مجله زیبایی صبا ریکو
2024/Apr/26

Content in section 1.

صفحه اصلی مجله زیبایی صبا ریکو
ویدیو آموزشی
صفحه اصلی >
لیست اخبار >
سلبریتی های ترکیه >
مصاحبه جالب و خواندنی هانده ارچل
مصاحبه جالب و خواندنی هانده ارچل
2020/10/09

هانده ارچل در مصاحبه با روزنامه حریت از زندگی شخصی خود گفت

مصاحبه با هانده ارچل

ستاره ای امروز ما هانده که در آخرین بار در  مجموعه تلویزیونی The Ring او را دیدیم با زیبایی درخشان و طبیعی و همچنین متواضع بودن و جذابیت زیاد  زمانیکه عکاسی روی یکی از صخره ها را شروع کردیم  به سمت ما آمد ، با لبخندی گرم و نگاه ساده اش  او یکی یکی به همه تیم سلام کرد.

دوستانش را در آغوش گرفت و بوسید. دو چیز هانده مرا شگفت زده کرد .

اولین چیزی که توجه من را به خود جلب کرد ، گرمی و صمیمیت او با مردم عادی بود و مورد دوم ، اندام مناسب او بود به طوری که مشخص بود او برنامه خاصی را برای تناسب اندام دارد.

 جاده ای طولانی و دست انداز در مقابل ما قرار داشت که باید تمام روز آن را بالا و پایین می کردیم.

ما دائماً در میان سنگ های گرم و لغزنده و وزش باد در حال حرکت بودیم. چقدر خوش شانس بودیم که بازیگر زیبایی همراه ما بود که تلاش می کرد بهترین عکس ها از او گرفته شود.

هانده بسیار صبور بود بنابراین ما با او از نور آفتاب عصر لذت بردیم. او دوست دارد گپ بزند و بخندد.

هانده ارچل زن جوانی است که با موضع گیری شدید خود بر لزوم ادامه زندگی تأکید می کند ، حتی اگر گاهی غم و اندوه را در چشمان او ببینید.

در حال حاضر زندگی شما چگونه است؟ احساس می کنید چه دوره ای را پشت سر می گذارید؟
من در این مرحله زندگی را دوباره کشف می کنم. احساس می کنم که در آغاز زندگی هستم و هم در پایان آن. من در زمانی هستم که می خواهم سرعتم را کم  و بیشتر فکر کنم. من سوالاتی در ذهن خود دارم و برای پاسخ آنها عجله ای ندارم. من لذت بردن از زندگی و یادگیری را به خوبی بلدم...

این حس شما بسیار الهام بخش است اینکه می توانید در دنیای مورد علاقه تان بسیار آرام و فروتن پیش بروید. چطور به اینجا رسیدی؟
دو سال گذشته دوره ای بود که جریان زندگی من بطور کلی تغییر کرد. در طول دوسال گذشته من نمی توانستم جلوی خودم را بگیرم و همیشه مشغول به کار بودم ، اما اکنون بیشتر مواقع حتی از آرامشی که دارم تعجب می کنم. قبلاً دنیای برونگرا تری داشتم اما حالا کمی درون گرا هستم. من هم از این سبک شخصیتی لذت می برم و اصلا برای این حسی که الان دارم هیچگونه برنامه ریزی قبلی نکرده بودم ، فقط همین طور اتفاق افتاد.

بیوگرافی هانده ارچل

ستاره بخت شما به سرعت و با قدرت درخشید ، چطور می خواهید بشکل دائمی آن را حفظ کنید؟
ممکن است به این دلیل باشد که من این روزها کمی به طالع بینی علاقه دارم ، اگر ستاره ای وجود داشته باشد ، وقتی دوره آن فرا برسد ، آنطور که باید می درخشد.(می خندد)

شاید اینبار نوبت من بود خوشبختانه  با شخصیت سلین قدم به سمت هدف خود در حرفه بازیگری برداشتم. برای اینکه دائمی شود ، فکر می کنم این تعریف در اینجا مناسب باشد:

من دیوانه وار کار می کنم  من واقعاً سخت کار می کنم برای اینکه همیشه موقعیت خود را بالا نگه دارم ، همیشه جلوتر بروید ... هدف من این است که با گام های کوچک و محکم راهی طولانی را طی کنم تنها راه برای موفقیت همین است.

زاهیده ، مریم ، سلن ، سلین ، حیات ، هازال و سرانجام مژده ... با شنیدن این نام ها چه احساسی دارید؟

آنها دوستان عزیز من هستند. هر کدام از آنها به من چیزی جدید یاد دادند. از هر کدامشان خاطره خوبی دارم. زبان اشاره را با مریم یاد گرفتم و برای اولین بار جمله سلطان را تجربه کردم. زندگی جنبه پویای من بوده است ، هازال شخصیت خنثی ای دارد اما سلین و مژده شخصیت هایی هستند که من خیلی به آنها علاقه دارم. ما یک گروه فوق العاده قوی از زنان هستیم (می خندد).

شما در رشته صنایع دستی سنتی ترکیه در دانشگاه تحصیل کردید. چه چیزی شما را در جوانی علاقه مند به این رشته کرد؟ آیا در حال حاضر در زمینه رشته ی تحصلیتان کاری انجام می دهید؟

خواهرم مشوق اصلی من بود او را الگو قرار دادم  و شروع به طراحی کردم.( گمزه ) از کارگاه بسیار خوشحال به خانه برمی گشت ، که توجه من را به خود جلب کرد. من با او به کارگاه رفتم و وقتی قلم را برداشتم ، دیدم جایی وجود دارد که می توانم دنیای خودم را منعکس کنم. با درس های مدرسه خیلی فرق داشت ، من آزاد بودم. من از آن روز به بعد نقاشی می کشم. همچنین به فکر افتتاح نمایشگاه در آینده نزدیک هستم.

هنرمندانی که خط شما را دوست دارند چه کسانی هستند؟
سالوادور دالی( Salvador Dalí ) ، ارگین اینان ، Türkan Soray.

بازیگرانی که دوست دارید آنها را دنبال کنید چه کسانی هستند و خطوط شغلی آنها را دوست دارید و چرا؟

بازیگران زیادی هستند که من آنها را دوست دارم ، اما من طبیعی بودن آن هاتاوی ( Anne Hathaway ) را دوست دارم. به لطف جانی که او همیشه در هر شخصیتی ایجاد می کند ، علاقه من به او هرگز کاهش نمی یابد.

قد و وزن هانده ارچل

شما خود حساب های شبکه های اجتماعی خود را مدیریت می کنید. احساستان در مورد اینکه بیش از 10 میلیون نفر فالوور دارید چیست؟

راستش مردم دوست دارند در مورد سبک زندگی هنر پیشه ها بیشتر بدانند و بسیار کنجکاو هستند . " رسانه های اجتماعی همیشه یک ابزار ارتباطی برای من بوده و هنوز هم هست این رشد مستقیماً با میل من به الهام بخشیدن از آنچه نمی توانم ببینم اما می دانم وجود دارد متناسب است.

چه پیج هایی را فالوو میکنید؟
پیج های طراحی و هنری و پیج های سفر محور و گردشگری.

در مجموعه حلقه ، شما را با نقشی متفاوت از آنچه تاکنون به تصویر کشیده اید ، دیدیم. " آیا دوست داشتید توانایی خود را در بازیگری به چالش بکشید؟

متن حلقه از نظر ویرایش و شکل ظاهری بسیار متفاوت و با کیفیت بود. من این فرصت را داشتم که با هنر مندان بسیار ارزشمندی کار کنم. همچنین شخصیت من با آنچه تاکنون به تصویر کشیده ام بسیار متفاوت بود. دوست داشتم خودم را به چالش بکشم.

چگونه به دنبال شخصیت (انجیل )رفتید؟ شما به عنوان هانده به او چه چیزی اضافه کردید ، او چه چیزی را به شما اضافه کرد؟
وقتی فیلمنامه را خواندم ، شخصیت موژده فقط یک صحنه داشت ، برخورد بی پروا و قدرت پدری که پشت سر خود داشت کمی مرا به یاد خودم آورد و من به این شخصیت عمق بیشتری بخشیدم.

چه چیزی انگیزه شما را در مورد حرفه شما بیشتر می کند؟
من هنوز خود را به طور کامل کشف نکرده ام که علاقه من به  این حرفه  از کجا ناشی می شود. اما می دانم که دوست دارم به عنوان شخص دیگری دنیاهای مختلف را کشف کنم.

آیا لحظه ای در حرفه شما وجود دارد که آن را نقطه شکست توصیف کنید؟
دختران خورشید ، شخصیت سلین نقطه شکست من بود ، انتقال من از آرامش به هیاهو.

فیلم های هانده ارچل

شما می گویید دوست دارید در کانون توجه باشید ، من معتقدم که توانایی گفتن این موضوع را دارید ، دانستن اینکه چه چیزی را دوست دارید و می خواهید برای یک حرفه بسیار مهم است. آیا همیشه اینگونه بودید ؟
اینکه دوست داشته باشی در کانون توجه قرار بگیری به طوریکه همه به من نگاه کنند ، من تمام توجه بقیه را دارم نه برعکس ، من در این مورد ممتنع هستم. در چشم بودن برای من الهام بخش است.

ارتباط من با مردم همیشه خوب بوده ، فقط چرا با افراد بیشتری ارتباط برقرار نمی کنم؟ گفتم.
کمی در مورد فیلم صحبت کنیم؟ شما گفتید می خواهید با چاگان ایرماک کار کنید ، مورد دیگری نیست که بخواهید به این لیست اضافه کنید؟ مثلا چه نوع نقش هایی ، چه نوع سناریوهایی را دوست دارید بازی کنید؟
من هنوز فیلمی نساخته ام و خیلی دوست دارم که اینکار را انجام دهم! شخصیت های بی شماری وجود دارد که دوست دارم آنها را بازی کنم. به عنوان مثال ، من دوست دارم در فیلمی مانند مالفیز بازی کنم.

آیا به نوشتن علاقه دارید؟
اگر اسمش را نویسندگی نگذاریم ، چند داستان دارم که نوشته ام.
فیلمی که اخیراً تماشا کردید و تحت تأثیر آن قرار گرفتید چه بود؟ و اینکه در زمان بچگی چه فیلم یا کارتونی را می دیدید و علاقه داشتید؟
اخیراً The Favorite و Hotel Mumbai را دیدم و خیلی لذت بردم. فکر می کنم اخیراً از تماشای فیلمهایی با داستان های واقعی خیلی خوشم می آید اما همیشه فیلم ها و انیمیشن های خارق العاده مورد علاقه ام بوده اند. اولین فیلمی که در کودکی تماشا کردم کارینکا Z بود.

چه چیزی باعث شد شما بخواهید این حرفه را انتخاب کنید؟ چگونه خود را در صحنه تئاتر دبیرستان دیدید؟

اولین تجربه تئاتر من در مدرسه Keşanlı Ali Destanı  اتفاق افتاد. سپس من در هر بازی نقشی را به عهده میگرفتم  و سعی می کردم از یکی به دیگری برسم. نمیدانم کی و از کجا به این حرفه علاقمند شدم تنها چیزی که می دانم این است که عاشق حرفه ی بازیگری هستم.
آیا هنوز با معلم Figen خود که در تئاتر شما را راهنمایی و حمایت می کند ، ملاقات می کنید؟
من خیلی کنجکاوم بدانم که فیگن هوجا واقعاً در چه حالیست و چه کاری انجام می دهد ... دوست دارم او را ببینم و از او تشکر کنم.

سریال های هانده ارچل

نزدیکترین دوستان شما چه کسانی هستند؟
Burcu ، Nilay ، Feyza و البته خواهرم. روز من بدون دیدن آنها لذت بخش نخواهد بود. ما همیشه با هستیم. ما همچنین علاقه زیادی به خانه ماندن داریم. و تقریبا باهم همخانه ایم.
آیا برنامه تعطیلات دارید؟ مکانی که می خواهید بروید و از بودن در آنجا لذت ببرید کجاست؟
من برنامه ای برای تعطیلات ندارم . شهرهای زیادی وجود دارد که دوست دارم آنها را ببینم ، اما اولین مکان سیسیل است.

آیا می توانیم در مورد گربه و سگ صحبت کنیم؟ آنها چگونه و چه زمانی وارد زندگی شما شدند؟
من از بچگی سگ داشتم. وقتی برای دانشگاه به استانبول آمدم ، یک شب در خیابان با گربه ام که نام او را (شب) گذاشتم برخوردم و بلافاصله آن را به خانه آوردم. سپس گری آمد ، من گربه ام را گم کردم و بعد از آن سگ هایم نوچه ، نیبلا و آزول وارد زندگی من شدند. همه آنها با من دوست شدند ، همه آنها سگ های فوق العاده باهوشی هستند ، من آنها را بسیار دوست دارم.

چگونه هانده ارچل  را در 3 کلمه توصیف می کنید؟

در واقع ، من خیلی برچسب را دوست ندارم. من ویژگی هایی دارم که متناسب با هر موقعیتی تغییر می کند ، اما برای گفتن یک چیز کلی. عاشق حیوانات ، طبیعت دوست و پرشور و انرژِی.

آیا شما همیشه خیلی آرام و مثبت هستید؟ وقتی عصبانی می شوید چگونه به حوادث واکنش نشان می دهید؟

دوستانم هم می گویند که من شخصیت آرامی دارم. آیا همیشه آرام و مثبت هستیم؟ بله ، ترجیح می دهم که باشم. سعی می کنم همدردی کنم و شرایط را در مواجهه با حوادث درک کنم. با این حال ، اگر محدودیت های من بیش از حد دشوار باشد و اگر خیلی عصبانی شوم ، می توانم مانند هر شخص دیگری تکان دهنده باشم.

از بیوگرافی دیگر بازیگران ترکیه ای لذت ببرید.

اخبار و حواشی هانده ارچل

سریال Sençalkapımı با پنج میلیون توئیت در رده چهارم لیست TT قرار گرفت این سریال در 27 کشور توانست در لیست TT توئیتر قرار بگیرد.

رابطه هانده ارچل با کرم بورسین

هانده ارچل و کرم بورسین در İstinye موقع خروج از باشگاه ورزشی دیده شدند کرم بورسین در جواب سوال خبرنگاران : حتی برای ورزش هم به یک مکان می روید و خبر عاشقانه ای بین شما هست گفت :

در این مورد اگر چیزی پیش بیایید حتما اطلاع می دهیم.

جایزه بهترین زوج هنری به زوج EDA و SERKAN  هانده ارچل با کرم بورسین اهدا شد.

سفر هانده ارچل با کرم بورسین به مالدیو بعد از پایان فصل اول سریال (Sen Çal Kapımı  تو درم را بزن) این دو نفرهنگام صرف غذا مشاهده شدند.

هتل محل اقامت این دو زوج سینمایی شبی 12/000 دلار است که با قراردادی که این دونفر با هتل بسته اند هذینه سفر و اقامت کاملا رایگان است به شرطی که هر عکسی در اینستاگرام  به اشتراک میگذارند هتل را تگ کنند.

دچرخه سواری هانده ارچل با کرم بورسین در مالدیو نشان از رابطه نزدیک این دو نفر میدهد.

 کرم بورسین عاشق  هانده ارچل شده است.

 کرم بورسین با هانده ارچل به مالدیو سفر کرده بودند در صفحه اینستاگرامش عکسی از هانده منتشر کرد و نوشت :

یه منظره زیبا در یک مکان زیبا با یک زن زیبا

بازگشت  کرم بورسین و هانده ارچل از مالدیو برای ادامه سریال (Sen Çal Kapımı  تو درم را بزن) به سوال خبرنگاران همراه شد.

هانده ارچل کیست؟

ما همیشه در مورد رابطه شما دونفر سوال کردیم و جواب دادید خبری نیست.کریم گفت :هیچ وقت پنهان نکردیم گفتیم زمانش فرا برسد اطلاع رسانی خواهیم کرد. در سفر مالدیو رابطه ی ما شروع نشد قبل از آن  این اتفاق افتاد.

هانده ارچل به سرنای ساریکایا حسودی کرده است.

به خبرTakvim زمانی که  کرم بورسین با سرنای ساریکایا در سال 2016 به سفر رفته بودند عکس از سرنای منتشر می کند و او را تگ می کند.حالا بعد از 5 سال هانده به کرم فشار آورده که آن عکس را پاک کند. هانده ارچل از مقایسه با سرنای ساریکایا وحشت دارد زیرا افکار عمومی ترکیه  سرنای را بهتر از هانده می داند.

بیوگرافی هانده ارچل را می توانید در اینجا   بخوانید.

نام نویسنده : حامد شعبانی
مصاحبه با هانده ارچل زندگی هانده hande erçel هانده ارچل عکس جدید هانده ارچل
گالری عکس
(روی تصویر کلیک کنید)
نظرات کاربران
jeontin07
براتون متاسفم هانده عمل انجام نداره اصلا برید چشاتونو بشورید براتون سخته یکی انقد نچرال باشه عمل زیبایی نبوده فقط برای رفع شدن مشکل بوده و دماغ هانده کاملا طبیعیه زاویه فکش طبیعیه کلا هاندم خوشگل و طبیعیه
حامد شعبانی
عزیزم در کجای متن ما در مورد عمل زیبایی هانده صحبت کردیم؟کامنت ها نظر شخصی افراد هست.
fereshteh
من هانده رو خیلی دوسش دارم یعنی دلم براش میره هر روز و هر شب گریه میکنم که فقط یبار ببینمش یا صداشو بشنوم توروخدا شمارشو بهم بدین یا چیزی بدین که باهاش ارتباط برقرار کنم
حامد شعبانی
تنها را ارتباط با ایشان صفحه اینستاگرامشون هست
Atrisa
سلام خسته نباشید من یکی از طرفدار های هانده هستم.میخواستم رنگ مورد علاقه هانده رو بدونم؟ و اینکه آیا هانده به غیر از بازیگری به شغل دیگه ای علاقه داره؟
حامد شعبانی
خانم هانده مدل تبلیغاتی و طراح لباس هم هستند
Amir
سلام خسته نباشید. خواستم بدونم مکان زندگی هانده استانبول هست یا انکارا؟
حامد شعبانی
در حال حاضر استانبول هستن ولی اکثر بازیگرا در نقاط مختلف کشور خانه دارند
Samieh
بله هانده ارچل رو صورتش 3تا عمل انجام داده انحراف چشم1 گرفتن غوز بینی 2 (بینیش رو عرسکی عمل نکرد فقط غوز طول بینیش رو گرفت) گرفتن چربی گونه و فک
حامد شعبانی
اطلاعات دقیق.درود بر شما
Tabassom
درست که هانده ارچل به کرم بورسین خیانت کرده
حامد شعبانی
بعید میدونم این اتفاق افتاده باشه خبری هست که باید فقط از زبان خودشون بشنویم
Zahra
خیلی دوس دارم بدونم که هانده روی صورتش کار زیبایی انجام داده یا فقط با یه لاغری انقدر عجیب تغییر کرده؟
صبا
عمل زیبایی که انجام داده صدرصد
Sama
سلام وقتتون بخیر من خیلی جا ها شنیدم که هانده با بیشتر پارنتر هاش رابطه داشته ایا این درسته؟
حامد شعبانی
معنی رابطه در هر کشوری و حتی فردی متفاوت است .اما از نظر شخصی بنده سلبریتی ها قطعا برای داشتن رابطه احساسی وارده دوستی می شوند.
hossen
رل هانده کی کرم با مورات جان اکدوغان
حامد شعبانی
در یک برهه زمانی در رابطه بودند اما الان با کرم هستند
hossen
این راسته که هانده بامورات جان اکدوغان در ربطه است
حامد شعبانی
طی یک دوره زمانی بله
hossen
من هانده وکرم دوست دارم فقط باکی رابطه داره هانده
حامد شعبانی
فعلا با کرم
Maryam
ببخشید شما شماره هانده رو دارید اگر دارید ترو خدا بهم بدید
admin
به والله ندارم .
Titi
شماره تلفن هانده ارچل رو بفرستید ممنون
حامد شعبانی
هانده یک شماره ثابت نداره دوست عزیز
Meri
درسته در تیزر شبکه آلماتی هانده خیانت میکنه به شوهرش؟لطفا بگید اگه آلماتی دارید . و فرکانس آلماتی رو هم برام بفرستید
صبا
من چنین چیزی نشنیدیم .
Nasrin
سلام .من یکی از طرفدارهای هانده هستم خیلی بازیش دوست دارم.هانده الان ازدواج کرده؟؟؟؟لطفا سریال های جدید هانده هم معرفی کنید.ممنون
saba
با سلام .شایعه های زیادی در مورد رابطه هانده با کرم بورسین وجود داره .بلی حتما سریال های جدید هانده رو در یک مقاله جداگانه معرفی میکنیم
اخبار مرتبط
در مقاله جدیدترین خبر های مربوط به مریم اوزرلی یکی از معروف ترین بازیگر های  ترکیه را می خوانید. خیلی وقت بود که درباره مریم اوزرلی چیز... ( مریم اوزرلی بازیگر ترکیه ای کجاست و الان چه می کند؟)
 ازگه ازپیرینچی بازیگر ترکیه ای با پدرش وداع کرد اوزگه اوزپیرینچی، بازیگر سرشناس ترکیه، پدرش، کادری امراه اوزپیرینچی، را از دست داد. خ... ( ازگه ازپیرینچی بازیگر ترکیه ای با پدرش وداع کرد)
افرا ساراچ اوغلو نه تنها یک بازیگر با استعداد، بلکه یک نماد مد در ترکیه  است او که می داند که چگونه برای مناسبت های مختلف لباس انتخاب ک... ( تیپ و استایل افرا ساراچ اوغلو : نکات و ترفندهایی برای اینکه در هر موقعیتی جذاب به نظر برسید)
در این پست، برخی از رازها،سلامت که Burcu Özberk برای خوش اندام و جذاب بودن خود دنبال می کند، با شما به اشتراک می گذاریم. Burcu Özb... ( بورجو اوزبرک بازیگر جذاب ترک اسرار زیبایی و سالامت خود را فاش می کند!)
دمت اوزدمیر Demet Özdemir یکی از زیباترین ترین و با استعدادترین بازیگران زن ترکیه است، اما او به خاطر زندگی شخصی جنجالی اش نیز شناخته ش... ( تاریخچه تمام رابطه های عاشقانه دمت اوزدمیر Demet Özdemir بازیگر ترکیه ای)
هانده ارچل یکی از مشهورترین و پردرآمدترین بازیگران زن در صنعت تلویزیون و سینمای ترکیه است. او در سریال ها  و فیلم های موفق بسیاری مانند... ( هانده ارچل (Hande Erçel) چقدر درآمد دارد؟ثروت او چقدر است؟)
بیوگرافی بازیگر ترکیه ای گزده کانسو متولد 1 شهریور 1359 شهر ازمیر در خانواده هنری به دنیا آمده است.پدرش عباس کانسو نویسنده و ما... ( بیوگرافی گزده کانسو بازیگر ترکیه ای نقش زرین در سریال ملکه شب اینستاگرام قد وزن تحصیلات سریال ها)
پلین اولوکسار (31 فروردین 1373)  بازیگر نقش نرگس ,  سریال اتاق 309 در کنار  دمت اوزدمیر  در سال 2016 اولین پرو... ( پلین اولوکسار بازیگر نقش نرگس در سریال اتاق 309 بیوگرافی قد وزن اینستاگرام روابط تحصیلات خانواده سریال)
مهمت گونسور  (Mehmet Günsür) ( ۸ مه ۱۹۷۵)(18 اردیبهشت 1354) در شهر استانبول ترکیه به دنیا آمده است. مهمت را بیشتر ب... ( مهمت گونسور بازیگر نقش دنیز در سریال فی بیوگرافی قد وزن تحصیلات اینستاگرام روابط)
داملا سونمز ( Damla Sönmez) متولد ( ۳ مه ۱۹۸۷) (13 اردیبهشت 1366) در شهر استانبول یکی از محبوب ترین بازیگران نسل جو... ( داملا سونمز بازیگر نقش دلروبا سریال عزیز بیوگرافی قد وزن تحصیلات اینستاگرام همراه با عکس)
 مراد ییلدریم در 13 آوریل 1979 (24 فروردین 1358) شهر قونیه به دنیا آمده است. او اصالتی  ماردینی دارد. مراد از ... ( مراد ییلدریم بازیگر سریال ترکی عزیز بیوگرافی قد وزن روابط تحصیلات اینستاگرام سریال و فیلم ها)
سریال ترکی پنجاه متر مربع در ژانر کمدی اکشن در تاریخ 2021 ژانویه 27  از شبکه Netflix شروع به پخش کرده است. سریال 50M2 فعلا فص... ( داستان سریال ترکی پنجاه متر مربع بیوگرافی بازیگران قسمت ها اینستاگرام خلاصه)
بیوگرافی بگوم آکایا  بگوم آکایا در 8 فوریه 1991(19 بهمن 1369) در شهر استانبول در خانواده ثروتمند متولد شد.پدر بگوم یکی از ... ( بیوگرافی بگوم آکایا بازیگر ترکیه ای قد وزن تحصیلات اینستاگرام روابط همراه با عکس)
سرا آریتورک بازیگر نقش ناز در سریال دستوراعمل عشق این روز ها سر و صدای زیادی به پا کرده است.او ایتدا با حضور در مسابقات استعدادیابی صدا ... ( سرا آریتورک بازیگر نقش ناز در سریال ترکی دستورالعمل عشق بیوگرافی اینستاگرام قد وزن روابط)
ایل‌آیدا چویک بازیگر نقش بتول یامان دختر شرمین و دختر عموی دمیر یامان در سریال روزی روزگاری در چوکوروا 2 بزودی به این سریال اضافه ... ( ایل‌آیدا چویک در سریال ترکی روزی روزگاری در چکوروا نقش بتول یامان دختر شرمین یامان را ایفا می کند)
سلین ینینجی بازیگر نقش صحنیه در سریال روزی روزگاری در چوکوروا و ادامه این سریال عکس های را در اینستاگرامش با طرفدارانش به اشتراک گذاشت که هم... ( سلین ینینچی نقش صحنیه سریال روزی روزگاری در چکوروا 2 در اینستاگرام عکس عمل بینی خود را به اشتراک گذاشت)
سلین گنچ بازیگر نقش گلتن در سریال محبوب و پرطرفدار  روزی روزگاری در چوکوروا با بازی هلال آلتینبیلک و ابراهیم چلیکول که از شبکه &nb... ( واکنش هلال آلتینبیلک زلیخا به عکس های سلین گنچ بازیگر نقش گلتن در سریال ترکیه ای روزی روزگاری در چکوروا)
 یک زن کویتی لباس عروس بورجو بیریجیک را 1/500/00 میلیارد ریال خرید. لباس عروس بازیگر ترکیه ای بورجو بیریجیک در آخرین قسمت از سریال ... ( لباس عروس بورجو بیریجیک در سریال دختره پنجره را یک زن کویتی به قیمت باور نکردی برای خود خرید.)
بورجو بیریجیک امیدوارم روزی من هم به تئاتر برگردم. بورجو بیریجیک، بازیگر، مدل و مجری زیبای ترکیه ای روز گذشته در اولین نمایش تئاتر&n... ( بورجو بیریجیک بازیگر سریال ماکسیرا میخواهد به تئاتر برگردد.اینستاگرام بورجو بیریجیک نقش ماکسیرا)
5 راز هلال آلتینبیلک بازیگر نقش زلیخا در سریال روزی روزگاری در چکوروا درباره بازیگر نقش زلیخا در سریال ترکیه ای روزگارانی در چکوروا ... ( 5 راز هلال آلتینبیلک بازیگر نقش زلیخا یامان در سریال روزی روزگاری در چکوروا با اینستاگرام)
محبوب ترین خدمات
>

خدمات رنگ مو در منزل

در سالن های زیبایی خدمات متنوعی ارائه میشود.ولی رفتن به سالن های زیبایی همیشه بدون دردسر و مشکل نیست.تعیین وقت قبلی انتظار برای انجام خدمات سفارش شده تلف شدن زمان در ترافیک , هوای آلوده و... از جمله مشکلاتی است که حتما با آنها روبه رو خواهید شد.به
php-1 طراحی و اجرا