani Oldurseler در نقش علی 

۱۹۸۲- فیلم سینمایی Gol در نقش حسن

۱۹۸۲- فیلم سینمایی Yasamak Seninle Guzel در نقش آیدین 

۱۹۸۲- فیلم سینمایی Cayda Cira در نقش یوسف 

۱۹۸۳- فیلم سینمایی Derman در نقش تحسین 

۱۹۸۴- فیلم سینمایی Fidan در نقش انگین 

۱۹۸۴- فیلم سینمایی Firar در نقش ماهموت 

۱۹۸۴- فیلم سینمایی Karanfilli Naciye در نقش تاریک 

۱۹۸۵- فیلم سینمایی Kurbagalar در نقش علی 

۱۹۸۵- فیلم سینمایی Kuyucakli Yusuf در نقش یوسف 

۱۹۸۶- فیلم سینمایی Prenses در نقش طلعت

۱۹۸۶- فیلم سینمایی Son Urfali در نقش شهموز 

۱۹۸۶- فیلم سینمایی Su در نقش مردان 

۱۹۸۶- فیلم سینمایی Yapayanliz در نقش 

۱۹۸۶- فیلم سینمایی Yunus Emre در نقش یونس امره

۱۹۸۷- فیلم سینمایی Kurtar Beni در نقش ایمان صالیح

۱۹۸۸- فیلم سینمایی Burali Olmayan Biri 

۱۹۸۸- فیلم سینمایی Herseye Ragmen در نقش حسن 

۱۹۹۴- فیلم سینمایی Manisa Tarzani در نقش مانیسا تارزانی احمد بدوی 

۱۹۹۵- فیلم سینمایی Cemile Ve Umudun Masali 

۱۹۹۶- فیلم سینمایی Cemile 

۲۰۰۰- فیلم سینمایی Abuzar Kadayif در نقش عبدو 

۲۰۰۰- فیلم تلویزیونی Kocek در نقش حسن 

۲۰۰۰- فیلم سینمایی Melekler Evi (خانه ی فرشته ها) در نقش احمد آل اوغلو 

۲۰۰۳- سریال Ask Olsun در نقش تیمور 

۲۰۰۵- سریال Saklambac در نقش جوشکون

۲۰۰۷- سریال Annem در نقش موسی بایری 

۲۰۰۷- فیلم سینمایی Mutluluk در نقش عیرفان 

۲۰۰۹- سریال Kasaba در نقش ممتاز 

۲۰۱۲- سریال Goc در نقش ییلماز 

۲۰۱۴- فیلم سینمایی Mucize در نقش معلم ماهیر 

۲۰۱۵- سریال Goc Zamani در نقش ییلماز 

۲۰۱۶- فیلم سینمایی Vezir Parmagi 

۲۰۱۸- سریال Altin Tepesi در نقش هالیت آیدین 

۲۰۱۸- سریال Yasak Elma (سیب ممنوعه) در نقش هالیت آرگون 

نام نویسنده : حامد شعبانی
سودا ارگینجی انور تونا شوال سام ادا اجه میوه ممنوعه سیب ممنوعه ترکیه Talat bulut طلعت بولوت
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
در مقاله جدیدترین خبر های مربوط به مریم اوزرلی یکی از معروف ترین بازیگر های  ترکیه را می خوانید. خیلی وقت بود که درباره مریم اوزرلی چیز... ( مریم اوزرلی بازیگر ترکیه ای کجاست و الان چه می کند؟)
 ازگه ازپیرینچی بازیگر ترکیه ای با پدرش وداع کرد اوزگه اوزپیرینچی، بازیگر سرشناس ترکیه، پدرش، کادری امراه اوزپیرینچی، را از دست داد. خ... ( ازگه ازپیرینچی بازیگر ترکیه ای با پدرش وداع کرد)
افرا ساراچ اوغلو نه تنها یک بازیگر با استعداد، بلکه یک نماد مد در ترکیه  است او که می داند که چگونه برای مناسبت های مختلف لباس انتخاب ک... ( تیپ و استایل افرا ساراچ اوغلو : نکات و ترفندهایی برای اینکه در هر موقعیتی جذاب به نظر برسید)
در این پست، برخی از رازها،سلامت که Burcu Özberk برای خوش اندام و جذاب بودن خود دنبال می کند، با شما به اشتراک می گذاریم. Burcu Özb... ( بورجو اوزبرک بازیگر جذاب ترک اسرار زیبایی و سالامت خود را فاش می کند!)
دمت اوزدمیر Demet Özdemir یکی از زیباترین ترین و با استعدادترین بازیگران زن ترکیه است، اما او به خاطر زندگی شخصی جنجالی اش نیز شناخته ش... ( تاریخچه تمام رابطه های عاشقانه دمت اوزدمیر Demet Özdemir بازیگر ترکیه ای)
هانده ارچل یکی از مشهورترین و پردرآمدترین بازیگران زن در صنعت تلویزیون و سینمای ترکیه است. او در سریال ها  و فیلم های موفق بسیاری مانند... ( هانده ارچل (Hande Erçel) چقدر درآمد دارد؟ثروت او چقدر است؟)
بیوگرافی بازیگر ترکیه ای گزده کانسو متولد 1 شهریور 1359 شهر ازمیر در خانواده هنری به دنیا آمده است.پدرش عباس کانسو نویسنده و ما... ( بیوگرافی گزده کانسو بازیگر ترکیه ای نقش زرین در سریال ملکه شب اینستاگرام قد وزن تحصیلات سریال ها)
پلین اولوکسار (31 فروردین 1373)  بازیگر نقش نرگس ,  سریال اتاق 309 در کنار  دمت اوزدمیر  در سال 2016 اولین پرو... ( پلین اولوکسار بازیگر نقش نرگس در سریال اتاق 309 بیوگرافی قد وزن اینستاگرام روابط تحصیلات خانواده سریال)
مهمت گونسور  (Mehmet Günsür) ( ۸ مه ۱۹۷۵)(18 اردیبهشت 1354) در شهر استانبول ترکیه به دنیا آمده است. مهمت را بیشتر ب... ( مهمت گونسور بازیگر نقش دنیز در سریال فی بیوگرافی قد وزن تحصیلات اینستاگرام روابط)
داملا سونمز ( Damla Sönmez) متولد ( ۳ مه ۱۹۸۷) (13 اردیبهشت 1366) در شهر استانبول یکی از محبوب ترین بازیگران نسل جو... ( داملا سونمز بازیگر نقش دلروبا سریال عزیز بیوگرافی قد وزن تحصیلات اینستاگرام همراه با عکس)
 مراد ییلدریم در 13 آوریل 1979 (24 فروردین 1358) شهر قونیه به دنیا آمده است. او اصالتی  ماردینی دارد. مراد از ... ( مراد ییلدریم بازیگر سریال ترکی عزیز بیوگرافی قد وزن روابط تحصیلات اینستاگرام سریال و فیلم ها)
سریال ترکی پنجاه متر مربع در ژانر کمدی اکشن در تاریخ 2021 ژانویه 27  از شبکه Netflix شروع به پخش کرده است. سریال 50M2 فعلا فص... ( داستان سریال ترکی پنجاه متر مربع بیوگرافی بازیگران قسمت ها اینستاگرام خلاصه)
بیوگرافی بگوم آکایا  بگوم آکایا در 8 فوریه 1991(19 بهمن 1369) در شهر استانبول در خانواده ثروتمند متولد شد.پدر بگوم یکی از ... ( بیوگرافی بگوم آکایا بازیگر ترکیه ای قد وزن تحصیلات اینستاگرام روابط همراه با عکس)
سرا آریتورک بازیگر نقش ناز در سریال دستوراعمل عشق این روز ها سر و صدای زیادی به پا کرده است.او ایتدا با حضور در مسابقات استعدادیابی صدا ... ( سرا آریتورک بازیگر نقش ناز در سریال ترکی دستورالعمل عشق بیوگرافی اینستاگرام قد وزن روابط)
ایل‌آیدا چویک بازیگر نقش بتول یامان دختر شرمین و دختر عموی دمیر یامان در سریال روزی روزگاری در چوکوروا 2 بزودی به این سریال اضافه ... ( ایل‌آیدا چویک در سریال ترکی روزی روزگاری در چکوروا نقش بتول یامان دختر شرمین یامان را ایفا می کند)
سلین ینینجی بازیگر نقش صحنیه در سریال روزی روزگاری در چوکوروا و ادامه این سریال عکس های را در اینستاگرامش با طرفدارانش به اشتراک گذاشت که هم... ( سلین ینینچی نقش صحنیه سریال روزی روزگاری در چکوروا 2 در اینستاگرام عکس عمل بینی خود را به اشتراک گذاشت)
سلین گنچ بازیگر نقش گلتن در سریال محبوب و پرطرفدار  روزی روزگاری در چوکوروا با بازی هلال آلتینبیلک و ابراهیم چلیکول که از شبکه &nb... ( واکنش هلال آلتینبیلک زلیخا به عکس های سلین گنچ بازیگر نقش گلتن در سریال ترکیه ای روزی روزگاری در چکوروا)
 یک زن کویتی لباس عروس بورجو بیریجیک را 1/500/00 میلیارد ریال خرید. لباس عروس بازیگر ترکیه ای بورجو بیریجیک در آخرین قسمت از سریال ... ( لباس عروس بورجو بیریجیک در سریال دختره پنجره را یک زن کویتی به قیمت باور نکردی برای خود خرید.)
بورجو بیریجیک امیدوارم روزی من هم به تئاتر برگردم. بورجو بیریجیک، بازیگر، مدل و مجری زیبای ترکیه ای روز گذشته در اولین نمایش تئاتر&n... ( بورجو بیریجیک بازیگر سریال ماکسیرا میخواهد به تئاتر برگردد.اینستاگرام بورجو بیریجیک نقش ماکسیرا)
5 راز هلال آلتینبیلک بازیگر نقش زلیخا در سریال روزی روزگاری در چکوروا درباره بازیگر نقش زلیخا در سریال ترکیه ای روزگارانی در چکوروا ... ( 5 راز هلال آلتینبیلک بازیگر نقش زلیخا یامان در سریال روزی روزگاری در چکوروا با اینستاگرام)
محبوب ترین خدمات
>

خدمات رنگ مو در منزل

در سالن های زیبایی خدمات متنوعی ارائه میشود.ولی رفتن به سالن های زیبایی همیشه بدون دردسر و مشکل نیست.تعیین وقت قبلی انتظار برای انجام خدمات سفارش شده تلف شدن زمان در ترافیک , هوای آلوده و... از جمله مشکلاتی است که حتما با آنها روبه رو خواهید شد.به
php-1 طراحی و اجرا