مجله زیبایی صبا ریکو
2024/Apr/24

Content in section 1.

صفحه اصلی مجله زیبایی صبا ریکو
ویدیو آموزشی
صفحه اصلی >
لیست اخبار >
هایدی کلوم >
درآمد هایدی کلوم
درآمد هایدی کلوم
2020/02/17

ثروت هایدی کلوم 90 میلیون دلار است

بعد از ازدواج جنجالی هایدی کلوم 46 ساله با  تام کاولیتز جوان حاشیه های این سوپر مدل آلمانی بیشتر از قبل شد .البته هایدی کلوم علاوه بر حاشیه های جنجالی که پیرامون زندگی او گفته می شود استعداد قابل تحسینی در دنیای تجارت و کسب درآمد دارد .طبق بررسی های مجلات مختلف ثروت او بین 75 تا 90 میلیون دلار تخمین زده می شود .

شما به راحتی می توانید با عضویت در کانال های ارتباطی ما در telegram تلگرام و youtube یوتوب از اخبار و حواشی سلبریتی ها که در اختیارتان قرار می گیرد لذت ببرید

هایدی کلوم با قد 1.76 و اندام کشیده و صورت استخوانی خود در دنیای مد و فشن اگر یکتا نباشد به جرات می توان او را جز 10 مدل برتر تاریخ مدرن مد و فشن قرار بدهیم .با این استایل منحصرد بفرد این مدل آلمانی توانست در مدت 13 سالی که با شرکت ویکتوریا سکریت (Victoria’s Secrets) همکاری کرده و فقط برای مدلینگ لباس زنانه این شرکت  حدود 3,800,000 دلار درآمد کسب کند.

کلوم فعالیت حرفه ای خود را در سن 18 سالگی شروع کرد.او قبل از اینکه بعنوان مدل در مسابقات زیباترین زن آلمان شرکت کند قصد داشت بعنوان یک طراح مد فعالیت کند اگرچه بعدها با تولید برنامه Project Runway در این بخش نیز توانست تاثیر مهمی در صنعت مد داشته باشد .درآمد کلوم از این برنامه تلویزیونی که از شبکه فاکس آمریکا پخش می شود چیزی حدود 3,500,000 دلار در سال تخمین زده شده است.

 

فیلم های هایدی کلوم

با چنین موفقیت های بزرگی زیاد عجیب نبود که کلوم پیشنهاد های مختلفی برای بازی در فیلم های تجاری دریافت کند.اولین فیلم او Spin City with  Michael J. Fox بود که در سال 2001 در آن بازی حضور داشت. پروژه بعدی وی فیلم Blow Dry و Ella Enchanted یا طلسم الا در کنار ان هتوی و The Life and Death of Peter Sellers بوده است.در سال 2008 هایدی رسما شهروند آمریکا شد تا بتواند به بارک اوباما رای بدهد.

خانه هایدی کلوم

هایدی کلوم در سال 2013 این خانه 12300 متری با 8 اتاق خواب 10 حمام و سالن ورزش  به مبلغ 10 میلیون دلار از یک تهیه کننده آمریکایی خرید و تا هم اکنون در این خانه زندگی می کند.شما می توانید  جزییات بیشتری از خانه لوکس کلوم را در این لینک ببنید .

فعالیت های عمده Heidi Klum در تولید برنامه های تلویزیونی

1-Germany’s Next Top Model - (از سال 2006 تا کنون )
2- Project Runway (از سال 2004 تاکنون )
3- Victoria’s Secret Model (از سال 1999-2011)
4-America’s Got Talent (از سال 2013 تا کنون)

هایدی کلوم Heidi Klum مدل ویکترویا سکرت

اینستاگرام هایدی کلوم Heidi Klum

عکس هایدی کلوم

عکس هایدی کلوم

عکس هایدی کلوم

نام نویسنده : حامد شعبانی
ثروت هایدی کلوم هایدی کلوم سوپر مدل آلمانی مد هایدی کلوم چقدر پول داره قد هایدی کلوم عکس هایدی کلوم شوهر هایدی کلوم درآمد هایدی کلوم ثروت هایدی کلوم دختر هایدی کلوم هایدی کلوم کیست
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
هایدی کلوم نه تنها یک سلبریتی مشهور و شخصیت تلویزیونی است، بلکه یک کارآفرین باهوش است که امپراتوری خود را از محصولات مد و زیبایی ساخته است. ... ( چگونه هایدی کلوم Heidi Klum به یک مدل و کارآفرین موفق تبدیل شد؟)
خبری دیروز منتشر شد مبنی بر مبتلا شدن هایدی کلوم به بیماری کرونا که خیلی سریع در حال وایرال شدن است. اما هایدی گفته است که جواب ازما... ( هایدی کلوم به ویروس کرونا مبتلا شد)
همکاران سابق هایدی کلوم ۴۵ ساله  و  ژیزلی بینچنی  ۳۸ ساله دوباره با هم در یک برنامه تلوزیونی به نام Germany’s Next Top ... ( هایدی کلوم و ژیزلی بینچنی در برنامه Germany’s Next Top Model)
هایدی کلوم مدل آلمانی با مجری گری مجموعه project runway (یک برنامه استعداد یابی در حوزه مدلینگ )و یکی از داوران مجموعه استعداد یابی که به نا... ( هایدی کلوم و همسر جدیدش)
محبوب ترین خدمات
>

خدمات رنگ مو در منزل

در سالن های زیبایی خدمات متنوعی ارائه میشود.ولی رفتن به سالن های زیبایی همیشه بدون دردسر و مشکل نیست.تعیین وقت قبلی انتظار برای انجام خدمات سفارش شده تلف شدن زمان در ترافیک , هوای آلوده و... از جمله مشکلاتی است که حتما با آنها روبه رو خواهید شد.به
php-1 طراحی و اجرا