مجله زیبایی صبا ریکو
2024/Apr/27

Content in section 1.

صفحه اصلی مجله زیبایی صبا ریکو
ویدیو آموزشی
صفحه اصلی >
لیست اخبار >
اخبار و حواشی بالیوود >
لیست زنان ثروتمند بالیوود
لیست زنان ثروتمند بالیوود
2020/08/20

درلیست زنان ثروتمند بالیوود چه کسانی هستند؟ همراه با عکس

ثروتمند ترین بازیگران بالیوود در سال 2020


وقتی صحبت از بالیوود می شود ، هم بازیگران مرد و هم بازیگران زن نقش زیادی در رشد این صنعت پولساز داشته اند. در دنیای بالیوود بازیگران زیادی وجود دارند که هر ساله درآمد زیادی کسب می کنند. از آنجا که تعداد زیادی  بازیگر زیبا و همچنین با استعداد در بالیوود وجود دارد ، دشوار است که ببینید چه کسی ثروتمندتر است و چه کسی سالانه بیشترین درآمد را کسب می کند. برای اطلاع از ارزش خالص و همچنین درآمد بهترین و ثروتمندترین بازیگران بالیوود در سال 2020 ، در اینجا لیستی از 13بازیگر برتر ثروتمند بالیوود آورده شده است.

13.

تاپسی پانو Tapsee Pannu

  ثرورت 5 میلیون دلار
تپسه با آمدن از فیلم  جنوب هند وارد بالیوود شد،او تنها با تعداد انگشت شماری از فیلم های زیبا و معرکه ی هندی  تبدیل به یک ستاره  بالیوودی شد. انتخاب فیلم های او باورنکردنی بوده است و این باعث شده است که درامدی با ارزش خالص معادل 5 میلیون دلار کسب کند. این بازیگر 31 ساله برای هر فیلم 70 تا 100لاخ ( هر لاخ معادل ۱۰۰ هزار روپیه ) دریافت میکند. او به خاطر بازی در فیلم های  Baby ، Naam Shabana و فیلم اخیرش Mulk بسیار معروف شده است.

12. آلیا بات Alia Bhatt

  ثرورت 6.5 میلیون دلار


یکی از جذابترین بازیگران بالیوود ،آلیا باتخود را به عنوان یک بازیگر با استعداد در سال ۱۹۱۶ معرفی کرد. فیلم سینمایی او با نام Raazi همه ادعاهای پوپولیسم را علیه وی تخریب کرد و  ثابت کرد که می داند چگونه با شکوه و عالی رفتار کند. او همچنین یکی از ثروتمندترین بازیگران زن بالیوود با ارزش خالص 6.5 میلیون دلار است. وی در حال حاضر با رانبیر کاپور   در رابطه است و این زوج هر لحظه در کنار یکدیگر ظاهر میشوند.

11- شروطی حسن Shruti Haasan

  ثرورت  (7 میلیون دلار)


شروتی حسن اولین بازی خود را در سال 2009 انجام داد و در مدت زمان کوتاهی ارزش خالص  درامد خود را بطور قابل توجهی بالا برد. او با فیلم های( تلوگو و تامیل) شروع به کار کرد و بعداً فیلم های بیشتری در  بالیوود بازی کرد. شروتی حسن فرزند ستاره کمال حسن و ساریکا است  و امروز یکی از ثروتمندترین افراد مشهور بالیوود است. علاوه بر بازیگری ، شروطی حسن نیز چندین ترانه آواز خوانده و خواننده ای محبوب است.

10. کانگانا رانوت Kangana Ranaut

  ثرورت (10 میلیون دلار)


کانگانا رانوت یکی از جسورترین و با استعدادترین بازیگران هندی است که به خاطر اخلاق رک و صادقانه اش  شناخته شده است. شهرت او با فیلم هایی مانند Tanu Weds Manu ، Queen و Tanu Weds Manu Returns چندین برابر شد. او به حقوق برابر بازیگران مرد و بازیگران زن اعتقاد دارد و درآمدی  11 کروره( واحد پول هند) برای هر فیلم دارد.

9. سوناکشی سینا  Sonakshi Sinha 

  ثرورت (15 میلیون دلار)


در صنعت فیلم بالیوود با بازیگر معروف سلمان خان و دابانگ اولین بازی خود را آغاز کرد. این یک قدم بسیار فوق العاده برای شروع بود. از همان ابتدا ، او توانست نامی برای خودش بسازد و پیشنهادات شروع به ریختن سر  او کردند. او یکی از بازیگران با استعداد  در  این صنعت است و رقصنده بسیار خوبی نیز هست. او در هر فیلم حدود 4-6 کروره دریافت میکند.

 

8. سونام کاپور Sonam K Ahuja

 ثرورت (15 میلیون دلار)


سونام کاپور در سال 2007 با فیلم Saawariya وارد صنعت فیلم شد و از آن زمان تاکنون توانسته جای خودش را در بالیوود محکم کند اگرچه این تنها موفقیت بزرگ در حرفه او نبود ، بلکه در سال 2016 فیلم Neerja برای او جایزه ملی سینمای هند را  کسب کرد. او در صنعت بالیوود به عنوان مد دیو شناخته می شود و برای دستیابی به این عنوان بسیار تلاش کرده است. او در هر فیلم بین  2 تا 3 کروره دریافت میکند. 

7. انوشکا شرما Anushka Sharma

  ثرورت (25 میلیون دلار )

انوشکا شرما اولین بار در فیلمی به نام  زیر پرچم یاش راش با Rab ne Bana Di Jodi ، در کنار شاهرخ خان دیده شد. از آن زمان تا کنون راه زیادی را پشت سر گذاشته و در طول دوران فعالیتش موفقیت های بسیاری داشته است. در سال 2014 ، او موسسه  تولید فیلم خود را با عنوان Clean Slate Films تاسیس کرد. اولین فیلم تولیدی وی NH 10 بود که یک موفقیت بزرگ بود. دومین فیلم تولیدی او ، Phillauri نیز نقدهای خوب بسیاری را به دست آورد. درآمد آنوشکا شارما برای هر فیلم بین 7  تا 9 کروره متفاوت است.

6. ویدیا بالان  Balan vidya

  ثرورت (27 میلیون دلار)


 به دید  بسیاری از خانم ها او یک زن ایده آل شناخته میشود.  او فعالیت بازیگری خود را از طریق یک برنامه تلویزیونی محبوب خانوادگی با نهم  هام پاانچ آغاز کرد. او توسط parineeta در بالیوود شروع به کار کرد. در حالی که نقش خیلی مهمی در فیلم های Munnabhai به او داده نشد اما  ، این فیلم  زندگی او را تغییر داد. ویدیا بالان با سیمرارتا روی کاپور  تهیه کننده ازدواج کرد. فیلم آینده او Begum Jaan بسیار امیدوارکننده است زیرا ویدیا نقش بسیار محکم و اساسی را بازی می کند و برخی دیالوگ های جسورانه را بیان می کند.

 

5. پریتی زینتا Preity Zinta

  ثرورت  (30 میلیون دلار)

Zinta که به خاطر چال شیرین روی گونه هایش شناخته شده است ، با تبلیغات تلویزیونی برای Perks وارد صنعت سینما شد. او در فیلم ها با Dil Se شروع به کار کرد ، اما اولین موفقیت بزرگ او Soldier در سال 1999 بود. او سپس در بعضی از فیلم های برتر مانند Kal Ho Na Ho ، Koi Mil Gya ، Veer Zara ، نامزد چند جایزه شد. اگرچه به تازگی اون فعالیت کمتری در سینما هند دارد ولی  به دلیل سرمایه گذاری های مختلف خود در طول سال ها  ، همچنان یکی از ثروتمندترین بازیگران بالیوودی است. او همچنین یک تیم IPL ، به اسم  kings XI Punjab دارد.

4. آیشواریا رای باچان  Aishwarya Rai Bachchan

  ثرورت  (35 میلیون دلار)

یکی از محبوب ترین زنان روی زمین ، Aishwarya Rai Bachchan در سال 1994 به Miss World جهان  شد
 او با فیلم (ایرووی جنوبی ) وارد سینما شد و با فیلم Jeans  مشهور شد. در نهایت با فیلم Aur Pyaar Ho Gya جایگاه خود را در بالیوود تثبیت کرد. او با فیلم هایی مانند Devdas ، Dhoom 2 ، Hum Dil De Chuke Sanam ، Jodha Akbar و بسیاری دیگر فعالیت های بسیار موفقی داشته است.  اما نقشی که بیشترین سر و صدا را کرد ، نقش او به عنوان صبا در فیلم Ae Dil Hai Mushkil بود.

3. کارینا کاپور  Kareena Kapoor Khan

بین 10 میلیون تا 15دلار  و دارایی 2 میلیارد دلاری شوهرش 
یکی از هنرپیشه های بسیار خاص صنعت فیلم سازی هند ، کارینا کاپور خان همیشه به موفقیت در زندگی خود به قول خودش اعتقاد داشته است. او با فیلم "پناهنده" در بالیوود شروع به کار کرد اما با کمترین نقش آفرینی در فیلم تاشان در کانون توجه قرار گرفت. فیلم های مشهور او شامل صمغ های کبودی کوشی کببی ، باجرنگی بیجیان ، چاملی ، جاب با ما و بسیاری موارد دیگر است. او حتی در حین بارداری ، تا آخرین روزهای تولد فرزندش  برای تیمورعلی خان مشغول به کار بود و پس از تنهاچند روز از وضع حملش ، برای کاهش وزن تحت تمرینات  حرفه ای کاملی قرار گرفت و حتی در جوایز Zee Cine نیز اجرای رقص داشت. او برای هر فیلم 9 کروره دریافت میکند.

 

2. پریانکا چوپرا Priyanka Chopra

بیش از 40 میلیون دلار 

او بازیگر و خواننده هندی است و به دلیل پروژه های بین المللی خود در چند سال گذشته در سراسر جهان شناخته می شود. پریانکا چوپرا به دلیل نقش اصلی بازی در برنامه تلویزیونی Quantico با شبکه ABC در بین پردرآمدترین بازیگران تلویزیون در جهان به حساب می آید. او همچنین در فیلم هالیوود Baywatch بازی کرد که باعث افزایش ارزش برند او شد. منبع درآمد او بیشتر ناشی از بازیگری او در فیلم ها و سریال های تلویزیونی  که به ارزش خالص درامد  او کمک می کند. او به نظر می رسد تهیه کننده یک فیلم منطقه ای مراتی است. او برای هر فیلم 12 کرور دریافت

1.دیپیکا پادوکونه  Deepika Padukone 

بیش از 45 میلیون دلار 

 
یک بازیگر بسیار  شایسته و ستاره ای در بالیوود . 
او در سال 2007 در مقابل شاهرخ خان در فیلم Om Shanti Om آغاز به کار کرد. او تنها بازیگری بود که می توانست دستمزدی  بیش از  600 کروره  را در یک سال بدست آورد و در یک سال 4 موفقیت بزرگ  با فیلمهای  Chennai Express ، Yeh Jawaani Hai Deewani ، رام Leela ، و Race 2.  ارزش برند وی افزایش پیدا کرد. بازیگر پیشرو در فیلم هالیوود XXX با وین دیزل که یک موفقیت بزرگ جهانی برا او داشت. جدیدترین پروژه او ، Padmaavat ، اگرچه خیلی بزرگ و موفق بوده اما  با مشکلات و اختلاف نظرهای زیادی روبرو شده است .او در هر فیلم حدود 15 کرور روپیه را دریافت می کند و تاییدیه های برند وی به کرور 8 کروره  می رسد. او صاحب خانه ای مجلل در بمبئی است که هزینه نگهداری آن در حدود 6 کروره  است.

نام نویسنده : حامد شعبانی
ویدیا بالان آیشواریا رای باچان Kareena Kapoor Khan Priyanka Chopra Deepika Padukone Preity Zinta انوشکا شارما سونام کاپور سوناکشی سینا کنگانا رانوت شروطی حسن آلیا بات Tapsee Pannu بالیوود بازیگران بالیوود
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
بی شک کارینا کاپور یکی از آخرین ستاره های بالیوود است. در عصرشبکه های اجتماعی و دسترسی راحت به اخبار مربوط به بازیگران، او توانسته است زندگی... ( مصاحبه جذاب وخواندنی با کارینا کاپور خان تک ستاره سینما بالییود.)
نورا فاتحی یکی از پرطرفدارترین رقصندگان و بازیگران زن بالیوود است. او با حرکات رقص خیره کننده و سبک همه کاره خود مخاطب را مسحور کرده است. ام... ( نورا فاتحی چگونه میلیون ها دلار درآمد را به دست می آورد و خرج می کند)
پریتی زینتا  Preity Zinta یکی از محبوب ترین و همه کاره ترین بازیگران زن بالیوود است. او در بسیاری از فیلم‌های موفق مانند Dil ... ( شلوارهای جین پریتی زینتا بازیگر محبوب بالیوودی)
آیا شاهرخ خان و پریانکا چوپرا عاشقان مخفی بالیوود هستند؟ شاهرخ خان shahrukh khan  و پریانکا چوپرا  Priyanka Chopra دو تن از محب... ( آیا شاهرخ خان و پریانکا چوپرا عاشقان مخفی بالیوود هستند؟)
تمنا باتیا هنرپیشه محبوب هندی  که در فیلم‌هایی مانند Baahubali، Entertainment و Himmatwala بازی کرده است، سرانجام رابطه خود را با&... ( تمنا باتیا (Tamannaah Bhatia) در مورد رابطه خود با Vijay Varma صحبت می کند)
کاجول Kajol بازیگر بالیوودی در مصاحبه ای با بی بی سی  گفت که پدرش با شنیدن خبر ازدواج او عصبانی شده است، زیرا معتقد بود که او هنوز خیلی... ( مصاحبه جدید کاجول و آجی دیوگان.پدر کاجول یا ازدواج او موافق نبود.)
آمیشا پاتل (Ameesha Patel )در مورد اینکه قرار ملاقات با ویکرام بات (Vikram Bhatt ) چه تاثیری بر زندگی حرفه ای او داشته است: "در  ب... ( ویکرام بات حرفه بازیگری آمیشا پاتل را نابود کرد)
دیپیکا پادوکونه در اولین نمایش اروپایی فیلم  Return of Xander Cage در Cineworld 02 در لندن، با لباس قرمز درخشید.... ( دیپیکا پادوکونه در اولین نمایش اروپایی فیلم Return of Xander Cage با لباس قرمز درخشید.)
سوکش چاندراسخار (Sukesh Chandrashekhar)که در یک پرونده  پولشویی پشت میله های زندان در هند است، نامه ای عاشقانه برای ژاکلین فرناندز بازی... ( گانگستر هندی نامه ای عاشقانه برای ژاکلین فرناندز نوشت)
پریانکا چوپرا بازیگر محبوب هندی  بعد از ازدواج جنجالی اش با نیک جوناس خواننده جوان آمریکایی با توجه به اختلاف سنی 10 سال ... ( پریانکا چوپرا بازیگر هندی از نیک جوناس بچه دار شده است؟ آیا پریانکا چوپرا حامله شده است؟)
پریانکا چوپرا شایعه جدایی از همسرش نیک جوناس رو رد کرد. پریانکا چوپرا و نیک جوناس که در چند روز اخیر شایعه جدایشان تمام اخبار را به خود اخت... ( پریانکا چوپرا تمامی شایعات جداییش را رد کرد و زیر پست نیک جوناس پیام عاشقانه نوشت)
سیدهارث مالهوترا، دیشا پاتانی و راشی خانا در اولین فیلم اکشن خود را بازی خواهند کرد. کاران جوهر، فیلمساز و مجری تلویزیونی، در پیج اینستاگ... ( سیدهارث مالهوترا و دیشا پاتانی همراه راشی خانا در فیلم مبارز حضور دارند.اینستاگرام سیدهارث مالهوترا دیشا پاتانی راشی خانا)
 سیف علی خان با رانی موکرجی رابطه داشته است؟ سیف علی خان و رانی موکرجی در فیلم جدیدشان Bunty Aur Babli 2  دوباره در ک... ( رانی موکرجی و سیف علی خان زمانی باهم رابطه داشته اند بوسیدن رانی موکرجی توسط سیف علی خانی)
سوناکشی سینها به صورت قانونی از هما قریشی شکایت می کند. چه اتفاقی افتاده است؟ سوناکشی سینها پای هما قریشی را روی عکسی که در این... ( سوناکشی سینها و هما قریشی در اینستاگرام از هم شکایت کردند هر دو آنها یک عکس را به اشتراک گذاشتند)
کاجول در اینستاگرامش در مورد اینکه چرا تولد شاهرخ خان را تبریک نگفته است، در مورد بازگشت آریان خان به خانه پاسخ می دهد. کاجول از آرز... ( کاجول تولد شاهرخ خان را تبریک نگفت رسمی که سال ها بود اجرا می شد اما امسال جنجال آفرید.)
سونام کاپور در روز تولدش با هارشورردهان کاپورعکس های دوران کودکی یاش را به اشتراک می گذارد، آرجون کاپور می گوید "ما خیلی خوش شانس بودیم... ( سونام کاپور تولد برادرش هارشواردان کاپور را اینستاگرام بصورت کاملا خاص تبریک گفت وی را غافلگیر کرد)
پلیس هند آریان خان پسر بزرگ شاهرخ خان یکی از بزرگترین بازیگران جهان  را که در یک کشتی تفریحی با دوستانش و تعدادی روسپی در حالتی غی... ( آریان خان پسر شاهرخ به جرم حمل مواد مخدر زندانی و مجازات سنگین خواهد شد.)
داستان عاشقانه کاترینا کایف و ویکی کاوشال چیست؟ شایعات بالیوود پسیار زیاد است که این دو  ستاره مخفیانه نامزد کرده اند و امسال ب... ( ازدواج کاترینا کایف و ویکی کائوشال داستان عاشقانه کاترینا کایف با ویکی چیست؟)
کاجول محبوب ترین بازیگر زن بالیوود برای شب جوایز فیلم فیر به دبی می رود. این نوید یک شب به یاد ماندنی را می دهد زیرا کاجول  قرا... ( کاجول همراه نورا فاتحی و سانی لئونه در مراسم فیلم فیر دبی حضور خواهند داشت.)
مادوری دیکسیت «22 سال با هم بودن» را با همسرش شریرام ننه جشن گرفت: «خانه هر کجا که باشی است»   مادوری دیک... ( مادوری دیکسیت یکی از وفادارترین بازیگران جهان جشن 22 سالگی ازدواج خود را برگذار کرد)
محبوب ترین خدمات
>

خدمات رنگ مو در منزل

در سالن های زیبایی خدمات متنوعی ارائه میشود.ولی رفتن به سالن های زیبایی همیشه بدون دردسر و مشکل نیست.تعیین وقت قبلی انتظار برای انجام خدمات سفارش شده تلف شدن زمان در ترافیک , هوای آلوده و... از جمله مشکلاتی است که حتما با آنها روبه رو خواهید شد.به
php-1 طراحی و اجرا