مجله زیبایی صبا ریکو
2024/Apr/18

Content in section 1.

صفحه اصلی مجله زیبایی صبا ریکو
ویدیو آموزشی
صفحه اصلی >
لیست اخبار >
اخبار و حواشی بالیوود >
عاشقانه های شاهد کاپور
عاشقانه های شاهد کاپور
2021/02/26

11 زن در زندگی شاهد کاپور! از کارینا کاپور تا پریانکا چوپرا

یکی ازخوش تیپ ترین مردان بالیوود ، شاهد کاپور ، هنگامی که ازدواج خود را با یک دختر اهل دهلی ، میرا راجپوت اعلام کرد ، قلب یک میلیون دختر را شکست. شاهد رابطه عاشقانه خود را با میرا در 10 ژوئن 2015 شروع کرد در آن زمان ، میرا دانشجوی سال سوم رشته ادبیات انگلیسی بود دانشجوی کالج لیدی شریرام ، دانشگاه دهلی بود. او تحصیلات خود را در مدرسه دره وزانت ، دهلی انجام داد.

اما قبل از این ، شاهد کاپور تقریباً با همه همبازی هایش در فیلم هایی که بازی کرد ارتباط داشت و به نظر می رسید جذابیت او همه آن ستاره های بالیوودی را مجذوب کردخ است. بنابراین ، بگذارید شما را با همه عاشقانه های شاهد کاپور آشنا کنیم ، و همه زنان جذاب بالیوود را که شاهد با آنها ارتباط داشته است به شما معرفی کنیم.

۱ : هیریشتا بهات

قبل از مشهور شدن در بالیوود ، شاهد کاپور با بازیگر و مدل هریشیتا بهات قرار گذاشت. این دو در یک موزیک ویدیو که توسط گروه موسیقی آریایی ها ساخته شد با یکدیگر آشنا شداند. حرکات رقص آنها را در این آهنگ به یاد دارید ، Aankhon me tera hi chera؟ با این حال ، به زودی شاهد اولین فیلم خود را به بازی کرد و عاشقانه دیگری جای هیربشتا بهات را گرفت.

۲: کارینا کاپور

رابطه عاشقانه شهید کاپور و کارینا کاپور در جریان فیلمبرداری فیلم ، Fida شروع شد. این دو رابطه عاشقانه خود را آشکارکردند ، که همین باعث شد آنها به زوج مورد علاقه رسانه تبدیل شوند. حضور آنها در مجموعه تلوزیونی مرغ عشق ، Koffee With Karan نیز بسیار مورد توجه قرار گرفت. این دو تقریباً پنج سال قبل از جدایی با یکدیگر قرار داشتند ،بعد ها گفته شد که کارینا در آن زمان به سیف علی خان ، بازیگر همکار خود نزدیک شد ، که اکنون شوهر او است.

بر اساس گزارش ها ، شاهد قبل از اینکه خبر ازدواج خود با میرا را به رسانه ها بگوید ، در مورد عروسی خود با میرا (همسر فعلی او)به کارینا گفت. این چیزی است که کارینا طبق گزارشی در MissMalini گفت: هر دوی ما در یک مراسم Femina برنامه اجرا می کردیم. بعد از برنامه ما با هم صحبت کردیم . بنابراین ، او در واقع قبل از اینکه به رسانه ها بگوید ، در مورد ازدواجش به من گفت. من برای او بسیار خوشحالم او از نظر حرفه ای بسیار خوب عمل می کند ... من هنوز حیدر را ندیده ام ، اما خواهرم آن را دیده و دوستش داشته است. و من می توانم به خونسردی ازدواج اطمینان بدهم. فقط دوست دارم برایش آرزوی سلامتی کنم.

۳ : آمریتا رایو

پس از موفقیت چشمگیر فیلم Ishq Vishk ، شایعه شد که او قرار است با همبازی خود در این فیلم ، Amrita Rao  رابطه دارد. خوب ، اگرچه در آن زمان حقیقت چندانی در آن گزارش ها وجود نداشت. با این حال ، هنگام فیلمبرداری برای فیلم آنها ، Vivah ، گزارش های ارتباط شاهد و آمریتا بار دیگر شروع شد. . در واقع گزارش شد که پس از جدایی شاهد و کارینا ، او شروع به رابطه با آمریتا کرده است . با این حال ، آمریتا اظهار داشت که آنها فقط دوستان خوب هستند. امریتا در مصاحبه ای با رد شایعات ارتباط وی با شاهد گفت: ما آنطور که در گزارش های رسانه ای به نظر می رسد عاشق هم نیستیم. من گاهی اخبار عاشقانه من و شاهد را می خوانم اما اینطور نیست.

۴ : سانیا میرزا

تنیسور معروف سانیا میرزا دو سال پیش با شاهد کاپور ارتباط داشت. اعتقاد بر این بود که این دو زمان زیادی را با هم می گذرانند. با این حال ، سانیا خیلی زود با شعیب مالک کریکت پاکستانی ازدواج کرد و همه شایعات در مورد قرار ملاقات وی با شاهد پایان یافت.

۵ : ویدیا بالان

شاهد کاپور و ویدیا بالان در صحنه فیلم های سینمایی Kismat Konnection با هم دیدار کردند. ماجرای رابطه عاشقانه فرضی آنها ماه ها پس از اکران فیلم در مورد شاهد کاپور ادامه یافت ، اما هیچ یک از آنها خبر را تأیید نکردند. و اگر باید شایعات را باور کرد ، پس از آن شهید و ویدیا به دلیل اظهارات عجیب شاهد در مورد وزن ویدیا از هم فاصله گرفتند.

۶: پریانکا چوپرا

ماجرای شهید کاپور و پریانکا چوپرا از سر صحنه فیلم های سینمایی Kaminey آغاز شد. اگرچه آنها هرگز به طور رسمی این خبر را تایید نکرداند ، اما عملکرد آنها بلندتر از سخنان آنها بود. شاهد و پریانکا بار ها با هم در مکان های مختلف دیده شدند و همچنین ، فراموش نکیم که این شاهد بود که صبح زود هنگام مراجعه مامور مالیات بر درآمد درب آپارتمان پریانکا را باز کرد. آیا لازم است بیشتر بگوییم؟

۷ : سوناکشی سینها

شهید کاپور و سوناکشی سینها در صحنه فیلم های سینمایی R Rajkumar با هم آشنا شدند و آن زمان بود که گفته می شود عشق آنها شروع شده است. شاهد و سوناکشی در مکان های مختلف با یکدیگر دیده شدند و از همراهی یکدیگر لذت می برند. شاهد همچنین سوناکشی را برای جشن تولدش به گوا دعوت کرد و این دو در کنار هم در مهمانی های زیادی حضور یافتند.

۸: انوشکا شرما

چه کسی می تواند پچ پچ بین شهید کاپور و آنوشکا شارما را در فیلم کمدی جنایی، شرکت بادماش Badmaash فراموش کند؟ اما آیا می دانید طبق گزارش ها ، شاهد و آنوشکا در مهمانی که عمران خان برای Mere Brother Ki Dulhan  گرفته بود همدیگر را می بوسیدند. به محض اینکه اخبار بوسه آنها در این مهمانی به گوش همه رسید ، شایعات رابطه عاشقانه شاهد با همبازی اش ، انوشکا مدتی خبرساز شد.

۹ : بیپاشا باسو

شهید کاپور و بیپاشا باسو برای فیلم ، Shikhar یا اوج هم بازی شدند و در حین فیلمبرداری برای ای فیلم ، شایعات رابطه آنها با یکدیگر شروع شد. این دو مرغ عشق در هنگام فیلم برداری این فیلم اوقات خوشی را با یکدیگر سپری کرداند.بعد از پایان فیلم برداری آنها در مهمانی های زیادی با یک دیگر دیده شده اند .

۱۰: نرگس فخری

اگرچه شاهد کاپور و نرگس فخری در یک فیلم در مقابل یکدیگر قرار نگرفتند ، اما آنها برای یک ترانه به نام ، Dhating Naach در فیلم شاهد ، Phata Poster Nikhla Hero ، بود هم بازی شداند. شایعات مربوط به قرار ملاقات آنها چنان شدید شد که حتی گفته شد شهید و نرگس نزدیک به ازدواج هستند.

۱۲ - همسر شاهد کاپور میرا راجپوت

شاهد کاپور پس از داشتن یک سری روابط ناموفق ، سرانجام عشق زندگی خود را پیدا کرد. شهید دیوانه وار عاشق همسرش میرا است و آنها یک دختر زیبا به نام میشا کاپور دارند که در 5 مرداد 1395 به دنیا آمد. شاهد اکنون یک خانواده گرم دارد و از این مرحله از زندگی خود کاملا لذت می برد. او از داشتن میرا احساس خوشبختی می کند زیرا او را به شخص بهتری تبدیل می کند. شاهد در مصاحبه ای گفت: من و میرا بسیار خوب ارتباط برقرار می کنیم. این یکی از قوی ترین خصوصیات در مورد ماست. آنها همیشه می گویند ، با کسی باشید که به شما کمک می کند تا فرد بهتری شوید. او باعث می شود که بخواهم فرد بهتری شوم. و این نشان می دهد که او واقعاً فرد خوبی است.

نام نویسنده : حامد شعبانی
شاهد کاپور
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
بی شک کارینا کاپور یکی از آخرین ستاره های بالیوود است. در عصرشبکه های اجتماعی و دسترسی راحت به اخبار مربوط به بازیگران، او توانسته است زندگی... ( مصاحبه جذاب وخواندنی با کارینا کاپور خان تک ستاره سینما بالییود.)
نورا فاتحی یکی از پرطرفدارترین رقصندگان و بازیگران زن بالیوود است. او با حرکات رقص خیره کننده و سبک همه کاره خود مخاطب را مسحور کرده است. ام... ( نورا فاتحی چگونه میلیون ها دلار درآمد را به دست می آورد و خرج می کند)
پریتی زینتا  Preity Zinta یکی از محبوب ترین و همه کاره ترین بازیگران زن بالیوود است. او در بسیاری از فیلم‌های موفق مانند Dil ... ( شلوارهای جین پریتی زینتا بازیگر محبوب بالیوودی)
آیا شاهرخ خان و پریانکا چوپرا عاشقان مخفی بالیوود هستند؟ شاهرخ خان shahrukh khan  و پریانکا چوپرا  Priyanka Chopra دو تن از محب... ( آیا شاهرخ خان و پریانکا چوپرا عاشقان مخفی بالیوود هستند؟)
تمنا باتیا هنرپیشه محبوب هندی  که در فیلم‌هایی مانند Baahubali، Entertainment و Himmatwala بازی کرده است، سرانجام رابطه خود را با&... ( تمنا باتیا (Tamannaah Bhatia) در مورد رابطه خود با Vijay Varma صحبت می کند)
کاجول Kajol بازیگر بالیوودی در مصاحبه ای با بی بی سی  گفت که پدرش با شنیدن خبر ازدواج او عصبانی شده است، زیرا معتقد بود که او هنوز خیلی... ( مصاحبه جدید کاجول و آجی دیوگان.پدر کاجول یا ازدواج او موافق نبود.)
آمیشا پاتل (Ameesha Patel )در مورد اینکه قرار ملاقات با ویکرام بات (Vikram Bhatt ) چه تاثیری بر زندگی حرفه ای او داشته است: "در  ب... ( ویکرام بات حرفه بازیگری آمیشا پاتل را نابود کرد)
دیپیکا پادوکونه در اولین نمایش اروپایی فیلم  Return of Xander Cage در Cineworld 02 در لندن، با لباس قرمز درخشید.... ( دیپیکا پادوکونه در اولین نمایش اروپایی فیلم Return of Xander Cage با لباس قرمز درخشید.)
سوکش چاندراسخار (Sukesh Chandrashekhar)که در یک پرونده  پولشویی پشت میله های زندان در هند است، نامه ای عاشقانه برای ژاکلین فرناندز بازی... ( گانگستر هندی نامه ای عاشقانه برای ژاکلین فرناندز نوشت)
پریانکا چوپرا بازیگر محبوب هندی  بعد از ازدواج جنجالی اش با نیک جوناس خواننده جوان آمریکایی با توجه به اختلاف سنی 10 سال ... ( پریانکا چوپرا بازیگر هندی از نیک جوناس بچه دار شده است؟ آیا پریانکا چوپرا حامله شده است؟)
پریانکا چوپرا شایعه جدایی از همسرش نیک جوناس رو رد کرد. پریانکا چوپرا و نیک جوناس که در چند روز اخیر شایعه جدایشان تمام اخبار را به خود اخت... ( پریانکا چوپرا تمامی شایعات جداییش را رد کرد و زیر پست نیک جوناس پیام عاشقانه نوشت)
سیدهارث مالهوترا، دیشا پاتانی و راشی خانا در اولین فیلم اکشن خود را بازی خواهند کرد. کاران جوهر، فیلمساز و مجری تلویزیونی، در پیج اینستاگ... ( سیدهارث مالهوترا و دیشا پاتانی همراه راشی خانا در فیلم مبارز حضور دارند.اینستاگرام سیدهارث مالهوترا دیشا پاتانی راشی خانا)
 سیف علی خان با رانی موکرجی رابطه داشته است؟ سیف علی خان و رانی موکرجی در فیلم جدیدشان Bunty Aur Babli 2  دوباره در ک... ( رانی موکرجی و سیف علی خان زمانی باهم رابطه داشته اند بوسیدن رانی موکرجی توسط سیف علی خانی)
سوناکشی سینها به صورت قانونی از هما قریشی شکایت می کند. چه اتفاقی افتاده است؟ سوناکشی سینها پای هما قریشی را روی عکسی که در این... ( سوناکشی سینها و هما قریشی در اینستاگرام از هم شکایت کردند هر دو آنها یک عکس را به اشتراک گذاشتند)
کاجول در اینستاگرامش در مورد اینکه چرا تولد شاهرخ خان را تبریک نگفته است، در مورد بازگشت آریان خان به خانه پاسخ می دهد. کاجول از آرز... ( کاجول تولد شاهرخ خان را تبریک نگفت رسمی که سال ها بود اجرا می شد اما امسال جنجال آفرید.)
سونام کاپور در روز تولدش با هارشورردهان کاپورعکس های دوران کودکی یاش را به اشتراک می گذارد، آرجون کاپور می گوید "ما خیلی خوش شانس بودیم... ( سونام کاپور تولد برادرش هارشواردان کاپور را اینستاگرام بصورت کاملا خاص تبریک گفت وی را غافلگیر کرد)
پلیس هند آریان خان پسر بزرگ شاهرخ خان یکی از بزرگترین بازیگران جهان  را که در یک کشتی تفریحی با دوستانش و تعدادی روسپی در حالتی غی... ( آریان خان پسر شاهرخ به جرم حمل مواد مخدر زندانی و مجازات سنگین خواهد شد.)
داستان عاشقانه کاترینا کایف و ویکی کاوشال چیست؟ شایعات بالیوود پسیار زیاد است که این دو  ستاره مخفیانه نامزد کرده اند و امسال ب... ( ازدواج کاترینا کایف و ویکی کائوشال داستان عاشقانه کاترینا کایف با ویکی چیست؟)
کاجول محبوب ترین بازیگر زن بالیوود برای شب جوایز فیلم فیر به دبی می رود. این نوید یک شب به یاد ماندنی را می دهد زیرا کاجول  قرا... ( کاجول همراه نورا فاتحی و سانی لئونه در مراسم فیلم فیر دبی حضور خواهند داشت.)
مادوری دیکسیت «22 سال با هم بودن» را با همسرش شریرام ننه جشن گرفت: «خانه هر کجا که باشی است»   مادوری دیک... ( مادوری دیکسیت یکی از وفادارترین بازیگران جهان جشن 22 سالگی ازدواج خود را برگذار کرد)
محبوب ترین خدمات
>

خدمات رنگ مو در منزل

در سالن های زیبایی خدمات متنوعی ارائه میشود.ولی رفتن به سالن های زیبایی همیشه بدون دردسر و مشکل نیست.تعیین وقت قبلی انتظار برای انجام خدمات سفارش شده تلف شدن زمان در ترافیک , هوای آلوده و... از جمله مشکلاتی است که حتما با آنها روبه رو خواهید شد.به
php-1 طراحی و اجرا